انتخاب قوی؛ ایران قوی

نهال انتخابات ۱۱ اسفند در ۲۱ اردیبهشت‌ماه سروقد شد

نهال انتخابات ۱۱ اسفند در ۲۱ اردیبهشت‌ماه سروقد شد

ایسنا/تهران ۱۵ استان کشور در دومین دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی مسیر نیمه‌تمام ۱۱ اسفند را در میانه بهار به اتمام رساندند.

به گزارش ایسنا ۱۵ استان کشور که در ۱۱ اسفند سال گذشته در انتخابات مجلس شورای اسلامی به دور دوم رفته‌بودند، در ۲۱ اردیبهشت ماه با حضور دوباره پای صندوق‌های رای برگی دیگر به حماسه حضور مردم افزودند.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان و ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار شد. همزمان با تهران در استان‌های آذربایجان‌شرقی در حوزه‌های تبریز آذرشهر و اسکو، شبستر و میانه، استان اصفهان در حوزه‌های لنجان و سمیرم، استان البرز در حوزه‌های کرج اشتهارد و فردیس، استان خراسان جنوبی در حوزه‌های بیرجند، درمیان و خوسف، در استان خراسان رضوی در حوزه‌های مشهد و کلات، در استان خوزستان در حوزه‌های آبادان رامهرمز و رامشیر، در استان زنجان در حوزه‌های زنجان و طارم،ابهر خرمدره و سلطانیه و خدابنده در استان فارس در حوزه‌های شیراز و ورزقان، مرودشت و پاسارگاد و ارسنجان، در استان کرمانشاه‌ در حوزه‌ کرمانشاه، استان لرستان در حوزه‌های خرم آباد و چگنی، در استان اردبیل حوزه‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار مغان، در استان مازندران حوزه قائمشهر و سو،سوادکوه، جویبار،سیمرغ و سوادکوه شمالی، در استان گلستان در حوزه گنبد کاووس در استان همدان حوزه ملایر همچنین در استان تهران شهرستان ورامین برگزار شد. 

رئیس ستاد انتخابات لرستان: مردم حضور در پای صندوق را به ساعات پایانی موکول نکنند

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: تمدید زمان انتخابات وابسته به تصمیم ستاد انتخابات کشور است و توصیه می‌شود مردم در مهلت قانونی رأی خود را به صندوق بیندازند و رای‌گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی خراسان رضوی: وضعیت امنیتی در حوزه انتخابیه مشهد سفید است

مدیرکل امنیتی و انتظامی خراسان رضوی گفت: وضعیت امنیتی ما در حوزه انتخابیه مشهد و کلات سفید اعلام شده و کماکان ادامه دارد.

ثبت احراز هویت ۱۱۰ هزار شرکت کننده در انتخابات کرمانشاه

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۱۱۰ هزار شرکت کننده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه اهراز هویت شده‌اند.

علی شعبانی افزود: از تعداد افراد ثبت هویت شده ۵۲ درصد مرد و ۴۸ درصد زن هستند.

رای گیری مرحلهٔ دوم انتخابات مجلس در شهرستان لنجان

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در شهرستان لنجان اصفهان برگزار شد.

رای‌گیری مرحلهٔ دوم انتخابات مجلس - مازندران

 مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در استان مازندران برگزار شد.

فرماندار مشهد: پس از پایان رای‌گیری برای تعطیلی مدارس در روز شنبه تصمیم‌گیری خواهد شد

محسن داوری عصر امروز ۲۱ اردیبهشت‌ماه در استودیو انتخابات فرمانداری مشهد ضمن تشکر از مردم و تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، اظهار کرد: طی بازدید میدانی که در ساعت‌های گذشته از شعب اخذ رای شهرستان مشهد صورت گرفته است، بحمدلله تمامی عوامل از نظم و اقداماتی که برای این دوره از انتخابات صورت گرفته است، رضایت داشتند.

مجموعه امنیتی لرستان پای کار هستند تا انتخاباتی سالم و در نهایت امنیت برگزار شود

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل‌(ع) لرستان گفت: مجموعه امنیتی لرستان پای کار هستند تا انتخاباتی سالم و در نهایت امنیت برگزار شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل لرستان: مهم‌ترین رکن در ایجاد مجلس قوی حضور مردم است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت: مهم‌ترین رکنی که مجلس قوی ایجاد می‌کند حضور مردم است.

