۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۴۸
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85469893
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

دوئل انتخابات مجلس در گام دوم و لزوم مشارکت حداکثری

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۴۸
کد خبر: 85469893
دوئل انتخابات مجلس در گام دوم و لزوم مشارکت حداکثری

همدان- ایرنا- شور انتخابات دوزادهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ملایر در واپسین روزهای تبلیغات، گرم‌تر از دور قبل در جریان است و رقابت ۲ نامزد نمایندگی در این شهرستان برای کسب دومین کرسی پارلمان دوازدهم به اوج رسیده است.

به گزارش ایرنا؛ هر چه به روزهای پایانی تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دور دوم نزدیک می‌شویم، شور انتخاباتی در حوزه های انتخابیه ای که انتخابات دور دوم در آنها برگزار خواهد شد بیشتر می‌شود، از دورترین نقطه روستایی ملایر در بخش زند گرفته تا بخش سامن، اسلام شهر آق‌ گل، جوکار و روستاهای بخش مرکزی؛ همه هواداران و حامیان ۲ نامزد انتخابات مجلس در تلاش هستند تا نقش خود را در این کارزار مهم سیاسی ایفا کنند.

مردم ملایر در انتخابات یازدهم اسفندماه حماسه آفریدند و امروز نیز آماده تکرار حماسه‌ای دیگر در ۲۱ اردیبهشت‌ماه هستند تا تکلیف یکی دیگر از کرسی‌های نمایندگی مجلس دوازدهم در دومین شهر بزرگ استان همدان مشخص شود.

با همان اهتمام، اشرافیت و جدیت عوامل اجرایی، دست‌اندرکاران و مجریان برگزاری انتخابات دور قبل در این شهرستان؛ باید اذعان کرد همه چیز برای برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ملایر مهیا است و بسترهای لازم با پیش‌بینی ۱۶۷ شعبه اخذ رای برای حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای در اوج تدابیر امنیتی و انتظامی فراهم شده است.

در کنار هواداران ۲ نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی، هستند جریان‌ها و گروه‌های سیاسی و افراد شناخته شده‌ای که با اعلام حمایت خود از کاندیدای مورد نظر، در تلاش برای دعوت از مردم برای حضوری حداکثری و پرشور در پای صندوق‌های رای هستند، چراکه معتقدند دور دوم همانند دور نخست حائز اهمیت است و مردم باید با شناخت و آگاهی کامل در این عرصه سیاسی حضور پیدا کنند.

نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ملایر که هر لحظه برای آنها سرنوشت‌ساز و تعیین کننده است، با بهره‌گیری از تمام توان و ظرفیت‌های خود، از برگزاری جلسه‌های شبانه گرفته تا حضور در بین مردم حتی در دورترین و محروم ترین نقاط روستایی این شهرستان، تبلیغات میدانی، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و هر آنچه که از طریق قانون برای تبلیغات آنها تعیین شده، در تلاش برای معرفی و بیان برنامه‌های خود هستند.

دوئل انتخابات مجلس در گام دوم و لزوم مشارکت حداکثری

حضور در انتخابات؛ دشمن‌شکن است

جوانان، رای‌اولی‌ها، ورزشکاران، دانشگاهیان ملایر و تمامی اقشار ضمن دعوت از همنوعان خود برای حضور در پای صندوق‌های رای، بر این باور هستند که امروز آنچه نقش اساسی در درمان کاستی‌ها و مشکلات فعلی و بازگشت سریع‌تر به برخی آرمان‌های انقلاب دارد، نقش موثر و پررنگ و هوشمندانه مردم در انتخابات‌های مختلف و مهر تایید بر تداوم خدمات افراد صالح و اصلح و جایگزین کردن افرادی در مجلس شورای اسلامی است که سابقه فعالیت‌های آنها خدمت خالصانه و صادقانه را تداعی می‌کند.

