کارنامه درخشان نیروی هوایی ارتش بر کسی پوشیده نیست+تصویر


کارنامه درخشان نیروی هوایی ارتش بر کسی پوشیده نیست+تصویر

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در مراسم تشیع پیکر شهید دریانوش گفت:کارنامه درخشان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به هیچ کس پوشیده نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امیر مهدی هادیان در مراسم تشیع و خاکسپاری شهید خلبان محسن دریانوش،‌ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به ویژه شهدای مدافع امنیت، شهادت رئیس‌جمهور و همراه‌هانشان در حادثه بالگرد را تسلیت گفته و اظهار داشت: خدا را شاکرم که به برکت خون شهدا توفیق پیدا کردم تا در جمع مردم شهیدپرور و قدردان استان اصفهان به ویژه شهرستان نجف‌آباد حاضر شوم و این ضایعه تاسف بار را خدمت مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران و مردم شهیدپرور نجف‌آباد تسلیت می‌گویم و از خداوند متان برای همه شهدای سرافراز خدمت به ویژه ریاست جمهور ولایی، مومن و خادم‌الرضا شهید آیت‌الله رئیسی علو درجات و برای بازماندگان و خانواده محترم شهدا آرزوی صبر جزیل دارم.

وی افزود: خدا را شاکرم که در کشور و نظامی زندگی می‌کنیم که مورد عنایت پروردگار و اهل بیت(ع) به ویژه حضرت ولی عصر (عج) است؛ انقلابی که زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) و پرچم‌دار اسلام ناب علوی و کشوری که نماد مقاومت و مبارزه در برابر جهان استکبار است.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه امروز زمان تجدید میثاق‌ با همه شهداست و باید در مقابل صبر و گذشت خانواده معظم شهدا سر تکریم فرو بیاوریم، گفت؛ شهادت کلید گنج‌های رحمت الهی و مقام محبوب خاضعان درگاه حق تعالی است؛ شهادت در راه حق مقامی است که حضرت امیرالمؤمنین(ع) امید رسیدن به آن را تنها دلیل حضورشان در کارزار حق علیه باطل می‌داند.

وی ادامه داد: بدون تردید راز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و ادامه حیات افتخارآفرین و حرکت شتابان انقلاب به سمت افق ساخت تمدن نوین اسلامی و فراهم نمودن زمینه ظهور امام زمان(عج)، عبور از آزمایشات و امتحانات سخت در راه مبارزه مقدس با دنیای استکبار و جاری بودن فرهنگ ایثار و مقاومت و شهادت در بین مردم است.

امیر هادیان با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت از سنگر پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس تا سنگر محور مقاومت و ایستادگی مقابل کل جهان کفر و الحاد و زمانی دیگر تیز در سنگر  جهاد و خدمت به مردم و نظام مقدس در این سرزمین همیشه جاری بوده، گفت: همیشه انسان‌های شریف و مومن در راه خدمت به ایران اسلامی و نظام مقدس سر از پا نمی‌شناختند و خودشان و زندگی‌شان را وقف خدمت به نظام مقدس و مهین اسلامی‌مان کردند.

وی با بیان اینکه شهید جمهور و همراه‌هانشان در راه خدمت به کشور به فیض شهادت نائل شدند، یادآور شد: شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانشان مزد خادمی مخلصانه خودشان را از خداوند متعال دریافت کزدند و نام‌شان را در کنار شهدای بلند آوازه کشور و در تاریخ سراسر حماسه ایران اسلامی به ثبت رساندند.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه نجف‌آباد دیار شهیدان کاظمی، حججی و سمندری است با اشاره به آیه شریفه "وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ" یادآور شد: شهدا در نزد خداوند زنده، متنعم و روزی‌شان را دریافت می‌دارند؛ نیروهای مسلح میهن اسلامی به عنوان سربازان جان بر کف ولایت و مردم عزبزمان، همیشه یکی از مهم‌ترین مولفه‌های تامین قدرت و امنیت پایدار هستند و در این صحنه نقش مهمی را بر عهده دارند. نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای ارتش با عنایات پروردگار و به برکت خون شهدا، همیشه حضور مقتدرانه و تاثیرگذاری داشته و به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری شاهد افزایش روز افزون این قدرت در حوزه بازدارندگی و تامین امنیت پایدار و بازدارندگی راهبردی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه  ارتش جمهوری اسلامی و شهدای والا مقام آن در تاریخ سراسر تابناک جمهوری اسلامی برگ‌های زرینی به خود اختصاص داده‌اند خاطرنشان کرد: کارنامه درخشان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر هیچ‌کس پوشیده نیست و روز تاریخی 19 بهمن ماه، هشت سال دفاع مقدس، حضور در محور مقاومت کنار شهدای پرآوازه این عرصه به ویژه شهید سلیمانی گوشه‌های از افتخارات نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

