اخبار لحظه به لحظه از متن و حواشی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی + عکس و فیلم

تهران- ایرنا- دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۴۵ نماینده راس ساعت ۸ صبح امروز - ۲۱ اردیبهشت ماه - در ۱۵ استان و ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، رقابت ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۴۵ نماینده راس ساعت ۸ صبح امروز - جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه - در ۱۵ استان برگزار و بنابر اعلام ستاد انتخابات کشور در ۸ حوزه انتخابیه، رای گیری به صورت الکترونیکی انجام شد.

 ۱:۱۶ نتایج اولیه انتخابات تهران اعلام شد+ اسامی

 سخنگوی ستاد انتخابات کشور نتایج اولیه حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم را اعلام کرد.

آخرین نتایج دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

آخرین نتایج دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد.

۲۲:۰۴  مسئولان شعب موظف به اخذ رای تا آخرین نفر هستند

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مسئولان شعبه‌هایی که در آنها رای دهنده حضور دارند موظفند تا ثبت رای آخرین فرد حاضر در شعبه، به اخذ رای مبادرت کنند.

۲۱:۵۰ آغاز شمارش آرا در برخی حوزه‌های انتخابیه/ صحت برگزاری انتخابات تا اوایل خرداد اعلام می‌شود

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه شمارش آرا در برخی از شعب اخذ رأی آغاز شده است گفت: تخلف جدی در این دور از انتخابات نداشتیم، اما مردم و داوطلبان می‌توانند از طریق سامانه‌های معرفی شده مواردی و مدارکی که از تخلف احتمالی دارند برای ما ارسال کنند.

۲۱:۱۷ شعب پس از بسته شدن درها موظف به اخذ رای تا آخرین نفر هستند

 ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اعضای شعب اخذ رای موظفند رای دهندگان را به داخل شعبه هدایت کرده درب شعبه را با کمک عوامل انتظامی بسته و اقدام به اخذ رأی تا آخرین نفر کنند بدیهی است فرآیند قرائت و شمارش آراء پس از این اقدامات آغاز می‌شود.

۲۰:۵۹ صندوق‌ها آفلاین هستند/ شمارش آرا پس از اتمام رای‌گیری آغاز می‌شود

هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفت: سیستم احراز هویت بصورت برخط متصل است ولی صندوق اخذ رای بصورت آفلاین است و بعداز اتمام رای‌گیری شمارش آرا را خواهیم داشت و لذا هیچ کسی پیش از اتمام رای‌گیری اطلاع ندارد که در صندوق آفلاین چه می‌گذرد.  

۲۰:۵۵ زمان انتخابات یک ساعت دیگر تمدید شد

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌ شماره ۱۸ زمان اخذ رأی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تا ساعت ۲۲ تمدید کرد.

۱۹:۵۹ زمان انتخابات تا ساعت ۲۱ تمدید شد

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌ شماره ۱۷ زمان اخذ رأی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تا ساعت ۲۱ تمدید کرد.

۱۹:۴۹سخنگوی شورای نگهبان از شعبه اخذ رای الکترونیکی امامزاده صالح (ع) بازدید کرد

هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان بعد از ظهر روز برگزاری مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) از شعبه اخذ رای آستان مقدس امامزاده صالح (ع) تهران بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن گفتگو با عوامل اجرایی و نظارتی و رای‌دهندگان، فرآیند اخذ رای به صورت تمام الکترونیک و نظارت بر آن را مورد ارزیابی قرار داد که عوامل و رای‌دهندگان از این شیوه برگزاری انتخابات ابراز رضایت کردند.

۱۷:۴۹ زمان اخذ رای به مدت ۲ ساعت یعنی تا ساعت ۲۰:۰۰  تمدید می‌گردد

ضمن تشکر از ملت شریف ایران اسلامی با عنایت به گزارش های اسلامی از حوزه انتخابیه مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مبنی بر حضور رای دهندگان در شعب و درخواست تمدید مدت زمان اخذ رای به استناد تبصره ۲ ماده ۱۱ قانون انتخابات مجلس شورای سلامی با موافقت وزر محترم کشور زمان اخذ رای به مدت ۲ ساعت یعنی تا ساعت ۲۰:۰۰ در حوزه های مذکور تمدید میگردد

۱۷:۱۸ فرماندار مشهد خواستار تمدید انتخابات شد

محسن داوری فرماندار مشهد گفت: پیشنهاد تمدید مراجعه شهروندان در دور دوم انتخابات به وزارت کشور داده شده، زیرا مشارکت شهروندان عصر امروز رو به افزایش است.

