دومین سفر دولت مردمی به قم/ اسلامی: دشمنان در برجام به نمایش لغو تحریم‌ها اکتفا کردند

تهران - ایرنا - رییس جمهور به همراه شماری از اعضای هیات دولت امروز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت در دومین سفر استانی سال ۱۴۰۳ برای بررسی روند اجرای مصوبات سفر دور نخست، بازدید میدانی از طرح‌های در حال اجرا و بهره‌برداری از چندین طرح اقتصادی و عمرانی، مهمان مردم دیار «کریمه اهل بیت» شد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی پس از ورود به قم در گلزار مطهر شهدای این شهر حضور یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

رییس جمهور سپس به زیارت مضجع شریف حرم مطهر بانوی کرامت مشرف شد و ضمن زیارت قبور علما با زائران حرم بدون تشریفات دیدار کرد.

سفر رییس جمهور به قم در حالی رقم خورد که این استان در حوزه مسکن توانسته از ۶۳ هزار واحد تکلیف شده فراتر رود و اکنون ۷۱ هزار واحد در این استان در حال ساخت است.

استان قم توانمندی‌ ویژه‌ای در حوزه صنعت و معدن دارد و یکی از کانون‌های تولید، تجارت و قطب‌های صنعتی ایران است؛ مردمان شهر کریمه اهل بیت با فرصت‌ها و ظرفیت‌های مادی و معنوی بسیار، امروز و فردا میزبان رئیس‌جمهور مردمی هستند. آیت الله رییسی در این سفر افزون بر شرکت در برنامه های مهم چندین طرح مهم اقتصادی را افتتاح خواهد کرد.

عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، عیسی زارع وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه داوود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه و علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست، رییس جمهور را همراهی می‌کنند. 

۱۷:۵۸ - دیدار رئیس سازمان انرژی اتمی با مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران روز جمعه در جریان سفر اعضای هیات دولت سیزدهم به استان قم با مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور دیدار کرد.

در این دیدار محمد اسلامی با آیت الله علیرضا اعرافی درخصوص همکاری های دو جانبه بین سازمان انرژی اتمی و مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور بحث و گفت و گو کرد.

در حاشیه این دیدار تفاهم نامه ای میان محمد اسلامی و آیت الله اعرافی با هدف همفکری و هم افزایی ، حمایت و همکاری دو جانبه و نیز بهره مندی از امکانات و توانمندیها و ظرفیت‌های علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، هنری، رسانه‌ای، بین المللی، راهبردی و مدیریتی بین  دو نهاد به امضا رسید.

۱۷:۱۷ - اینفوگرافیک | اهم دستاوردهای دومین سفر رئیس جمهور به قم 

۱۳:۳۴ -  وزیراقتصاد: ۷۰ هزار میلیارد تومان تهاتر برای حمایت از فعالان اقتصادی صورت گرفت

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: یکی از راه حل‌های وزارت اقتصاد برای حمایت از تولید کنندگان و کاهش مشکلاتی که بار مالی برای فعالان اقتصادی دارد، استفاده از ظرفیت تهاتر است، به طوری که در سال ۱۴۰۲، ۷۰ هزار میلیارد تومان تهاتر انجام شد.    

سید احسان خاندوزی روز جمعه در نشست با فعالان اقتصادی استان قم بیان داشت:‌ استفاده از ظرفیت تهاتر برای حل مشکل بدهی‌های دولت و بخش خصوصی در دستور کار است و دولت برای کمک به فعالان اقتصادی از همه ظرفیت‌های موجود به خوبی استفاده می‌کند.

۱۳:۳۰ - آیت‌الله مکارم در دیدار رئیسی: پرکاری شما مایه امیدواری دوستان انقلاب و ناامیدی دشمنان است

آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید در جریان دیدار رئیس جمهور و خطاب به آیت الله رئیسی گفت: پرکاری شخص جنابعالی و ارتباط گسترده شما با مردم، مایه امیدواری دوستداران انقلاب و ناامیدی دشمنان است.

وی در ادامه این دیدار از گام‌های دولت و خدمات رئیس جمهور از جمله ‌در حوزه ساخت مسکن‌ در قم قدردانی کرد.

رئیس جمهور نیز در این دیدار استماع نظرات و دغدغه‌های مراجع عظام تقلید و علما را برای کارگزاران تکلیف و ضروری دانست و بیان کرد: ارتباط مستمر استاندار قم و مسئولان دولت با مراجع تقلید همواره مورد تأکید بنده بوده است.

رئیسی همچنین گفت: تصمیم‌های ویژه‌ای برای تعیین تکلیف منوریل و فرودگاه بین‌المللی قم در این سفر اتخاذ کردیم.

۱۳:۲۰ - رئیس جمهور با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد

رئیس جمهور در جریان برنامه‌های دور دوم سفر استانی قم با آیت الله عبدالله جوادی آملی دیدار کرد. 

۱۳:۱۴ - اسلامی:‌ دشمنان در برجام به نمایش لغو تحریم‌ها اکتفا کردند/ فناوری هسته‌ای ثروت ساز است

رییس سازمان انرژی اتمی گفت:‌در موضوع برجام طرف‌های مقابل جمهوری اسلامی ایران تنها نمایش لغو تحریم‌ها را داشتند و به هیچ عنوان به وظایف خودشان در این زمینه عمل نکردند. با این حال خوشبختانه امروز ظرفیت هسته‌ای ایران اسلامی شکوفا شده و در حال پیشرفت است.

۱۱:۵۳ - رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز قم بازدید کرد

رییس شورای اطلاع رسانی دولت روز جمعه همزمان با دومین سفر استانی رییس جمهور به قم از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز این استان بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های انجام شده این رسانه قرار گرفت.

۱۱:۳۰ - آیت الله نوری در دیدار با رئیس جمهور: خدمت به مردم با ارزش‌ترین کارها است

آیت الله نوری همدانی در دیدار با رئیس جمهور گفت: خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات و دغدغه‌ها و تامین مطالبات آنان را از بهترین و با ارزش‌ترین کارها است.

