عملیات وعده صادق هیمنه جهانی استکبار را در هم ریخت


عملیات وعده صادق هیمنه جهانی استکبار را در هم ریخت

امام جمعه کرمانشاه گفت: عملیات وعده صادق با وجود اینکه یک تنبیه محدود بود، هیمنه استکبار را در تمام دنیا در هم ریخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه، با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: این شجره طیبه به دست امام(ره) برای اینچنین روزهایی بنیانگذاری شد و در روزهای گذشته شاهد این بودیم دلاورمردان هوافضای سپاه با هماهنگی سایر نیروهای نظامی کشور حادثه و اقدام مهم تاریخی را رقم زدند که به تعبیری مبدأ یک تاریخ در انقلاب و دنیا شد.

وی عنوان کرد: مستکبران عالم شامل انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها و به کمک اروپا یک غده سرطانی را به بهانه‌های کذب در غرب آسیا کاشتند و مردم مظلوم فلسطین را کشتار و آواره کردند و اراضی کشاورزی آن‌ها را گرفتند و هیچکس در دنیا به حمایت از این مردم مظلوم اقدام خاصی انجام نداد.

غفوری گفت: استکبار جهانی از این لات بی سر و پا و این موجود درنده که برای حفاظت از منابع خود در منطقه کاشته بود از همه طریق حمایت کرد و برخلاف قوانین آن را عضو سازمان بین‌الملل کردند و این در حالی بود که این رژیم کشوری نبود و تنها یک مشت بیگانه، غاصب و خونریز با زور و فشار به آن رسمیت قانونی دادند.

وی افزود: بعد از آن کشورهای عربی با آن‌ها درگیر شدند و به خاطر حمایت‌های همین مستکبران پنج کشور عربی در جنگ 6 روزه از همین لات بی سر و پا شکست خوردند و خواستند برای کشورهای اسلامی درس عبرتی شود که بدانند کسی طرف حساب رژیم صهیونیستی جلاد نشود.

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی امام(ره) در نخستین شعارها نابودی اسرائیل را عنوان کردند و فرمودند اسرائیل باید از بین برود و این جمله به حدی شفاف بود که جای هیچ شک و شبهه‌ای باقی نگذاشت.

غفوری با بیان اینکه امام راحل روز قدس را تأسیس کردند و امسال باشکوهترین روز را در طول 45 ساله انقلاب اسلامی پشت سر گذاشت گفت: امسال مسلمان و غیرمسلمان این روز را برگزار کردند و این یکی از راهکارها بود.

وی افزود: آیه قرآن بیان می‌کند که برای دشمنان هر آنچه که می‌توانید مهیا کنید و این سیاست از همان دوران دفاع مقدس در کشور آغاز شد و امروز به جایی رسیده است که وقتی دشمن صهیونیستی خواست اراده و شهامت مسئولان نظام را بسنجد و ببیند تا کجا می‌تواند در جنایتکاری پیش برود، مجموعه مقرهایی که فرماندهان مستشاری ما به صورت قانونی در سوریه حضور داشتند را مرتب مورد حمله قرار داد و شخصیت‌های بزرگ و موثر ما را یک به یک با وقاحت تمام در داخل کشور ترور کرد.

غفوری با بیان اینکه سال‌ها نظام مقدس جمهوری اسلامی خویشتن‌داری و تحمل کرد گفت: مجموعه جبهه مقاومت رژیم صهیونیستی را در چنگال قدرت خود گرفتند و نفس او را تنگ کردند و در حال جان کندن قرار داشت که دست به جنایات وحشتناک در غزه زد و 34 هزار انسان بی گناه شامل 14 هزار کودک را با وقاحت تمام به شهادت رساند و آمریکایی‌ها و اروپاییان نیز از او حمایت کردند.

خطیب جمعه کرمانشاه عنوان کرد: کار به جایی رسید این رژیم منحوس به صورت مستقیم متعرض جمهوری اسلامی شد و بخش کنسولگری سفارت ما را مورد هجمه موشکی قرار داد و فرماندهان بزرگ ما را به شهادت رساند اما حالا که متعرض به خاک و حیثیت ما شده بود اوضاع متفاوت بود و خویشتن‌داری کافی بود.

وی گفت: تمام مراکز دیپلماسی دنیا براساس قوانین بین المللی مصونیت دارند اما اسرائیل جنایتکار همین قوانینی که غربی‌های خائن تصویب کرده‌اند زیر پا گذاشت و به مرکز دیپلماسی ما حمله کرد اما غربی‌ها حتی حاضر نشدند این اقدام را محکوم کنند.

