بهترین تعمیرگاه بنز در تهران

بهترین تعمیرگاه بنز در تهران

سردشتی

برند بنز ساخت کشور آلمان است که سابقه تولید اولین خودروی بنز توسط این کشور به بیش از یک قرن پیش تا به امروز میرسد. همچنین روند تکاملی این شرکت به صورت روزانه در حال آپدیت می باشد.

باید در نظر داشته باشید که یک تعمیرگاه حرفه ای همیشه موجودی انبار خود را داخل سیستم چک میکند و همیشه میداند به طور مثال از پمپ بنزین مرسدس بنز چه تعدادی در انبار موجودی دارد. پس اینکه خدایی ناکرده اگر تعمیرگاهی دلیل تاخیر در تحویل خودروی معیوب را عدم داشتن قطعه مصرفی اعلام کند بسیار دور از انصاف و تعهد می‌باشد. چون قطعه مصرفی یک شبه و یک ساعته هرگز تمام نمی‌شود. یک تعمیرگاه حرفه ای و رقابتی همیشه پیش از به اتمام رسیدن قطعات اورجینال و اصلی، سفارش خود را از مدت ها قبل ثبت کرده است. همچنین پیش بینی روزهای آتی را از قبل تعبیه کرده است.
سفارش خود را از مدت ها قبل ثبت کرده است. همچنین پیش بینی روزهای آتی را از قبل تعبیه کرده است.

چرا باید بهترین تعمیرگاه بنز تهران را انتخاب کنیم؟

باید به این نکته توجه داشته باشید که شاید امروزه به دلایل مختلفی از جمله تحریم های اقتصادی از یک سو و جهش ناگهانی قیمت دلار از سوی دیگر، امکان تامین قطعات اصلی برند مرسدس بنز در کشورمان ایران به راحتی میسر نمی باشد‌. اما جای هیچ گونه نگرانی نیست‌، زیرا تعمیرگاههای بنز ثبت شده در سایت پیک خودرو تهران با بیش از نیم قرن تجربه به طور مستقیم وارد کننده قطعات اصلی اورجینال و برند واقعی مرسدس بنز به داخل ایران می باشد. این واردات کاملا بدون واسطه صورت میگیرد که برگ برنده رقابتی همینجاست. واردات بدون واسطه به منزله کاهش قیمت خرید قطعات به نصف قیمت و در نهایت کاهش هزینه پرداختی توسط مشتری به نصف قیمت می باشد.
واقعا جای بسیاری تاسف وجود دارد که عده ای از افراد سودجو از برند جهانی بنز سواستفاده می‌کنند و قطعات تقلبی چینی و فیک را روانه بازار میکنند. اما واردات قطعات اصلی و اورجینال با هولوگرام برجسته تخصص تعمیرگاه بنز پیک خودرو تهران می‌باشد.
پس نتیجه می گیریم که تعمیرات محصولات مرسدس بنز باید توسط متخصصان واقعی صورت پذیرد. همکاران ما در این مرکز دارای مدارک بین المللی معتبر تخصصی در زمینه تعویض و تعمیر قطعات اصلی برند مرسدس بنز می‌باشند. این مرکز دارای پروانه کسب و جواز قانونی از اتحادیه‌های ذیصلاح مربوطه می‌باشد‌.
نکته طلایی اینجاست که متخصصان مجرب این تعمیرگاه در مراکز آموزشی آلمان دوره تخصصی دیده اند و به صورت حرفه ای توانایی کار با پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا را دارند.

ستار داودی
باید توجه داشته باشید که شما بلافاصله پس از خرابی خودرو فقط کافی است به مراکز خدماتی ما مراجعه فرمایید. اگر امکان حرکت خودرو وجود نداشت، فقط با یک تماس تلفنی کفی باربر در موقعیت مکانی شما جهت حمل خودرو به تعمیرگاه حاضر خواهد شد. همکاران ما توسط کفی باربر مجهز به پیشرفته ترین سیستم روز دنیا، بدون ذره ای آسیب به خودرو ، وظیفه حمل خودروی شما به تعمیرگاه را بر عهده دارند.

تعمیر و تحویل خودرو چقدر زمان می‌برد؟

یکی از اساسی ترین فاکتور های های یک تعمیرگاه بنز ممتاز، برنامه ریزی دقیق جهت تحویل خودروی تعمیری به مشتری می‌باشد‌، به صورتی که مشتری بتواند روی تاریخ دقیق آن به نحو احسن برنامه ریزی کنید. همیشه یک تعمیرگاه مجرب با کادری متعهد پس از بازدید خودرو و عیب یابی، باید بتواند حداکثر مدت زمانی که قرار است روی این خودرو تعمیرات صورت پذیرد را بطور دقیق تخمین زده و به مشتری اعلام نماید. متخصصان تعمیرگاه بنز پیک خودروی تهران همواره متعهد و مشتری مدارمی باشند. حتی در بدترین شرایط پایبند به تاریخ تحویل خودروی معیوب طبق قول خود بوده اند.