حجت‌الاسلام علی درویشی، صبح امروز (۲۱ اردیبهشت‌ماه) با حضور در دبستان دخترانه توحید خرم‌آباد شعبه ۲۳ در جمع خبرنگاران با تبریک ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، اظهار کرد: اهمیت وجودی مجلس قوی و کارآمد بر کسی پوشیده نیست مهم‌ترین رکنی که مجلس قوی ایجاد می‌کند حضور مردم است.

رییس ستاد انتخابات کرمانشاه: تاکنون مشکلی در برگزاری انتخابات نداشته‌ایم

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه تاکنون مشکلی در سطح شعب اخذ رای حوزه انتخابیه کرمانشاه گزارش نشد.

علی شعبانی در جمع خبرنگاران با اشاره به روند مطلوب برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه گفت: این مرحله از انتخابات در شهرستان کرمانشاه به صورت تمام الکترونیکی است و خوشبختانه تاکنون مشکلی در سطح شعب گزارش نشد.

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی:۵۰ درصد شعب اخذ رأی در مناطق روستایی است

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: ۵۰ درصد شعب اخذ رأی در دور دوم انتخابات در حوزه شهری و ۵۰ درصد شعب هم در مناطق روستایی مستقر بودند.

موسی سلیمی امروز جمعه۲۱ اردیبهشت به رسانه‌ها اظهار کرد: در دوازهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از چهار حوزه انتخابیه خراسان جنوبی، حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف به دلیل عدم کسب حد نصاب آراء به مرحله دوم کشیده شد.

انتخابات بر مدار قانون و اخلاق پیش می‌رود

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: کار انتخابات با جدیت در کمال امانت و بر مدار قانون و اخلاق تاکنون پیش‌رفته و در حوزه اجرا و نظارت همکاران در شبکه امین، مردمی و بصیر نظارت استان پای کار انتخابات حضور داشتند.

ویدیو/ مشارکت مردمی در مرحله دوم انتخابات در ۸ استان کشور

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور و مشارکت مردم در شهرهای بیرجند، مشهد، شیراز، ملایر، خرم‌آباد، کرج، تبریز و کرمانشاه برگزار شد.

استاندار مازندران: انتخابات صحنه سیاسی برای حضور اثرگذار مردم در انقلاب اسلامی است

استاندار مازندران یکی از مظاهر اقتدار نظام را طراحی حضور مردم در صحنه‌های سیاسی توسط امام راحل دانست و گفت: انتخابات صحنه سیاسی برای حضور اثرگذار مردم در انقلاب اسلامی است.

رییس ستاد انتخابات کرمانشاه: صندوق‌های اخذ رای «آفلاین» بودند.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به برپایی ۶۴۵ شعبه اخذ رای در سطح حوزه انتخابیه کرمانشاه، گفت: تمام صندوق های الکترونیکی اخذ رای در شعب آفلاین بودند.

استاندار آذربایجان شرقی: مردم با حضور پرشکوه خود آرزوی رسیدن به ایران قوی را محقق می‌کنند

استاندار آذربایجان شرقی گفت: امیدواریم مردم عزیز همانطور که با حضور در انتخابات در دور اول، حماسه‌ی پرشکوه خلق کردند، در این دوره نیز این کار ناتمام را با حضور خود به سر انجام برسانند تا با تشکیل مجلس قوی، ایران قوی محقق شود.

ماراتن سیاسی ۴ کاندیدا برای دو کرسی بهارستان در قائمشهر

دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی جمعه ۲۱ اردیبهشت آغاز شد با رقابت چهار کاندیدا برای تصاحب دو کرسی خانه ملت پایان یافت.

رئیس ستاد انتخابات فارس: اجرای انتخابات تمام الکترونیک بدون هیچ مشکلی در حال انجام است

رئیس ستاد انتخابات فارس از برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان بدون هیچ‌گونه مشکلی خبر داد.

استاندار زنجان: انتخاب امروز مردم در ۴ سال آینده‌ زنجان تاثیر می‌گذارد 

استاندار زنجان گفت: مردم در نظر داشته باشند که انتخاب آنان در ۴ سال آینده زنجان تاثیرگذار است.

محسن افشارچی امروز (جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ ماه) با حضور در پای صندوق رأی در مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی به ۴۰ درصد کرسی‌های استان زنجان رای می‌دهیم.

انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در شمال استان اردبیل به نحو مطلوب در حال برگزاری است

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل از برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای شمال استان خبر داد و گفت: اوضاع تحت کنترل است و مورد خاصی وجود نداشت.