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور پیش از ظهر امروز جمعه در ادامه برنامه‌های دومین سفر دولت مردمی به استان قم، با حضور در دفتر آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی با این مرجع معظم تقلید دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله العظمی نوری همدانی در این دیدار با اشاره به اهمیت و جایگاه مردم در جامعه اسلامی، خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات و دغدغه‌ها و تامین مطالبات آنان را از بهترین و با ارزش‌ترین کارها دانست و بر اهمیت تلاش برای مهار و کاهش تورم و ارتقای شاخص‌های رفاه عمومی تاکید کرد.

رئیس جمهور نیز با بیان اینکه حضرت‌عالی چه قبل و چه بعد از انقلاب اسلامی همواره دغدغه مردم و جامعه را داشته و دارید، تصریح کرد: همه تلاش بنده و دولت مردمی این است که با وجود موانع و مشکلات، شتاب روند رشد کشور را افزایش دهیم و به لطف خدا توانسته‌ایم علی‌رغم دشمنی‌ها و فشارهای بی‌نظیر در جهت بهبود شاخص‌های اقتصادی، کاهش بیکاری و احیای واحدهای راکد گام‌های مثبتی برداریم.

۱۰:۵۹ - رئیس جمهور با آیت‌الله سبحانی دیدار کرد

رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر استانی دور دوم به قم، با آیت الله «جعفر سبحانی» از مراجع عظام تقلید دیدار و گفت و گو کرد. 

آیت الله جعفر سبحانی در دیدار امروز (جمعه) رئیس جمهور گفت: کوشش‌ها و سفرهای دولت مردمی تاثیر جدی و قابل توجهی در شتاب بخشیدن به روند پیشرفت کشور داشته است.

رئیس جمهور نیز در این دیدار گفت: کاهش بیکاری، تورم و بهبود وضعیت ناهنجاری‌های اجتماعی گواه درست بودن مسیر حرکت دولت است.

۹:۲۴ - دیدارهای جداگانه رئیس جمهور با جمعی از علما و اعضای جامعه مدرسین قم

رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر استانی به قم، شب گذشته و صبح امروز (جمعه) به طور جداگانه با جمعی از علما و نیز اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفت و گو کرد.

۷:۵۶ -  دولت سیزدهم در حوزه دیپلماسی محیط زیست بسیار موفق عمل کرده‌ است

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه دولت سیزدهم در زمینه دیپلماسی محیط زیست بسیار موفق عمل کرده است، گفت: اگر با زبان محیط زیست با جهان سخن بگوییم می‌توانیم ایده‌ها و افکار خودمان را صادر کنیم.

۰۰:۳۷ - طلب توفیق آیت‌الله شبیری زنجانی برای دولت در انجام امور کشور و تداوم خدمت به مردم

رئیس جمهور در دیدار آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی، استماع آرا و نظرات مراجع معظم تقلید و همچنین ارائه گزارش از اوضاع کشور به ایشان را از تکالیف ضروری کارگزاران اجرایی کشور دانست و تداوم دعای خیر و رهنمودهای ایشان به دولتمردان را خواستار شد.

۲۲:۵۲ - شاخص‌های بودجه‌ای قم مناسب ساختار و نیاز استان نیست

 دو نفر از نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی در حضور رئیس جمهور و وزیران همراه وی در نشست شورای اداری استان، خواستار توجه ویژه بودجه ای به قم بر اساس ساختار استانی و نیازهای آن شدند.

۲۲:۲۹ - سفر رییس جمهور به قم با ۸۷ مصوبه همراه بود

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: در جریان نشست‌های کارشناسی و م سفر رییس جمهوری، در مجموع ۸۷ مصوبه جدید برای این دوره از سفر با اعتبار پنج‌هزار و ۳۶۴ میلیارد تومان پیشنهاد که با تایید رییس جمهور در استان قم اجرا خواهد شد.

۲۱:۲۴ - دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم

آیت الله سید ابراهیم رییسی در دومین سفر استانی خود به قم ضمن افتتاح چندین طرح عمرانی در بین اقشار مختلف مردم در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) سخنرانی کرد.

۲۱:۱۰ - مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم از موفق‌ترین مراکز کشور است

 معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: طبق آمار مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم از موفق‌ترین مراکز این حوزه در کشور و عرصه بین‌الملل است.

۲۲:۰۰ - یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای آموزش و پروش قم اعتبار در نظر گرفته شد

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: در دومین سفر هیات دولت به قم، یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای آموزش‌وپرورش این استان اعتبار در نظر گرفته شد.

۲۱:۵۹ - نسیم خدمت در دیار عالمان/ نگاهی به برنامه‌های رئیس‌جمهور در دومین سفر استانی به قم

دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم امروز در حالی انجام شد که این استان توانست رکورد دومین استان دارای فیبر نوری مخابراتی را به نام خود زده و یکی از استان های فعال در بخش ساخت مسکن نام بگیرد.

۲۱:۴۹ - اقتصاد و فرهنگ در جامعه مکمل یکدیگر هستند

 رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به رابطه تنگاتنگ اقتصاد و فرهنگ در جامعه اظهار داشت: اقتصاد و فرهنگ در جامعه مکمل یکدیگر هستند ولذا باید به مسائل کشور هم نگاه فرهنگی و هم نگاه اقتصادی داشته باشیم.

۲۱:۳۲ - نظارت بر باشگاه‌های ورزشی بانوان باید قوی باشد

وزیر ورزش و جوانان با بیان این که باشگاه‌های ورزشی اختصاصی بسیاری برای بانوان در کشور وجود دارد گفت: نظارت‌ها بر این باشگاه‌ها باید به صورت قوی و میدانی صورت گیرد.

