۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۱۴

مهر گزارش ‌می‌دهد؛

ایرانی‌ها کار ناتمام خود را تمام کردند

ایرانی‌ها کار ناتمام خود را تمام کردند

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور پرشور و آگاهانه مردم ۱۵ استان، از دقایق ابتدایی صبح امروز آغاز شد و بدین ترتیب ملت، کار ناتمام اسفند ماه را به پایان رساندند.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: صبح جمعه و رأس ساعت هشت صبح و با دستور احمد وحیدی، وزیر کشور رأی گیری از از واجدین شرایط دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه آغاز شد.

با دستور وزیر کشور رأی گیری از واجدان شرایط دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه آغاز شد.

به گفته وزیر کشور تفاوت این دوره با دوره قبل الکترونیکی شدن تعدادی بیشتری از شعب است، به گونه‌ای که هشت حوزه و بیش از ۶۰ درصد صندوق‌ها تمام الکترونیکی شده است.


اخبار مرتبط با دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را در زیر بخوانید.


آذربایجان شرقی

حضور پرشور مردم در ساعات اولیه اخذ رأی در آذربایجان شرقی

حضور پرشور مردم در ساعات اولیه اخذ رای

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و «آذرشهر، میانه و شبستر» در آذربایجان شرقی آغاز شد.

در این دوره ۱۲ نفر در سه حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و «آذرشهر، میانه و شبستر» در آذربایجان شرقی با هم به رقابت پرداختند که از بین آنها ۶ نماینده باقیمانده استان انتخاب خواهد شد.

چهار نماینده از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر و از حوزه‌های انتخابیه میانه و شبستر نیز از هر کدام یک نفر انتخاب می‌شوند.

انتخابات در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر تمام الکترونیکی و در حوزه‌های انتخابیه میانه و شبستر نیمه الکترونیکی خواهد بود.

در این مرحله از انتخابات در سه حوزه انتخابیه استان یک هزار و ۳۲۷ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است که از این تعداد هزار و ۱۷۴ شعبه ثابت و ۱۵۳ شعبه سیار است.

متن کامل خبر را اینجا بخوانید.


البرز

رأی گیری در دور دوم انتخابات مجلس در استان البرز

رأی گیری در دور دوم انتخابات مجلس استان البرز آغاز شد

رأی گیری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد در استان البرز همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

از ساعت ۸ صبح امرور رأی گیری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد در استان البرز همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

مردم این شهر از دقایق اولیه آغاز رأی گیری در شعب اخذ رأی شهرستان‌های مذکور حاضر شدند و رأی خود را به صندوق انداختند. مصطفی سعیدی سیرایی و علی شیرین زاد دو نامزد حوزه انتخاباتی کرج، فردیس و اشتهارد هستند که به دور دوم راه یافتند.


اردبیل

مردم مغان پای صندوق‌ها آمدند

مردم مغان پای صندوق ها آمدند

همزمان با آغاز رأی گیری مردم در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم ساعاتی قبل از شروع رأی گیری مردم این حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در پای صندوق‌های رأی حاضر شده تا آرای خود را به صندوق‌ها بریزند.

حضور میدانی در شعبات متعدد اخذ رأی در این حوزه انتخابیه حکایت از حضور گرم مردم در هوای دل انگیز بهاری دشت مغا دارد که حتی از ساعت ۷:۳۰ صبح در محل رأی گیری حاضر شده و در صف‌های طولانی منتظر رأی دادن برای انتخاب دوازدهم هستند.

در اولین ساعات رأی گیری آرامش در شعب اخذ رأی بیله سوار، پارس آباد و اصلاندوز حاکم است و به گفته معاون سیاسی فرماندار بیله سوار با تحویل صندوق‌های رأی گیری و آغاز فرآیند دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شور و نشاط مردم را در شعب اخذ رأی در بیله سوار شاهدیم.


اصفهان

فرایند دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در سمیرم

فرماندار سمیرم از آغاز فرایند برگزاری دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در این شهرستان خبر داد.

