۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۵۴
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85460110
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نامزد مجلس ملایر: اموال نمایندگان باید شفاف سازی شود

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۵۴
کد خبر: 85460110
نامزد مجلس ملایر: اموال نمایندگان باید شفاف سازی شود

همدان- ایرنا- نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان باید از ظاهرسازی پرهیز کنند، گفت: مسایل مالی و اموال نمایندگان مجلس باید شفاف سازی شده و مردم در جریان آنها قرار بگیرند.

«حسین احمدی» روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا اظهار کرد: تمامی فعالیت های یک نماینده باید شفاف باشد و در اختیار اصحاب رسانه و مردم قرار بگیرد.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر گفت: با توجه به تجربه‌ای که در دو دوره شورای اسلامی(چهارم و پنجم) شهر ملایر داشتم و اعتماد مردمی و رضایت‌مندی که کسب کرده بودم؛ تصمیم گرفتم در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کنم.

وی افزود: اگر به مجلس راه پیدا کنم، با بهره‌گیری از تجربیاتم در هشت سال شورای اسلامی شهر، دنبال انجام کارهای کلان هستم و با دیدگاه کلان مسائل را پیگیری می‌کنم، شهر و شهرستان ما باید تغییر را احساس کند و مردم این تغییر را باید لمس کنند.

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ملایر وظیفه نماینده مجلس را قانون گذاری و نظارت بر اجرای صحیح قوانین دانست و بیان کرد: نماینده مجلس، وکیل همه ملت ایران است و وظیفه اش باید قانونگذاری صحیح در راستای مرتفع کردن دغدغه‌های واقعی مردم باشد.

احمدی با تاکید بر اینکه یک نماینده مجلس باید دنبال رفع مشکلات مردم باشد و در بین مردم حضور پیدا کند، ادامه داد: نماینده مجلس باید به دور از هرگونه مسائل سیاسی و بدون اینکه به منابع قدرت و ثروت متصل باشد، باید یک نماینده مستقل باشد و تحت تاثیر جریان‌ها و احزاب قرار نگیرد.

وی یادآور شد: در مدتی که بین شهروندان حضور داشتم، بسیاری از نگرانی‌های آنها این بود که بعد از اینکه نماینده رای می‌آورد و وارد مجلس می‌شود مردم دیگر فراموش می‌شوند، در حالی‌که تمام اعمال و رفتار ما باید برای رضای خدا و مردم بوده و بیان و عملشان یکی باشد.

قانونگذاری و نظارت بر اجرای صحیح قوانین؛ رکن مهم نماینده مجلس

این کاندیدای نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نبود صداقت در گفتار، رفتار و کردار را نوعی نفاق و عاملی مهم در گله‌مندی مردم دانست و اظهار کرد: هدف دیگر من جلب رضایت‌مندی عامه مردم، کارایی، عمل‌گرایی و واقع‌گرایی است، معتقد هستم امانتی که مردم به واسطه صداقت در گفتار، کردار و رفتار در اختیار من قرار دادند، باید آن را پاسداری و صیانت کنم، چراکه هزینه صیانت از امانت بسیار سنگین‌تر است.

احمدی، اعتمادسازی و مردمی بودن را از دیگر اولویت‌های یک نماینده دانست و گفت: مردم نباید احساس کنند که به نماینده دسترسی ندارند، نماینده باید حرف دل مردم را بشنود، در بین مردم باشد، چراکه مجلس خانه ملت است و باید به مردم عزت و احترام بگذاریم.

وی تاکید کرد: مردم نباید این نگرانی را داشته باشند که فراموش شده‌اند، اگر به مجلس راه پیدا کنم، هر کاری که از دستم برآید برای کمک به مردم و رفع مشکلات آنها انجام می‌دهم و تا پای جان اجازه نمی‌دهم حق ملایر و در سطح کلان ملت ایران ضایع شود.

نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ملایر با بیان اینکه نماینده مجلس، نماینده ۸۵ میلیون نفر است و باید امین آنها باشد، افزود: در صورت راهیابی به مجلس، هر قدم من باید برای مردم ایران منفعت داشته باشد و همانطور که ۲۴ سال از حقوق موکلین خودم دفاع می‌کنم، در مجلس هم دفاع خواهم کرد، چون وظیقه ذاتی من این است.

