جهانبخش امینی:برای کاهش هزینه‌های درمانی برنامه دارم/پیگیر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی هستم

کرمانشاه - ایرنا - «جهانبخش امینی» نامزد راه یافته به دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کرمانشاه با اعلام اینکه برنامه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف از جمله کاهش بیکاری، ارتقای سطح معیشت مردم، رونق و توسعه صنعت، کشاورزی و گردشگری دارم، گفت: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که به صورت جدی پیگیری خواهم کرد کاهش هزینه‌های درمانی مردم است.

این نامزد راه یافته به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه با حضور در خبرگزاری ایرنا مرکز کرمانشاه ابتدا به معرفی خود پرداخت و افزود: متولد سال ۱۳۴۳ کرمانشاه، پزشک عمومی و جانباز ۴۰ درصد هستم و در دوره های هفتم و هشتم نماینده مردم حوزه انتخابیه کرمانشاه بودم و از تجربه قانون گذاری و کار اجرایی برخوردارم.

وی سخنانش را با قدردانی از عموم مردم و همچنین رسانه ها به جهت حضور در دور اول انتخابات و گرم کردن تنور انتخابات آغاز کرد و گفت: از مردم دعوت می‌کنم که در دور دوم نیز مشارکت گسترده ای در پای صندوق های رای داشته باشند.

امینی از خبرگزاری ایرنا هم به واسطه فراهم کردن زمینه حضور نامزدهای انتخابات و انعکاس مواضع و اظهارات آنها قدردانی کرد و افزود: ایرنا در انتخابات نقش آفرینی خوبی داشت که جای قدردانی دارد.

برای کاهش هزینه های درمان مردم طرح به مجلس ارائه می‌دهم

نامزد انتخابات حوزه انتخابیه کرمانشاه در ادامه سخنانش هزینه های درمانی بالای مردم و عدم پوشش ناکافی بیمه‌ها را یکی دیگر از معضلات مردم در کل کشور و به خصوص استان کرمانشاه دانست و گفت: مردم امروز برای درمان عزیزترین کسانشان با مشکلات جدی مالی روبرو هستند و از این رو باید فکری برای کاهش هزینه های درمان آنها بکنیم.

امینی به دوران فعالیت خود به عنوان نماینده مردم کرمانشاه در مجلس هفتم اشاره کرد و افزود: در آن دوره با ارائه طرحی به مجلس مشکل هزینه بیماران تصادفی را حل کردم. در آن سالها هزینه های بیماران تصادفی بر عهده راننده بود و هیچ بیمه ای قبول نمی کرد که پیشنهادی در این ارتباط به مجلس ارائه دادم و ۲ درصد از حق بیمه شخص ثالث را جدا کردیم از یک ریال تا ۱۰۰ ریال و از این طریق هزینه بیماران تصادفی را رایگان کردیم و امروز هر کسی تصادف می کند دیگر دغدغه هزینه های درمان ندارد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه کسی که بیمار می شود بجز دغدغه سلامتی نباید دغدغه دیگری داشته باشد، گفت: هزینه های درمان اکنون هنگفت است و متاسفانه هنوز این تاکید رهبر معظم انقلاب به طور کامل عملیاتی نشده و از این رو مجلس و دولت باید در این راستا با برنامه عمل کنند.

این نامزد مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه افزود: در مجلس دوازدهم دنبال این هستم که با برنامه، بیمه های مختلف را تقویت کنیم تا توان پوشش پرداخت هزینه های بیمارستانی و تجهیزات و داروی مردم را داشته باشند و مردم به آرامش و آسایش برسند.

توجه به اقتصاد و معیشت در اولویت برنامه‌هایم است

نامزد انتخابات حوزه انتخابیه کرمانشاه در ادامه سخنانش گفت: باتوجه به مشکلاتی که در استان کرمانشاه داریم چند محور از جمله بیکاری، معیشت، وضعیت بد اقتصادی و آسیب های اجتماعی دغدغه همه مردم است و نباید این موضوعات را نادیده گرفت بلکه باید با برنامه به دنبال رفع آنها باشیم.

وی بیکاری را برای جوانان و خانواده های کرمانشاهی آزار دهنده دانست و افزود: بیکاری بر زندگی مردم سایه سنگینی افکنده و منجر به بروز برخی آسیب های اجتماعی از جمله طلاق، خودکشی و مشکلات روحی و روانی شده است.