فرمانده سپاه فجر فارس: حضور مردم در انتخابات تجلی مردم‌سالاری دینی است

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات، این مشارکت را تجلی مردم‌سالاری دینی دانست.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارس امروز، ۲۱ اردیبهشت‌ماه با حضور در یکی از شعب الکترونیک رای گیری در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی رای خود را ثبت کرد. 

مشارکت قوی قائمشهری‌ها در دومین مارتن انتخابات نمایندگی مجلس

دومین دوره انتخابات نمایندگی مجلس را برای تکمیل انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در۵ شهرستان مازندران امروز ۲۱ اردیبهشت شاهد هستیم و مردم شهرستان قائمشهر از ساعات اولیه رای گیری مشارکت خوبی داشتند.

اصحاب فرهنگ و هنر پای کار انقلاب هستند

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه پای کار انقلاب هستند، اعلام کرد: انتخابات مایه عزت، اقتدار و تعیین سرنوشت ملت ایران است.

بازدید دادستان مرکز خوزستان از شعب اخذ رای آبادان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از شعب اخذ رأی در آبادان بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، صادق جعفری چگنی امروز (۲۱ اردیبشت‌ماه) در حاشیه شرکت در نماز جمعه آبادان با قدردانی از حضور مردم در این دوره از انتخابات، گفت: تمام تلاش مسئولان بر این است چهار شاخص مورد تاکید مقام معظم رهبری شامل امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت در جریان برگزاری انتخابات ساری و جاری باشد. 

شور انتخاباتی در سوادکوه/ برای تقویت انقلاب رای می‌دهیم

شهروندان و روستاییان شهرستان سوادکوه از ساعات اولیه روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت پای صندوق‌های رای حاضر شدند تا نماینده مورد نظر خود را روانه مجلس شورای اسلامی کنند.

اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در فعالیت‌های اجتماعی پیشرو هستند

استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد: اصحاب فرهنگ و هنر در فعالیت‌های اجتماعی همواره پیشرو و پیشقدم بوده‌اند.

ویدیو/ مشارکت مردمی در مرحله دوم انتخابات در ۸ استان کشور

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور و مشارکت مردم در شهرهای بیرجند، مشهد، شیراز، ملایر، خرم‌آباد، کرج، تبریز و کرمانشاه برگزار شد.

فرماندار: مردم مشهد تا این لحظه استقبال خوبی از انتخابات داشته‌اند

فرماندار مشهد گفت: تا این لحظه مانند تمام ادوار پیشین انتخابات، استقبال مردم از صندوق‌های رای خوب بوده است.

فرمانده انتظامی کرمانشاه: انتخابات در کمال امنیت و سلامت در حال برگزاری است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در کمال آرامش در همه شعب اخذ رای شهرستان کرمانشاه برگزار شد.

استاندار لرستان: حضور پرشور مردم اقتدار درونی کشور را افزایش می‌دهد

استاندار لرستان گفت: حضور پرشور مردم اقتدار درونی کشور و اعتماد مردم به مسئولان را افزایش می‌دهد.

ابوطالب شفقت، امروز بیست‌ویکم اردیبهشت‌ماه، در حاشیه بازدید از شعبه انتخاباتی دبیرستان دخترانه شکوه خرم‌آباد، با تبریک آغاز هفته کرامت و ولادت باسعادت حضرت معصومه (س)، افزود: حضور گرم مردم در دور دوم انتخابات حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی قابل تقدیر است همکاران اجرایی و نظارت برای اخذ رأی مردم آمادگی خوبی دارند به سر و تجهیزات مورد نیاز مهیا شده است.

دور دوم انتخابات، همان حساسیت‌های دوره قبل را دارد

امام جمعه ملایر با تاکید بر اینکه دور دوم انتخابات همان حساسیت‌های دوره قبل را دارد، گفت: دور دوم انتخابات، تعداد نمایندگان مجلس را تکمیل می کند؛ بنابراین باید به وظیفه خود عمل کنیم و هر چه زودتر پای صندوق ها حاضر شده و شخص اصلح را انتخاب کنیم.

