کشف کیلویی قرص‌های غیرمجاز در تهرانپارس/دستگیری سارق جیب بر در متروی تهران

تهران بزرگ - ایرنا - کشف ۱۰ میلیاردی دخانیات قاچاق در جنوب شهر، کشف کیلویی قرص‌های غیرمجاز و دستگیری چند سارق از جمله یک زن سابقه دار از جمله مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه است.

به گزارش ایرنا، رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک قاچاقچی قرص‌های غیر مجاز در منطقه تهرانپارس تهران خبر داد و گفت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران روز گذشته خبری را در خصوص نگهداری و توزیع قرص‌های غیر مجاز توسط یکی از قاچاقچیان معروف در منطقه تهرانپارس دریافت و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند.

سرهنگ سعید راستی به شناسایی دقیق مخفیگاه متهم و هماهنگی‌های قضایی برای دستگیری متهم اشاره کرد و افزود: در یک عملیات پلیسی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲۸ کیلوگرم قرص‌های غیرمجاز و ۱۸ لیتر شربت مخرب کشف و توقیف شد.

رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: متهم پس از انتقال به مقر پلیس به جرم ارتکابی اعتراف و با تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ راستی یادآور شد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با قاچاقچیان که همواره قصد ورود مواد مخدر و داروهای ممنوعه و غیرمجاز به کشور را دارد برخورد جدی خواهد کرد.

دستگیری سارق جیب بر در متروی تهران

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو متهم در مترو تهران خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ماموران پلیس در مترو در دو عملیات جداگانه موفق به دستگیری یک نفر سارق جیب بر حرفه‌ای و یک نفر کلاهبردار حرفه‌ای با ۶۰ هزار دلار شدند.

سرهنگ علی قاسم پور اظهار کرد: افسران زبده پلیس مترو، متهم اول را در هنگام جیب بری از یکی از شهروندان مشاهده و شناسایی و او را غافلگیر و حین سرقت دستگیر کردند و چهار دستگاه تلفن همراه مسروقه که به تازگی سرقت کردده بود در بازرسی از وی کشف شد و هر چهار نفر مالباخته نیز شناسایی شدند.

وی افزود: متهم دوم در ایستگاه مترو با رفتارهای مشکوک توجه پلیس را به خود جلب کرد که با نزدیک شدن پلیس به متهم جهت بررسی، با رویت ماموران قصد متواری شدن را داشت که با هوشیاری و درایت ماموران بلافاصله دستگیر شد.

سرهنگ قاسم پور ادامه داد: در بازرسی از متهم دوم از کیف او تعداد ۶۰۰ قطعه اسکناس ۱۰۰ دلاری تقلبی (۶۰ هزار دلار) کشف شد که متهم اعتراف کرد قصد کلاهبرداری و فروش دلارهای تقلبی را در بازار آزاد به افراد کم تجربه و نا آشنا در شناخت ارز خارجی را داشته که با هوشیاری ماموران غافلگیر و دستگیر شد.

وی تاکید کرد: متهمان ۳۰ و ۳۲ ساله دارای سابقه کیفری بودند که برای هر دو نفر پرونده تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شدند.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت به شهروندان توصیه کرد از خرید و فروش ارز در بازار آزاد و مراکز غیر رسمی و افراد ناشناس خودداری کرده و همچنین شهروندان در هنگام استفاده از وسایل نقلیه عمومی مانند مترو و اتوبوس در ازدحام جمعیت نسبت به اطراف خود هوشیار و مراقب لوازم قیمتی خود باشند که افراد سودجو و فرصت طلب از غفلت آنها سو استفاده نکنند.

کشف ۱۰ میلیاردی دخانیات قاچاق در جنوب تهران

از سوی دیگر رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از هشت هزار بسته تنباکوی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: ماموران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی و کنترل تردد خودروهای عبوری در سطح شهر بطور همزمان ۲ دستگاه خودروی سواری را که در حال تخلیه دخانیات در محدوده شهر صالح آباد به داخل انباری بودند، شناسایی کردند.