یک استاد دانشگاه انتخابات را نمادی از جمهوری اسلامی ایران و مردم‌سالاری دینی می‌داند و معتقد است: مردم ایران اسلامی در پیچ‌های تاریخی انقلاب اسلامی همواره اثرگذار بوده و با حضور حماسه‌ساز خود در عرصه‌های مختلف سیاسی، توانسته‌اند نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

«محمدعظیم خدایاری» با اشاره به اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون برگزاری انتخابات در دوره‌های مختلف موجب شد تا مردم در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند، اظهار کرد: حضور مردم پای صندوق‌های رأی دشمن‌شکن است و اگر این حضور اثرگذار نبود، دشمن تا این اندازه برای عدم حضور مردم تبلیغ نمی‌کرد.

وی ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور پای صندوق‌های رای در دور دوم، خاطرنشان کرد: سرنوشت کشور به انتخابات گره‌خورده و انتخاب نمایندگان اصلح، بدون شک موجب ریل‌گذاری آینده کشور خواهد شد.

عموم مردم که در این کارزار سیاسی در کنار ۲ نامزد نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار گرفته‌اند، انتظاراتی دارند؛ نه برای خود و منفعت‌شان، بلکه برای آبادانی و توسعه شهرشان و کشورشان، برای بهبود اقتصاد و وضعیت معشیت و صد البته اشتغال جوانان‌شان که اگر بستر برای آنها مهیا باشد، می‌توانند آینده‌ساز این کشور باشند، اما در کنار تمامی این الزامات، آنها خواستار حضور و مشارکت حداکثری همنوعان خود در انتخابات ۲۱ اردیبهشت هستند.

مشارکت مردم در انتخابات؛ بالندگی یک ملت است

«احمدرضا یاری» که معلم است و ۲۵ سال خاک تخته سیاه می‌خورد، گفت: همه باید در جهت تحقق مشارکت حداکثری تلاش کنیم، چرا که حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، حکایت از بزرگی و بالندگی یک ملت دارد.

او تاکید کرد: بدون شک شرکت عزتمندانه در دور دوم انتخابات، علاوه بر تشکیل یک مجلس قوی و تقویت همدلی دولت و مجلس، آرامش خاطر دوستداران به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ناامیدی دشمنان کینه‌توز را نیز در پی خواهد داشت و هوشمندی و سربلندی ملت ایران اسلامی را به جهانیان نشان خواهد داد.

دوئل انتخابات مجلس در گام دوم و لزوم مشارکت حداکثری

رای اولی ها برای حضور پرشور به هوش باشند

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور؛ متولدین ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند در دور دوم انتخابات شرکت کنند و در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند، حضوری از روی آگاهی که همانند دوره‌های قبل جوانان این مرز و بوم پا به پای پدران و مادران خود در پای صندوق‌های رای حضور پیدا خواهند کرد و بر شکوه این عرصه سیاسی ملایر خواهند افزود.

با تلاش دست‌اندرکاران برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ملایر، ۳۳ نقطه برای تبلیغات ۲ نامزد نمایندگی مجلس در این شهرستان در نظر گرفته شده که به صورت قانونی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته در تمام نقاط این شهرستان در حال تبلیغات هستند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ملایر در این باره اظهار کرد: تمامی مقدمات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشکوه با حضور حداکثری مردم در دور دوم و تبلیغات گسترده نامزدها اندیشیده شده تا در یک فضای سالم با هم رقابت کنند.

«مسعود وفایی‌زاده» با اشاره به تعیین ۳۳ نقطه برای تبلیغات ۲ نامزد نمایندگی مجلس در ملایر، گفت: نقش‌آفرینی مجدد مردم در عرصه حیاتی انتخابات بسیار ضروری است و دور دوم انتخابات اهمیتی بسیار بالاتر از دور نخست دارد.

شمارش معکوس برای خلق حماسه

وی تاکید کرد: مردم باید با مطالعه برنامه‌ها و سوابق ۲ نامزد راه‌یافته به این دور از رقابت‌ها را بررسی کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشند و وظیفه ما نیز این است که همانند دور اول انتخابات در نهایت بی‌طرفی و استقلال، شرایط بسیار مطلوبی را برای حضور حماسی مردم فراهم کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز در این باره به ایرنا گفت: مردم شهرستان ملایر مانند دوره قبل در انتخابات با دید باز، با دانش و آگاهی و منطق، نماینده مورد نظر خود را انتخاب خواهند کرد.

