۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۵۰
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85471117
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معرفی ارزهای دیجیتال منتخب 2024

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۵۰
کد خبر: 85471117
معرفی ارزهای دیجیتال منتخب 2024

سودآوری در بازار به شدت به انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای ۲۰۲۴ برای نوسانگیری و هولد بستگی دارد. البته صرف انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری و هولد تضمین کننده موفقیت عالی شما در این بازار نخواهد بود و حتماً باید برای منظور استراتژی معاملاتی هم داشته باشید.

بهترین ارز دیجیتال برای ۲۰۲۴ چیست و سرمایه‌های خود را در طول سال جاری باید به سمت کدام دسته از ارزهای دیجیتال پیش ببریم تا بیشترین میزان سودآوری را به دست آوریم؟ وقتی صحبت از بهترین ارز دیجیتال برای ۲۰۲۴ می‌شود عملاً دو دیدگاه در میان کاربران به وجود خواهد آمد. دسته اول ارزهای دیجیتالی را دنبال می‌کند که کاربرد شبکه آنها در طول سال جاری بیشتر شده و از نظر فاندامنتالی کیفیت بالایی می‌توانند از خود بروز نمایند و در آن سمت هم ارزهای دیجیتالی قرار می‌گیرند که پتانسیل سودآوری بسیار بالایی در بازار داشته و امکان رسیدن به سودهای جذاب با خرید و هولد کردن آنها برای کاربران وجود دارد.

دقت داشته باشید که هر ارز دیجیتالی که پتانسیل سودآوری بسیار بالایی در سال ۲۰۲۴ داشته باشد لزوماً از نظر فاندامنتالی هم کیفیت بالایی نخواهد داشت. به عنوان مثال می‌توانیم میم کوین‌ها را مثال بزنیم که هر چند مین حالا هم در طول چند ماه گذشته ۲۰۲۴ با سودهای بسیار بالایی روبرو بوده‌اند، اما از نظر فاندامنتالی تفاوت چندانی پیدا نکرده و همچنان کاربردهای خاصی در بازار ندارند. حالا در تقابل میان کاربردها و اهداف جذاب و پتانسیل سودآوری شما باید تصمیم بگیرید که به کدام سمت بروید و سرمایه‌های خود را وارد کدام دسته از ارزهای دیجیتال نمایید. نکاتی که احتمالاً برای دسترسی به آنها شاید لازم است تا در یک دوره آموزش ترید در ایران شرکت نمایید. در این مقاله سعی می‌کنیم تا راهنمایی کاملی در این باره برای شما ارائه نماییم.

ارزهای دیجیتال منتخب 2024

سودآوری در بازار به شدت به انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای ۲۰۲۴ برای نوسانگیری و هولد بستگی دارد. البته صرف انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری و هولد تضمین کننده موفقیت عالی شما در این بازار نخواهد بود و حتماً باید برای منظور استراتژی معاملاتی هم داشته باشید. برای مثال ارز دیجیتال شیبا را در نظر بگیرید که در طول سال ۲۰۲۱ با رکورد شکنی‌های بسیار بالایی همراه بود و شاهد افزایش قیمت‌های قابل توجه همراه بود اما در طول سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ دوباره به همان قیمت‌های اولیه خود برگشت. اگر شما در سال ۲۰۲۱ ارز دیجیتال شیبا می‌خریدید، به سود قابل توجهی می‌رسیدید اما اگر توکن‌های خود را به فروش نمی‌رساندید در نهایت در یک سال بعد، سرمایه شما دوباره به همان شرایط اولیه برمی‌گشت.

برای سال ۲۰۲۴ هم باید استراتژی معاملاتی مشخصی داشته باشید تا اولاً از پتانسیل بالای بیت کوین و آلتکوین‌ها برای سودآوری استفاده کنید و از طرف دیگر سودهای خود را به بازار تقدیم نکنید. در این راستا در ادامه سعی می‌کنیم تا همراه با معرفی بهترین ارز دیجیتال برای ۲۰۲۴ هم در سودآوری بالا و هم در ریسک پایین سرمایه‌گذاری، استراتژی معاملاتی مشخصی را نیز به شما معرفی کنیم تا بتوانید بیشترین پتانسیل سودآوری بازار ارز دیجیتال را برای خود به ارمغان آورید.

