۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۱۱
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85467204
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نگاهی به دیدار نمایندگان خوزستان در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال

اهواز - ایرنا - سه نماینده فوتبال خوزستان در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی به مصاف حریفان خود می‌روند که محکوم به برد برده و در صورت کسب امتیاز به لیگ یک نزدیک‌تر می‌شوند.

به گزارش ایرنا با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، حساسیت کار بیشتر شده و تیم‌های پایین جدول از جمله تیم‌های خوزستانی برای بهبود وضعیت‌ خود در جدول تلاش می‌کنند اگرچه کار بسیار سختی در پیش داشته و باید فراتر از حد انتظار ظاهر شوند.

در هفته بیشت و ششم رقابت‌های لیگ برتر، تیم‌های فولاد خوزستان و نفت آبادان در حضور تماشاگران خود به میدان خواهند رفت و تیم‌ استقلال خوزستان دیگر نماینده استان بیرون از خانه رو در روی حریف قدرتمند خود قرار می‌گیرد.

در هفته بیست و پنجم این پیکارها تیم فولاد در مصاف با آلومینیوم اراک، هفتمین تساوی خود در لیگ را کسب و در جایگاه خود باقی ماند، همچنین تیم نفت آبادان در یک بازی حساس برابر هوادار مغلوب شد؛ تیم استقلال خوزستان دیگر نماینده استان نیز در مصاف با ملوان در حالی که نیاز به سه امتیاز این بازی داشت، به تساوی رضایت داد.

سرخپوشان اهوازی با هدف کسب نتایج بهتر، تغییرات بسیاری در کادر فنی خود انجام داده و در نیم فصل دوم چندین بازیکن جوان جذب کرد اما همچنان با نقطه ایده آل فرسنگ ها فاصله دارند.

تیم‌ نفت آبادان که تنها سه برد در کارنامه این فصل خود دارد روزهای سختی را سپری می کند و این موضوع خوشایند هواداران این تیم نیست. برزیلی‌های ایران در تلاش برای کسب امتیازات بیشتر بوده تا از انتهای جدول فاصله بگیرند هر چند کار سختی در پیش دارند.

نفتی های آبادان سال گذشته به صورت معجزه واری در لیگ باقی ماندند و امسال اگر نمی‌خواهند روزهای پایانی فصل گذشته بار دیگر برایشان تکرار شود باید از پنج بازی باقیمانده نهایت امتیاز را کسب کنند.

تیم استقلال خوزستان پس از ۶ فصل دوری با اقتدار راهی لیگ برتر شد و همه بر این باور بودند که نتایج خوبی با سیدسیروس پورموسوی در لیگ برتر کسب کند اما در نیم فصل اول یکی از بدترین نتایج تاریخ خود را رقم زد که این موضوع اعتراض شدید هواداران را به همراه داشت اگرچه در نیم فصل دوم با جذب چند بازیکن خوب خارجی نتایج ضعیف خود را تا حدودی جبران کرد. آبی های خوزستان از ۱۵ بازی انجام شده در نیم فصل اول تنها هشت امتیاز کسب کردند.

فولاد خوزستان - تراکتورسازی

نگاهی به دیدار نمایندگان خوزستان در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال

تیم فولاد پس از وقفه اول لیگ، نشان از یک تیم جنگنده و باانگیزه داشت و توانست سه برد شیرین کسب کند اما این روند ادامه‌دار نبود و باعث نارضایتی هواداران و پیشکسوتان فوتبال خوزستان شد تا اینکه مدیران فولادی هدایت این تیم را به احمد آل نعمه و سپس عبدالله ویسی واگذار کردند.

فولادی ها در هفته گذشته ۲ امتیاز بسیار مهم را در دیدار برابر آلومینیوم از دست دادند در حالی که می‌توانستند با برد این تیم، جایگاه خود را ارتقا داده و خیالشان از بقا در لیگ راحت شود. سرخپوشان اهوازی در طول هفته تمرینات بسیار شادابی آن هم در هوای مطلوب اهواز انجام داده و از همه نظر آماده بازی با تراکتورسازی هستند.