امینی به چالش‌هایی در کرمانشاه اشاره کرد که مردم را عذاب می‌دهد و گفت: طلاق، خودکشی و اعتیاد مهمترین آسیب های اجتماعی است که زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده و باید فکری به حال آن کرد.

پیگیر پروژه‌های نیمه تمام خواهم بود

نامزد انتخابات حوزه انتخابیه کرمانشاه در ادامه سخنانش با اعلام اینکه برای رفع معضل بیکاری در کرمانشاه برنامه دارم، گفت: یکی از برنامه هایم در این حوزه تکمیل و بهره برداری طرح‌های نیمه تمام است که با بهره برداری از این طرح ها می توان هم اشتغال زیادی را ایجاد و هم به رونق اقتصادی منطقه کمک کرد.

وی به پروژه های نیمه تمامی از جمله پالایشگاه آناهیتا، دهکده المپیک، بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی و دهکده لجستیک اشاره کرد و افزود: این پروژه ها ظرفیت بالایی برای اشتغالزایی دارد که در صورت راهیابی به مجلس به عنوان اولویت این پروژه ها را پیگیری و به سرانجام خواهم رساند.

جهانبخش امینی:برای کاهش هزینه‌های درمانی برنامه دارم/پیگیر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی هستم

مجلس باید بُعد نظارتی خود را در حوزه افزایش قیمت بیشتر کند

امینی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت معیشت مردم اشاره کرد و گفت: نظرم این است که بُعد نظارتی مجلس در بحث کنترل قیمت ها و افزایش قیمت و قانونی که موجب شود آرامش به بازار برگردد و مردم نگران افزایش لحظه ای قیمت ها نباشند، وجود ندارد و دولت هم در بُعد نظارتی برنامه مدونی نداشته است.

وی اضافه کرد: هم دولت و هم مجلس در بحث نظارت بر افزایش قمیت ها و قانونی که حمایت از تولید کننده باشد باید اقدام کنند و بخش تولید چنان حمایت شود که قیمت تمام شده محصولاتش کاهش یابد و مصرف کننده توان خرید داشته باشد.

اتمام پروژه‌های نیمه تمام در رفع معضل بیکاری کرمانشاه موثر است

این نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه کرمانشاه در ادامه سخنانش یکی از راهکارهای رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال در کرمانشاه را تکمیل پروژه های نیمه تمام دانست و گفت: پالایشگاه آناهیتا و بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی از جمله پروژه هایی است که با بهره برداری از آن می توان اشتغال پایدار ایجاد کرد. مثلا بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی می تواند برای پنج هزار نفر از دانش آموختگان حوزه پزشکی و پیراپزشکی اشتغال ایجاد کند و از طرف دیگر بار مراجعات به مراکز درمانی بخش دولتی را کاهش دهد.

امینی با بیان اینکه ۲ دوره نماینده مردم کرمانشاه بودم و سعی کردم اشتغال در همه زمینه ها داشته باشیم، افزود: پیگیری اتمام پروژه های حوزه صنایع از جمله پتروشیمی کنگاور و روانسر، پالایشگاه گاز سرپل ذهاب و قصرشیرین و سومار و همچنین صنایع پایین دستی پتروشیمی و صنایع تبدیلی این حوزه که موافقت اصولی آن نیز گرفته شده است را در دستور کار دارم.

وی همچنین به فرصت وجود ۲ مرز رسمی و پنج بازارچه مرزی در استان کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: منطقه آزاد تجاری قصرشیرین نیز که چند سال قبل تصویب شد و هنوز اجرایی نشده می تواند در رونق اقتصادی منطقه تاثیر زیادی داشته باشد چرا که واردات کالا از این منطقه براساس قانون معاف از مالیات است و این فرصت خوبی برای رونق اقتصادی استان محسوب می شود.

این منتخب مردم کرمانشاه راه یافته به دور دوم انتخابات معتقد است که واردات خودرو از طریق منطقه آزاد قصرشیرین می‌تواند در ارتقای سطح امنیت و ایمنی مردم، کاهش آلودگی هوا و مصرف سوخت و دسترسی آسان مردم به خودروهای با کیفیت موثر باشد.