غفوری افزود: آیا جمهوری اسلامی در این شرایط با وجود داشتن قدرت، باید زیاد‎ه‌روی‌های بیش از حد این جنایتکار را تحمل می‌کرد؟ اینجا عزم و اراده بر این بود که این رژیم خبیث و جنایتکار در این مرحله فقط تنبیه شود و عملیات وعده صادق طراحی و با لطف خدا و تدبیر فرمانده کل قوا اجرا شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: این عملیات یک عملیات دفاعی بود و ما پیش‌دستی نکردیم و از حیثیت و خاک و عزت و عظمت ملت دفاع کردیم و این عملیات نه چندان گسترده و محدود اجرا شد. عملیات محدود جمهوری اسلامی این است و دشمن بداند جمهوری اسلامی چنانچه بخواهد عملیاتی گسترده انجام دهد دیگر اثری از تل‌آویو و حیفا باقی نخواهد ماند.

غفوری بیان کرد: همه دنیا قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر حکیم آن را و اینکه نظام و رهبری مقتدر و مؤمن آن و حرکاتش براساس اصول بین‌المللی و انسانی است و سر سوزنی از این اصول تعدی نمی‌کند و لذا این عملیات طراحی شد و با شهامت و مردانگی اعلام شد که ما تنبیه می‌کنیم و مخفی کاری در کار نبود.

وی افزود: قبل از عملیات به همه کشورهای منطقه اعلام شد که فضای پروازی خود را محدود کنند زیرا قرار بر این است جمهوری اسلامی دشمن بشریت را تنبیه کند و به فضل الهی پهپادها حرکت کردند و موشک‌ها نیز بعد از آن به حرکت درآمدند.

غفوری با اشاره به اینکه این عملیات از ده‌ها نقطه از کشور انجام شد و این هماهنگی در سراسر کشور یک کار بزرگ و شگفت انگیز بود گفت: این عملیات در سطح حداقلی بود و جمهوری اسلامی از تجهیزات پیشرفته خود استفاده نکرد و تجهیزات محدود خود را به کار گرفت اما دشمن تمام توان استکبار را به صحنه آورد و تنها آمریکا و انگلیس 10 ناو جنگی و ضد موشک را در منطقه فعال کرد و حدود 100 هواپیمای جنگی از کل منطقه به پرواز درآمد و تمام f35 های اسرائیل برای مقابله با پهپادها و موشک‌ها به پرواز درآمدند و بعضی صحنه‌ها را در فضای بین‌المللی منتشر کردند که مشخص شد تعدادی دروغ بوده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی پدافند سه لایه امنیتی سطح بالایی دارد و پدافند پایگاه نظامی که مورد حمله قرار گرفت بالاترین سطح پدافند امنیتی را دارد و تمام کشورهای هم‌پیمان و مزدور آمریکا در منطقه نیز به میدان آمدند اما پهپادها و موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نمایندگی از ملت غیور شلیک شد و درس عبرتی به کشورهای جنایتکار از جمله آمریکا، انگلیس، فرانسه و کشورهای منطقه به ویژه رژیم صهیونیستی داد و درسی پشیمان کننده و عبرت‌آموز برای تمام دنیا شد.

خطیب جمعه کرمانشاه گفت: اصل کار با قدرت انجام شد و هیچکس همچون خود اسرائیل و آمریکا از این کار بزرگ خبر ندارد اما بنای آن‌ها بر سانسور و مخفی کاری است.

وی افزود: سعی کردند صحنه‌های بسیار مسخره‌ای را نشان دهند که تمام دنیا به آن‌ها خندیدند و بامداد امروز نیز ریزپرنده‌هایی در آسمان اصفهان دیده شده که مشخص نیست مربوط به کجا است و رژیم صهیونیستی نیز مسئولیت آن را به عهده نگرفته است.

وی بیان کرد: امروز آنچه که اتفاق افتاد یکی از بزرگترین حوادث تاریخ بشریت بود که هیمنه استکبار به فضل الهی و ید قدرت نظام و به دست دلاوردان سپاه پاسداران و مجموعه نظامیان در هم شکسته شد و درس عبرتی برای استکبار شد که بدانند قدرت بزرگی در منطقه حضور دارد و روی پای خود ایستاده است.

غفوری با اشاره به اینکه با عملیات وعده صادق هیمنه استکبار پیش چشم جهانیان فروریخت گفت: خدا هیمنه استکبار را فروریخت و یک بازدارندگی بی‌نظیر را برای جمهوری اسلامی و کشور و مردم عزیز ایجاد کرد که همه دنیا جایگاه و عظمت ملت ایران و انقلاب اسلامی را بدانند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: اثر ماندگار این حرکت واکنش‌هایی است که در روابط بین‌المللی ما در آینده دیده خواهد شد و تمام کشورها از این به بعد در ارتباطات ما به نحو دیگری رفتار خواهند کرد.