باید در نظر داشته باشید که یک تعمیرگاه حرفه ای همیشه موجودی انبار خود را داخل سیستم چک میکند و همیشه میداند به طور مثال از پمپ بنزین مرسدس بنز چه تعدادی در انبار موجودی دارد. پس اینکه خدایی ناکرده اگر تعمیرگاهی دلیل تاخیر در تحویل خودروی معیوب را عدم داشتن قطعه مصرفی اعلام کند بسیار دور از انصاف و تعهد می‌باشد. چون قطعه مصرفی یک شبه و یک ساعته هرگز تمام نمی‌شود. یک تعمیرگاه حرفه ای و رقابتی همیشه پیش از به اتمام رسیدن قطعات اورجینال و اصلی، سفارش خود را از مدت ها قبل ثبت کرده است. همچنین پیش بینی روزهای آتی را از قبل تعبیه کرده است.

خدماتی که در لیست مراکز تعمیرگاهی بنز در تهران ارائه می‌شود شامل موارد زیر می باشد:

تعمیرات تخصصی موتور مرسدس بنز دیاگ و عیب یابی های مربوط به آن
تعویض باتری تمامی خودروهای مرسدس بنز
تنظیم مصرف سوخت مرسدس بنز
تنظیم تایم موتور مرسدس بنز جهت افزایش توان خودرو
تعویض زنجیر تایم موتور مرسدس بنز که برای خودروهای بعد از سال 2006 که تسمه تایم ندارند حداکثر صد هزار کیلومتر بسته به مدل کلاس خودرو
تنظیم سیستم VTT وی تی تی مرسدس بنز
تعمیرات و عیب یابی های مربوط به ECU
تعمیرات مربوط به ونوس ها و میل لنگ و میل بادامک مرسدس بنز
باز کردن و سرویس کردن فولی ها
تعویض پمپ روغن مرسدس بنز
تعویض روغن موتور مرسدس بنز و تمامی فیلتر های مربوطه
تعویض روغن گیربکس مرسدس بنز
شارژ گاز کولر مرسدس بنز
انجام تمامی سرویس های دوره ای مرسدس بنز
تعمیر انواع گیربکس های دنده ای و اتوماتیک مرسدس بنز
تمامی خدمات مربوط به توربو شارژ و سوپر شارژ برقی مرسدس بنز
تمامی خدمات مربوط به برق خودرو سیم کشی و اتصالات مرسدس بنز
بالانس و پنچر گیری و میزان فرمان با مجهزترین دستگاه های پیشرفته دنیا
صافکاری و نقاشی مرسدس بنز به صورت کاملا حرفه ای با رنگ های وارداتی اصلی و اورجینال
در صورت تمایل مشتریان عزیز، کلیه خدمات مربوط جهت زیبایی داخل و خارج کابین و تغییر دکوراسیون داخل خودرو با کمال میل انجام می‌پذیرد.

قیمت و نرخ خدمات تعمیرگاهی بنز در تهران

یکی از اساسی ترین ویژگی های یک تعمیرگاه تخصصی و حرفه‌ای در کنار رعایت نکات کیفی، نرخ اعلامی منصفانه دستمزد توسط تعمیرگاه مذکور می‌باشد. این ذهنیت را باید از خودتان دور کنید که چون فردی بنز سوار می‌شود پس باید پول زیادی از او گرفت، اصلا این گونه نیست. ممکن است فردی به دلیل علاقه زیادی که به برند بنز دارد تمام سرمایه اش فقط همان یک ماشین باشد، یا اصلا اگر ثروتمند ترین فرد جهان هم بنز سوار باشد دلیل بر این نیست که باید پول زیادی پرداخت کند. این ذهنیت دور از وجدان کاری و مشتری مداری از سمت تیمی حرفه ای می‌باشد. نرخ اعلامی توسط تعمیرگاه بنز پیک خودرو تهران همیشه از نرخ اتحادیه پیروی می‌کند و هرگز تحت هیچ شرایطی از این نرخ تخطی نخواهد کرد. همچنین جهت رفاه حال مشتریان عزیز، نرخ قطعات مصرفی طبق نرخ تعرفه اتحادیه و با حداقل مبلغ ممکن توسط همکاران ما محاسبه میگردد.
پس همیشه به یاد داشته باشید که یک انتخاب درست و معقول چگونه میتواند لذت دائمی رانندگی همیشگی با مرسدس بنز را حفظ کند. فقط کافی است تلفن خود را برداشته و با یک تماس از مشاوره تلفنی رایگان توسط متخصصان مرسدس بنز پیک خودرو تهران بهره مند شوید.

Loader

در حال دریافت و بارگذاری جدیدترین اخبار

... لطفا چند ثانیه منتظر بمانید