البته توصیه بزرگان این بازار این است که در ارز دیجیتال بیشتر به دید بلند مدت و هولد سرمایه گزاری کنید و کسانی که علاقه به نوسان گیری روزانه دارد بازار فارکس گزینه مناسب تری می باشد. همچنین برای یادگیری ترید در فارکس میتوانید آموزش حضوری فارکس در تهران را در بهترین آموزشگاه فارکس تهران و ایران یعنی آموزشگاه فارکس کانون بورس شرکت کنید. یا بهترین پکیج آموزش فارکس را از کانون بورس تهیه کنید.

معرفی ارزهای دیجیتال منتخب 2024

1- سود کم ریسک کم

در اولین دسته‌بندی از بهترین ارز دیجیتال برای ۲۰۲۴ لازم است تا ارزهای دیجیتال را به مواردی با ریسک سرمایه‌گذاری پایین ولی سود کم تقسیم کنیم. در این دسته‌بندی ارزهای دیجیتالی قرار می‌گیرند که سودآوری آنها در ادامه سال ۲۰۲۴ و حتی سال ۲۰۲۵ تقریباً محتمل است اما انتظار سودآوری خیلی بالایی از آنها را نداریم. مثال بارز ارزهای دیجیتال در این دسته‌بندی خود بیت کوین است که در حال حاضر با قیمت حدود ۷۰ هزار دلار در بازار در حال معامله است. حتی اگر قیمت بیت کوین به ۷۰۰ هزار دلار هم برسد ارزش سرمایه‌های کاربران در آن ۱۰ برابر خواهد شد در حالی که برخی از آلت کوین‌ها حتی پتانسیل سودآوری ۱۰۰ برابری را هم دارا هستند.

اما به هر حال با توجه به پایین بودن ریسک سرمایه‌گذاری نمی‌توانیم این دسته از رمز ارزها را از سبد سرمایه‌گذاری خود خارج کنیم. اتفاقاً شرایط آنها به گونه‌ای است که بخش قابل توجهی از سرمایه‌ها را می‌توانیم به آنها اختصاص دهیم تا اولاً نسبت به رسیدن به یک سود تضمین شده خیال راحتی داشته باشیم و از این گذشته ریسک سبد سرمایه‌گذاری خود را نیز به حداقل میزان ممکن برسانیم. بهترین ارز دیجیتال برای ۲۰۲۴ در این دسته‌بندی موارد زیر هستند:

  • بیت کوین
  • اتریوم
  • کاردانو
  • ترون

بیت کوین سردمدار اصلی این دسته‌بندی است که کمترین میزان ریسک سرمایه‌گذاری را دارد و در کنار آن کمترین میزان سودآوری را نیز از خود بیت کوین انتظار داریم. در کنار بیت کوین دومین ارز دیجیتال برتر جهان یعنی اتریوم هم شرایط خوبی از این بابت خواهد داشت. اتریوم از نظر پتانسیل سودآوری حتی شرایط بهتری از بیت کوین دارد و خرید اتریوم یکی از گزینه‌های جذاب در سبد سرمایه‌گذاری کاربران است.

2- سود و ریسک متوسط

دومین دسته‌بندی از بهترین ارز دیجیتال برای ۲۰۲۴ مواردی هستند که سود جذابی نسبت به دسته اول دارند اما ریسک آنها بالاتر از معاملات ارزهای دیجیتال دسته اول است. البته این دسته از رمز ارزها همچنان ریسک خیلی بالایی ندارند و می‌توان به آنها برای یک سود تضمین شده اعتماد کرد. ارز دیجیتالی مانند سولانا را در نظر بگیرید که یک پلتفرم بسیار جذاب برای پرداخت‌های دیجیتال دارد ولی در طول سال‌های گذشته با نوسانات بسیار زیادی همراه بوده است. در طی ریزش بازار ارز دیجیتال تحت تاثیر نابود شدن صرافی FTX مشکل خیلی بزرگی برای ارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم به وجود نیامد اما با افت قیمت‌های قابل توجهی روبرو شد.