احمدی یادآور شد: به واسطه شغل و تحصیلاتم، با انواع و اقسام قوانین آشنایی کامل دارم و بالغ بر ۵۰۰ پرونده مختلف با موضوعات مختلف داشتم و از سال ۱۳۷۲ تاکنون قانون اساسی را کامل خوانده و می‌دانم و به حقوق مردان، زنان، اشتغال، جوانی جمعیت، فرزندآوری، مالیات و یارانه‌ها و سایر قوانین آشنایی کامل دارم.

نامزد مجلس در ملایر: اموال نمایندگان باید شفاف سازی شود

حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان؛ اولویت مهم من است

وی در خصوص برنامه‌های خود برای ورود به مجلس شورای اسلامی نیز گفت : در حوزه اقتصادی اعتقاد من بر این است که تصدی‌گری دولت در عرصه اقتصاد باید کاهش یابد و برون‌سپاری شود تا بار دولت سبک شود.

این نامزد نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان را از دیگر اهداف و برنامه‌های مهم خود برشمرد و ادامه داد: بسیاری از سرمایه‌گذاران ترس از آینده، تغییر در سیاست های دولت، متضرر شدن سرمایه‌ آنها بر اثر تورم و عدم تامین سودآوری دارند که در این زمینه سرمایه‌گذاران جدای از مسائل سیاسی، نیاز به حمایت واقعی و حقیقی دارند.

احمدی خاطرنشان کرد: ما برای حمایت از تولیدکنندگان قانون رفع موانع تولید را داریم، اما این قانون فقط شنیده می‌شود و در عمل همچنان سرمایه‌گذار در راهروهای ادارات سرگردان است، در حالی‌که باید با اعطای تسهیلات کم‌بهره و سایر حمایت ها، حامی واقعی سرمایه‌گذاران باشیم.

وی همچنین گفت: یکی دیگر از برنامه‌های دیگر من مبارزه با فساد اقتصادی است و در صورت راهیابی به مجلس، جایی که فساد اقتصادی باشد، قطعا برخورد خواهم کرد و این موضوع را به اطلاع مردم می رسانم و نباید حق مردم تضییع شود.

نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شفاف‌سازی در عرصه اقتصاد را ضروری خواند و تاکید کرد: اگر به مجلس راه پیدا کنم، با رانت‌های اقتصادی و اطلاعاتی قطعا برخورد می‌کنیم و به مردم هم اعلام می‌کنم، چون مردم اعتماد عمومی را نیاز دارند و باید با آنها صادق و شفاف باشیم.

دولت و مجلس باید بستر را برای مشارکت مردم در تولید فراهم کنند

احمدی حمایت از تولید و صادرات از دیگر اهداف خود در این عرصه عنوان کرد و افزود: امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری شده، بدان معناست که مردم باید با تمام توان در عرصه اقتصادی ورود پیدا کنند و از طرفی دولت و مجلس باید بسترها و ساز و کارهای قانونمند و هدفمند را برای تحقق این مهم فراهم کنند.

وی اضافه کرد: عرصه فرهنگی و آموزشی مباحث بسیار گسترده و مهم است و در این حوزه یکی از شاخص های مد نظر من که باید واقعا مورد توجه مجلس و دولت قرار گیرد، توجه به خانواده به خصوص مادران است.

این کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ملایر خاطرنشان کرد: مادرانی که دارای فرزند و نوزاد هستند، باید مورد حمایت مجلس قرار گیرند، چراکه فرهنگ‌سازی از دامن مادر شروع می‌شود و اگر این قشر به واسطه مصوبات خوب مجلس مورد حمایت‌های مالی دولت قرار گیرند، پیامدهای خوبی به همراه دارد.

احمدی یادآور شد: دولت اگر بیمه مادر را پرداخت کند و تا سن هفت سالگی، مادر و کودک تحت حمایت های بهداشتی و درمانی باشند، مادران این فرصت را دارند که در زمینه تربیتی کودکان خود را به بهترین شکل پرورش دهند.