فرایند دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در سمیرم آغاز شد

اصغر هدایت صبح جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان سمیرم اظهار کرد: این انتخابات بین ۲ کاندیدای راه یافته از دور اول برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۵۵ هزار نفر از جمعیت ۱۲۰ هزار نفری شهرستان سمیرم واجد شرایط رأی دادن هستند، گفت: باید توجه داشت که بخشی از جمعیت این شهرستان عشایر بوده و ایامی از سال را در این شهرستان حضور دارند.

فرماندار سمیرم با اشاره به مشارکت ۸۲ درصدی واجدان شرایط رأی دادن در دور اول این انتخابات ابراز کرد: با توجه به ورود عشایر افزایش مشارکت را در این دوره از انتخابات خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ۶۸ شعبه اخذ رأی شامل ۲۸ شعبه سیار و ۴۰ شعبه ثابت برای امروز فعالیت خواهند داشت، گفت: ۲ هزار و ۴۰۰ نفر در چهار بخش مرکزی، پادنا، پادنای علیا و وردشت عوامل اجرایی انتخابات هستند.

گفتنی است، تعداد کل آرای صحیح حوزه سمیرم در اسفند سال گذشته ۴۲ هزار و ۸۱۲ رأی و شمار آرای سیدمحمد موسوی ۶ هزار و ۶۹ رأی و رحیم کریمی هفت هزار و ۶۷۳ بود.


اصفهان

دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در لنجان

آغاز فرایند دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در لنجان

فرماندار لنجان گفت: فرایند برگزاری دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در شهرستان لنجان و با راه‌اندازی .۱۵۳ شعبه اخذ رأی از ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه آغاز شد.

حمیدرضا محمدی فشارکی صبح جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان لنجان اظهار کرد: این انتخابات با همکاری ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از عوامل اجرایی امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۵۳ شعبه اخذ رأی برای این انتخابات فعال شده است، افزود: از این تعداد ۱۳۷ شعبه به صورت ثابت و ۱۶ شعبه سیار است.

فرماندار لنجان با اشاره به اینکه ۱۹۰ هزار و ۱۶۱ نفر در این شهرستان واجد شرایط رأی دادند هستند، تصریح کرد: رقابت در این انتخابات بین ۲ کاندیدا برگزار می‌شود.

گفتنی است تعداد کل آرای صحیح مأخوذه در لنجان ۶۱ هزار و ۷۰۴ و شمار آرای حسین رجایی با ۱۱ هزار و ۲۹۵ و اکبر پولادی با ۱۰ هزار و ۷۳ بود.


تهران

امروز مردم استان تهران با حضور در پای صندوق‌های رأی در دو حوزه انتخابیه تهران، ورامین، سرنوشت ۱۷ کرسی باقیمانده قوه مقننه برای هشت شهرستان تهران، ورامین، شمیرانات، ری، اسلامشهر، پردیس، قرچک و پیشوا را تعیین می‌کنند.

استان تهران ۱۶ شهرستان دارد، که امروز هشت شهرستان درگیر برگزاری انتخابات و تعیین نهایی نمایندگان مجلس هستند، در واقع نیمی از استان تهران امروز حال و هوای انتخاباتی دارد.

در حوزه انتخابات تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس و نیز ورامین، پیشوا و قرچک ۱۶ هزار و ۵۵۴ صندوق رأی استفاده خواهد شد.

متن کامل خبر را اینجا بخوانید.


خراسان جنوبی

مردم بیرجند، درمیان وخوسف کار ناتمام ۱۱ اسفند رابه نتیجه می‌رسانند

مردم بیرجند،درمیان وخوسف کار ناتمام ۱۱ اسفند رابه نتیجه می رسانند

مردم حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف فردا ۲۱ اردیبهشت ماه در دومین مرحله از انتخابات مجلس کار ناتمام خود در ۱۱ اسفند را به نتیجه خواهند رساند.

هر چند تکلیف سه کرسی نمایندگی مجلس از چهار کرسی نمایندگی برای خراسان جنوبی در ۱۱ اسفند مشخص شد ولی مردم سه شهرستان بیرجند، درمیان و خوسف (به عنوان یک حوزه انتخابیه) هنوز نماینده خود را نشناخته‌اند.