۲۱:۳۰ -  در پرداخت اقساط نهضت ملی مسکن شیوه متفاوتی در پیش گرفته شود

رییس جمهور با اشاره به اهمیت خانه‌دارشدن افراد ضعیف و کم‌برخوردار جامعه، گفت: باید در پرداخت اقساط طرح نهضت ملی مسکن اقدام متفاوتی صورت بگیرد تا این اقشار توان پرداخت آن را داشته باشند.

۲۱:۱۹ - طرح «کهاب» با حضور معاون رئیس جمهور در قم آغاز شد

اجرای طرح «کهاب» در قم عصر پنجشنبه با افتتاح نمادین در جایگاه توزیع سوخت غدیر این استان با حضور علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور آغاز شد.

۲۰:۴۸ - تکلیف دو ابر پروژه بر زمین مانده قم با دستور رییس جمهور مشخص شد

 رئیس جمهور عصر پنجشنبه در جریان دور دوم سفر استانی به قم در نشست پیگیری موضوع‌های ویژه قم پس از شنیدن گزارش موانع پیش‌روی تکمیل دو طرح عظیم منوریل و فرودگاه بین‌المللی قم، دستورهای لازم برای رفع مشکلات و آغاز عملیات اجرایی این طرح‌ها را صادر کرد.

۲۰:۲۸ - سیاست دولت افزایش اقامتگاه‌ها و هتل‌ها در استان قم است

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بااشاره به لزوم توجه به توریسم مذهبی در قم از سیاست دولت مبنی بر افزایش اقامتگاه‌ها و هتل‌ها در این استان خبر داد.

۲۰:۲۴ - وزیر بهداشت: ۳۰ طرح درمانی در دولت سیزدهم در قم به بهره‌برداری رسید

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، ۳۰ طرح بهداشتی و درمانی با هزینه ۹۴۰ میلیارد تومان در این استان به بهره‌برداری رسیده است.

۱۹:۳۸ - رئیس‌جمهور: یکی از اسنادی که در ابتدای دولت امضا کردم، لغو سند ۲۰۳۰ بود

رئیس‌جمهور گفت: در ابتدای دولت در شورای عالی انقلاب فرهنگی، لغو سند ۲۰۳۰ تصویب شده بود و یکی از اسنادی که در همان آغاز لغو کردم همین سند ۲۰۳۰ بود.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در جمع طلاب و استادان حوزوی در مدرسه فیضیه، اظهار کرد: نگاه ما به سند ۲۰۳۰ را در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سفر به نیویورک با شرکت در اجلاس آموزشی از طرف ایران اسلامی توضیح دادم.

۱۹:۳۴ - پاسخ مثبت رییس جمهور به دعوت مردم محله نیروگاه قم +‌ فیلم

رییس جمهور روز پنجشنبه به دعوت مردم منطقه نیروگاه که یکی از محلات کم برخوردار قم است، در جمع اهالی این منطقه حضور یافت و با آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

رییس جمهور در مسجد حضرت علی‌اصغر(ع) حاضر شد و پای درد و دل مردم نشست.

۱۸:۴۱ - رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین: فضلای حوزه علمیه قم پشتیبان دولت مردمی هستند

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: فضلای حوزه علمیه قم حامی و پشتیبان دولت مردمی برای دنبال کردن اهداف نظام اسلامی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی سلیمانی تبار اردهالی عصر پنجشنبه در آیین دیدار رئیس جمهور با طلاب حوزه علمیه در مدرسه علمیه فیضیه قم، افزود: حوزه علمیه برای تحقق ارزش‌های اسلامی و صیانت از خون شهدا در صحنه حاضر است و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

۱۸:۳۲ - وزیر آموزش‌وپرورش: یک‌هزار و ۷۴ فرزند شهید در مدارس شاهد کشور تحصیل می‌کنند

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: هم اینک، یک‌هزار و ۳۷۴ فرزند شهید محصل در مدارس شاهد کشور تحصیل می‌کنند.

رضا مرادصحرایی عصر پنجشنبه در دیدار خانواده شهید مجید عسگری جمکرانی اولین شهید فرهنگی مدافع حرم، افزود:یکی از فرمان‌های امام راحل رسیدگی ویژه به فرزندان شهدا بود که در این راستا مدارس شاهد راه‌اندازی شد.

۱۸:۱۱ - یک‌هزار میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های جامعه ایثارگری قم اختصاص یافت

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: یک‌هزار میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت های جامعه ایثارگری استان قم تخصیص یافته‌است.

۱۷:۵۳ - سلاجقه: تالاب‌های قم ظرفیت بسیار ارزشمندی در مرکز کشور است

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره با اهمیت تلاب‌های قم گفت: تالاب‌های این استان ظرفیت بسیار ارزشمندی در مرکز کشور است.

علی سلاجقه در جریان دور دوم سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به قم ،‌در بازدید از تالاب حوض سلطان اظهار داشت:‌ این تالاب به لحاظ زیست محیطی و نقش بسیار مهمی که در کنترل کانون‌های گرد و غبار دارد، لذا دارای جایگاه ویژه‌ای در مرکز کشور است.

وی با اشاره به اهتمام دولت بر رفع مشکلات زیست محیطی دریاچه نمک، تخصیص حقابه‌های زیست محیطی استان قم و اقدامات مؤثر دیگر در این حوزه، گفت: همه دستگاههای اجرایی ذیربط باید بر اساس وظایف و تکالیف ابلاغی در راستای بهبود وضعیت تالاب‌ها اقدام کنند.

۱۷:۳۵ - فیلم | قم زیر چتر پوشش شبکه فیبر نوری

پروژه بزرگ فیبرنوری منازل و کسب‌ و کارهای قم و ۶ شهر استان روز پنجشنبه با حضور رییس جمهور به بهره‌برداری رسید که با افتتاح آن ۴۳۵ هزار نفر از خانواده‌های این استان زیرپوشش اینترنت فیبرنوری قرار گرفتند.

۱۷:۱۸ -  ۲ طرح گردشگری در قم به بهره برداری رسید

۲ طرح گردشگری روز پنجشنبه با حضور معاون میراث فرهنگی،‌ گردشگری و صنایع دستی این وزارتخانه در جریان دور دوم سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به قم بهره برداری شد.