فرماندار: مردم رامشیر از دور دوم انتخابات استقبال خوبی داشته‌اند

امام جمعه ملایر با تاکید بر اینکه دور دوم انتخابات همان حساسیت‌های دوره قبل را دارد، گفت: دور دوم انتخابات، تعداد نمایندگان مجلس را تکمیل می کند؛ بنابراین باید به وظیفه خود عمل کنیم و هر چه زودتر پای صندوق ها حاضر شده و شخص اصلح را انتخاب کنیم.

رئیس ستاد انتخابات گلستان: تا این لحظه گزارش تخلف نداشتیم

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: روند برگزاری انتخابات به خوبی در شهرستان گنبدکاووس در حال برگزاری است و تا این لحظه گزارش مشکل و یا تخلف خاصی نداشتیم.

مردم آبادان در مرحله دوم انتخابات نیز پای کار نظام هستند

فرماندار آبادان گفت: مردم آبادان همان طور که در مرحله نخست انتخابات ثابت کردند پای کار این نظام هستند، در مرحله دوم نیز این را ثابت می‌کنند و با رای دادن، تأثیرگذاری خود در نظام جمهوری اسلامی را تکرار خواهند کرد.

استاندار خراسان جنوبی: مجلس منسجم‌تر، در گرو حضور پررنگ تر مردم در انتخابات است

استاندار خراسان جنوبی گفت: هر چه حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد، مجلسی قوی‌تر و منسجم‌تر خواهیم داشت.

۲۵۰۰ نفر نیروی انتظامی کار تامین امنیت انتخابات در خرم‌آباد و چگنی را برعهده دارند

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه ۲۵۰۰ نیروی انتظامی کار تامین امنیت انتخابات در خرم‌آباد و چگنی را برعهده دارند، افزود: انشالله این مرحله هم مانند مرحله قبل باشکوه و با عظمت برگزار خواهد شد.

نظارت ۱۶۰۰ ناظر بر مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان زنجان گفت: ۱۶۰۰ نفر به عنوان ناظر در دومین مرحله انتخاب مجلس شورای اسلامی حضور دارند و نظارت کردند.

شور انتخاباتی در فارس / برای تقویت قدرت وطن آمده‌ام

همزمان با نقاط مختلف کشور، مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از صبح امروز، ۲۱ اردیبهشت‌ماه در دو حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و هم‌چنین مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان برگزار شد.

رای گیری مرحلهٔ دوم انتخابات مجلس در البرز

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در استان البرز برگزار شد.

بازدید رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان از حوزه انتخابیه سمیرم

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با حضور در حوزه انتخابیه سمیرم، از روند اجرای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان بازدید کرد.

۲۰ نماینده از استان اصفهان راهی مجلس خواهند شد که ۱۶ حوزه انتخابیه در مرحله اول تعیین تکلیف شد و دو حوزه سمیرم و لنجان به مرحله دوم رسیدند.

حضور پر رنگ مردم ملایر برای تعیین تکلیف دومین نماینده خود در مجلس دوازدهم

دانش آموزان، دانشجویان، دانشگاهیان، اساتید دانشگاهی، جوانان، پدران، مادران، بانوان و مردان و رای اولی های شهرستان ملایر از صبح امروز پای صندوق های رای حاضر شدند تا تکلیف دومین وکیل و نماینده خود در مجلس شورای اسلامی را تعیین کنند.

در وقت اضافه انتخابات، رقابت جذاب در دشت ورامین ادامه دارد

فرصت حضور در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا تمدید شد.

حضور پرشور مردم آذربایجان شرقی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 

دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز ۲۱ اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور در سه حوزه‌ی انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، شبستر و میانه آغاز شده و تاکنون ادامه دارد.

حضور پرشور مردم ۳ شهر خوزستان در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم

خوشبختانه مردم دو حوزه انتخابیه استان خوزستان در شهرهای آبادان، رامهرمز و رامشیر که اسفندماه نیز حضور پرشوری در انتخابات داشته اند، در دور دوم نیز با استقبال خوب از انتخابات، خود را برای به پایان رساندن وظیفه شان مکلف دانسته و امروز نیز باتوجه به تمدید رای گیری تا ساعت ۲۱ امشب، حضور پرشوری پای صندوق های رای داشته اند.

رئیس ستاد انتخابات فارس مطرح کرد: تجربه موفق برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در شیراز

به گفته رئیس ستاد انتخابات فارس خللی در انتخابات الکترونیک در شیراز ایجاد نشده و تجربه موفقی در این خصوص رقم خورده است.

حماسه حضور زنجانی‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

مردم استان زنجان بار دیگر با حضور خود در پای صندوق‌های دومین مرحله انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حماسه‌ساز شدند.

