۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۴۱
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85487063
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تکریمی باشکوه در ملایر برای مردِ میدانِ خدمت+فیلم

همدان- ایرنا- مردِ میدانِ خدمت امروز در هبچ نقطه این مرز و بوم تنها نبود، تنها در ملایر دیار یک هزار و ۱۰۰ شهید والامقام هزاران نفر برای بدرقه خادم‌الرضا(ع) و تجلیل و پاسداشت یک عمر خدمت صادقانه آمدند تا آخرین وداع را با سیدالشهدای خدمت شهید آیت‌الله رئیسی داشته باشند.

به گزارش ایرنا؛ مردم شهیدپرور و انقلابی شهرستان ملایر چهار روز است که همنوا با دیگر هموطنان خود از داغ بر دل نشسته، از ضایعه بزرگی که بر پیکره ایران اسلامی و دلت میلیون‌ها ایرانی و امت آزاده نشست، عزاداری می‌کنند و عشق و ارادت خود را به شهید جمهور و شهدای خدمت نشامن دادند.

در این دنیا برخی پیمان خود را به آخر بردند و به شهادت رسیدند، همچون شهید جمهور آیت‌الله رئیسی که رجایی‌وار زندگی کرد، بهشتی شد و با هنر کار کرد و مزد تمامی خدماتش، شهادت بود.

شهید جمهور آیت‌الله رئیسی مظلومانه زیست و مظلومانه به شهادت رسید، مقتدر، صبور، محکم و ثابت‌قدم بود و امروز با تمام خستگی‌هایش به محضر امام رضا(ع) رفت، چون به گفته خودش هر چه داشت، از امام رضا(ع) داشت.

امروز مردم شهیدپرور ملایر همه نیکی‌ها، صداقت‌ها، پاکی‌ها و تمامی تلاش‌های خالصانه شهید جمهور و شهدای خدمت را سرِ دست می‌گیرند و چراغ راهشان می‌کنند تا در مسیری که شهید آیت‌الله رئیسی هموار کرده است، با اقتدار و پرصلابت برای آینده‌ای روشن گام بردارند.

مسجد جامع ملایر مملو از جمعیت بود، آحاد مختلف مردم آمده بودند تا این ضایعه تلخ و دردناک را به مدیریت عالی این شهرستان، جامعه روحانیت و خانواده معظم شهدا تسلیت بگویند و با افتخار اعلام کنند که منتخب‌شان را امام رضا(ع) چه زیبا خرید، منتخب مظلومان و یتیمان را خداوند چه زیبا چه ماندگار و باوقار و باعظمت از مکتب شاگردی امام صادق(ع) در حال خدمت و در قامت لباس شهادت چه عاشقانه خرید.

خیل جمعیت عزاداران ملایری در کنار مدیران، مسئولان، امام جمعه و فرماندار ویژه ملایر، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، جامعه روحانیت، دانشگاهیان، دانش‌آموزان، زنان، جوانان و نوجوانان در آئینی باشکوه، ضمن تجلیل و تکریم از شهید جمهور محبوبشان و دیگر شهدای خدمت، عهد بستند که راه آیت‌الله رئیسی پرصلابت‌تر و مقتدرانه‌تر از همیشه زیر لوای رهبر فرزانه انقلاب ادامه پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه در آئین باشکوه بزرگداشت شهید جمهور و شهدای خدمت در مسجد جامع ملایر اظهار داشت: امروز حضور پرشور و گسترده مردم در آئین‌های بزرگداشت، تشییع و پاسداشت رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت، نشان داد که مردم قدردان زحمات و خدمات رئیس جمهور هستند.

حجت الاسلام «احد آزادیخواه» با بیان اینکه تلاش شبانه‌روزی رئیس جمهور شهید در تاریخ ایران ماندگار شد، افزود: آیت‌الله رئیسی همواره در میدان خدمت، خستگی‌ناپذیر بود و صبر، استقامت و بردباری و تحمل بر مشکلات از ویژگی‌های بارز وی است که باید سرلوحه کاری قرار دهیم.

تکریمی باشکوه در ملایر برای مردِ میدانِ خدمت+فیلم

وی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی یکی از یاران نزدیک رهبر معظم انقلاب بود و از سوی دیگر شهید «حسین امیر عبداللهیان» وزیر خارجه شجاع و ولایی بود که افتخارات بزرگی را در عرصه دیپلماسی برای ایران کسب کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی زندگی در این انقلاب و نظام را نعمتی بزرگ دانست که باید قدر آن را بدانیم، تاکید کرد: آیت‌الله رئیسی همواره نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم کشور و رسیدگی به محرومان و یتیمان داشت.