برای کسانی که سرمایه خیلی زیادی نداشته اما به دنبال یک سرمایه‌گذاری با ریسک پایین در بازار ارز دیجیتال هستند، این دسته از رمز ارزها بهترین گزینه برای ۲۰۲۴ خواهند بود تا بتوانند هم پتانسیل سودآوری جذابی در اختیار داشته باشند و هم اینکه ریسک سبد سرمایه‌گذاری خود را نیز خیلی افزایش ندهند. البته نکته بسیار مهم این است که از میان ارزهای دیجیتال در این دسته‌بندی بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید. بهترین ارز دیجیتال برای ۲۰۲۴ در این بسته‌بندی موارد زیر هستند:

  • ریپل (XRP)
  • سولانا (SOL)
  • فانتوم (FTM)
  • پولکادات (DOT)
  • فایل کوین (FIL)
  • سندباکس (SAND)
  • مانا (MANA)
  • دوج کوین (DOGE)
  • سوی (SUI)
  • سی (SEI)
  • آربیتروم (ARB)

البته هم از نظر میزان ریسک سرمایه‌گذاری و هم از نظر پتانسیل سودآوری هر کدام از ارزهای دیجیتال در این دسته، شرایط متفاوتی دارند. به عنوان مثال سولانا پتانسیل سودآوری بسیار بالایی داشته و ریسک خریدار نیز کمتر است اما ارز دیجیتالی مانند ریپل ممکن است ریسک سرمایه‌گذاری کمتری هم داشته باشد اما پتانسیل سودآوری آن نسبت به سولانا هم کمتر است. در این بین ارزهای دیجیتالی مانند سوی و سی و حتی آربیتروم می‌توانند سودآوری قابل توجهی هم برای کاربران رقم بزنند. بلاکچین‌های پیشرفته این دسته از ارزهای دیجیتال شرایط جذابی را برای آنها در بازار ایجاد کرده و انتظار داریم تا آنها به قیمت‌های بسیار بالاتری نسبت به شرایط کنونی برسند.

معرفی ارزهای دیجیتال منتخب 2024

3- سود و ریسک بالا

آخرین دسته‌بندی هم گزینه‌هایی هستند که سود بسیار بالا و ریسک خیلی بالایی در خرید آنها وجود دارد. ارزهای دیجیتال موجود در این دسته‌بندی بیشتر میم کوین‌ها هستند که ریسک خیلی زیادی در فرایند سرمایه‌گذاری در آنها وجود دارد اما می‌توانیم انتظار سودهای چند صد برابری هم از آنها داشته باشیم. بهترین گزینه‌های موجود در این دسته‌بندی ز بهترین ارز دیجیتال ۲۰۲۴ را نیز در ادامه با هم مرور می‌کنیم:

  • فت (FET)
  • پپه (PEPE)
  • فلوکی (FLOKI)
  • شیبا (SHIB)
  • جاسمی (JASMY)

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر
لینک خبر

لینک های ویژه


گوناگون

بهترین تعمیرگاه بنز در تهران

امداد خودرو مرودشت

امداد خودرو استان مرکزی


آخرین اخبار


ایرنا : هدر رفت آب در تهران ۲۲ درصد است/آسیب به آبخانه‌های پایتخت

مهر : تصاویری از لاشه بالگرد حامل رئیس‌جمهور و شهدای همراه

مهر : پیام تسلیت رییس سازمان ساتبا در پی شهادت رییس جمهور و همراهان

ایلنا : قیمت نفت افزایش یافت

ایرنا : شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان نقشی ماندگار در تاریخ سیاست و روابط خارجی داشتند

ایسنا : پیام تسلیت مدیرعامل مرکز مبادله ارز و طلا درپی شهادت رئیس‌جمهور

ایلنا : پیام تسلیت علی‌اف در پی شهادت رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه ایران

ایرنا : حزب‌الله دست بالا را دارد/ اسرائیل به نسخه‌ای از کره شمالی تبدیل شده است

مهر : پیام تسلیت «عبدالفتاح السیسی» در پی شهادت رئیس جمهور ایران

تسنیم : کدام مجلس در رأس امور است؟

تسنیم : درخواست از مناطق آزاد برای همکاری جدی با خط آهن شلمچه-بصره

مهر : روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مهر : واکنش آملی‌لاریجانی به وقوع سانحه برای بالگرد حامل رییسی