 مردم ولایی زنجان در کنار هم و شانه‌به‌شانه مسئولان همانند مردم دیگر نقاط کشور، با غیرت و مردانگی و عشق به میهن و آینده وطن، همراه با خانواده از ساعت ۸ صبح امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه پای صندوق‌های انتخاباتی مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آمدند تا با عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، بار دیگر برای کشور و استان خویش حماسه‌ای دیگر را رقم بزنند.

احراز هویت ۱۵۷ هزار نفر در شعب اخذ رای کرمانشاه تا ساعت ۲۰

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از ثبت احراز هویت ۱۵۷ هزار شرکت کننده در مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه تا ساعت ۲۰ خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی شعبانی در جمع خبرنگاران حاضر در محل ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به تمدید زمان رای گیری تا ساعت ۲۱ امشب، افزود: در برخی شعب اخذ رای ازدحام جمعیت به حدی است که تا سه ساعت دیگر هم زمان رای گیری ادامه می یابد.

وی افزود: با توجه به ازدحام جمعیت در برخی شعب، این احتمال وجود دارد که زمان برگزاری انتخابات را مجددا تمدید کنیم.

شعبانی گفت: امکان تمدید سه ساعته انتخابات در اختیار وزارت کشور است و پس از آن تصمیم گیری به استانها موکول می شود که به نظر می رسد با توجه به شلوغی شعب امکان تمدید مجدد وجود دارد.

شعبانی از شرکت ۱۵۷ هزار نفر در مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کرمانشاه تا ساعت ۲۰ خبر داد و افزود: با توجه به ازحام شعب این آمار افزایش خواهد یافت.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه شعب مکلف به اخذ آرای مراجعین تا آخرین نفر هستند، گفت: در صورت اتمام زمان برگزاری انتخابات، درب شعب بسته می شود، اما شعب مکلف به اخذ رای تا آخرین نفر حاضر در شعب هستند.

شعبانی در خصوص زمان اعلام نتایج انتخابات هم گفت: بر اساس ابلاغیه وزارت کشور اطلاع رسانی در خصوص نتایج انتخابات در اختیار ستاد انتخابات کشور قرار گرفته و نتایج در استان اعلام نمی شود.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی: قطعا نتیجه انتخابات سریع‌تر از مرحله اول اعلام می‌شود

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه اعلام نتایج بستگی به ساعت تمدید رأی دارد، گفت: اما قطعا نسبت به دوره قبل اعلام نتایج سریع‌تر خواهد بود، زیرا تنها ۲ نامزد داریم.

استاندار لرستان: هیچ آماری تا پایان فرآیند انتخابات مورد تائید نیست

نماینده عالی دولت در لرستان گفت: هر یک رأی نشان از اقتدار جمهوری اسلامی دارد.

وی از داوطلبان درخواست کرد برنامه‌های خود را در اختیار فرمانداری‌ها قرار دهند تا هر آنچه در استان امکان‌پذیر است اجرایی شود؛ راه خدمت برای داوطلبانی که رأی نیاوردند بسته نیست و به‌عنوان مشاور استاندار از ظرفیت آنان استفاده می‌شود.

وی دستاورد این انتخابات را نمایش غیرت، شجاعت، معرفت و رفاقت مردم دانست و با بیان اینکه گزارش قابل اعتنایی در مورد تخلفات انتخاباتی دریافت نشده و به‌طورجدی به همه دست‌اندرکاران انتخابات تذکر دادم که «عاقبت‌بخیری خود را به دنیای دیگران نفروشید»، تصریح کرد: هیچ مسئولی حق جانبداری از هیچ نامزدی را ندارد.

انتهای پیام

لینک خبر

لینک های ویژه


گوناگون

بهترین تعمیرگاه بنز در تهران

امداد خودرو مرودشت

امداد خودرو استان مرکزی


آخرین اخبار


تسنیم : اجتماع امام رضایی‌ها برای شهادت خادم الرضا- زنجان،قم و یزد

ایلنا : ویدیو: گل سوم بولونیا به یوونتوس توسط کالافیوری

ایرنا : وزیرخارجه ترکیه شهادت رییس جمهور و وزیر خارجه ایران را تسلیت گفت

مهر : مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه تعطیل است

ایلنا : آمریکا اطلاعی از علت سقوط بالگرد رئیسی و امیرعبداللهیان ندارد

تسنیم : ارتش صهیونیستی: در رسیدن به رهبران اصلی حماس ناکامیم

ایرنا : اعتدادی در جمع ۱۰ بازیکن برتر فوتسال زنان جهان؛ نماینده اسپانیا بهترین شد