امیر هادیان به تشریح خدمات نیروی هوایی ارتش به مردم پرداخت و گفت: در حوزه مردم‌یاری و مقابله با حوادث و بلایای طبیعی، نیروی هوایی با برخورداری از تجهیزات و امکانات و با کارکنان ولایت‌مدار همیشه در خط مقدم خدمت‌رسانی حاضر شده و در انجام این ماموریت‌ها درنگی به خود نداده است.

وی ادامه داد: ماموریت آشیانه و جابه‌جایی سران و مقامات بلندپایه سیاسی، لشکری نظام مقدس جمهوری اسلامی، یکی از ماموریت‌های خاص و مسئولیت‌های خطیر محول شده به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در اولین ماموریت آشیانه امام (ره) را از فرودگاه مهرآباد به بهشت‌زهرا حمل کردند و آن روز شروع کار آشیانه در نظام مقدس بود.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش بیان کرد: آشیانه تا به امروز هزاران ماموریت را در اقصی نقاط خاک میهن اسلامی و در بدترین شرایط آب و هوایی و شرایط خاص جغرافیایی کشورمان به انجام رسانده و در هر کجای این کره خاکی که به حضور مقتدرانه مقامات و سران نظام  نیاز بوده، خلبانان جان بر کف و پرسنل فنی نیروی هوایی ارتش این ماموریت را با افتخار انجام داده‌اند و سران و مقامات بلندپایه کشور از جمله مقام معظم رهبری را به صورت ایمن جابه‌جا و همراهی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ماموریت‌های آشیانه دست کمی از ماموریت‌های برون مرزی و جنگی ندارد، زیرا در این ماموریت‌ها شخصیت‌هایی جابه‌جا می‌شوند که حضورشان در بحث اقتدار نظام و امنیت ملی تاثیر بسزایی دارند، افزود: نیروی انسانی در کنار تجهیزات همواره به عنوان یکی از مهم‌ترین مولفه‌های انجام ماموریت به شمار می‌روند و در آشیانه مجرب‌ترین خلبانان و پرسنل فنی ما حضور داشتند و شهید دریانوش یکی از غرورآفرینان نیروی هوایی ارتش و از جمله بهترین خلبانان آشیانه بودند و این حضور مایه افتخار است.

هادیان با بیان اینکه شهید دریانوش خلبانی برجسته و بسیار پرتلاش، مومن و مخلص بود، افزود: شهید دریانوش هزاران ساعت ماموریت جابه‌جایی سران و مقام بلندپایه کشور را در سخت‌ترین شرایط و به اقصی نقاط کشور انجام داده بود و حتی در شرایط سخت و اضطراری به همراه کارکنانی که کنارشان حضور داشتند، همیشه موجب آسودگی خیال و خاطر جمعی مقامات بودند تا با عنایت خداوند پرواز ایمنی را داشته باشند.

وی با بیان اینکه استان اصفهان و نجف‌آباد شهدای والامقامی را به انقلاب تقدیم کرده‌اند، متذکر شد: شهید دریانوش یکی از شهدای برجسته ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند و به خانواده معظم شهید دریانوش که چنین فرزند برومند، فرمانده دلاور و قهرمان و پدری دلسوز را تربیت و شرایطی را فراهم کردند که تا به صورت شبانه‌روزی در خدمت نظام باشند، درود می‌فرستم.

وی در ادامه از خلبانان و پرسنل آشیانه نیروی هوای ارتش جمهوری اسلامی تشکر کرده و گفت: دلاور مردان آشیانه همواره به عنوان سربازان گمنام در خط مقدم یک ماموریت بسیار خاص و مهم، به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند تا این امنیت پایدار را در حوزه پروازهای VIP فراهم کنند.

هادیان در ادامه با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس را گرامی داشته و گفت: همان طور که امام راحل فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و عملیات‌های مهم ثامن‌الائمه، ختم المبین و طریق القدس مقدمه‌ای برای پیروزی رزمندگان اسلام بودند و در دوران دفاع مقدس هیچ عملیاتی نبود که نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در آن حضور نداشته باشد و پرنده‌ها در پایگاه‌های عملیاتی ارتش به صورت شبانه‌روزی آماده بودند تا از آسمان کشور دفاع و با دشمنان این مرزو بوم برخورد کنند.

