۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۴۷
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85470147
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آسفالت کل شهر دزفول لکه گیری می‌شود

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۴۷
کد خبر: 85470147
آسفالت کل شهر دزفول لکه گیری می‌شود

دزفول - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر دزفول با اشاره به توافق میان شهرداری دزفول و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خوزستان گفت: لکه‌گیری آسفالت کل دزفول بر اساس این توافق نامه انجام و در زمان کمی تمام چاله‌های آسفالت این شهر لکه‌گیری می‌شود.

به گزارش ایرنا، سیدباقر موسوی فخر روز چهارشنبه در دویست و چهل و سومین نشست رسمی شورای اسلامی شهر دزفول در صحن علنی این شورا بیان کرد: اصلاح آسفالت معابر دزفول یکی از مطالبه های مهم مردم و اولویت‌های شورای اسلامی شهر دزفول است.

وی با اشاره به لایحه صدور مجوز احداث و خرید کارخانه آسفالت جدید، دستگاه سنگ شکن و تجهیزات مورد نیاز سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری گفت: احداث کارخانه آسفالت جدید به دلیل مستهلک بودن کارخانه ضرورت دارد.

رییس شورای اسلامی شهر دزفول افزود: واگذاری زمین جدید به صورت جدی در حال پیگیری است که با واگذاری این زمین، احداث کارخانه آسفالت، دستگاه سنگ شکن و کارگاه تولید قطعات بتنی با اعتبار ۶ هزار میلیارد ریال خریداری و نصب می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به مستهلک بودن کارخانه موجود، خرید کارخانه جدید برای شهرداری دزفول ضرورت دارد که در این راستا خرید کارخانه جدید همواره مورد تاکید شورای اسلامی شهر دزفول بوده است.

موسوی فخر با بیان اینکه شورای اسلامی شهر دزفول بررسی عملکرد سال گذشته شهرداری های مناطق و سازمان های مختلف شهرداری را در دستور کار قرار داده است و در این راستا عملکرد این مناطق و سازمان ها با حضور مدیران و کارشناسان آن ارزیابی می شود.

هوشمندسازی شهرداری دزفول اولویت دارد

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر دزفول نیز در این نشست با اشاره به لایحه صدور مجوز انعقاد قرارداد مشاروه هوشمندسازی شهرداری دزفول گفت: هوشمندسازی این شهرداری به عنوان اولویت طی سه سال اخیر دنبال کرده ام که خوشبختانه در این راستا شهرداری اقدام به تعیین پیمانکار دارای صلاحیت کرده است.

با بیان اینکه طی یک دهه گذشته شهرداری زمین های معوض زیادی را به چند نفر واگذار کرده است که تمام این پرونده ها امروز باز شده و گریبان شورای ششم را گرفته است که باید موضوع به طور دقیق بررسی شود.

آسفالت کل شهر دزفول لکه گیری می‌شود

واگذاری یک قطعه زمین معوض به چند نفر موجب گرفتار شدن شهروندان شده است

رییس کمیسیون املاک شورای اسلامی شهر دزفول نیز در این نشست با تاکید بر همراه بودن این شورا برای خرید کارخانه آسفالت جدید گفت: با توجه به اصرار مسکن و شهرسازی و محیط زیست برای تخلیه کارخانه فعلی آسفالت، اخذ استعلام های مورد نیاز زمین جدید به صورت فوری در دستور کار قرار گرفته است.

علیرضا زمانی راد گفت: خرید کارخانه آسفالت بارها توسط شورای اسلامی شهر دزفول طرح و مورد تاکید قرار گرفته است که با توجه به تغییر مداوم قیمت ها، سرعت بخشی به تصویب لایحه خرید و احداث کارخانه آسفالت جدید ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه متاسفانه طی یک دهه گذشته برخی زمین های معوض به مردم همراه با معارض بوده است افزود: شهرداری برخی قطعات را به ۲ تا ۳ نفر واگذار و یا بدون مصالحه به افراد داده شده است.