تسنیم : نکونام: ابتدای فصل فکر می‌کردند استقلال سوم هم نشود

ایرنا : اجرای ویدئو مپینگ گرامیداشت شهدای خدمت

ایرنا : فیلم | مردم اراک به سوگ شهید جمهور نشستند

ایرنا : استاندار خوزستان: آیت الله رییسی خدمتگزاری صالح بود که در راه خدمت به شهادت رسید

ایسنا : شهادت در راه خدمت، شایسته آیت‌الله رئیسی بود

تسنیم : نکونام: شهادت رئیس جمهور و همراهان را تسلیت می‌گویم

مهر : دانشگاهیان دانشگاه شیراز در سوگ شهادت رئیس جمهور

مهر : مراسم بزرگداشت شهیدان راه خدمت در مهدیه سنندج

مهر : پیام تسلیت قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)در پی شهادت رئیس جمهور

ایلنا : تصویری غم انگیز از پدر شهید خلبان محسن دریانوش هنگام دیدن بنر نصب شده پسرش روی دیوار منزل

ایسنا : برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای خدمت و سوم خرداد در رفسنجان

ایسنا : اطلاعیه شماره یک ستاد برگزاری مراسم «شهدای خدمت»

ایسنا : اطلاعیه شماره ۱ ستاد برگزاری مراسم «شهدای خدمت»

مهر : مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی در شهرکرد

ایسنا : شهادت پاداش مجاهدت‌های خالصانه دکتر رییسی بود

ایرنا : اعلام اسامی ۱۴ والیبالیست منتخب پائز برای دیدار برابر صربستان

ایلنا : دیدار دو رفیق

ایرنا : کارون اعزامی ایران به المپیک پاریس به نام خادم‌الرضا نام‌گذاری شد

مهر : شهادت پاداش چهار دهه خدمت آیت الله رییسی بود

ایرنا : پیام تسلیت جنبلاط به رهبر معظم انقلاب اسلامی

مهر : آیین گرامیداشت خادم الرضا شهید رییسی

مهر : آیین گرامیداشت خادم الرضا و سید شهیدان خدمت آیت الله رئیسی

ایسنا : اعلام لیست ۱۴ نفره والیبال ایران برای دیدار با صربستان

ایرنا : دوومیدانی تور قاره‌ای فرانسه؛ تفتیان نقره‌ای شد

مهر : ایران داغدار شد - البرز

ایرنا : فیلم| اجتماع امام رضایی های گیلان در عزای خادم الرضا (ع)

ایلنا : رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهادت رییس جمهور را تسلیت گفت

ایسنا : طلا و برنز نمایندگان پارادوومیدانی ایران در قهرمانی جهان

ایرنا : عزاداری مردم در سوگ شهدای خدمت - شهرکرد

مهر : حادثه ای غیر منتظره گوهری کمیاب را از جمهوری اسلامی ایران گرفت

مهر : کارون ایران در المپیک پاریس به نام «خادم الرضا» نام گذاری شد

مهر : «شهید رییسی»حامی مستضعفان بود

مهر : تعلیق برنامه‌های جشنواره تئاتر ملی فتح خرمشهر تا اطلاع ثانوی

مهر : شهید آیت‌الله رییسی مصداق عبد صالح خدا بود

مهر : اجتماع خادم‌یاران رضوی به یاد رئیس جمهور شهید و همراهان

مهر : اجتماع مردم اهواز برای شهادت آیت‌الله رییسی

تسنیم : خوشحالم که برای اولین بار به یک شهید رأی دادم

ایلنا : آخرین تصویر از وزیر امور خارجه امیرعبداللهیان با کارگران پروژه ترانزیتی ارس

مهر : دستگیری دندانپزشک قلابی از اتباع افغان/مطب در خانه باغ گیلاوندبود

مهر : شهید آیت الله رئیسی توطئه‌های ضد ایران را باطل کرد

ایلنا : مسیر تشییع پیکر رئیس‌جمهور در تهران مشخص شد

مهر : قاب هایی از اندوه در فراق خادم الرضا

Loader

در حال دریافت و بارگذاری جدیدترین اخبار

... لطفا چند ثانیه منتظر بمانید