شاگردان ویسی در مصاف با تیم مدعی تراکتورسازی به دنبال انتقام شکست در بازی رفت بوده تا ضمن خوشنودی هوادارانشان، جایگاه بهتری از جدول را اختیار کنند.

تیم فولاد به ترتیب با ۳۵ و ۱۶ گل خورده و زده، یکی از ضعیف‌ترین خطوط دفاع و حمله لیگ را یدک می‌کشد در حالی که تراکتوری ها تاکنون ۳۲ گل به ثمر رسانده و ۲۱ بار دروازه خود را باز شده دیده اند.

بازیکنان و کادر فنی فولاد به خوبی آگاه هستند که پیروزی مقابل تراکتورسازی تبریز، از نون شب هم برایشان واجب تر بوده و به هر قیمتی باید پیروز میدان شوند هر چند کار آسانی نیست.

در حالی که تیم فولاد خوزستان برای کسب سهمیه بسته شده بود و هیچ هواداران خوش بینی، حال و روز اکنون فولاد را تصور نمی کرد اما همه چیز برای این تیم خوزستانی برعکس نتیجه داد تا اینکه اکنون در انتهای جدول قرار بگیرد.

سپاهان - استقلال خوزستان

نگاهی به دیدار نمایندگان خوزستان در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال

تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از نمایش خوبی که مقابل پرسپولیس در هفته سیزدهم داشت و توانست یک امتیاز از مدافع عنوان قهرمانی کسب کند، در مسیر صعودی قرار گرفت و همه به عملکرد این تیم خوش‌بین شدند اما در ادامه عواملی دست به دست هم داد تا این تیم در نتیجه گیری موفق نباشد.

تیم استقلال خوزستان در این هفته از رقابت ها به تنه محکم و قدرتمندی همچون سپاهان برخورد کرده‌ و قطعا بر خلاف بازی‌های قبل، کار بسیار سختی در پیش دارد؛ شاگردان پورموسوی اگر همچون بازی با پرسپولیس بسیار جنگنده و جسور در میدان ظاهر شوند قطعا در این هفته شگفتی ساز خواهند شد.

آبی های خوزستان با انجام ۲۵ بازی در لیگ بیست و سوم همچنان در کسب نتیجه عملکرد ضعیفی داشته و تنها چهار برد در کارنامه خود ثبت کرده اند، این تیم اگر در مسابقات پیش روی خود نتواند امتیازات لازم را کسب کند قطعا یکی از تیم های سقوط کننده به لیگ یک است.

دیدار بین ۲ تیم استقلال خوزستان و سپاهان، در واقع جدال بین دارا و ندار فوتبال کشور بوده و هر تیمی که از فرصت ها بهتر استفاده کند پیروز میدان خواهد شد.

شاگردان پورموسوی تاکنون ۵۴ امتیاز مهم را از دست داده و مهاجمان این تیم نتوانستند در گلزنی عملکرد خوبی داشته باشند هر چند که آنها موقعیت‌های گلزنی بی‌شماری روی دروازه حریفان خلق می‌کنند.

با گذشت ۲۵ هفته از رقابت‌ها می‌توان گفت که نقطه ضعف تیم استقلال خوزستان، ناتوانی بازیکنان این تیم در خط دفاعی بوده و اگر برای این موضوع چاره اندیشی نشود، نتایج ضعیف استقلال خوزستان همچنان ادامه خواهد داشت.

تیم استقلال خوزستان در صورتی شانس بقا در لیگ برتر را دارد که در مصاف با تیم سپاهان، کسب امتیاز کند.پرسپولیس - فولاد

نفت آبادان - مس رفسنجان

نگاهی به دیدار نمایندگان خوزستان در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال

دیدار هفته گذشته هوادار و نفت آبادان با نتیجه ۲ بر یک به سود هوادار به پایان رسید، در حالی که برزیلی‌های ایران می‌توانستند با کسب یک امتیاز از این دیدار، نسبت به آینده امیدوار شده و جایگاهشان را در جدول رده‌بندی بهبود دهند.