امینی همچنین به مرز رسمی خسروی و تردد زائران عتبات عالیات از این مرز نیز اشاره کرد و گفت: مردم کرمانشاه در طول قرن ها میزبان زائران عتبات بوده اند و امروز نیز باید امکانات و شرایط را برای حضور هرچه بیشتر مردم کشورمان برای تردد از این مرز فراهم کنیم.

ورزش کرمانشاه نیازمند حمایت جدی است

این نامزد مجلس شورای اسلامی در ادامه از کرمانشاه به عنوان دیار پهلوانان و مهد ورزشکاران نام برد و گفت: ورزش این استان در سال های اخیر به دلیل نداشتن حامی مالی و حمایت های جدی از ورزش کشور عقب مانده و از این رو باید مسوولان استان دست به دست هم بدهند و ورزش کرمانشاه را به جایگاه واقعی خود برسانند.

وی ورزش را در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و کمک به فضای شاد و نشاط جامعه و تضمین کننده سلامتی افراد مهم دانست و تاکید کرد باید فضاهای ورزشی را در کرمانشاه توسعه داد و از تیم های ورزشی و ورزشکاران حمایت مادی و معنوی کنیم و از این طریق ورزش کرمانشاه را در سطح داخلی و بین المللی مطرح نماییم.

پیگیر سامانه سردسیری خواهم بود

این نامزد مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش از کرمانشاه به عنوان یکی از استان‌های حاصلخیز و قطب کشاورزی و دامپروری نام برد و گفت: برای توسعه و تقویت بخش کشاورزی و دامپروری، افزایش تولید، ارتقای سطح درآمد بهره برداران و همچنین جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها باید از این قشر حمایت جدی کنیم.

امینی یکی از نیازهای اصلی بخش کشاورزی را آب دانست و افزود: اجرای طرح سامانه آب سردسیری که از محل آن دشت های کوزران، ماهیدشت، میان دربند، بیلوار و سرفیروزآباد سیراب می شود باید اجرا شود.

این نامزد مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که اجرای این طرح نیازمند تامین اعتبار است و در صورت راهیابی به مجلس دوازدهم تلاش می‌کنم در بودجه سالانه کشور برای طرح سامانه سردسیری اعتبار در نظر بگیریم.

وی همچنین بر اجرای کشاورزی مدرن با استفاده از تکنولوژی های نوین نیز تاکید کرد و افزود: مسوولان جهاد کشاورزی باید آموزش بهره برداران را در دستور کار قرار دهند و از شیوه کشاورزی سنتی که جوابگوی نیاز کشور نیست عبور کنیم.

نامزد مردم کرمانشاه راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی همچنین بر حمایت از دامداران و تامین نهادهای مورد نیاز آنها به عنوان یکی از راهکارهای کاهش قیمت گوشت قرمز نام برد و تاکید کرد که باید به تولید کنندگان مشوق و انگیزه بدهیم تا با خیال راحت و کمترین دغدغه‌ای تولید کنند.

وی حمایت از بخش شیلات و آبزیان و همچنین زنبورداری به عنوان یکی از ظرفیت های خوب کرمانشاه تاکید کرد و گفت: تمام این بخش ها نیازمند حمایت جدی مسوولان در قالب کمک های مالی بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت است.

جای دانشکده فرهنگ و هنر در کرمانشاه خالی است

نامزد مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه همچنین گریزی به حوزه فرهنگ و هنر زد و گفت: کرمانشاه از دیرباز مهد فرهنگ و هنر و تمدن بوده و هنرمندان سرشناس و طراز اول زیادی دارد و از این رو جای یک دانشکده فرهنگ و هنر در این استان فرهنگی خالی است.

امینی افزود: در ۲ دوره حضور در مجلس شورای اسلامی در زمینه توسعه فرهنگی در کرمانشاه کار کردم و راه اندازی دانشکده های داروسازی، دندانپزشکی و انرژی، دانشگاه صنعتی و همچنین تقویت و حمایت از جهاد دانشگاهی را پیگیری کردم و در این دوره هم برای توسعه این مراکز علمی و فرهنگی تلاش خواهم کرد.