در این راستا رقابت بین دو نماینده‌ای که بیشترین میزان آرا را کسب کردند، فردا ۲۱ اردیبهشت ماه در دومین مرحله از انتخابات مجلس برگزار می‌شود و مردم نیز بنا دارند با شور و شوق در این دور نیز چون ۱۱ اسفند مشارکت داشته باشند.

متن کامل خبر را اینجا بخوانید.


خراسان رضوی

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد و کلات آغاز شد

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد و کلات آغاز شد

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد و کلات ساعت ۸ صبح روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ آغاز و تا ساعت ۱۸ عصر ادامه خواهد داشت.

انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه در یک شرایط خاص و شرایطی که دشمن تمام تلاشش را کرده بود تا مردم در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا نکنند، به خوبی برگزار شد.

طی مرحله اول انتخابات در کل کشور ۴۱ درصد و در استان خراسان رضوی، ۴۷.۴ درصد میزان مشارکت را شاهد بودیم.

خراسان رضوی از حیث مشارکت رتبه اول را در کلان استان‌ها به خود اختصاص داد.


خوزستان

خوزستانی‌ها امروز ۳ نماینده دیگر خود را انتخاب می‌کنند

خوزستانی‌ها امروز ۳ نماینده دیگر خود را انتخاب می‌کنند

مردم ۲ حوزه انتخابیه استان خوزستان امروز در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۳۰۹ شعبه به پای صندوق رأی می‌روند تا سه نماینده دیگر استان را انتخاب کنند.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه «آبادان» و «رامهرمز و رامشیر» روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار می‌شود.

مردم حوزه انتخابیه آبادان برای انتخاب ۲ نماینده از ۳ نماینده خود امروز پای صندوق‌های رأی می‌روند. آنها در دور نخست انتخابات، جلیل مختار را مستقیم راهی بهارستان کرده‌اند و اکنون از بین جواد سعدون زاده، صادق کمایی، سید امیر موسوی جبیلی و سید محمد مولوی ۲ نغر دیگر رت راهی بهارستان می‌کنند.

مردم حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر نیز باید از بین إبراهیم متینیان نماینده فعلی و امیرحسین نظری، یک نفر را راهی مجلس کنند.

متن کامل را اینجا بخوانید.


زنجان

فرایند رأی گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان آغاز شد

فرایند رای گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان آغاز شد

۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در حوزه‌های انتخابیه زنجان – طارم و خدابنده برای برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مستقر هستند.

در حوزه انتخابیه زنجان – طارم ۱۹۹ شعبه ثابت و ۱۳۲ صندوق سیار و در حوزه انتخابیه خدابنده ۹۰ شعبه ثابت و ۷۰ صندوق اخذ رأی سیار پیش بینی شده است.

بنا به اعلام ستاد انتخابات استان زنجان همه شرایط در این ۲ حوزه برای فرایند رأی گیری آماده است و انتخابات در این ۲ حوزه همانند دور قبل نیمه الکترونیکی است.

متولدان ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ و ماقبل آن واجد شرایط سنی برای شرکت در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.‌


لرستان

آغاز ماراتن انتخابات در خرم‌آباد و چگنی

ماراتن دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی آغاز شد تا پازل دوازدهمین دوره مجلس در لرستان تکمیل شود.

آغاز ماراتن انتخابات در خرم‌آباد و چگنی

استان لرستان دارای هفت حوزه انتخابیه اصلی بوده که در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی، نمایندگان منتخب شش حوزه انتخابیه با رأی مردم مشخص شدند و انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی باتوجه‌به رقابت نزدیک کاندیداها، به‌دور دوم کشیده شد.

رقابت برای کسب ۲ کرسی مجلس

در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی، «محمدرضا ملکشاهی راد»، «رضا سپهوند»، «هادی هاشمی نیا» و «قدرت الله ایمانی» امروز برای کسب دو کرسی مجلس شورای اسلامی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

احسان یاوری رئیس ستاد انتخابات لرستان دراین‌رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در یازدهم اسفندماه تکلیف شش حوزه انتخابیه در لرستان مشخص شد.

متن کامل گزارش را اینجا بخوانید.