تیم صنعت‌ نفت آبادان که اکنون در قعر جدول رده بندی جای داشته در این هفته از رقابت ها میزبان تیم مس رفسنجانی است که این روزها شرایط بسیار خوبی داشته و جایگاهش را در میانه جدول تثبیت کرده است.

نفت آبادان وضعیت نگران‌کننده‌تری نسبت به ۲ تیم دیگر دارد، آنها با ۱۶ امتیاز در قعر جدول حضور داشته و با تیم پانزدهم جدول پنج امتیاز اختلاف دارند به همین دلیل برزیلی‌های ایران در پنج بازی باقیمانده خود مجبور به برد هستند همچنین باید منتظر از دست دادن امتیاز توسط رقبای خود باشند.

تیم نفت آبادان در این فصل از بازی های خانگی خود سود چندانی نبرده و امتیازات بی شماری را مقابل چشم هواداران شان از دست دادند اگرچه این شانس را دارند تا در یک بازی خانگی دیگر، نتیجه خوبی کسب کرده و نسبت به بقا در لیگ امیدوار شوند.

شاگردان کمالوند با ۴۱ گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ را دارد همچنین در سوی مقابل تیم مس رفسنجان با ۳۱ گل خورده، شرایطی مشابه با نفتی ها را دارد و این موضوع زیبایی مسابقه را دوچندان می‌کند.

در حال حاضر تیم های فولاد، استقلال خوزستان و نفت آبادان به ترتیب با کسب ۲۲، ۲۱ و ۱۶ امتیاز در مکان‌های چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

با توجه به شرایط سه تیم خوزستانی حاضر در لیگ برتر، در بهترین حالت یک تیم و در بدترین حالت ممکن نیز ۲ تیم خوزستانی به لیگ پایین تر سقوط می‌کند و این موضوع قطعا در یاد فوتبال‌دوستان خوزستانی ماندگار می‌شود.


دیدار نمایندگان خوزستان در هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال به شرح ذیل است:

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت:

نفت آبادان - مس رفسنجان (ساعت ۱۹:۳۰ ورزشگاه تختی آبادان)

فولاد - تراکتور (ساعت ۱۹:۳۰ ورزشگاه شهدای فولاد اهواز)

سپاهان - استقلال خوزستان ( ساعت ۱۸:۱۰ ورزشگاه سپاهان)

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

لینک خبر

لینک های ویژه


گوناگون

بهترین تعمیرگاه بنز در تهران

امداد خودرو مرودشت

امداد خودرو استان مرکزی


آخرین اخبار


ایرنا : ۱۲۳۶ زوج در زنجان از خدمات ناباروری بهره‌مند شدند

ایرنا : نسبت به جبران خسارت های وارده در سیل خراسان رضوی اهتمام ویژه شود

ایسنا : استقبال شالیکاران بندرانزلی از تولید محصول سالم برنج

ایرنا : فرماندار زهک: منطقه آزاد سیستان بزودی اجرا و راه‌اندازی خواهد شد

مهر : ۴ طرح ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز امروز به بهره برداری می رسد

تسنیم : ایلات اشغالی بار دیگر هدف مقاومت عراق قرار گرفت

ایرنا : ۱۸۳ میلیون متر مکعب آب در استان اردبیل صرفه‌جویی می‌شود

مهر : مدرسه آوارگان فلسطینی در مرکز غزه بمباران شد

ایرنا : ورود ۱۰ فروند کشتی حامل نهاده‌های دامی به کشور در دو ماهه اخیر

ایرنا : بازگشت شمال فلسطین اشغالی به عصر حجر /حمله به رفح اشتباهی کشنده است + فیلم