وی گفت: اقدام شهرداری دزفول برای واگذاری یک قطعه زمین معوض به چند نفر موجب گرفتار شدن شهروندان شده است که گره گشایی از این مشکل ضروری است.

آسفالت کل شهر دزفول لکه گیری می‌شود

شهردار از اختیارات داده شده قانونی به صورت گزینشی استفاده نکند

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر دزفول نیز در این نشست با تاکید بر لزوم خرید و احداث کارخانه آسفالت جدید شهرداری دزفول گفت: کارخانه آسفالت موجود شهرداری در سال ۶۵ و به صورت رایگان به دزفول داده شد که امروز به دلیل مستهلک بودن از رده خارج کردن این کارخانه و خرید کارخانه جدید آسفالت شهرداری دزفول ضروری است.

محمدحسن پرآور با اشاره به واگذاری اختیارات به شهردار توسط این شورا گفت: انتظار از شهردار این است که از اختیارات داده شده قانونی به صورت گزینشی استفاده نکند بلکه رویه ای واحد را در دستور کار قرار دهد.

وی ادامه داد: چرایی واگذاری زمین های معوض به چند نفر توسط شهرداری دزفول طی یک دهه اخیر و تعیین تکلیف مردم در این پرونده ها باید به طور جدی در دستور کار کمیسیون تخصصی شورا و شهرداری قرار دهد.

وی گفت: پس از بارندگی های اخیر، خسارت هایی به آسفالت معابر دزفول وارد شد که لکه گیری آسفالت‌های معابر، شست و شوی معابر و همچنین تلاش برای رفع موانع فنی مناطقی که دچار آبگرفتگی شده اند، باید به عنوان اولویت در دستور کار باشد.

اشتباه در برخی قراردادهای شهرداری ریشه یابی شود

نایب رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر دزفول با اشاره به لایحه صدور مجوز احداث و خرید کارخانه آسفالت جدید، دستگاه سنگ شکن و تجهیزات مورد نیاز سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری گفت: طرح شهرداری ایجاد یک مجموعه کامل از جمله کارخانه آسفالت، مخازن قیر، دستگاه سنگ شکن و کارگاه و ابنیه های مختلف است که می تواند بخشی از مسایل مبتلا به این شهرداری را رفع کند.

عادل دوایی فرادامه داد: کارخانه آسفالت علاوه بر مستهلک بودن، مشکلات محیط زیستی مختلفی دارد به همین دلیل احداث کارخانه آسفالت جدید و جا به جایی آن به مکان دیگر در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به وجود اشتباه در برخی قراردادهای شهرداری و لوایح این شهرداری برای اخذ مجوز و اصلاح این قراردادها گفت: بازنگری و بررسی قراردادهای شهرداری به منظور ریشه یابی دلایل شکل گیری اشتباهات و جلوگیری از تکرار آن ضرورت دارد.

دوایی با اشاره به گره گشایی از احداث کمربندی میدان قیصر امین پور تا خیابان قاضی گفت: اجرای این کمربند به منظور تسهیل در تردد و رفع مشکل بار ترافیکی میدان فتح المبین و کمربندی شوشتر به عنوان اولویت در دستور کار قرار گرفته است که کمک به سرعت بخشی به مصالحه املاک واقع در این طرح ضروری است.

آسفالت کل شهر دزفول لکه گیری می‌شود

اجرای ۱۴ هزار و ۵۵۰ مترمربع آسفالت در سطح منطقه یک شهرداری دزفول

شهردار منطقه یک دزفول نیز در این نشست با بیان اینکه بودجه سال گذشته منطقه یک شهرداری به طور کامل تحقق و از سقف اعلام شده نیز بیشتر بود گفت: درآمد پیش بینی شده شهرداری منطقه در سال گذشته یک هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال بود که یک هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال محقق شد.

عباس یوسفی نژاد ادامه داد: خیابان های نوبهار ۲ و ۳، ملک مصالحه نشده وجود دارد که با وجود مذاکرات فراوان، این موضوع تا کنون حل نشده و کار در این ۲ خیابان متوقف شده است.