مهر : برگزاری آئین اختتامیه جشنواره بین المللی امام رضا (ع) لغو شد

مهر : امتحانات پایان ترم پیام نور در روزهای اول و دوم خرداد لغو شد

تسنیم : تصاویر بالگرد حامل رئیس جمهور و شهدای همراه

مهر : پیام تسلیت مدیرکل ورزش اصفهان در پی شهادت رییس جمهور و همراهان

صدا و سیما : رئیس کل دیوان محاسبات شهادت آیت الله رئیسی را تسلیت گفت

ایسنا : جان‌های مقدسی که در راه خدمت تقدیم می‌شوند زمینه اعتلای وطن را فراهم می‌کنند

تسنیم : حال و هوای متفاوت فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی+ تصویر

ایسنا : پیام تسلیت منظور در پی شهادت رئیس جمهور

ایرنا : استاندار فارس شهادت رییس جمهور و تیم همراه را تبریک و تسلیت گفت

ایلنا : افزایش ۴۴۵ درصدی ترانزیت از پایانه مرزی ماهیرود

مهر : جایگاه شمشیربازان اسلحه سابر در رنکینگ جهانی/ صعود رهبری و فتوحی

ایسنا : ماراتن ۷ تیم استارت‌آپی برای جذب سرمایه

ایرنا : برنامه‌های هفته میراث‌فرهنگی لغو شد

ایسنا : دستغیب شهادت آیت‌الله رئیسی و هیات همراه را تسلیت گفت

ایلنا : پیام تسلیت مرکز گسترش برای شهادت رئیس جمهور ایران

ایلنا : حشد الشعبی شهادت رئیس‌جمهور ایران را تسلیت گفت

ایرنا : امام جمعه سنندج شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت

مهر : شهادت والاترین پاداش برای سال‌ها مجاهدت آیت الله رئیسی بود

مهر : شهادت والاترین پاداش برای سال‌ها مجاهدت آیت الله رییسی بود

ایسنا : بلبرینگ چیست / معتبرترین نمایندگی‌های بلبرینگ

مهر : رییس اتاق تعاون طی پیامی شهادت آیت الله رئیسی را تسلیت گفت

ایسنا : نولاند: مراکز ناتو در اوکراین هدف روسیه قرار خواهند گرفت

مهر : پیام تسلیت مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی در پی شهادت رییس جمهور

ایلنا : پیام تسلیت معاون رئیس جمهور درپی درگذشت رئیس جمهور و هئیت همراه

ایرنا : بدون تردید، مسیر سیاست خارجی ایران همچنان با قوت ادامه خواهد یافت

ایسنا : پیام‌های تسلیت مسئولین خراسان رضوی در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه

ایلنا : پیام تسلیت سرگئی لاوروف در پی شهادت رئیس جمهور ایران و سایر همراهانش

تسنیم : راز پیروزی سخت فرستاپن در ایمولیا

ایلنا : هیات اسلامی هنرمندان شهادت سید ابراهیم رئیسی را تسلیت گفت

تسنیم : پیام تسلیت آیت‌الله جوادی‌آملی در پی شهادت رییس‌جمهور

مهر : پیام تسلیت مدیرعامل برق حرارتی در پی شهادت خادم‌الرضا

ایرنا : اختلاف بین دستگاه‌ها برای صدور سند مالکیت رودخانه‌ها به زیان مازندران است

ایلنا : ۶۰ لیتر سهمیه بنزین خردادماه ۱۴۰۳ امشب شارژ می‌شود

ایلنا : اطلاعیه سازمان بورس درباره تعطیلی بازار

مهر : تمامی اجراهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر قزوین لغو شد

ایرنا : پیام تسلیت مسوولان گلستان: اندوه بی‌پایان، ایران را فرا گرفته است

Loader

در حال دریافت و بارگذاری جدیدترین اخبار

... لطفا چند ثانیه منتظر بمانید