ایسنا : ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای رسیدگی به سیل اخیر مشهد

ایرنا : طرح تفکیک استان سیستان و بلوچستان به چهار استان در دستور کار مجلس قرار گرفت

تسنیم : ابوعبیده:نتانیاهو مرگ نظامیانش را به تبادل اسرا ترجیح می‌دهد

تسنیم : سد قیز قلعه سی؛ نماد راستین اقتدار، صلح و دوستی

مهر : صفحه اول روزنامه های زنجان ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تسنیم : استان همدان در فرصت پنجره جمعیتی قرار دارد

ایرنا : کانی‌سازی انواع فلزات در آذربایجان‌غربی شناسایی شد

ایسنا : بدون برجام

مهر : نحوه نظارت بر شیوه نامه پذیرش دانشجوی استاد محور اعلام شد

مهر : جشن «شکوه رضوان» همزمان با ایام ولادت حضرت رضا (ع) برگزار می شود

ایسنا : برگزاری آزمون استخدامی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها توسط جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان

تسنیم : سونامی ترجمه بخش کودک نمایشگاه کتاب تهران را با خود برد

ایرنا : زمان آزمون امتحانات دوره دوم دبیرستان در مازندران تغییر کرد

مهر : یک قلاده یوزپلنگ آسیایی در طبس مشاهده شد

مهر : انجام مرحله اول آزمون نازل‌های عرضه سوخت مایع در ایلام

ایسنا : ضرورت جلوگیری از بروز معضل خوش نشینی در روستاها

صدا و سیما : صعود نصراللهی به نیمه نهایی

ایرنا : جبالبارز، داروخانه طبیعی ایران را دریابید

مهر : تماشاچی و کشتی

ایلنا : جلسه علنی مجلس آغاز شد/ طرح تاسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در دستور کار نمایندگان

مهر : تداوم تجهیز مراکز آموزشی فراجا/ پلیس مظهر اقتدار ملی در کشور است

ایسنا : ویدیو/ عقب‌نشینی دلار؛ در فردوسی چه خبر است؟

مهر : دستور وزیر راه برای خرید فولاد و سیمان از بورس کالا

ایرنا : ۱۶ استاد برتر دانشگاه یزد تجلیل شدند

ایرنا : ۴۷ درصد زندانیان همدان دارای جرائم موادمخدر هستند

ایسنا : درخشش هنرمندان ایلامی در جشنواره ملی تئاتر ایثار گرگان‌

ایرنا : دولت پنج هزار میلیارد ریال در تکمیل طرح‌های گازرسانی گیلان هزینه کرد

مهر : صهیونیست‌ها از زمین و هوا غزه را زیر آتش گرفتند

ایسنا : هشدار شولتس درباره عملیات زمینی تمام عیار در رفح

مهر : ذخیره سد زاینده‌رود به ۴۳۶ میلیون مترمکعب رسید

ایسنا : تأثیر بارندگی بر میزان تولید محصولات کشاورزی استان ایلام‌

ایرنا : هشدار نسبت به احتمال شیوع بیماری سفیدک دروغین در مزارع سیب زمینی اردبیل

مهر : رسانه ها قابی واقعی از شرایط را نمایش دهند

ایرنا : فرماندار: رویکرد اقناعی در بهینه سازی سیستم برق بازار تهران/ مواد اشتعال‌زا خارج شود

ایلنا : قیمت درهم امارات امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

ایسنا : سدهای مازندران از آب بهنگام رونق گرفتند

مهر : شاخص بورس امروز به کدام سمت می رود؟/ احتمال سرخ پوش شدن بیشتر است

تسنیم : نگاهی به مطبوعات روز/آدرس غلط جمعیتی

ایسنا : انجام مرحله اول آزمون نازل‌های عرضه سوخت مایع در ایلام 

Loader

در حال دریافت و بارگذاری جدیدترین اخبار

... لطفا چند ثانیه منتظر بمانید