وی ادامه داد: زیرسازی خیابان کوی آیت الله مدرس با مساحت ۱۶ هزار مترمربع، رنگ آمیزی جداول، زیرسازی معابر، نصب نیمکت و المان های شهری در بوستان‌های منطقه یک، اجرای طرح های لوله گذاری دفع آب‌های سطحی، احیای ایگوهای فرسوده، جدول بندی و بتن ریزی و تعمیر کفپوش در سطح منطقه از جمله اقدام های این شهرداری در سال گذشته بوده است.

شهردار منطقه یک دزفول افزود: ۵۲ بوستان در محدوده منطقه یک شهرداری دزفول وجود دارد که از این تعداد تنها ۲۰ بوستان دارای نام است که ضروری است برای نامگذاری این بوستان‌ها اقدام شود.

وی گفت: بازسازی درپوش منهول ها، بتن ریزی و احداث دستگاه‌های بازی کودکان، آسفالت ۱۴ هزار و۵۵۰ مترمربع از خیابان های سطح منطقه، نورپردازی دیوارنگاره ها و همچنین تامین روشنایی تعدادی از بوستان‌ها، میدان‌ها، خیابان‌ها و گذرهای غیرهمسطح از دیگر اقدامات شهرداری منطقه یک در سال ۱۴۰۲ است.

یوسفی نژاد ادامه داد: خرید آسفالت تراش به منظور تعمیر و لکه گیری اساسی آسفالت با وجود پیگیری های فراوان در سال گذشته محقق نشد که با توجه به تاکید قراردادهای امسال، پیمانکاران جدید آسفالت مکلف به استفاده از آسفالت تراش هستند که این موضوع می تواند در اصلاح اصولی آسفالت کمک کار باشد.

وی افزود: حفاری و لوله گذاری های برخی خیابان ها، بازسازی و ترمیم کفپوش پیاده روها، رنگ آمیزی المان های موجود در منطقه، اجرای فرش گل، تعمیر و تعویض دستگاه‌های بازی کودکان در بوستان ها، اصلاح روشنایی میدان ها و بوستان ها، اهتمام به توسعه فضای سبز، کاشت درخت و نهال در سطح منطقه از دیگر اقدامات شهرداری منطقه یک دزفول در سال گذشته بود.

به گزارش ایرنا، با توجه به وجود برخی ابهامات در ردیف های اعتباری خرید کارخانه آسفالت در لایحه شهرداری دزفول، مقر شد این لایحه با اولویت در دستور کار کمیسیون های عمران و برنامه و بودجه قرار گیرد و پس از بررسی این لایحه مجدد با حضور مدیران شهرداری در صحن شورا مطرح و بررسی شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