فارس

مرحله دوم از انتخابات مجلس دوازدهم در ۲حوزه انتخابیه فارس آغاز شد

مرحله دوم از انتخابات مجلس دوازدهم در ۲حوزه انتخابیه فارس آغاز شد

مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در ۲ حوزه انتخابیه شیراز زرقان و مرودشت ارسنجان پاسارگاد در استان فارس آغاز شد.

ساعت ۸ جمعه، دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه شیراز زرقان و مرودشت ارسنجان پاسارگاد فارس آغاز شد.

در این مرحله ۸۲۰ شعبه برای اخذ رأی در استان فارس در نظر گرفته شده که از این تعداد ۴۹۷ شعبه در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و ۳۲۳ شعبه نیز در شهرستان‌های مرودشت و پاسارگاد و ارسنجان دایر شده است.

از این تعداد صندوق ۶۲۹ شعبه ثابت شهری و روستایی و ۱۹۱ شعبه نیز سیار خواهد بود که جهت پوشش کامل انتخابات در نظر گرفته شده است.


کرمانشاه

فرایند اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس کرمانشاه آغاز شد

فرایند اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس کرمانشاه آغاز شد

فرایند اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس کرمانشاه همزمان با سایر نقاط کشور که انتخابات در مرحله دوم دارند آغاز شد.

۶۴۵ شعب اخذ رأی در دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه در نظر گرفته شده که ۵۴۵ شعبه مربوط به شهر کرمانشاه و ۱۰۰ شعبه نیز به صورت سیار و روستایی خواهد بود.

در دور دوم انتخابات تنها کسانی می‌توانند شرکت کنند که در دور اول در حوزه انتخابیه کرمانشاه رأی خود را به صندوق انداخته‌اند یا در دور قبل در انتخابات شرکت نکرده‌اند.

انتخابات در دور دوم در شهرستان کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.


گلستان

دور دوم انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی در گنبد آغاز شد

دور دوم انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی در گنبد آغاز شد

رأی گیری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح جمعه همزمان با دیگر استان‌های کشور در گنبد آغاز شد.

مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار گنبدکاووس، پیش از زمان رسمی شروع رأی گیری به میدان آمدند تا آرای خود را ثبت کنند.

در این دوره از انتخابات دو نامزد در حوزه انتخابیه گنبد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و هریک که بیشترین آرا را کسب کند راهی بهارستان خواهد شد.

برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در گنبد کاووس ۲۳۰ شعبه اخذ رأی برای سطح شهرستان گنبد در نظر گرفته شد که از این تعداد ۱۰۱ شعبه شهری و ۱۲۹ شعبه روستایی است.


همدان

آغاز رأی گیری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر

آغاز رای گیری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر

رأی گیری در شهرستان ملایر برای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

رأی گیری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر به صورت الکترونیکی در ۱۶۷ شعبه برگزار می‌شود.

کد خبر 6101822

برچسب‌ها

لینک خبر

لینک های ویژه


گوناگون

بهترین تعمیرگاه بنز در تهران

امداد خودرو مرودشت

امداد خودرو استان مرکزی


آخرین اخبار


ایرنا : پیام تسلیت سردار باقری درپی بروز سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور

مهر : مراسم سوگواری شهادت آیت الله رییسی در ساری

ایرنا : روستائیان گیلان دلشکسته و سوگوار شهید خدمت آیت الله رئیسی

ایرنا : تجمع مردم تهران در سوگ شهدای خدمت - میدان ولیعصر (عج)

ایسنا : جدول زمان‌بندی انتخابات ریاست‌جمهوری منتشرشده در فضای مجازی اعتبار ندارد

تسنیم : اختصاص 250 قلم کالای ضروری به نیازمندان اردستانی

ایرنا : تقدیم اولین مدال طلای جهانی پارادوومیدانی به رئیس‌ جمهور شهید

ایلنا : طرز تهیه املت لوبیا شاپوری، صبحانه خوشمزه گیلانی

ایسنا : حضور نخست‌وزیر پاکستان در سفارت ایران

ایسنا : مردم شهرستان ورامین برای خادمانشان سنگ تمام گذاشتند

ایرنا : فیلم | سوگواری امام رضایی‌ها در زنجان برای خادم الرضا(ع) آیت الله رییسی

مهر : لحظاتی با امام جمعه محبوب تبریز

صدا و سیما : پیام تسلیت سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج در پی شهادت رئیس جمهور