حجت الاسلام آزادیخواه آرام گرفتن پیکر مطهر آیت‌الله رئیسی در جوار بارگاه امام رضا(ع) را افتخاری بزرگ دانست و افزود: در مراسم تشییع و خاکسپاری آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت، مقامات بلندپایه از کشورهای جهان، کشورهای اسلامی و منطقه حضور داشتند و همه و همه شیفته اخلاص شهید جمهور هستند.

وی با بیان اینکه شهید جمهور در مقابل تمام بی‌مهری‌ها سکوت کرد و چیزی نگفت،یادآور شد: شهید جمهور مزد تمام خدمات صادقانه و خالصانه خود را گرفت و به پاس تمامی زحمات، تلاش‌های شبانه‌روزی، راه آیت‌الله رئیسی پرتوان‌تر و پرقدرت‌تر از قبل ادامه پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تشییع بی‌نظیر و حضور باشکوه ملت ایران در بدرقه پیکر مطهر شهدای خدمت را حرکتی ماندگار در تاریخ این مرز و بوم دانست و اظهار کرد: ملت ایران و احزاب سیاسی با هر نوع گرایشی و نگاهی، عزادار شهدای خدمت هستند.

تکریمی باشکوه در ملایر برای مردِ میدانِ خدمت+فیلم

حجت الاسلام آزادیخواه خاطرنشان کرد: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب، هیچ خللی در روند اداره کشور ایجاد نخواهد شد و هر جریانی که به روی کار بیاید؛ باید مسیر و راه مردمی آیت‌الله رئیسی را ادامه دهد.

به گفته وی؛ شهدا فقط آنهایی نیستند که زیر خاک رفتند، بلکه افرادی همچون آیت‌الله رئیسی هستند که بین ما زندگی می‌کنند که شهیدند، اما زنده‌اند و قدر آنها را باید بدانیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی همچنین به اقدامات ارزنده و پیش‌برنده شهید «حسین امیرعبدالهیان» در وزارت امور خارجه اشاره و بیان کرد: اقداماتی که او در عرصه دیپلماسی انجام داد، شاهکار بود، وی در عرصه سیاست خارجی آمریکا را کنار گداشت و به کشورهای منطقه و کشورهای اسلامی رفت، گشایش اتفاق افتاد و محور مقاومت تقویت شد و این راهبردی بود که امیرعبدالهیان از خود به جای گذاشت.

حجت الاسلام آزادیخواه با اشاره به نقش روحانیت در طول تاریخ انقلاب اسلامی، گفت: شهید آیت‌الله آل هاشم نماینده فقید ولی فقیه در آذربایجان شرقی نمونه برجسته‌ای از این روحانیون بودند که مظلومانه در ارتفاعات صفر مرزی، روح بلندشان به ملکوت اعلا پیوست.

به گزارش ایرنا؛ آیین بزرگداشت شهدای خدمت علاوه بر نقاط مختلف شهر ملایر، در سایر نقاط این شهرستان، روستاها، بخش‌ها و شهرهای تابعه با حضور پرشور مردم و مسئولان در حال برگزاری است.

تکریمی باشکوه در ملایر برای مردِ میدانِ خدمت+فیلم

در این آئین همچنین مدیران شهرستان ملایر در کنار اقشار مختلف مردم به مناسبت سوم خرداد، با حضور در گلزار شهدا، به مقام شامخ شهدای شهرستان ملایر ادای احترام کردند.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

لینک خبر

لینک های ویژه


گوناگون

بهترین تعمیرگاه بنز در تهران

امداد خودرو مرودشت

امداد خودرو استان مرکزی


آخرین اخبار


ایرنا : رییس ستاد انتخاباتی زاکانی در البرز منصوب شد

ایرنا : تدارک امکانات برای کشتار یک هزار راس دام همزمان با عید قربان در تبریز

مهر : همه در انتخابات شرکت کنیم

صدا و سیما : والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا؛ پیروزی دختران ایران در نخستین گام

ایسنا : اخبار کوتاه انتظامی استان قزوین

ایرنا : برائت از رژیم صهیونیست و حامیانش باید در قول و عمل دولت ها خود را نشان دهد