سرهنگ «علی‌اصغر فارسی» با بیان اینکه انتخابات یازدهم اسفندماه در حوزه انتخابیه ملایر همانند سایر نقاط کشور با مشارکت بسیار خوب برگزار شد، بیان کرد: در دور دوم نیز در یک رقابت سالم، تکلیف یکی دیگر از نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی مشخص خواهد شد.

وی تاکید کرد: از مردم شهرستان ملایر دعوت می‌کنیم همانند دور قبل در انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه شرکت کنند و با انتخاب درست و اصلح، برگ زرین دیگری بر افتخارات این شهرستان بیفزایند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با تاکید بر اینکه ورود نماینده توانمند و متخصص در آبادانی و سازندگی کشور اثرگذار است، ادامه داد: نمایندگان مجلس می‌توانند با اقدامات جهادی که انجام می‌دهند خنثی کننده نقشه‌های دشمن باشند و از این جهت انتخاب مردم حائز اهمیت است.

با جدیت از رای مردم صیانت می‌کنیم

سرهنگ فارسی گفت: همانگونه که امام راحل فرمودند «مجلس در رأس امور است»؛ این مجلس هم می‌تواند در رأس امور قرار بگیرد و با حمایت از دولت و تبعیت از ولایت فقیه و رهبری، اقدامات و تصمیمات مؤثری را در کشور رقم بزنند.

وی تاکید کرد: با تمام توان برای برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور و رقابتی پای کار هستیم و در این زمینه از ظرفیت بسیج برای تامین امنیت و مقابله با تخلفات احتمالی استفاده کرده‌ایم و با جدیت از رأی مردم صیانت می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ طبق اعلام ستاد انتخابات کشور، امروز /چهارشنبه/ آخرین روز تبلیغات قانونی کاندیداهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دور دوم است و با استناد به ماده (۷۰) قانون انتخابات، ساعت هشت صبح فردا پنجشنبه۲۰ اردیبهشت تبلیغات به پایان می‌رسد و هرگونه تبلیغات پس از آن غیرقانونی و ممنوع است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود؛ شهرستان ملایر یکی از ۲۲ حوزه انتخابیه کشور است که انتخابات در آن به دور دوم کشیده شد و انتخابات در آن به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

«حسین احمدی» و «احمد آریایی‌نژاد» ۲ نامزدی هستند که در حوزه انتخابیه با هم رقابت می‌کنند، ملایر صاحب ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

لینک خبر

لینک های ویژه


گوناگون

بهترین تعمیرگاه بنز در تهران

امداد خودرو مرودشت

امداد خودرو استان مرکزی


آخرین اخبار


مهر : آنکارا:۶خودرو و ۳۲ کارشناس جست‌وجو و نجات را به ایران اعزام کردیم

مهر : قرائت دعای توسل جهت سلامتی رییس جمهور و همراهانش

ایرنا : اصفهان در طرد اتباع خارجی غیرمجاز پیشتاز است

مهر : هنوز به نقطه مدنظر سانحه نرسیده‌ایم

ایلنا : ویدیو: گل سوم بارسلونا به رایو وایکانو توسط پدری

ایسنا : بادامچیان: از خدا مسالت داریم رئیس‌جمهور را به ملت ایران برگرداند

ایلنا : ویدیو: گل دوم بارسلونا به رایو وایکانو توسط پدری

مهر : دعای مردم بجنورد برای سلامتی رییس جمهور و هیات همراه

تسنیم : آنچه در غزه رخ می‌دهد از جنایت و نقض حقوق بشر فراتر رفته است

ایسنا : تماس تلفنی آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی با رئیس دفتر رئیس‌جمهوری

ایلنا : ویدیو: کلیپی جالب در رختکن لیورپول: عاشق‌تونم!