وی همچنین اظهار کرد: کرمانشاه مکانی برای تبادل نظر جامعه فرهنگ و هنر نیاز دارد و از این رو باید برای تاسیس فرهنگسراهای بیشتر باید تلاش کنیم.

پیگیر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی خواهم بود

نامزد مردم کرمانشاه راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی همچنین با تبریک روز و هفته معلم، گفت: رشد و پیشرفت کشور مرهون زحمات فرهنگیان و معلمان است و از این رو باید مشکلات و دغدغه های این قشر تاثیرگذار را در مجلس پیگیری و برطرف کنیم.

وی همچنین هفته کارگر را نیز تبریک گفت و افزود: کارگران قشری زحمتکش و دلسوز و موثر در چرخه صنعتی، اقتصادی و تولیدی و خدماتی کشور هستند و باید مشکلات و دغدغه ها آنها از جمله معیشت و حقوق و دستمزد آنها را برطرف کرد.

وی یکی از مشکلات و دغدغه های نیروهای شاغل در ادارات استان کرمانشاه را عدم تبدیل وضعیت دانست و افزود: برخی از کارکنان سالهاست که شرکتی هستند و از این رو در صورت راهیابی به مجلس برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و حجمی برنامه دارم و پیگیر خواهم بود.

جهانبخش امینی:برای کاهش هزینه‌های درمانی برنامه دارم/پیگیر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی هستم

دوره دوازدهم مجلس موفقی خواهد بود

نامزد مردم کرمانشاه راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه نزدیک به ۷۰ درصد از منتخبان راه یافته به دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی سابقه نمایندگی مردم را دارند، گفت: به نظر می رسد با توجه به سوابق و تجارب ارزشمند بیشتر منتخبان راه یافته به مجلس، این مجلس موفق تر از دوره های قبل باشد.

امینی در مورد عملکرد مجلس یازدهم نیز افزود: فرایند تصویب قوانین نشان از توانمندی مجلس دارد و هر قانونی که تصویب شود و مشکلی از مردم بکاهد و دردی از دردهای جامعه را درمان کند بهترین قانون است اما ما در دوره یازدهم چنین قوانینی ندیدیم.

به گزارش ایرنا؛ استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۱۴ شهرستان است و هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

انتخابات دور اول مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه در حالی به پایان رسید که ۶ نفر به عنوان منتخب مردم به بهارستان راه یافتند و رقابت برای کسب ۲ کرسی دیگر در حوزه شهرستان کرمانشاه به دور دوم کشیده شد.

شهرستان کرمانشاه با بیش از یک میلیون نفر جمعیت سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد و در مرحله اول انتخابات ۱۱۱ نفر با هم به رقابت پرداختند.

در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه از مجموع ۲۴۳ هزار و ۷۴۵ رای ماخوذه، «محمد رشیدی» با کسب ۶۱ هزار و ۵۸ رای برای بار دوم به عنوان منتخب مردم شهرستان کرمانشاه مستقیما به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

همچنین «عبدالرضا مصری»، «فضل الله رنجبر، «جهانبخش امینی» و «ابراهیم رحیمی زنگنه» برای کسب ۲ کرسی باقی مانده حوزه انتخابیه کرمانشاه باید در دور دوم با هم به رقابت بپردازند.