سرهنگ کارگاه مهدی افشاری افزود: در بازرسی از این خودروها هشت هزار بسته تنباکو در مجموع ۵۱۶ کیلوگرم تنباکو فاقد هرگونه مجوز قانونی و قاچاق کشف شد و در این زمینه ۲ متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو توقیف که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

اعتراف زن سارق به ۱۰ فقره سرقت

همچنین سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق زن حرفه‌ای خودرو خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

سرهنگ حسین مافی در این خصوص اظهار کرد: پیرو خبر سرقت یک دستگاه خودرو ۲۰۶ در محدوده خیابان ستارخان تهران ماموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان به محل اعزام شده و با بررسی دوربین‌های محل و تحقیق و بررسی فنی پلیسی سارق که یک نفر خانم بوده که شناسایی و مشخصات وی و خودرو سرقتی به تمامی واحدهای گشت اعلام شد.

وی افزود: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه ۱۵ اردیبهشت ماه خودرو سرقتی در خیابان بهبودی تهران مشاهده و عوامل کلانتری جهت دستگیری سریعا وارد عمل شدند ولی سارق با رویت ماموران متواری شد و پس از تعقیب و گریز و طی مسافت کوتاهی با اجرای طرح مهار این متهم که خانمی ۵۲ ساله بود، دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد.

سر کلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اضافه کرد: متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف و اظهار داشت که در ابتدا به عنوان مشتری به آرایشگاه‌های زنانه نیز مراجعه می‌کرده و از غفلت بانوان حاضر در آرایشگاه سوء استفاده و اموال آنها را سرقت می‌کرده و سپس با استفاده از سوئیچ خودرو که در اختیار داشته خودروهای آنها را نیز به سرقت می‌برده است.

وی گفت: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی به همراه جزئیات پرونده در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ و کشف جرایم احتمالی در دستور کار قرار گرفت.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت به شهروندان توصیه کرد: در تمامی اماکن عمومی و خصوصی حتما لوازم و وسایل خود را در جایی امن قرار داده و در اختیار افرادی که به آنها اطمینان ندارند، خودداری کنند.

غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت هم از دستگیری ۲ تن از اعضای باند پنج نفره که قصد سرقت از کلینیک ترک اعتیاد را داشتند، خبر داد و گفت: پیرو خبر درگیری در آدرس خیابان سهروردی شمالی ماموران کلانتری ۱۰۴ عباس آباد بلافاصله به محل مراجعه کرده و پنج مرد با صورت پوشانده، عینک، ماسک و دستکش در محل مشاهده شدند که قصد سرقت از یک کلینیک ترک اعتیاد را داشتند.

سرهنگ رضا صادقی پور ادامه داد: سارقان پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله در مسیرهای مختلف از محل متواری شدند که ماموران پلیس با ایجاد طرح مهار پس از طی مسافتی موفق به دستگیری ۲ نفر از سارقان شدند و متهمان دیگر از محل گریختند.

وی بیان کرد: در بازرسی اولیه از متهمان شوکر و سلاح سرد کشف شد و متهمان در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر اقدام به سرقت به شیوه زورگیری اعتراف کردند و طبق اظهارات شاکی متهمان قصد سرقت از کلینیک را داشتند و متهمان به کلانتری انتقال داده شدند.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت با توجه به متواری شدن سه نفر از متهمان گفت: دستگیری سایر سارقان نیز در دستور کار پلیس قرار گرفته و متهمان به همراه پرونده جهت بررسی بیشتر و کشف جرایم احتمالی تحویل مقام قضایی شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

لینک خبر

لینک های ویژه


گوناگون

بهترین تعمیرگاه بنز در تهران

امداد خودرو مرودشت

امداد خودرو استان مرکزی


آخرین اخبار


ایرنا : استاندار: اعزام ۲ هزار زائر هرمزگانی به مراسم ارتحال امام(ره) برنامه‌ریزی شد

ایسنا : آزادی ۲۱ زندانی جرائم غیرعمد زندان گرمسار در دهه کرامت

ایسنا : آزادسازی زمین‌های دولتی به ارزش ۴۶۰۰ میلیارد ریال در کاشان

ایسنا : تدبیر طب ایرانی برای آلرژی‌های فصل بهار

مهر : صفحه اول روزنامه‌های اصفهان یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه

ایسنا : پرسپولیس به بشار رسن پیشنهاد داد

مهر : هشدار بارش شدید در ۹ استان کشور

ایرنا : مزینی: حضور در مسابقات صرفه اقتصادی ندارد/ وفایی برای جذب اسپانسر به چین رفته است