۱۷:۱۴ مرحله دوم انتخابات مجلس- مشهد

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مشهد، از ساعت ۸ صبح جمعه ( ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز شده است. مردم مشهد با حضور در شعبه اخذ رای، ارای خود را به صندوق انداختند.

۱۷:۱۳حضور پرشور ملایری ها برای رای دهی و تکمیل کار ناتمام

همزمان با برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی لحظه لحظه شور انتخابات در جهان شهر ملایر داغ‌تر می‌شود و مردم همیشه بیدار، آگاه و انقلابی این شهرستان یک گام تا خلق حماسه‌ای دیگر فاصله دارند تا برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات خود بیافزایند.

۱۷:۰۵ خلجی: دولت سیزدهم پایه‌گذار برگزاری انتخابات الکترونیک است

سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با بیان اینکه برگزاری انتخابات الکترونیک در این دوره از انتخابات٬ کاری بسیار سنگین با حساسیت بالا بود، گفت: خیلی خوشحال و خرسند هستیم که دولت سیزدهم پایه‌گذار برگزاری انتخابات الکترونیک شد.

۱۶:۱۳ بازدید وزیر اطلاعات از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان

۱۵:۵۵ نمایی دیدنی از رأی دادن پیرزن‌های دوقلوی روستای کاسگان علیا شهرستان سمیرم - اصفهان

15:50 فیلم | حضور عروس و داماد قائمشهری در شعبه اخذ رأی

۱۵:۰۹ غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور با حضور در ستاد انتخابات کشور، رای خود را به صورت الکترونیکی ثبت کرد.

۱۵:۰۸ تجربه شیرین رای اولی‌ها در خراسان جنوبی + فیلم

۱۵:۰۲ شاهچراغی: ۲۵ هزار و ۷۰۰ صندوق رای در مرحله دوم الکترونیکی است

محمدتقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۲۵ هزار و ۷۰۰ صندوق رای در ۸ حوزه انتخابیه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی الکترونیکی است که حدود ۲ هزار شعبه آن، سیار است.

وی انتخابات مرحله دوم را تکمیل کار بزرگ ملت ایران را در دور اول عنوان کرد و اظهار داشت: ۱۱ هزار و ۵۱۰ شعبه رای داریم که ۶۰ درصد آن تمام‌الکترونیک است.

۱۴:۴۶ ساز کوک انتخابات با شور هنرمندان تبریزی

۱۴:۳۳ آیت الله جنتی رای خود را در صندوق الکترونیکی ثبت کرد

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان پس از ثبت رای خود با تجلیل از مردم بزرگ ایران اسلامی اظهار داشت: عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی مدیون مردم است.

وی مردم ایران را در زُمره بهترین ملت‌ها دانست که همواره در عرصه‌های گوناگون برای دفاع از اسلام و ایران حضور داشتند و همواره به نظام جمهوری اسلامی آبرو بخشیدند.

۱۴:۱۸ فیلم| انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی

۱۴:۱۸ آیت الله رئیسی: مجلس و دولت قوی می‌تواند ایرانی قوی را رقم بزنند

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با حضور در مسجد جامع حضرت صاحب الزمان (عج) در شهرک صالح آباد واقع در جنوب غرب تهران در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که به صورت الکترونیکی برگزار شد، شرکت کرد.

وی با بیان اینکه امیدوارم با رای مردم، مجلس شورای اسلامی در زمان مقرر تشکیل شده و مجلسی قوی شکل گیرد، اظهار داشت: مجلس قوی می‌تواند قوانین مورد نیاز کشور را تصویب کند، ریل گذاری قوی برای کشور داشته باشد. مجلس قوی در کنار دولت قوی می تواند ایرانی قوی را رقم بزند.