لینک خبر

لینک های ویژه


گوناگون

بهترین تعمیرگاه بنز در تهران

امداد خودرو مرودشت

امداد خودرو استان مرکزی


آخرین اخبار


ایلنا : ویدیو: گل اول رم به جنوا توسط لوکاکو

تسنیم : ابتلای پادشاه عربستان به التهاب ریوی

مهر : دعای مردم دشتی برای سلامتی رئیس جمهور

مهر : تجمع و توسل به منظور سلامتی رییس جمهور در همدان

مهر : بانوان آلیش کار قمی در مسابقات انتخابی تیم ملی درخشیدند

مهر : تداوم جستجوها برای یافتن بالگرد حامل رئیس جمهور

مهر : وضعیت بد آب و هوایی در محل سقوط بالگرد رئیس جمهور

ایسنا : ذکر دعا و توسل برای سلامتی رییس جمهور در سراسر کشور

ایسنا : دعا و توسل برای سلامتی رییس جمهور در سراسر کشور

مهر : تصاویری از آب و هوای محل حادثه بالگرد رئیس جمهور

مهر : تصاویری از آب و هوای محل حادثه برای بالگرد رئیس جمهور

مهر : مراسم دعا برای سلامتی رییس جمهور در اهواز

مهر : دعای مردم استان سمنان برای خادمان ملت

مهر : مه گرفتگی، باران و تاریکی شب کار جستجو را سخت کرده است

مهر : مسکو آماده کمک همه جانبه به دوست دیرینه خود ایران است

مهر : استفاده سپاه از منورهای مه‌شکن برای جستجوی بالگرد رئیس‌جمهور

تسنیم : دو سوم صهیونیست‌ها ادعای نتانیاهو را باور ندارند

مهر : تیرانداز نوجوان قمی به اردوی تیم ملی فراخوانده شد

تسنیم : شهادت یک پلیس در محله نارمک تهران

ایسنا : دعای مردم همدان برای رییس جمهور و همراهانش

ایلنا : استفاده سپاه از منورهای مه‌شکن برای جست‌وجوی بالگرد رئیس‌جمهور

مهر : مردم کهگیلویه دست به دعا شدند/ کوچه به کوچه برای سید محرومان

ایلنا : پوتین با دقت اخبار مربوط به سانحه برای بالگرد حامل رئیسی را دنبال می‌کند/ اعزام ۲ فروند هواپیمای پیشرفته به تبریز

ایلنا : پوتین با دقت اخبار مربوط به سانحه برای بالگرد حامل رئیسی را دنبال می‌کند

تسنیم : جلسه شبانه وزرا و فرمانده سپاه در منطقه سانحه ‌بالگرد رئیسی

ایسنا : دل‌شوره جمعی برای رئیس‌جمهور، نشأت گرفته از خدماتش به مردم است

ایسنا : بعد از وقوع حادثه نگران‌کننده برای رئیس‌جمهور شاهد یک دل‌شوره جمعی هستیم

مهر : شهادت مأمور انتظامی در نارمک تهران

ایرنا : ارتباط تلفنی رئیس جمهور عراق با مخبر در پی سانحه بالگرد رئیس جمهور

ایسنا : حال و هوای حرم مطهر رضوی در آستانه ولادت امام رضا (ع)

ایرنا : قهرمانی کیهانی و کامران در دوومیدانی بین‌المللی ترکیه

ایرنا : دستیار پوتین: تمام ظرفیت‌های روسیه برای کمک به ایران آماده است

ایرنا : دستیار پوتین: روسیه با تمام قوا کنار ایران است

مهر : اعلام آمادگی عمان برای کمک و پشتیبانی از ایران

تسنیم : پوتین اخبار حادثه بالگرد رئیسی را با حساسیت دنبال می‌کند

مهر : مردم دلگان برای سلامتی رییس جمهور دست به دعا شدند

ایسنا : ویدیو/ عملیات شبانه تیم‌های جست‌وجو برای یافتن بالگرد حامل رئیس‌جمهور

ایلنا : ویدیو: گل دوم پاری سن ژرمن به متز توسط کانگ این لی

مهر : « بل ۲۱۲» بالگرد حامل رییس جمهور و اعضای هیات همراه وی بود

ایسنا : شهادت یک مامور پلیس در نارمک

مهر : استاندار تهران از مردم دعوت کرد برای سلامتی رییس جمهور دعا کنند

مهر : مردم مرودشت برای سلامتی رییس جمهور و همراهانش به دعا متوسل شدند

تسنیم : پیام فراکسیون اهل سنت مجلس در پی حادثه بالگرد رئیس جمهور

مهر : دل نگرانی قمی ها برای رییس جمهور در حرم بانوی کرامت

مهر : هند: در این ساعات سخت، با مردم ایران ابراز همبستگی می‌‎کنیم

ایسنا : استفاده سپاه از منورهای مه‌شکن برای جست‌وجوی بالگرد رئیس‌جمهوری

مهر : حادثه پیش آمده برای رئیس جمهور موجب تاسف و تاثر شد

ایلنا : آرزوی سلامتی رسانه‌ تیم استقلال برای رئیس‌جمهور

ایسنا : نقش امام رضا (ع) در تمدن اسلامی

Loader

در حال دریافت و بارگذاری جدیدترین اخبار

... لطفا چند ثانیه منتظر بمانید