وی افزود: وزیر خارجه بسیجی ما در شورای امنیت با اقتدار آنچنان بر سر آن‌ها کوبید و این قدرت ناشی از همین قدرت با فضل الهی است؛ از محضر فرمانده کل قوا که با شهامت و شجاعت این تصمیم را گرفتند و از تمام فرماندهان بزرگوار و توانمند و تمام نیروها به ویژه هوافضای سپاه تشکر می‌کنم که سبب عزت و عظمت ما شدند.

انتهای پیام/

لینک خبر

لینک های ویژه


گوناگون

بهترین تعمیرگاه بنز در تهران

امداد خودرو مرودشت

امداد خودرو استان مرکزی


آخرین اخبار


مهر : زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تقویت می‌شود

ایرنا : رژیم صهیونیستی به  جنوب سوریه حمله کرد

ایرنا : تیم فوتبال شهرداری آستارا بازی را به استقلال ملاثانی واگذار کرد

ایسنا : ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند

ایرنا : اجرای قوانین کارگری از ابعاد مختلف بررسی شود

مهر : ارائه تسهیلات کم بهره برای جهش تولیدات شیلاتی در استان بوشهر

ایسنا : پیروزی قاطع الاهلی با درخشش ستاره‌های سرشناس

مهر : کشاورزان بوشهری مراقبت‌های بعد از بارندگی در مزارع را جدی بگیرند

مهر : ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند

ایسنا : آموزش و پرورش ما سربلند است

صدا و سیما : کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم

مهر : حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است

مهر : خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت

مهر : دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»

ایرنا : برگزاری آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان

مهر : محور اصلی کار خود را توجه به کسب‌وکار و اشتغال مردم گذاشته‌ام

ایرنا : فیلم| سخنان مادر یسنا و فرمانده انتظامی کلاله پس از پیدا شدن کودک ترکمن

ایرنا : زاخارووا: روسیه در هیچ کنفرانسی درباره «فرمول صلح» زلنسکی شرکت نمی‌کند

ایسنا : شنیده شدن صدای انفجار در حومه دمشق

ایرنا : خطیر: از هواداران حلالیت می‌طلبم

ایسنا : خودگردان کردن شهرداری‌ها جفا در حق آبادانی شهر است

ایلنا : ویدیو: گل اول بایر لورکوزن به رم توسط ریتز

ایرنا : دکتر سنگری، سنگردار فرهنگ عاشورایی است

ایرنا : همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است

ایرنا : همدان خواستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است

ایرنا : آمریکا مدعی شد : به توافق با عربستان برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل نزدیک شده‌ایم

ایرنا : تردد در همه محورها و معابر اصلی خوزستان برقرار است/ آمادگی برای موج جدید بارندگی ها

ایرنا : دیدار شبانه نکونام و سمیعی

مهر : ۱۰۰ خودرو در ابگرفتگی معابر دزفول گرفتار شدند

ایرنا : فیلم | نگاه ویژه دولت سیزدهم به جامعه فرهنگیان از زبان سخنگوی دولت

ایرنا : خراسان جنوبی بیشترین خدمات دهی ایام اربعین را در کاظمین دارد

ایلنا : بازداشت دست کم ۲۰۰۰ نفر در تظاهرات حامیان غزه در دانشگاه‌های آمریکا

مهر : افزایش آمار بازداشت معترضان به ۲هزار نفر در دانشگاه‌های آمریکا

ایرنا : استقلال فردا در حضور تماشاگران تمرین می‌کند

مهر : البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد

مهر : بهره‌برداری از معدن آلبلاغ برکات زیادی برای مردم دارد

ایسنا : برای جذب فارغ‌التحصیلان حوزه علمیه با آموزش و پرورش وارد گفت‌وگو شدیم

ایرنا : انفجار در دمشق

ایسنا : کار ترانشه حاجی آباد به دستگاه قضا رسید

ایسنا : بارش باران، نقش رستم را تعطیل کرد

ایسنا : چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!

ایسنا : روسیه: شرکای‌مان از شرکت در نشست اوکراین خودداری کنند

ایرنا : منتظری: دیوان عدالت اداری پارسال ۱۶۶ مصوبه شوراهای کشور را باطل کرد

ایسنا : آذربایجان شرقی می‌تواند در موضوع ارزآوری و صادرات غوغا کند

ایسنا : ویدیو/ چرا ۱۳۰ خانه در روستای «امامزاده ابراهیم» آتش گرفت؟

ایسنا : باید با اختلاف ۳ گل پیروز می‌شدیم

ایسنا : هدف ما بقا در لیگ یک بود که به آن رسیدیم

ایسنا : کسب رتبه اول کشوری توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی

ایرنا : فیلم | سرمربی خیبر خرم آباد: اعتقاد دارم باید به بازیکنانم فوتبال یاد دهم  

Loader

در حال دریافت و بارگذاری جدیدترین اخبار

... لطفا چند ثانیه منتظر بمانید