۱۴:۱۵ فیلم| مردم شیراز در دومین دور انتخاب

۱۴:۰۲ فیلم| اخذ رای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حرم مطهر رضوی

۱۳:۵۵ استقرار صندوق سیار اخذ رای در ایستگاه‌های متروی تهران

۱۳:۵۱ اسلامی: ۲۲۸ هزار رای اولی داریم/ درصدد برگزاری الکترونیکی انتخابات ریاست جمهوری هستیم

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه ۲۲۸ هزار رای اولی داریم، گفت: به دنبال این هستیم که فرایندهای الکترونیکی انتخابات را در انتخابات مختلف از جمله ریاست‌جمهوری تسری دهیم.

۱۲:۵۲ حسینی: دولت لایحه تشکیل وزارت بازرگانی را از مجلس جدید پیگیری می‌کند

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور پس از حضور در پای صندوق رای در گفت و گو با خبرنگاران درباره اقدام دولت در پیگیری لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس دوازدهم گفت: نمایندگان مجلس یازدهم لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی را برای ۶ ماه مسکوت گذاشتند که از آذرماه سال گذشته آغاز و خردادماه امسال این ۶ ماه پایان می یابد.

حسینی ادامه داد: با پایان این ۶ ماه، دولت مجددا خواهان پیگیری این لایحه پیگیری می شود که با نمایندگان مجلس دوازدهم این موضوع را دنبال می کنیم.

۱۲:۴۲ حجت‌الاسلام حسن خمینی رای خود را در صندوق الکترونیکی ثبت کرد

حجت الاسلام سید حسن خمینی نوه بنیانگذار جمهوری انقلاب اسلامی با حضور در شعبه اخذ رای در حسینیه جماران رای خود را به صورت الکترونیکی ثبت کرد.

۱۱:۴۲ مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

۱۱:۲۹ مخبر: برگزاری انتخابات مجلس در سلامت و امنیت کامل از افتخارات دولت آیت الله رییسی است

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور رای خود را به صورت الکترونیکی ثبت کرد و گفت: برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم جزو افتخارات دولت مردمی آیت الله رئیسی بود و حقیقتا انتخابات افتخار آمیز بود که در سلامت و امنیت کامل برگزار شد.

۱۱:۰۹ آیت الله مدرسی : مردم در دور دوم انتخابات هم حضوری گسترده داشته باشند

آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی یزدی رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات در حاشیه بازدید اعضای شورای نگهبان از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات  اظهار امیدواری کرد که مردم امروز ۲۱ اردیبهشت برای مشخص شدن ۴۵ نماینده دیگر حضور گسترده و فراگیری در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم داشته باشند.

وی گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرحله اول به خوبی و با حضور هوشمندانه مردم برگزار شد که انتخاباتی دشمن شکن بود.

۱۱:۰۰ طحان نظیف: فرایند انتخابات تاکنون با مشکل خاصی مواجه نبوده است

هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در حاشیه بازدید از ستاد مرکزی انتخابات در دور دوم انتخابات مجلس گفت: از ۲۲ حوزه انتخاباتی هشت حوزه از مراکز استان ها هستند که انتخابات در آن ها به صورت الکترونیک برگزار می شود که تاکنون با مشکل خاصی مواجه نبودیم و انتخابات رضایت بخش بوده است.

وی اظهار داشت: فرایند رای گیری در حال انجام است و به هموطنان توصیه داریم تا رای گیری را به ساعات پایانی نگذارند. البته پایان زمان انتخابات ساعت ۱۸ است که در خصوص تمدید انتخابات اطلاع رسانی می شود.

۱۰:۲۶ شاهچراغی: آرای مردم در صندوق های الکترونیکی مخفی است

سید محمد تقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور با حضور در پای صندوق‌های الکترونیکی ستاد مرکزی انتخابات کشور، رأی خود را در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران به صورت الکترونیکی ثبت و وارد صندوق کرد و گفت: صندوق الکترونیکی اخذ آرا مزیت‌های دارد از جمله اینکه رأی مخفی است و در آخر هم وقتی دستگاه با حضور ناظر باز می‌شود، آرا استخراج شده و برگه‌های رأی که در داخل صندوق افتاده داخل پاکتی نگهداری می‌شود.

۱۰:۰۲ تازه‌ترین آمار برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات از زبان وزیر ارتباطات

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به اینکه در این دوره هم احراز هویت در تمام حوزه‌های انتخابیه به صورت الکترونیکی و در ۸ حوزه نیز به صورت تمام‌الکترونیکی برگزار می‌شود، نقش ارتباطات بسیار حائز اهمیت است.