اصلاح فرهنگ جامعه در گرو توجه به معلم است

وی گفت: از طرفی معلمان ما نباید دغدغه مساله مالی، اجاره مسکن، هزینه‌های زندگی و فرزند داشته باشند و نباید بعد از بازنشستگی و حتی در دوران کار، مجبور به مسافرکشی شوند و دولت اگر به این ۲ موضوع مهم «معلم و مادر» توجه ویژه داشته باشد، فرهنگ جامعه از اول اصلاح شده است و نیاز نیست با قوانین خشک و به غیر ابزارهای فرهنگیفرهنگ بسازیم، چراکه فرهنگ با قانون درست نمی‌شود بلکه فرهنگ باید از دامن مادر و زیر نظر معلم نشات بگیرد.

نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ملایر بیان کرد: در صورت راهیابی به مجلس، دنبال لوایح و طرح‌هایی در مجلس خواهم بود که دغدغه بیماران را کاهش دهد.

وی ادامه داد: در صورت راهیابی به مجلس، برای تحقق اشتغالزایی، تولید، ساخت مسکن، اصلاح قانون بانک‌ها، کاهش تورم و افزایش ارزش پول ملی در بُعد کلان، کمک دولت خواهیم بود تا دولت هم بتواند با موفقیت برای اجرای سیاست‌های دولت و نظام قدم بردارد، البته در این خصوص هم نظارت جدی خواهیم داشت.

نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: اعتقادی به این ندارم که نمایندگان مجلس مستقیما وارد موضوع و مقوله عزل و نصب مدیران شوند، اما می‌توانند به عنوان مشاور در کنار مجموعه اجرایی شهرستان باشند، بدون اینکه دخالتی در این زمینه داشته باشند.

برندهای جهانی ملایر نیازمند حمایت واقعی است

احمدی همچنین به ظرفیت‌های حوزه انتخابیه شهرستان ملایر اشاره و بیان کرد: ملایر صاحب دو برند جهانی «مبلمان و منبت و انگور» است و تمام قد از این برندها و ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی به ویژه مشتقات انگور و کشمش حمایت خواهم کرد.

وی توجه ویژه به حوزه کشاورزی و دامپروری ملایر را از دیگر اولویت‌ها برشمرد و افزود: با توجه به اینکه استان همدان و ملایر منطقه ممنوعه است و بحران آب در استان داریم، باید از طریق آبخیزداری و آبخوان‌داری منابع آبی را مدیریت و اعتیارات را جذب کنیم که در این زمینه برنامه من این است کمیته‌های تخصصی را در حوزه‌های مختلف تشکیل دهم و از طریق این کمیته‌های تخصصی مسائل و مشکلات را پیگیری و راهکارهای اجرایی ارایه دهیم.

احمدی یادآور شد: برای جذب سرمایه‌گذار جهت احداث کارخانجات فرآوری تولیدات کشاورزی و دامی، تامین نهاده‌های دامی، پیگیری خرید تضمینی و بیمه محصولات کشاورزی برنامه دارم و حمایت از فعالان تولید و عرضه مبلمان منبت، توجه به شهرک‌های صنعتی و حمایت از بخش خصوصی و تامین مواد اولیه ارزان قیمت، برنامه دیگر من است.

وی حمایت از صنعت مبلمان منبت برای حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی، پیگیری برای کشف و شناسایی بازارهای داخلی و خارجی، رایزنی با سفیران کشورهای اروپایی و خاورمیانه، عقد قرارداد با سفرای کشورهای همسابه برای صادرات محصولات تولیدی ملایر، جلوگیری از خام فروشی، احیای واحدهای تعطیل و نیمه‌تعطیل با اعطای تسهیلات کم‌بهره با بازپرداخت طولانی مدت و استفاده از ظرفیت وقف در راستای منافع مردم را از دیگر برنامه‌های خود در صورت راهیابی به مجلس عنوان کرد.