وی ادامه داد: نیروی هوایی ارتش در عملیات بیت‌المقدس با استفاده از تجهیزات سنگین 6 هزار رزمنده را در یک شب جابه‌جا کرد و در کنار از 24 ساعت حدود 200 پرواز برای جابه‌جایی ادوات و تجهیزات انجام داد، علاوه بر این نیروی هوایی ارتش در عملیات بیت‌المقدس حدود 22 عملیات شناسایی و نزدیک به 200 عملیات بمباران داشت و انهدام پل راهبردی روی اروندرود به وسیله خلبانان جان بر کف ارتش جمهوری اسلامی نقش ارزشمندی در پیروزی رزمندگان اسلام داشت.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: امروز هم با لطف و عنایت الهی نیروهای مسلح کشور  در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، صنایع نظامی، ارتش و بسیج جان بر کف از آمادگی رزم و فناوری‌های روز برخوردار هستند و نیروی هوایی ارتش از نظر تجهیزات محوری، نسبت به دوران دفاع مقدس تجهیزات بسیار متفاوت و بروزی در اختیار دارد و به برکت خون شهدا و هدایت مقام معظم رهبری در بالاترین آمادگی‌های رزمی هستیم و نیروهای مسلح بخشی از این آمادگی را در عملیات وعده صادق به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح کشور با آرمان‌های امام راحل و شهدا و فرماندهی معظم کل قوا عهد و پیمان بسته‌اند و در راه دفاع از کشور و آرمان‌های انقلاب هیچ درنگی نخواهند داشت، گفت: نیروهای مسلح ایران اسلامی، جان بر کف و آماده رزم هستند و در سایه این امنیت پایدار و بازدارندگی راهبردی و با هدایت مقام معظم رهبری کشور در مسیر رشد و تعالی و زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) و ایجاد تمدن نوین اسلامی حرکت خواهد کرد.

هادیان حضور مردم را مهم‌ترین پشتوانه انقلاب اسلامی دانسته و اظهار داشت: شرایط فعلی و فقدان شهید آیت‌الله رئیسی با هدایت‌های مقام معظم رهبری و حضور مردم خللی در کار کشور به وجود نخواهد آورد و با حضور پرشور مردم در انتخابات رئیس‌جمهور اصلح انتخاب خواهد شد تا در راستای شهدای خدمت به ویژه شهید رئسی، پرصلابت‌تر و موفق‌تر از قبل مسیر شهدا را ادامه دهد.

وی حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکرهای شهدای خدمت به ویژه شهید آیت‌الله رئیسی را حماسه‌ای بی‌بدیل دانسته و گفت: در چند روز گذشته مردم ولایت‌مدار و قدرشناس ایران در مراسمات تشییع پیکر شهدا در شهرهای مختلف کشور حماسه‌های بی‌نظیری را به نمایش گذاشتند و این حضور حماسی بر توطئه‌های دشمن در حوزه جنگ نرم و شناختی مهر ناامیدی زد و از آنها سپاسگزارم.

هادیان ادامه داد: استان اصفهان و شهرستان نجف‌آباد در نیروی هوایی ارتش همیشه نیروهای شاخص، مومن، ولایت‌مدار و پرتلاشی داشته و دارد و این برکتی است که خداوند به این خاک و مردم عنایت کرده است.

ادامه دارد...

لینک خبر

لینک های ویژه


گوناگون

بهترین تعمیرگاه بنز در تهران

امداد خودرو مرودشت

امداد خودرو استان مرکزی


آخرین اخبار


ایسنا : نخبگان علمی ستون فقرات کشور هستند

ایرنا : تصادف زنجیره‌ای در یزد، چهار نفر را به کام مرگ فرستاد

ایسنا : آغاز به‌ کار سه ستاد انتخاباتی کاندیداهای ریاست‌ جمهوری در استان زنجان

ایسنا : ویدیو/ حرکات تیمی زیبای بازیکنان بوستون سلتیکس در NBA

ایسنا : عربستان: سازش دشوار مستلزم صلح اوکراین است/هر توافقی بدون روسیه بی‌معناست