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

لینک خبر

لینک های ویژه


گوناگون

بهترین تعمیرگاه بنز در تهران

امداد خودرو مرودشت

امداد خودرو استان مرکزی


آخرین اخبار


ایلنا : ویدیو: گل اول رم به جنوا توسط لوکاکو

تسنیم : ابتلای پادشاه عربستان به التهاب ریوی

مهر : دعای مردم دشتی برای سلامتی رئیس جمهور

مهر : تجمع و توسل به منظور سلامتی رییس جمهور در همدان

مهر : بانوان آلیش کار قمی در مسابقات انتخابی تیم ملی درخشیدند

مهر : تداوم جستجوها برای یافتن بالگرد حامل رئیس جمهور

مهر : وضعیت بد آب و هوایی در محل سقوط بالگرد رئیس جمهور

ایسنا : ذکر دعا و توسل برای سلامتی رییس جمهور در سراسر کشور

مهر : تصاویری از آب و هوای محل حادثه بالگرد رئیس جمهور

مهر : تصاویری از آب و هوای محل حادثه برای بالگرد رئیس جمهور

مهر : مراسم دعا برای سلامتی رییس جمهور در اهواز

مهر : مه گرفتگی، باران و تاریکی شب کار جستجو را سخت کرده است

مهر : دعای مردم استان سمنان برای خادمان ملت

مهر : مسکو آماده کمک همه جانبه به دوست دیرینه خود ایران است

مهر : استفاده سپاه از منورهای مه‌شکن برای جستجوی بالگرد رئیس‌جمهور

تسنیم : دو سوم صهیونیست‌ها ادعای نتانیاهو را باور ندارند

مهر : تیرانداز نوجوان قمی به اردوی تیم ملی فراخوانده شد

تسنیم : شهادت یک پلیس در محله نارمک تهران

ایسنا : دعای مردم همدان برای رییس جمهور و همراهانش

ایلنا : استفاده سپاه از منورهای مه‌شکن برای جست‌وجوی بالگرد رئیس‌جمهور

مهر : مردم کهگیلویه دست به دعا شدند/ کوچه به کوچه برای سید محرومان

ایلنا : پوتین با دقت اخبار مربوط به سانحه برای بالگرد حامل رئیسی را دنبال می‌کند

تسنیم : جلسه شبانه وزرا و فرمانده سپاه در منطقه سانحه ‌بالگرد رئیسی

ایسنا : بعد از وقوع حادثه نگران‌کننده برای رئیس‌جمهور شاهد یک دل‌شوره جمعی هستیم

ایسنا : دل‌شوره جمعی برای رئیس‌جمهور، نشأت گرفته از خدماتش به مردم است

مهر : شهادت مأمور انتظامی در نارمک تهران

ایرنا : ارتباط تلفنی رئیس جمهور عراق با مخبر در پی سانحه بالگرد رئیس جمهور

ایسنا : حال و هوای حرم مطهر رضوی در آستانه ولادت امام رضا (ع)

ایرنا : قهرمانی کیهانی و کامران در دوومیدانی بین‌المللی ترکیه

ایرنا : دستیار پوتین: روسیه با تمام قوا کنار ایران است

ایرنا : دستیار پوتین: تمام ظرفیت‌های روسیه برای کمک به ایران آماده است

مهر : اعلام آمادگی عمان برای کمک و پشتیبانی از ایران

تسنیم : پوتین اخبار حادثه بالگرد رئیسی را با حساسیت دنبال می‌کند

مهر : مردم دلگان برای سلامتی رییس جمهور دست به دعا شدند

ایسنا : ویدیو/ عملیات شبانه تیم‌های جست‌وجو برای یافتن بالگرد حامل رئیس‌جمهور

ایلنا : ویدیو: گل دوم پاری سن ژرمن به متز توسط کانگ این لی

مهر : « بل ۲۱۲» بالگرد حامل رییس جمهور و اعضای هیات همراه وی بود

ایسنا : شهادت یک مامور پلیس در نارمک

مهر : استاندار تهران از مردم دعوت کرد برای سلامتی رییس جمهور دعا کنند

مهر : مردم مرودشت برای سلامتی رییس جمهور و همراهانش به دعا متوسل شدند

تسنیم : پیام فراکسیون اهل سنت مجلس در پی حادثه بالگرد رئیس جمهور

مهر : دل نگرانی قمی ها برای رییس جمهور در حرم بانوی کرامت

مهر : هند: در این ساعات سخت، با مردم ایران ابراز همبستگی می‌‎کنیم

ایسنا : استفاده سپاه از منورهای مه‌شکن برای جست‌وجوی بالگرد رئیس‌جمهوری

مهر : حادثه پیش آمده برای رئیس جمهور موجب تاسف و تاثر شد

ایلنا : آرزوی سلامتی رسانه‌ تیم استقلال برای رئیس‌جمهور

ایسنا : نقش امام رضا (ع) در تمدن اسلامی

مهر : تا یکی از نقاط احتمالی وقوع حادثه ۳ ساعت راه زمینی وجود دارد

مهر : دعای مردم تاکستان برای سلامتی رییس جمهور

Loader

در حال دریافت و بارگذاری جدیدترین اخبار

... لطفا چند ثانیه منتظر بمانید