۱۶:۵۴ - وزیر آموزش‌ و پرورش: تلاش دولت سیزدهم تامین رضایت آحاد ملت است

وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: همه تلاش دولت سیزدهم رفع مشکلات و چالش‌ها و خدمت به آحاد ملت و جلب رضایت آنان است.

رضا مرادصحرایی روز پنجشنبه در نشست با نخبگان شهرستان قنوات، افزود: سفر هیات دولت به استان‌ها با هدف بررسی مشکلات مردم از نزدیک است و این سبک مدیریت به جمهوری اسلامی ایران اختصاص دارد.

۱۶:۳۳ - فیلم| ساخت مسکن از مرز ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد گذر کرده‌ است

وزیر راه و شهرسازی روز پنجشنبه درحاشیه افتتاح طرح‌های نهضت ملی مسکن استان قم گفت:‌ ساخت مسکن در کشور اکنون از مرز ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد گذر کرده‌ است.

۱۶:۲۳ - سلاجقه: ۲ هزار هکتار از بیابان‌های قم زیرپوشش خاک‌پوش‌های دوستدار محیط‌زیست قرار می‌گیرد

رییس سازمان حفاظ محیط‌ زیست با اعلام وضعیت نامناسب بیابان‌زایی در منطقه «حسین‌آباد میش مست» و «دشت سراجه»، گفت: ۲ هزار هکتار از کانون‌های تولید ریزگرد قم زیرپوشش خاک‌پوش‌های دوستدار محیط‌زیست قرار می‌گیرد.

۱۶:۲۲ - رئیس جمهور از پارک علم و فناوری استان قم بازدید کرد

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران روز پنجشنبه در جریان دور دوم سفر استانی به قم با حضور در پارک علم و فناوری استان قم از چند شرکت دانش بنیان بازدید کرد.

به گزارش ایرنا، رئیس جمهور با حضور در محل فعالیت شرکت های دانش بنیان از نزدیک در جریان آخرین دستاوردها و فعالیت آن ها قرار گرفت.

۱۶:۰۶ - معاون رییس جمهور از پروژه نیمه‌کاره مونوریل قم دیدن کرد

محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور روز پنجشنبه با حضور در محل پروژه نیمه کاره مونوریل قم آخرین وضعیت عمرانی و روند از سرگیری عملیات اجرایی این طرح آن را بررسی کرد.

۱۵:۵۹ - وزیر صمت طرح توسعه ۲ واحد صنعتی را در قم افتتاح کرد

همزمان با سفر استانی رییس جمهور، روز پنجشنبه وزیر صنعت، معدن و تجارت طرح توسعه ۲ واحد صنعتی را در قم با سرمایه‌گذاری ۲۵ هزار میلیارد ریال بهره برداری کرد.

۱۵:۳۳ - معاون وزیر میراث‌فرهنگی از بافت تاریخی شهر قم بازدید کرد

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی روز پنجشنبه در ادامه برنامه‌های سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به قم از بافت تاریخی این شهر بازدید کرد.

۱۵:۱۸ - وزیر صمت: راهبرد دولت، تقویت بنیه صادراتی کشور بر اساس نوآوری است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: راهبرد دولت برای تقویت بنیه صادراتی کشور بر اساس نوآوری، دانش‌بنیانی و بهره‌گیری از مزیت‌های رقابتی است.

عباس علی‌آبادی روز پنجشنبه در نشستی صمیمی با انجمن تخصصی کفش ماشینی قم، بر اهمیت صادرات به عنوان محور توسعه تاکید کرد و با اشاره به چالش‌های موجود در تامین نیروی انسانی، به واحدهای صنعتی توصیه کرد که به سمت اتوماسیون و فناوری‌های نوین حرکت کنند تا همزمان با کاهش هزینه‌ها، به افزایش کیفیت و سرعت تولید دست یابند.

۱۵:۰۳ - وزیر ارتباطات: اتصال ۵۰۰ شهر به فیبر نوری در حال اجراست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توسعه شبکه فیبر نوری را از اهداف مهم دولت یاد کرد و گفت: اتصال ۵۰۰ شهر کشور به فیبر نوری در حال انجام است.

عیسی زارع روز پنجشنبه دردیدار با فعالان آی‌تی استان گفت: تا پایان سال آینده تمامی شهرهای کشور به زیرساخت فیبر نوری مجهز خواهند شد.

۱۴:۲۰ - نیکبخت: مسیر تولید و سرمایه گذاری در بخش کشاورزی باید هموار باشد

وزیر جهاد کشاورزی گفت: تولیدکننده باید به سمت جهش تولید رفته و فقط دغدغه تولید را داشته باشد، آنهایی که در بخش کشاورزی فعال هستند مانعی برای ادامه کار نداشته باشند و آنهایی که قصد تولید و سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی را دارند مسیر برایشان هموار شود.

۱۴:۲۰ - فیلم | افتتاح و واگذاری هفت هزارو ۲۵۶ واحد مسکونی و قطعه زمین در قم

هفت هزار و ۲۵۶ واحد مسکونی و قطعه زمین روز پنجشنبه با حضور رئیس جمهور در استان قم تحویل متقاضیان شد.

۱۳:۵۷ - بازدید وزیر بهداشت از مرکز در حال ساخت جامع سرطان قم

وزیر بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی هم‌زمان با سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به قم، از مرکز در حال ساخت جامع سرطان قم دیدن کرد.

بهرام عین‌اللهی در این بازدید، روند ساخت این مرکز جامع مورد بررسی قرارداد و مسئولان امر نیز توضیحات لازم در باره این پروژه مهم پزشکی در استان قم ارائه دادند.

۱۳:۴۰ - مسیر بزرگراهی قم – کهک با حضور وزیر راه به بهره‌برداری رسید

مسیر بزرگراهی قم – کهک به طول ۱۷ کیلومتر روز پنجشنبه در ادامه برنامه‌های سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت با حضور وزیر راه و شهرسازی به صورت رسمی به بهره برداری رسید.