ثروتی بالاتر از جوانان نداریم

وی با بیان اینکه ثروتی بالاتر از جوانان نداریم و در حوزه جوانان برنامه جدی دارم، اظهار کرد: اشتغال جوانان و ورزش و امور ورزشی یکی از دغدغه‌های من است و مشوق‌های قانون جوانی جمعیت باید در ابتدای شروع زندگی جوانان به آنها داده شود تا انگیزه و اعتماد عمومی در بین جوانان ایجاد شود.

این کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همچنین از دیگر برنامه‌ها به توسعه زیرساخت‌ها در حوزه راه‌ها، محورهای مواصلاتی، راه‌های روستایی، حمل و نقل و راه‌آهن ملایر اشاره کرد و گفت: برای اخذ تجهیزات پزشکی برای بیمارستان‌ها، درمانگاه و خانه‌های بهداشت، جذب پزشکان متخصص و فوق تخصص، ارتقای عملی دانشکده پیراپزشکی به دانشگاه علوم پزشکی و جذب هیات علمی برای دانشکده پرستاری و گسترش رشته‌های پرکاربرد و تعامل با تمامی نهادها، ارگان‌ها و سازمان‌ها در راستای اعتلای انقلاب و ولایت برنامه دارم.

شرکت مردم در انتخابات؛ پشتوانه نظام است

نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ملایر در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در یازدهم اسفند اشاره کرد و گفت: این انتخابات با تمام انتخابات ادوار گذشته متفاوت بود، از آن جهت که مردم علی‌رغم تلاش دشمنان پای کار آمدند و نمایندگاه خود را بدون دغدغه انتخاب کردند.

احمدی تاکید کرد: در مرحله دوم از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز از مردم دعوت می‌کنیم در این عرصه از انتخابات شرکت کرده و نماینده واقعی خود را انتخاب کنند، نماینده‌ای که می‌دانند هدفش رفع دغدغه‌ها و مشکلات آنها است و درباره سوابق اجرایی، کاری و عملکرد آنها تحقیق و بر اساس توانمندی، نماینده خود را انتخاب کنند.

نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت راهیابی به مجلس، به خاطر توجه ویژه به مردم و اقشار محروم، دفتر ارتباط مردمی خودم را در حاشیه شهر و ازندریان به واسطه ظرفیت‌های این شهر ایجاد می‌کنم و با توجه به تخصص و تخصیلاتم، یا به کمیسیون حقوقی و قضایی و یا کمیسیون اصل ۹۰ خواهم رفت.

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام «احد آزادیخواه» در دور نخست انتخابات یازدهم اسفندماه با کسب ۲۲ هزار و ۸۹۷ رای ماخوذه از مجموع ۸۸ هزار و ۲۵۵ رای ماخوذه صحیح، به عنوان منتخب اول حوزه انتخابیه ملایر شناخته شد.

در این حوزه انتخابیه «حسین احمدی» و «احمد آریائی‌نژاد» هر کدام به ترتیب با ۱۶ هزار و ۶۱۲ و ۱۶ هزار و ۶۸۷ به مرحله دوم راه یافتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

لینک خبر

لینک های ویژه


گوناگون

بهترین تعمیرگاه بنز در تهران

امداد خودرو مرودشت

امداد خودرو استان مرکزی


آخرین اخبار


ایرنا : فرستاده ویژه نخست وزیر پاکستان به قرقیزستان می‌رود

ایرنا : عاملان تیراندازی در آبادان بازداشت شدند 

ایسنا : نصیرزاده: افراد سودجو فضای تراکتور را متشنج کردند/ تا حالا زنوزی را اینطور ندیده بودم

ایسنا : سد کلان ملایر سرریز کرد

تسنیم : دستگیری 14 نفر در نزاع دسته جمعی اهواز

مهر : قضاوت تیم داوری ایران در مقدماتی جام جهانی فوتبال

مهر : مجموعه کتاب‌های فانتزی مصور تولید می‌شود

مهر : استقبال از خادمین رضوی در سیاهورود فومن

ایرنا : آخرین روز سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران

ایرنا : نوسازی و بهسازی سالن‌های نمایش خرمشهر برای اجرای ۹ گروه تئاتر صحنه

ایرنا : زنگ خطر برای مدیران در سفرهای استانی؛ زیر ذره بین رئیس‌جمهور قرار دارید

صدا و سیما : یاور شهر ۱۰ افتتاح شد

ایلنا : سرقت عجیب موتورسیکلت سنگین در مرکز شهر تهران + فیلم

تسنیم : عکس‌های متفاوت مهران مدیری در حال گل یا پوچ!