ایرنا : تشریح دلیل سیل جاده چالوس توسط آب منطقه‌ای مازندران

ایسنا : امکان ثبت‌نام قانون تعیین تکلیف اراضی در دفاتر اسناد رسمی یزد فراهم شد

ایرنا : مازندرانی‌ها در سومین دوره انتخابات ریاست جمهوری +فیلم

مهر : ۲۲۳ خدمت بیمه سلامت برای زوجین نابارور/ از ۶۳ قلم دارو تا آزمایش

صدا و سیما : برنامه‌های هفتمین روز تبلیغات نامزد‌های انتخابات در رسانه ملی

ایرنا : سبقت آبخیزداری از سیلاب

مهر : به همبستگی خود برای حمایت از مردم غزه ادامه می‌دهیم

ایرنا : جولان شیطان آبی در آب‌بندان ۴۰ هکتاری مازندران +فیلم

ایسنا : سطح کانون‌های فرسایش بادی در سیستان و بلوچستان ۲.۴ هکتار است

ایرنا : از جان گرفتن اجتماعات انتخاباتی تا جنجالی شدن برنامه های رسانه ملی

ایلنا : مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته

ایرنا : دستگیری عوامل شرارت و درگیری در شهرستان قاینات

ایسنا : نتایج امیدوارکننده یک ساختار نانویی برای مقابله با پارکینسون

ایسنا : آماده برگزاری انتخابات با مشارکت و امنیت هستیم

مهر : جلیلی با جمعی از تولیدکنندگان دیدار کرد

ایرنا : ۷۰۰ هکتار مبارزه با زنگ زرد گندم در استان مرکزی/بارندگی‌ها خسارت نداشت

ایسنا : شریعتی: اظهارات صادقانه کاندیداها منجر به افزایش انگیزه برای مشارکت در انتخابات می‌شود

ایرنا : سه گلخانه تابع اقلیم در استان فارس به بهره‌برداری رسید   

ایسنا : اصلاح قانون ارث و قوانین مالکیتی راه نجات کشاورزی کشور است

ایرنا : خرید تضمینی گندم در تایباد خراسان رضوی به ۲۷ هزار و ۶۰۰ تن رسید

مهر : نمایشگاه لوازم خانگی در مشهد با تسهیلات ویژه خدمات ارائه می‌کند

ایسنا : اعمال و دعاهای روز عرفه

مهر : از تمام توان خود برای برائت از مشرکین استفاده کنید

ایرنا : تصادف در جاده بجنورد به اسفراین با ۶ مصدوم و یک فوتی

ایرنا : حضور پلیس مانع خودکشی دختر ۱۷ ساله در زیرگذر زند شیراز شد

ایسنا : عرفه؛ بستری برای خودشناسی و خداشناسی در دنیای امروز

ایسنا : رونمایی از چهار اثر شیخ محمد ترابی دامغانی با حضور آیت ‌لله فاضل لنکرانی

مهر : انجام رایگان خدمات عید قربان در گیلان/ مردم با ۱۵۱۲تماس بگیرند

تسنیم : آخرین وضعیت کاهش بیکاری در استان‌ها

ایسنا : عرفه؛ نقطه شناخت پروردگار

ایرنا : ۳۱۰۰میلیاردریال خسارت بیمه محصولات به کشاورزان فارس پرداخت شد

صدا و سیما : اختتامیه جشنواره مردمی «رزان»

مهر : پیکر یکی از مفقودین سیل جاده چالوس پیدا شد/تداوم عملیات جستجو

ایسنا : عملیات اجرایی پروژه‌های آبرسانی روستایی در سروستان آغاز می‌شود

ایسنا : هشدار فیدان: جنگ اوکراین ممکن است به درگیری هسته‌ای کشیده شود

ایسنا : رتبه اول سیستان و بلوچستان در کشت خرما

ایرنا : مفقودی سه نفر در سیل کندوان ثابت شد/ تلاشها برای یافتن اجساد ادامه دارد

ایلنا : قیمت سکه پارسیان امروز یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ + جدول

ایسنا : سیاست همسایگی دولت شهید رئیسی، تنها سیاستی است که همه کشورهای منطقه را زیر چتر خود قرار می‌دهد

ایسنا : تمهیدات انجام شده برای جایگزینی محصولات کم آب حوزه کشاورزی در فارس

ایسنا : وضعیت «قرمز» هوا در اهواز

ایسنا : ۲ کشته و ۵ مصدوم در دو حادثه در خوزستان

ایرنا : رییس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در چهارمحال و بختیاری معرفی شد

تسنیم : ماسک از شکایت علیه مالک چت جی‌پی‌تی صرف نظر کرد

Loader

در حال دریافت و بارگذاری جدیدترین اخبار

... لطفا چند ثانیه منتظر بمانید