۹:۵۰ رئیس مجلس شورای اسلامی رای خود را ثبت کرد

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهر تهران با حضور در مسجد امام علی (ع) شهرستان پردیس رای خود را به صورت الکترونیکی ثبت کرد.

۸:۴۵ وزیر کشور: امیدوارم انتخابات امروز مانند ۱۱ اسفند باشکوه برگزار شود

وزیر کشور اظهار امیدواری کرد که مرحله دوم انتخابات مانند مرحله قبل باشکوه و با عظمت برگزار شود و مردم شریف ما در پای صندوق‌های رای نتایج گرانبهایی را با انتخاب ۴۵ نمایندگان مجلس شورای اسلامی به اتمام برسانند.

به گزارش خبرنگارسیاسی ایرنا، احمد وحیدی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه، همزمان با آغاز مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد که با حضور مردم در پای صندوق های رای کار ناتمام امروز به اتمام برسد.

۸:۰۵ رهبر انقلاب: مرحله دوم انتخابات به‌اندازه مرحله اول اهمیت دارد

رهبر انقلاب در پاسخ به سوال خبرنگار رسانه ملی پس از شرکت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی  با تاکید بر اینکه مرحلهٔ دوم انتخابات به‌اندازهٔ مرحلهٔ اول اهمیت دارد، اظهار داشتند:  انتخابات فی نفسه کار اساسی و مهمی برای کشور برای مردم است انتخابات نشانه حضور مردم و اراده و تصمیم گیری مردم است بنابراین وظیفه ملی هر انسانی که مایل است کشور پیشرفت داشته باشد و کار کنند و به مقاصد بزرگ نزدیک شود این است که در انتخابات شرکت کند مرحله اول و دوم هیچ فرقی با یکدیگر ندارد.

۸:۰۰ رهبر انقلاب رای خود را در صندوق الکترونیکی ثبت کرد

رهبر انقلاب صبح امروز - جمعه ۲۱ اردیبهشت- و در دقایق آغاز رای‌گیری دومین دور انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در محل صندوق سیار ۱۱۰ در حسینیه امام خمینی (ره) رای خود را در صندوق الکترونیکی ثبت کرد.

امروز مردم کشورمان با حضور در پای صندوق های رای در ۲۲ حوزه انتخابیه شامل تبریز، شبستان، میانه، پارس‌آباد، سمیرم، لنجان، کرج، تهران، ورامین، بیرجند، مشهد، آبادان، رامهرمز، خدابنده، زنجان، شیراز، مرودشت، خرم‌آباد، قائمشهر، ملایر، کرمانشاه و گنبدکاووس، سرنوشت ۴۵ کرسی باقیمانده قوه مقننه را تعیین می کنند.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، حدود ۱۱ هزار ۵۰۰ شعبه برای مرحله دوم در سراسر کشور در نظر گرفته شده است و انتخابات در این مرحله در ۸ حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

در حوزه انتخابیه تهران نیز طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در مرحله اول یک میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود و از بین نامزدها ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که امروز برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان به رقابت می پردازند.

طبق قانون کسانی می‌توانند در انتخابات یک حوزه انتخابیه در دور دوم شرکت کنند که در دور اول در همان حوزه انتخابیه رأی داده اند. همچنین افرادی که در دور اول رأی نداده اند می‌توانند در این دوره رأی دهند.

رأی‌دهندگان الزاما با هر یک از پنج سند هویتی کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، گواهینامه و کارت پایان خدمت می توانند رای خود را به صندوق بیندازند.

سرخط اخبار سیاست

لینک خبر

لینک های ویژه


گوناگون

بهترین تعمیرگاه بنز در تهران

امداد خودرو مرودشت

امداد خودرو استان مرکزی


آخرین اخبار


ایسنا : ابراهیم حاتمی‌کیا: بُهت‌زده شدیم

ایسنا : سکوت یک دقیقه‌ای شورای امنیت به احترام شهید رئیسی و همراهانش

ایرنا : ابراز احساسات مردم بیرجند به شهید خدمت + فیلم

تسنیم : آوارگی بی‌پایان؛ روایت هفت بار کوچ اجباری اهالی غزه

تسنیم : شهادت مزد مجاهدت‌های رئیس‌جمهور محبوب بود

ایرنا : هواداران بارسا طرف ژاوی را گرفتند/ لاپورتا کوتاه می‌آید؟

ایسنا : کشف انبار لوازم آرایشی قاچاق در بازار تهران

ایسنا : درگیری پلیس ارمنستان با مخالفان واگذاری روستاها به باکو

مهر : اولین تک آهنگ ویژه شهادت آیت الله رئیسی منتشر شد

تسنیم : تسلیت احمد توکلی در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی

مهر : پیام تسلیت دبیرکل جی‌ئی‌سی‌اف برای شهادت خادم جمهور ایران

صدا و سیما : حسین امیر عبداللهیان؛ فعال، سخت کوش، مقتدر و در عین حال متواضع

مهر : هشدار سطح زرد هواشناسی برای مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه صادر شد

ایرنا : توصیه رئیس جمهور شهید به دولتمردان؛ ما دولت سرباز هستیم

مهر : عزاداری مردم شهید پرور کرمانشاه در سوگ شهادت آیت الله رییسی

ایسنا : بر عهدمان با رئیس‌جمهور شهیدمان پایبندیم و خدمت‌رسانی را با قوت ادامه می‌دهیم

تسنیم : اشک و آه زائران حضرت معصومه(س) در غم شهادت رئیسی

ایسنا : تسلیت سردار پاکپور در پی شهادت رئیس‌جمهوری و همراهانش

ایسنا : برنامه جدید مسابقات هفته‌های بیست و هشتم تا سی ام لیگ برتر

ایرنا : آیت‌الله موحدی کرمانی شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت

ایلنا : تاجیکستان در این لحظه‌های غم‌انگیز در کنار مردم ایران است

مهر : اشک و ماتم کرمانشاهیان با نوای «آمده‌ام ای شاه» در سوگ خادم الرضا

صدا و سیما : زندگینامه شهید آیت الله رئیسی

تسنیم : شب خاطره موج‌های بی‌قرار با حضور امدادگران هلال احمر خراسان شمالی

ایسنا : تمام لحظات عمر آیت‌الله رئیسی، معطوف به آسایش مردم و آبادانی کشور بود

تسنیم : بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان بوشهر

تسنیم : نخستین رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران در قشم

تسنیم : سومین کنگره بین‌المللی مدیریت بهداشتی و بیماری‌های آبزیان به میزبانی شهرکرد

تسنیم : تجلیل از بانوان اثرگذار استان بوشهر

تسنیم : تور بین المللی دوچرخه سواری خزر در سرخ رود مازندران

تسنیم : پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد

تسنیم : تولید و حمل ترانسفورماتور غول پیکر 500 مگاولت آمپری به دست متخصصین داخلی

ایرنا : خدمت به ایران در منطقه ویژه پارس بی وقفه ادامه دارد

تسنیم : سفر یک روزه سخنگوی سپاه به زنجان

تسنیم : مراسم عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور و هیئت همراه

ایرنا : نماینده مجلس: آیت الله رییسی رییس‌جمهور تراز انقلاب اسلامی بود

مهر : تسلیت ساترا به مناسب درگذشت شهادت‌گونه رئیس‌جمهور و هیات همراه

صدا و سیما : موسیقی‌هایی برای امام رضا علیه السلام

مهر : پایتخت در عزای سید شهیدان خدمت

ایرنا : تبریز بدون سید شریف صفایی ندارد ...

ایرنا : سوگواری دانشگاهیان گیلان در غم شهید خدمت

ایرنا : تسلیت به ایران؛ کدام کشورها شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفتند؟

ایرنا : احیای تالاب گرده‌قیت نقده باعث کاهش شوری آب چاه‌های منطقه شده است

مهر : رهبری چین از درگذشت شهید رییسی احساس افسوس و تأسف می‌کند

مهر : آل هاشم روحانی محبوب تبریز

ایلنا : مدارک لازم و مهم برای پاسپورت متاهل و مجردها

مهر : فرمانده نیروی زمینی سپاه شهادت رییس‌جمهور را تسلیت گفت

تسنیم : پخش «دولت عشق» و «میهمان داریم» به یاد رئیس‌جمهور شهید

مهر : زمان برگزاری ۳ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد

Loader

در حال دریافت و بارگذاری جدیدترین اخبار

... لطفا چند ثانیه منتظر بمانید