مهر : امیر آشتیانی عروج شهادت گونه رئیس‌جمهورو همراهان را تسلیت گفت

تسنیم : پیام تسلیت مدیر خبرگزاری بین‌المللی روسیه به مدیرعامل تسنیم

ایرنا : برگزاری مراسم بزرگداشت شهید «آیت الله رییسی» در مصلای اهواز + فیلم

مهر : شهادت  آیت‌الله رییسی نتیجه تربیت امت تمدن ساز ایران می‌باشد

مهر : اجتماع امام رضایی‌ها در پاسداشت خادم الرضا (ع)

صدا و سیما : تسلیت مردم و مقامات هند

ایسنا : از هر سه اصفهانی یک نفر مبتلا به فشار خون بالا است

صدا و سیما : برنامه زندگی با آیه‌ها و آیات محوری در باره شهادت آیت‌الله رئیسی

مهر : شهید رییسی برعهد صادقانه خود با خداوند، خالصانه ایستاد

مهر : زائران و مجاوران رضوی در اندوه شهادت رییس جمهور و همراهانش

ایسنا : آیت‌الله رئیسی امروز به سعادت و رستگاری رسیدند

ایسنا : مسیر خدمت آیت‌الله رئیسی در دولت سیزدهم ادامه خواهد یافت

مهر : عزاداری و نوحه سرای نریمان پناهی در فراق آیت الله رئیسی

ایسنا : نوری مالکی و مسعود بارزانی شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه را تسلیت گفتند

تسنیم : آخرین سخنان آیت‌الله رئیسی در جمع مردم کرمان

ایرنا : دبیرکل جی‌ئی‌سی‌اف: آقای رئیسی، رئیس‌جمهوری با بصیرت و فداکار بود

ایسنا : هافبک عراقی تراکتور اعلام جدایی کرد

ایسنا : انتشار تک آهنگ «شهید جمهور» طی روزهای آتی

صدا و سیما : مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۱ اردیبهشت

تسنیم : سابقه‌ای از سران کشورهایی که در حوادث هوایی جان باخته‌اند

صدا و سیما : شهید سانحه جانگداز سقوط بالگرد حامل خادم الرضا

ایرنا : عزاداری مردم در سوگ شهدای خدمت - کرج

ایرنا : نماینده مجلس: شهید آیت‌الله رییسی در راه آرمان‌های انقلاب ثابت قدم بود

ایلنا : 5 دقیقه تماشایی با روبین فان پرسی(ویدیو)

ایرنا : رهبر معظم انقلاب از عملکرد شهید آیت‌الله رئیسی رضایت دارند

ایرنا : سوگواری محبان امام رضا (ع) در قزوین برای رییس جمهور خادم الرضا + فیلم

مهر : خدمات ماندگار رئیس جمهور تا ابد در خاطره ملت ایران خواهد ماند

مهر : حضور رئیس‌جمهور پاکستان در مراسم خاکسپاری شهید سید ابراهیم رئیسی

ایرنا : مبازه با فساد و پاکدستی آیت‌الله رئیسی به ثابه یک منظومه مدیریتی تا ابده زنده است

ایرنا : مبازه با فساد و پاکدستی آیت‌الله رئیسی به مثابه یک منظومه مدیریتی تا ابده زنده است

تسنیم : آیت‌الله رئیسی بارها شخصاً پیگیر رفع مشکلات حوادث مختلف بود

ایرنا : علمای اهل سنت جنوب فارس در سوگ رئیس جمهور مردمی

ایرنا : آغاز تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو در قدس اشغالی + فیلم

ایرنا : پیام تسلیت معاون نخست‌وزیر صربستان در پی شهادت آیت‌الله رئیسی

ایسنا : نامه ایران به شورای امنیت در پی سقوط بالگرد حامل رئیسی و امیرعبداللهیان

صدا و سیما : سخنان رئیس دانشگاه تهران در اجتماع دانشگاهیان سوگوار «شهدای خدمت»

Loader

در حال دریافت و بارگذاری جدیدترین اخبار

... لطفا چند ثانیه منتظر بمانید