ایلنا : گزش پشه در استان‌های شمالی و جنوبی کشور می‌تواند آئدس باشد

ایرنا : اولتیماتوم مدیرعامل منطقه آزاد کیش به مدیران کم کار/سامانه نظرسنجی مردمی راه اندازی می‌شود

ایسنا : گیاهان نیز مانند انسان‌ها مهارت حل مسئله دارند

ایرنا : خرید تضمینی گندم از مرز ۴.۴ میلیون تن عبور کرد

ایرنا : امام جمعه زابل منصوب شد

ایرنا : شماره‌ جدید هفته‌نامه‌ خط‌حزب‌الله منتشر شد

ایلنا : بیش از ۹ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در زندان‌های اسرائیل بازداشت هستند

صدا و سیما : واردات طلا معاف از ماليات شد

تسنیم : جولان خرس قهوه‌ای در مناطق مسکونی ییلاقات تالش + فیلم

ایسنا : شیراز میزبان دهمین کنگره ملی شعر رضوی و علوی بهزیستی می‌شود

صدا و سیما : ­کلاهبرداری با رسید‌های جعلی پایا

ایرنا : درمان «زخم پای دیابتی» با سلول درمانی در مشهد میسر شد

ایسنا : صوت/ دعای عرفه + ترجمه

ایلنا : احیای زائر مصری با ایست قلبی در بیمارستان هلال‌احمر ایران در مکه + فیلم

ایرنا : دستگیری صاحب معدن شازند

ایرنا : حنابندان و هک پهلی سنت‌ نیکوی قربان در سیستان و بلوچستان

صدا و سیما : هشتمی ایران با شکست از اندونزی

ایسنا : خشم کاربران فضای مجازی از اقدام تل‌آویو برای توجیه حملاتش علیه غیرنظامیان

تسنیم : تونل خاص ورزشگاه شالکه در بازی صربستان - انگلیس + عکس

ایرنا : نوای روح بخش و معنوی دعای عرفه قشم را عطرآگین کرد

ایسنا : جلوگیری از زمین‌خواری بزرگ در اراضی «سرخ چشمه»

ایلنا : بادامکی: پروسه تغییر امضا برای باشگاه مقدور نیست

تسنیم : آخرین اخبار انتخابات در کردستان|31 هیئت فعال شد + فیلم

صدا و سیما : صعود ایران به رده پنجم، طلا‌های روسیه به ۸۰ رسید

ایلنا : معدن شازند خصوصی است/ امیدواریم کارگران را زنده از زیر آوار خارج کنند

مهر : جان‌ باختن راکب موتورسیکلت در چوبر تالش

ایرنا : هدر رفت ظرفیت‌های تولیدات کشاورزی مازندران ناشی از غفلت ساماندهی بازار

ایرنا :  رئیس کمیته انرژی ستادهای مردمی محمدباقر قالیباف منصوب شد

مهر : پیگیری موضوع دوقلوهای تازه متولد شده/نوزادان درمراقبتهای ویژه

مهر : تشدید تنش‌ها توسط کشورهای غربی پاسخ مسکو را در پی دارد

ایرنا : نماینده عرب کنست: اسرائیل در باتلاق غزه فرو رفته‌است

تسنیم : الهلال آماده فروش نیمار به گالاتاسرای

ایرنا : گشایش مصلی تبریز برای اقامه نماز عید قربان فردا ساعت ۶

تسنیم : جنگ اقتصادی در کنار حمله نظامی؛راهبرد آمریکا علیه مقاومت یمن

مهر : رییس جمهوری در تراز پیشرفت کشور برگزینیم

ایسنا : حقوق زندانیان باید محترم شمرده شود

ایلنا : اعلام ترکیب دو تیم ملی لهستان و هلند

صدا و سیما : حضور ایران در مسابقات والیبال دختران نوجوان آسیا

ایرنا : ۳۵۰ کیلومتر از کوچه و معابر محلات حاشیه نشین کرمانشاه خاکی است

ایرنا : ۱۱۸ هفته از یکشنبه های تولید گذشت/ بازدید از طرح احیا شده در دولت سیزدهم

تسنیم : وطن من|جنگل دالخانی

ایرنا : اسکیت خوزستان در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت می کند

ایسنا : «طراحی صنعتی»، حلقه مفقوده و اصلی زنجیره توسعه فناوری تا بازار است

Loader

در حال دریافت و بارگذاری جدیدترین اخبار

... لطفا چند ثانیه منتظر بمانید