ایرنا : استاندار لرستان: نفر دهم مجمع نمایندگان برای توسعه استان هستم

ایسنا : جانباز ۷۰ درصد کرمانشاهی آسمانی شد

مهر : تشکیل کارگروه مقابله با سقط عمدی جنین

مهر : گرم شدن هوا در روزهای آینده در استان ایلام

ایرنا : سیلاب های بهاری سد "کالکراب" خراسان رضوی را سرریز کرد+فیلم

ایرنا : تحقق رؤیای خانه‌دار شدن مردم فارس؛ از وعده تا عمل

مهر : نقش معادن بوشهر در جهش تولید با مشارکت مردم/زنجیره ارزش تکمیل شود

مهر : دستگاه رادیوگرافی فول دیجیتال توسط فناوران ایرانی بومی سازی شد

ایرنا : ۱۲۳۶ زوج در زنجان از خدمات ناباروری بهره‌مند شدند

مهر : کمیسیون عمران مجلس حادثه سیل مشهد را پیگیری کند

ایرنا : نسبت به جبران خسارت های وارده در سیل خراسان رضوی اهتمام ویژه شود

ایسنا : استقبال شالیکاران بندرانزلی از تولید محصول سالم برنج

ایرنا : فرماندار زهک: منطقه آزاد سیستان بزودی اجرا و راه‌اندازی خواهد شد

مهر : ۴ طرح ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز امروز به بهره برداری می رسد

تسنیم : ایلات اشغالی بار دیگر هدف مقاومت عراق قرار گرفت

ایرنا : ۱۸۳ میلیون متر مکعب آب در استان اردبیل صرفه‌جویی می‌شود

مهر : مدرسه آوارگان فلسطینی در مرکز غزه بمباران شد

ایرنا : ورود ۱۰ فروند کشتی حامل نهاده‌های دامی به کشور در دو ماهه اخیر

ایرنا : بازگشت شمال فلسطین اشغالی به عصر حجر /حمله به رفح اشتباهی کشنده است + فیلم

ایسنا : ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای رسیدگی به سیل اخیر مشهد

ایرنا : طرح تفکیک استان سیستان و بلوچستان به چهار استان در دستور کار مجلس قرار گرفت

تسنیم : ابوعبیده:نتانیاهو مرگ نظامیانش را به تبادل اسرا ترجیح می‌دهد

تسنیم : سد قیز قلعه سی؛ نماد راستین اقتدار، صلح و دوستی

مهر : صفحه اول روزنامه های زنجان ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تسنیم : استان همدان در فرصت پنجره جمعیتی قرار دارد

ایرنا : کانی‌سازی انواع فلزات در آذربایجان‌غربی شناسایی شد

ایسنا : بدون برجام

مهر : نحوه نظارت بر شیوه نامه پذیرش دانشجوی استاد محور اعلام شد

مهر : جشن «شکوه رضوان» همزمان با ایام ولادت حضرت رضا (ع) برگزار می شود

ایسنا : برگزاری آزمون استخدامی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها توسط جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان

تسنیم : سونامی ترجمه بخش کودک نمایشگاه کتاب تهران را با خود برد

ایرنا : زمان آزمون امتحانات دوره دوم دبیرستان در مازندران تغییر کرد

مهر : یک قلاده یوزپلنگ آسیایی در طبس مشاهده شد

مهر : انجام مرحله اول آزمون نازل‌های عرضه سوخت مایع در ایلام

ایسنا : ضرورت جلوگیری از بروز معضل خوش نشینی در روستاها

صدا و سیما : صعود نصراللهی به نیمه نهایی

ایرنا : جبالبارز، داروخانه طبیعی ایران را دریابید

مهر : تماشاچی و کشتی

ایلنا : جلسه علنی مجلس آغاز شد/ طرح تاسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در دستور کار نمایندگان

مهر : تداوم تجهیز مراکز آموزشی فراجا/ پلیس مظهر اقتدار ملی در کشور است

ایسنا : ویدیو/ عقب‌نشینی دلار؛ در فردوسی چه خبر است؟

Loader

در حال دریافت و بارگذاری جدیدترین اخبار

... لطفا چند ثانیه منتظر بمانید