این پروژه ادامه مسیر بزرگراهی قم- کهک است که دسترسی به بلوار آیت الله بروجردی و بزرگراه پردیسان- ورجان این استان را تسهیل می‌کند.

۱۳:۳۸ - خادم ملت در آغوش مردم قم + فیلم

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی در میان استقبال گرم، پرشور و معنادار مردم قم در حرم بانوی کرامت برای گروه‌های مختلف مردم سخنرانی کرد.

در حالی که قرار بود مراسم استقبال از رییس جمهور ساعت ۱۰ صبح امروز در میدان روح الله انجام بگیرد که اقشار مختلف مردم از چند ساعت قبل از آغاز مراسم خود را به محل استقبال رسمی از رییس جمهور رسانده بودند.

فیلم استقبال مردم از رئیس جمهور را اینجا ببینید

۱۳:۱۳ - ساختمان جدید مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان قم توسط وزیر اقتصاد افتتاح شد

ساختمان جدید مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قم با هدف تسهیل حمایت از سرمایه‌گذاران و ارائه خدمات سرمایه‌گذاری روز پنجشنبه در جریان سفر رییس جمهور و هیات همراه به قم با حضور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی افتتاح شد.

این مرکز که در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان قم مستقر است، با هدف پذیرش، تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاران خارجی ایجاد شده و مرجع هماهنگی متقاضیان سرمایه گذاری خارجی در استان به شمار می‌رود.

۱۳:۰۳ - مدیرعامل سازمان انتقال خون: سال گذشته حدود چهار میلیون فرآورده خونی به بیماران تزریق شد

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: سال گذشته بیش از سه میلیون و ۹۰۰ هزار خون و فرآورده خونی در سراسر کشور به بیماران تزریق شد.

۱۳:۰۰ - وزیر راه و شهرسازی:‌ ۷۱ هزار واحد مسکونی در قم ساخته می‌شود

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح طرح‌های نهضت ملی مسکن استان قم با اشاره به ساخت ۷۱ هزار واحد نهضت ملی مسکونی در قم، گفت: طرح‌های بزرگی در حوزه مسکن‌سازی در این استان در حال اجراست. 

۱۲:۴۰ - رییس جمهور: خستگی و ناامیدی در این دولت ممنوع است/فرودگاه قم افتتاح می‌شود

رییس جمهوری با اشاره به اینکه خستگی و ناامیدی در این دولت ممنوع است، تاکید کرد که استان قم نیازمند فرودگاه است و مشکلات حقوقی این پروژه نیمه تمام بررسی و تکمیل آن با شتاب توسط دولت سیزدهم دنبال می‌شود و تا پایان دولت سیزدهم این طرح به بهره برداری خواهد رسید.

آیت الله سید ابراهیم رییسی روز پنجشنبه در جمع پرشور مردم قم در حرم حضرت معصومه(س)‌ با تاکید بر اهمیت تکمیل منوریل گفت: با همکاری دولت، شهرداری و بخش‌های مختلف تکمیل مونوریل از امروز در قم آغاز شده و طبق برنامه ریزی ها، به بهره برداری خواهد رسید.

وی عنوان کرد: پس از حدود ۱۰ سال که خبری از رشد اقتصادی نبود، در دو سال گذشته رشد اقتصادی کشور به بیش از ۶ درصد رسیده و ترانزیت کالا سال گذشته ۵۸ درصد افزایش داشته است و این روند امیدبخش ادامه دارد.

رییس جمهور ادامه داد: برخی می خواستند در این کشور با پیش کشیدن سایه جنگ، برجام دو و سه را برای مذاکرات موشکی و نظامی زمینه سازی کنند که مقام معظم رهبری مانع آن شد.

۱۲:۳۳ - وزیر اقتصاد: رکورد ورود سرمایه خارجی به کشور شکسته شد

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با جذب بیش از پنج و نیم میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی ثبت شده درسال ۱۴۰۲، رکورد ورود سرمایه خارجی به کشور شکسته شد که امیدواریم در سال۱۴۰۳ با رفع موانع، شاهد افزایش این رقم باشیم.

سید احسان خاندوزی روز پنجشنبه در حاشیه بهره‌برداری از واحدهای جدید تولیدی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در جمع خبرنگاران بیان کرد: از مسایلی که سرمایه گذاران خارجی مطالبه دارند این است که جذابیت نرخ تسعیر، افزایش یابد.

وی ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که رقم واقعی سرمایه گذاری خارجی محقق شده بیش‌ از ۵.۵ میلیارد دلار بوده است زیرا برخی از سرمایه گذاران خارجی مبلغی که در کشور سرمایه گذاری کرده اند را در سازمان سرمایه گذاری ثبت نکرده‌اند.

۱۲:۲۹ - مرکز عملیات بحران و پایگاه اورژانس قم با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد

مرکز عملیات بحران و پایگاه اورژانس قم در بلوار پیامبر اعظم(ص) روز پنجشنبه با حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

۱۲:۱۸ - وزیر جهاد کشاورزی: امنیت غذایی و معیشت مردم باید تامین باشد

وزیر جهاد کشاورزی که رییس جمهور را در سفر استانی قم همراهی کرده است، گفت: با مشکلات بخش کشاورزی بیگانه نیستم به دلیل اینکه در تمام سطوح وزارت خانه حضور داشتم، می ‌دانم کار تولید، کشاورزی و دامداری مهم است و امنیت غذایی و معیشت مردم باید تامین باشد و در این راه تلاش می‌کنیم.

۱۲:۰۸ - قاضی‌زاده هاشمی با خانواده شهید محسن صداقت در قم دیدار کرد

همزمان با سفر استانی هیات دولت به قم، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید امور ایثارگران روز پنجشنبه با خانواده شهید محسن صداقت از شهدای حمله رژیم صهیونیستی به سرکنسول‌گری ایران در دمشق دیدار کرد.