ایرنا : کویت: در این شرایط دشوار در کنار ایران هستیم

ایلنا : واکنش سوریه به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهوری ایران

ایسنا : تجمع مردم برای سلامتی رئیس‌جمهور در میدان ولیعصر (عج)

ایلنا : ویدیو: خلاصه بازی تورینو 3 میلان 1/ شکست نائب قهرمان

ایلنا : ویدیو: جشن قهرمانی باشکوه هواداران اینترمیلان: بالاتر از آبی نیست

ایلنا : در این ساعات سخت، سلامتی رئیسی و هیأت همراه را از درگاه خدا مسئلت می‌کنم

صدا و سیما : شرحی از سفر امروز رئیس‌جمهور و آنچه رخ داد

ایلنا : تماشای گل‌های بازی آرسنال - اورتون(ویدیو)

ایرنا : ابراز امیدواری دبیرکل سازمان ملل نسبت به سلامت رئیس‌جمهور ایران و همراهانش

ایسنا : ویدیو/ واکنش کاربران خارجی به سانحه بالگرد رئیس‌جمهور؛ "قلب ما با تو است"

ایسنا : واکنش چهره‌های سیاسی کشور به وقوع سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهوری

تسنیم : درخواست ایران از ترکیه برای بالگرد دید در شب

ایلنا : تماس تلفنی آیت الله مکارم شیرازی با رئیس دفتر رئیس جمهور

ایلنا : با نگرانی اخبار مربوط به وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیسی را دنبال می‌کنم

ایسنا : اطلاعیه شماره ۳ هلال احمر در مورد بالگرد رئیس جمهور/ اخبار کشف بالگرد صرفا گمانه زنی است

ایلنا : لحظاتی جذاب و دیدنی از خداحافظی تیاگو، ماتیپ، کادرفنی و یورگن کلوپ(ویدیو)

ایلنا : اعزام تیمی از ترکیه برای کمک به جست‌وجوی بالگرد حامل رئیس‌جمهوری ایران

ایرنا : اخبار رسمی در قالب اطلاعیه هلال‌احمر در کوتاه‌ترین زمان ممکن اعلام می‌شود

مهر : بارزانی: نگران سلامتی رئیس‌جمهور ایران هستیم

ایرنا : ارمنستان: آماده ارائه تمام کمک‌های لازم به ایران هستیم

ایلنا : متاسفانه نیروهای امدادی هنوز به نقطه مدنظر نرسیده‌اند

مهر : قطر برای ارائه کمک به جست‌وجوی بالگرد حامل رئیسی اعلام آمادگی کرد

ایرنا : حماس: با نگرانی فراوان اخبار فرود سخت بالگرد رئیس جمهور ایران را دنبال می‌کنیم

ایسنا : واکنش کویت به حادثه بالگرد رئیس‌جمهور ایران

ایلنا : کویت: در این شرایط دشوار در کنار ایران خواهیم بود

مهر : مردم اخبار سانحه بالگرد را از مراجع و رسانه‌های رسمی پیگیری کنند

مهر : خوزستان دارای ۵۲۰ حوزه امتحانی است

تسنیم : حضور نیروهای تیپ 25 نزاجا برای جستجوی بالگرد رئیس‌جمهور

ایرنا : روسیه: امیدواریم رئیس‌جمهور ایران سلامت باشد

مهر : مراسم دعای توسل شهروندان زنجانی برای سلامتی رییس جمهور

مهر : فعال شدن نقشه‌برداری ماهواره‌ای اروپا برای تشخیص محل سقوط بالگرد

ایسنا : جزینی: دبیر یا خادم؟رزومه هر کسی مشخص است

مهر : فعلا بالگرد رئیس جمهور و همراهانشان پیدا نشده است

ایسنا : بارزانی: برای رئیس‌جمهور ایران و همراهانش دعا می‌کنیم

تسنیم : رسیدن امدادگران به بالگرد رئیس‌جمهوری گمانه‌زنی است

ایلنا : ویدیو: باورنکردنی و عجیب: گل چهارم ویارئال به رئال مادرید

ایرنا : قطر: برای رئیس جمهور ایران و هیات همراه وی آرزوی صحت و سلامتی داریم

ایسنا : برگزاری دعای توسل برای سلامتی رئیس جمهور در زنجان

Loader

در حال دریافت و بارگذاری جدیدترین اخبار

... لطفا چند ثانیه منتظر بمانید