ایرنا : ترامپ:  کاخ سفید به خاطر محاکمه ساختگی باید از من عذرخواهی کند

ایرنا : ترامپ: کاخ سفید به خاطر محاکمه ساختگی باید از من عذرخواهی کند

ایلنا : ویدیو: گل سوم دورتموند به دارمشتات توسط براندت

ایرنا : مصر شایعات رسانه‌های رژیم صهیونیستی را رد کرد

مهر : محکومیت برای عرضه خارج از شبکه آرد نانوایی در کرمانشاه

ایرنا : جانشین فراجا: مقابله با اراذل و اوباش با قاطعیت در کشور ادامه می یابد

ایرنا : سیلاب سه مسیر اصلی در کلانشهر مشهد را مسدود است

ایلنا : ویدیو: گل دوم ماینس به ولفسبورگ توسط ون دن برگ

مهر : حمایت از حقوق کشاورزان گندم‌کار جوانرودی مدنظر مسئولان باشد

ایسنا : نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی: ما آشکارا در حال شکست هستیم

تسنیم : آن مرد بسیار

صدا و سیما : جبلی: تازه‌های نشر، منبع خوبی برای تولید آثار رسانه‌ای هستند

مهر : آماده‌باش هلال‌احمر در ۱۰ استان درگیر تغییرات جوی

ایسنا : مدال برنز مسابقات پارا دو و میدانی جهان به پاپی رسید

ایرنا : رای گیری برای انتخاب رئیس پارلمان عراق به دور دوم کشیده شد

ایلنا : ویدیو: گل دوم هوفنهایم به بایرن مونیخ توسط کراماریچ

ایسنا : آسیب تگرگ به بسیاری از خودروهای سطح شهر مشهد

تسنیم : سومین شکست تیم ملی والیبال مقابل برزیل

مهر : کارگاه پتروشیمی دهدشت فعال شد/ عملیاتی سازی طرح الفین گچساران

ایسنا : رادان به مالزی رفت

ایلنا : ویدیو: گل اول یونیون برلین به فرایبورگ توسط هولبراش

ایرنا : استاندار به مرکز کنترل و مدیریت ترافیک مشهد رفت

ایرنا : تمدید یک هفته‌ای مهلت بهره‌مندی بیمه‌شدگان جدید از هدیه ویژه خرید کتاب

ایرنا : استاندار فارس: جوان سازی جمعیت کشور در دستور کار دولت است

صدا و سیما : تظاهرات هفتاد و ششمین سالروز نکبت در لندن

صدا و سیما : ابطال گذرنامه تعداد دیگری از مخالفان کرد ایران در عراق

مهر : برپایی نمایشگاه خوشنویسی در حاشیه همایش «شمیم رضوی» سریش‌آباد

صدا و سیما : از کشف چای آغشته به تریاک تا ورزشگاه آزادی بین ۲۰ ورزشگاه برتر جهان

ایرنا : لاپید: گانتس باید امشب خروج از کابینه را اعلام کند

ایسنا : کاهش آمار طلاق در فارس

مهر : ایام دهه کرامت، ۸۰ کاروان «زیر سایه سخن» در ۳۱ استان حضور یافتند

ایلنا : رییس سازمان صدا و سیما از نمایشگاه کتاب بازدید کرد

مهر : بسیج رسانه گیلان رده برتر کشور شد

ایسنا : سرویس‌دهی قطارهای مشهد به موقع انجام می‌شود/ مسافران از قطار جا نمانند

ایسنا : سالانه ۸۰۰ هزار دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان انجام می‌شود

Loader

در حال دریافت و بارگذاری جدیدترین اخبار

... لطفا چند ثانیه منتظر بمانید