۱۱:۵۴ - وزیر ورزش: ۲۳ روستای بخش جعفرآباد قم دارای تجهیزات ورزشی می‌شوند

وزیر ورزش و جوانان گفت: تجهیزات ، اقلام و ست‌های ورزشی برای ۲۳ روستای این بخش در نظر گرفته شده‌ که بزودی دراختیار آنان قرار خواهد گرفت.

۱۱:۵۳ - فیلم | افتتاح پروژه بزرگ فیبر نوری قم

پروژه بزرگ فیبرنوری منازل و کسب‌ و کارهای قم و ۶ شهر استان روز پنجشنبه با حضور آیت‌الله رییسی، رییس جمهور به بهره‌برداری رسید.

۱۱:۳۴ - وزیر آموزش و پرورش: امسال سه هزار استعداد برتر ملی بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می‌شوند

وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال سه هزار استعداد برتر ملی می‌توانند بر اساس آیین نامه دانشگاه فرهنگیان، بدون آزمون وارد این دانشگاه شوند.

رضا مرادصحرایی روز پنجشنبه در نشست با مسوولان موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم افزود: در استخدام‌های جدید آموزش‌وپرورش به دنبال این هستیم کسانی معلم شوند که امانت ملت که اصلی‌ترین و ارزشمندترین امانت است را به خوبی و درستی امانتداری کنند.

وی با بیان این‌که تقویت دانشگاه فرهنگیان سیاست اصلی ماست، اضافه کرد: امروز دانشگاه فرهنگیان پردیس اختصاصی تربیت مربی پرورشی دارد که ۴۰۰ دانشجو سال گذشته جذب کرده و این تعداد امسال به ۸۰۰ دانشجو افزایش می یابد.

۱۰:۵۸ - سه مجتمع تولیدی در منطقه ویژه سلفچگان با حضور وزیر اقتصاد افتتاح شد

سه پروژه توسعه‌ای مجتمع‌های تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم روز پنجشنبه همزمان با سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به قم، با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی افتتاح شد.

سید احسان خاندوزی امروز سه مجتمع تولیدی را در حاشیه سفر استانی رییس جمهور به استان قم در منطقه ویژه سلفچگان افتتاح کرد.

بر این اساس، پروژه مجتمع تولیدی "برهان تجارت حکیم" با سرمایه گذاری ۱۱۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی برای تولید مسواک و طرح مجتمع تولیدی "افق روشن آزما" با ۱۷۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری ریالی و سه میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی طرف چینی با هدف تولید کاغذ دیواری به بهره برداری رسید.

۱۰:۵۷ -  وزیر ورزش: مشکلات بخش «قاهان» قم با امکانات استانی قابل رفع است

وزیر ورزش و جوانان در بازدید از بخش «قاهان» همزمان با سفر استانی رئیس جمهوری و هیات دولت به قم، تاکید کرد که عمده مشکلات این بخش با امکانات استانی و محلی قابل رفع است.

کیومرث هاشمی روز پنجشنبه با حضور در این منطقه ضمن دیدار با مردم و مسئولان بخش قاهان، گفت: دولت مردمی به دنبال حضور در دورترین مناطق کشور است تا مشکلات را احصا و در این میان سعی می‌کند با بودجه کشور و ظرفیت مردمی مشکلات را حل کند.

۱۰:۳۴ - یک گلخانه‌ با حضور وزیر جهادکشاورزی در قم بهره‌برداری شد

در جریان سفر رییس جمهور و هیات دولت به قم، یک گلخانه روز پنجشنبه با حضور «محمدعلی نیک‌بخت» وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان جعفرآباد این استان افتتاح شد.

این گلخانه در گستره ۱۰ هکتار و مساحت زیر کشت پنج‌هکتار در زمینه تولید محصول‌های گلخانه‌ای فعالیت می‌کند، حجم تولید سالانه این گلخانه یک‌هزار و ۵۰۰ تن محصول با کیفیت است.

۱۰:۲۱ - تصاویر برگزیده سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به استان سمنان را اینجا ببینید 

۱۰:۱۳ - وزیر راه و شهرسازی:‌ ۷۱ هزار واحد مسکونی در قم احداث می‌شود

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به احداث ۷۱ هزار واحد نهضت ملی مسکونی در قم، گفت: طرح‌های بزرگی در حوزه مسکن‌سازی در این استان در حال اجراست.

مهرداد بذرپاش روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های نهضت ملی مسکن استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: هم اینک در سایت‌های پرنیان، طایقان، قنوات و شهرهای اقماری استان قم عملیات اجرایی واحدهای نهضت ملی مسکن در حال ساخت است.

۱۰:۰۶ - چند خانواده قمی امروز صاحب خانه و زمین می‌شود؟

همزمان با سفر رئیس‌جمهوری در قم، هفت هزار و ۲۵۶ واحد مسکن و زمین طرح نهضت ملی مسکن این استان افتتاح و به متقاضیان واگذار می‌شود.

امروز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت همزمان با سفر و حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری و مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در قم هفت هزار و ۲۵۶ واحد مسکن و زمین طرح نهضت ملی مسکن این استان افتتاح و به متقاضیان واگذار می‌شود.

این آمار مشتمل بر افتتاح و واگذاری سه هزار و ۷۴۸ واحد مسکن و سه هزار و ۵۰۸ قطعه زمین است که شامل ۵۶۰ واحد مسکونی انبوه‌ساز، ۲۰۰ واحد مسکن روستایی، یک هزار و ۴۸۸ واحد خود مالک و یک هزار و ۵۰۰ واحد بافت فرسوده است.

۱۰:۰۱ - بذرپاش: اجرای بزرگ‌ترین طرح مولدسازی دارایی‌های بخش مسکن ایران کلید خورد

وزیر راه و شهرسازی با بیان این که بزرگ‌ترین طرح مولدسازی دارایی‌ها در بخش مسکن ایران کلید خورد، گفت: امروز در کشور ۲ میلیون و ۵۶۰ هزار واحد مسکونی با پیشرفت‌های فیزیکی متفاوت در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است.

مهرداد بذرپاش روز پنجشنبه در آیین واگذاری سه هزار و ۷۴۸ واحد مسکونی و سه هزار و ۵۰۸ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در استان قم با حضور رییس جمهور، بیان کرد: ۱۰۰ هزار هکتار زمین تا امروز تامین و در عملیات ساخت نهضت ملی وارد شده‌، این بزرگ‌ترین طرح مولدسازی دارایی‌ها در ایران در بخش مسکن است.

۰۹:۵۶ - رییسی: ۱۰۰ هزار هکتار زمین به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت/ تحویل ۲۴۰ هزار واحد مسکن مهر

رییس جمهور در قم گفت: ۱۰۰ هزار هکتار زمین در طرح نهضت ملی مسکن برای خانه‌دارشدن افراد واجد شرایط اختصاص‌ یافته که در زمان حاضر عملیات اجرایی و آماده‌سازی زیرساخت‌های این زمین‌ها آغاز شده‌ است.

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی روز پنجشنبه در آیین افتتاح طرح‌های نهضت ملی مسکن قم، مساله مسکن و زمین را از دغدغه‌های مهم خانواده‌ها یاد کرد و افزود: زمینه و ظرفیت لازم در کشور برای تامین زمین موردنیاز متقاضیان و افراد واجد شرایط در طرح نهضت ملی مسکن کاملاً فراهم است.

وی گفت: تامین مسکن دغدغه همه مدیران بخش‌های مختلف است و تامین زیرساخت‌های آن به‌صورت مرتب در جلسات شورای مسکن در سطح ملی و استانی رصد می‌شود.

رییس جمهور، ساخت مسکن را از اولویت‌های مهم دولت یاد کرد و ادامه داد: تحویل و واگذاری افزون بر هفت هزار واحد مسکونی در استان قم در راستای همین دغدغه دولت سیزدهم انجام‌گرفته‌ است.

۰۹:۲۶ - خانه بهداشت دو روستای قم در سفر استانی هیات دولت افتتاح شد

خانه بهداشت روستاهای «ملک قلعه» و «مومن‌آباد» قم روز پنجشنبه هم‌زمان با سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به قم، با حضور «حسین فرشید» معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.

۰۹:۱۳ - با حضور رییس جمهور؛ هفت هزار و ۲۵۶ واحد مسکونی و زمین در قم واگذار شد

هفت هزار و ۲۵۶ واحد مسکونی و زمین روز پنجشنبه در دومین سفر استانی با حضور رئیس جمهور در استان قم تحویل متقاضیان شد.

این آمار شامل افتتاح و واگذاری سه هزار و ۷۴۸ واحد مسکن و سه هزار و ۵۰۸ قطعه زمین است.

سه هزار و ۷۴۸ واحد مسکونی؛ شامل ۵۶۰ واحد مسکونی انبوه‌ساز، ۲۰۰ مسکن روستایی، یک هزار و ۴۸۸ واحد خودمالک و یک هزار و ۵۰۰ واحد بافت فرسوده است.

۰۸:۴۷ -  زارع‌پور: ۷.۵ میلیون خانوار ایرانی زیرپوشش شبکه فیبرنوری قرار گرفتند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به افتتاح پروژه فیبر نوری قم توسط رییس جمهور گفت: با راه اندازی این طرح و از امروز ۷.۵ میلیون خانوار ایرانی زیرپوشش شبکه فیبرنوری قرار گرفتند.

عیسی زارع‌پور روز پنجشنبه در آیین افتتاح پروژه فیبرنوری قم که در دومین سفر استانی رئیس جمهور و با حضور آیت الله رییسی انجام شد، افزود: قم پس از گلستان دومین استانی است که زیرپوشش کامل فیبرنوری قرار می‌گیرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: تا پایان امسال ۱۴ میلیون از خانوارهای کشور زیرپوشش فیبرنوری قرار می‌گیرند.

۰۸:۴۱ - رییسی: دولت به رفاه مردم در فضای مجازی توجه دارد/تاکید بر افزایش سرعت اینترنت

رییس جمهور با اشاره به بهره‌مندی ۲۵ میلیون نفر از شبکه فیبرنوری و اینکه همه مردم باید از زیرساخت‌های مهم ارتباطی بهره‌مند شوند، گفت: تکمیل فیبرنوری در همه نقاط کشور یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم دولت سیزدهم است و این دولت به رفاه مردم در فضای مجازی توجه دارد.

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی روز پنجشنبه در آیین افتتاح پروژه فیبر نوری قم، افزود:‌ قرار گرفتن ۷.۵ میلیون خانوار کشور زیر پوشش شبکه فیبرنوری، خبر امیدبخشی است و باید تمام مردم در بازه زمانی کوتاه از این زیرساخت مهم ارتباطی برخوردار شوند.

وی بیان کرد: یکی از موضوع‌هایی که امروز باید مورد توجه باشد، اهمیت فضای مجازی در زندگی روزمره مردم است؛ در زمان حاضر ۲۵ میلیون نفر از مردم کشور از شبکه فیبر نوری برخوردار شده‌اند.

رییس جمهوری ادامه داد: امروز کسب‌وکارها، انتقال دانش، ارتباطات اداری، سازمانی، مالی و غیره بر بستر فضای مجازی قرار گرفته‌ است و بر همین اساس رفاه مردم در فضای مجازی مورد توجه است.

۰۸:۱۹ - پروژه بزرگ فیبرنوری قم با حضور رییس جمهور بهره‌برداری شد

پروژه بزرگ فیبرنوری منازل و کسب‌ و کارهای قم و ۶ شهر استان روز پنجشنبه با حضور آیت‌الله رییسی، رییس جمهور به بهره‌برداری رسید.

هم‌زمان با دور دوم سفر رییس جمهور به استان قم، پروژه بزرگ فیبر نوری به بهره‌برداری رسید و ۴۳۵ هزار نفر از خانواده‌های قمی زیرپوشش این طرح قرار گرفتند. 

۰۵:۳۰ - رییس جمهور وارد قم شد+ فیلم

رییس جمهور در پانزدهمین سفر از دور دوم سفرهای استانی صبح پنجشنبه وارد قم شد.

آیت الله سید ابراهیم رییسی در ابتدای سفر خود به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها رفت و ضمن قرائت فاتحه بر قبور علما، بدون تشریفات با زائران حرم دیدار و گفت و گو کرد.

لینک خبر

لینک های ویژه


گوناگون

بهترین تعمیرگاه بنز در تهران

امداد خودرو مرودشت

امداد خودرو استان مرکزی


آخرین اخبار


ایرنا : زندگینامه شهید آیت الله رئیسی/ مردی که از مردم بود و شهید جمهور شد

مهر : مدیرعامل سازمان تعاون روستایی شهادت رییس جمهور کشور را تسلیت گفت

ایسنا : پیام تسلیت ‌استاندار و نماینده ولی فقیه در کردستان به دنبال شهادت رییس‌جمهور و همراهان ایشان

مهر : وزیر خارجه ترکیه شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت

تسنیم : جهانگیری: آقای رئیسی استثنا بودند و جزو افراد مقید بودند

مهر : آیت‌الله رییسی سید الشهدای خدمت بود

ایلنا : شهد دفاع قاطع رئیس جمهور از سه جانبه گرایی زیر زبان ما بود که تلخی این غم بر وجودمان چیره شد

مهر : «الهام علی‌اف»: ایران یک سیاستمدار برجسته را از دست داد

مهر : شهادت آیت الله رئیسی، بهترین پاداش الهی به وی بود

ایرنا : اهدای عضو، حیات بخش بیماران نیازمند

ایسنا : ویدیو/ پایان عملیات جست‌وجو و انتقال پیکر شهدا به معراج شهدای تبریز

ایسنا : ولایتمداری و مردمداری از اعمال صالح رئیس‌ جمهور شهید است

مهر : لحظه اعلام شهادت رئیسی در حرم مطهر حضرت معصومه (س)

ایسنا : قالیباف: رفیق جان سفرت بخیر

ایسنا : حضور اعضای هیأت دولت در استانداری آذربایجان شرقی برای عرض تسلیت

ایسنا : پیام تسلیت وزیر نفت برای شهادت شهیدجمهور و خادم ملت

ایرنا : اعتراض تراکتور و پرسپولیس توسط کمیته استیناف رد شد

ایلنا : ابراز همدردی بشار اسد با رهبری و ملت ایران در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش

ایسنا : شهید رئیسی مردمی، خستگی ناپذیر و دنبال پیشرفت کشور بودند

ایسنا : تظاهرات تازه صهیونیست‌ها علیه کابینه نتانیاهو

ایرنا : رشد اقتصادی ۱۰ درصدی در بخش صنعت زنجان هدفگذاری شد

تسنیم : "کمبود نیرو انسانی و خودرو باکیفیت" 2 چالش اصلی محیط‌بانان

تسنیم : حال و هوای حرم مطهر رضوی در سوگ رئیس جمهور شهید

ایرنا : شهادت، پاداش رئیس‌جمهورِ مغتنم

ایسنا : پیام تسلیت مسئولان چهارمحال و بختیاری در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانشان

تسنیم : ‌شهادت خادمان ملت رویش‌های انقلاب را مضاعف می‌کند

ایلنا : تعویق سفر بن سلمان به ژاپن به دلیل بیماری پادشاه عربستان

ایسنا : رئیس بنیاد مستضعفان، شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت

ایرنا : دانش‌آموزان در زمان مقرر در محل آزمون امتحانات نهایی حاضر شوند

تسنیم : پیام رئیس سازمان برنامه و بودجه، درخصوص شهادت رئیس جمهور

ایلنا : هزینه ۸۰میلیون تومانی یک خانم برای گربه‌های پارک لاله

تسنیم : یمن: شهادت رئیسی ضایعه بزرگ برای همه امت اسلامی است

ایرنا : نماینده مجلس و همکار سابق شهید امیرعبدالهیان: او مرد میدان و دیپلماسی بود

مهر : آیت الله رئیسی؛ سید محرومان با روحیه مردمی و خستگی ناپذیر

ایسنا : نظارت بهداشتی بر صادرات بیش از ۴۰۰۰ تن آبزیان از آبادان

مهر : اطلاعیه فدراسیون فوتبال در مورد لغو دیدارهای لیگ برتر

ایسنا : پیام تسلیت وزیر جهادکشاوزی در پی شهادت رئیس جمهور

ایرنا : لاوروف: آیت‌الله رئیسی و امیرعبداللهیان قاطعانه از منافع ایران دفاع کردند

ایرنا : چه کسانی همراه رئیس جمهور به شهادت رسیدند؟

ایسنا : شهید آیت الله رییسی در حوزه خدمت به مردم صفحه جدیدی را به ثبت رساند

ایرنا : کرمان، مهیای برگزاری آیین شهادت رییس‌جمهور می‌شود

مهر : هم‌کلاسی‌های «شریف» در سوگ پدران خود

مهر : پدر در غم پسر شهیدش

ایرنا : اتحادیه اروپا شهادت رئیس‌جمهوری ایران را تسلیت گفت

ایسنا : جنتی: رئیسی نمونه تمام و کمال مدیران انقلابی و ولایی بود

تسنیم : پیام تسلیت وزیر اقتصاد درخصوص شهادت رئیس جمهور

تسنیم : واکنش اهالی نشر و نویسندگان به خبر شهادت آیت‌الله رئیسی

تسنیم : پیام تسلیت وزیر اقتصاد/گریه امان نمی دهد

ایلنا : واکنش‌های بین‌المللی به شهادت رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه ایران

Loader

در حال دریافت و بارگذاری جدیدترین اخبار

... لطفا چند ثانیه منتظر بمانید