دبیر کل انصار الله؛

نسل کشی به رفتار روزانه صهیونیست‌ها تبدیل شده است

دبیر کل جنبش انصارالله یمن در سخنرانی گفت: در آستانه پایان هفتمین ماه از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه هستیم در حالی که این رژیم همچنان به تجاوز وحشیانه اش ادامه می‌دهد و نسل کشی به رفتار روزانه این رژیم تبدیل شده است.

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، سید عبدالملک بدرالدین افزود: صحبت‌های زیاد و گسترده‌ای درباره گور‌های جمعی در غزه شنیده می‌شود و ۱۴۰ گور جمعی توسط صهیونیست‌ها ایجاد شده است. اسرائیل صد‌ها نفر را اعدام و در گور‌های جمعی دفن کرده و مرتکب نسل کشی در حق بیماران و کادر پزشکی نیز شده است.
عبدالملک بدرالدین اظهار داشت محاصره غزه یکی از ابزار‌های نسل کشی است که رژیم اشغالگر اسرائیل بدان متوسل می‌شود و آمریکا در این زمینه به اسرائیل کمک کرده است. از جمله شیوه‌های آمریکا برای منحرف کردن افکار عمومی از لغو محاصره غزه، پرتاب (هوایی) کمک‌ها برای ساکنان غزه است کمک‌هایی که اکثر آن تاریخ مصرف گذشته است. آمریکا تلاش می‌کند از طریق چیزی با عنوان اسکله شناور به همراه انگلیس در سواحل غزه حضور نظامی داشته باشد. آمریکا در صدد کنترل کمک‌های ارسالی به غزه از طریق گذرگاه دریایی است ونسبت به ثروت‌ها و منابع منطقه چشم طمع دارد. آمریکا با آتش بس در غزه مخالفت می‌کند و خواستار ادامه نسل کشی در غزه است و به رغم همه این ها، نوعی بیداری و بصیرت در محافل دانشجویی در جهان ایجاد شده است.
از دو هفته قبل انقلاب و جنبش دانشجویی در ۷۹ دانشگاه آمریکایی آغاز شده است و این برنامه به سایر دانشگاه‌ها کشیده شده است و دانشجویان خواستار توقف جنگ علیه غزه هستند.

 

آمریکا برای ارعاب دانشجویان از بالگرد استفاده می‌کند
سید عبدالملک بدرالدین دبیر کل جنبش انصارالله یمن در سخنرانی درباره تازه‌ترین تحولات اوضاع فلسطین و تحولات منطقه گفت: رژیم‌ها و سازمان‌های حامی رژیم اشغالگر از جنبش ضد صهیونیستی دانشجوی دیوانه شده اند و نتانیاهو تحصن کنندگان را «نازیست» توصیف کرد.
به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، سید عبدالملک بدرالدین افزود فعالیت مسالمت آمیز دانشجویان، مقامات آمریکا را رسوا کرد و دروغین بودن عناوین و القاب شان را در پی تحمل نکردن این فعالیت‌های مسالمت آمیز نشان داد. جامعه جهانی و مردم جهان شاهد میزان خشونت و سنگدلی شدید، تلاش‌ها برای خوار کردن و ارعاب در جریان بازداشت دانشجویان بی گناه و برخی از اساتید دانشگاه‌ها در آمریکا بودند.
دبیرکل جنبش انصارالله افزود: عملیات بازداشت و ایجاد رعب و وحشت در دانشگاه‌های آمریکا بیشتر شبیه حمله نظامی به دانشجویان دختر و پسر از سوی ده‌ها نفر از اراذل و اوباش بود. توهین و دستبند زدن به یک خانم با جایگاه علمی پرفسور، نیرنگ بازی و فریبکاری آمریکا و دهن کجی بخ حقوق عامه و ازادی‌ها را نشان داد. آمریکا برای ارعاب و ترساندن دانشجویان در دانشگاه‌ها از بالگرد استفاده کرد و اراذل وابسته از گلوله‌های پلاستیکی در برخی دانشگاه‌ها استفاده کردند.

وی در ادامه افزود: واقعا تاسف آور است که هیچ فعالیت و برنامه‌های و تحصنی مانند تحصن دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در اکثر کشور‌های عربی وجود ندارد. سکوت محض حاکم در اکثر کشور‌های عربی مایه ننگ و خواری است و هیچ مناسبتی بت ماهیت اسلام و مسئولیت انسانی افراد ندارد. نگرانی آمریکا از جنبش دانشجویی و تعامل خشونت آمیز آن علیه تظاهرکنندگان موید تاثیر این جنبش است. ما رفتار وحشیانه مقامات آمریکایی با تظاهرات مسالمت آمیز محکوم می‌کنیم و آن را در فهرست رفتار‌های وحشیانه مقامات آمریکایی قرار می‌دهیم. آمریکا بدون هیچ ضوابط و اصولی از اسرائیل حمایت می‌کند و امیدوارم جنبش دانشجویی کنونی فشار جدی برای توقف نقش اساسی این کشور در حمایت از تجاوز نظامی علیه غزه ایفا کند.

بدر الدین در ادامه تاکید کرد: مقاومت مبارزان و جامعه غزه باعث ناکامی و شکست صهیونیست‌ها در تحقق اهدافشان شده است و آنچه که آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها را به شگفتی واداشته است حمله موشکی مقاومت از غزه به سوی عسقلان و از نخستین منطقه‌ای است که نظامیان صهیونیستی به آن یورش بردند. مقاومت فزاینده در غزه یک نتیجه عظیمی دارد و آن تحقق وعده الهی به رغم حجم ذلت و حقارت کشور‌های عربی و اسلامی است.

 

 

دبیرکل انصارالله: شرایط اقتصادی اسرائیل فاجعه بار شده است
سید عبدالملک بدرالدین دبیر کل جنبش انصارالله یمن در سخنانی درباره اوضاع فلسطین و تحولات منطقه گفت: پیام‌های اسرای صهیونیستی نزد گردان‌های قسام زلزله شدیدی در جامعه اسرائیل ایجاد کرد و بیانگر میزان ناکامی و شکست رژیم اشغالگر است.
سید عبدالملک بدرالدین افزود: بدهی‌های رژیم اشغالگر به سطح بی سابقه‌ای رسیده و قیمت‌ها در فلسطین اشغالی نیز به علت مقاومت غزه و جبهه‌های حامی مقاومت افزایش یافته است. مجموع خسارت‌های وارد در بخش کشاورزی اسرائیل و بر اساس رسانه‌های دشمن به هفتاد درصد رسیده است و چهل درصد از کشاورزان شغل خود را از دست داده اند. یک رکود کامل در بخش املاک و مستغلات ایجاد شده و خسارت‌ها بیش از ۲۰ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود. حملات حزب الله لبنان با افزایش کمی و کیفی ادامه می‌یابد و تاثیر این حملات بر رژیم صهیونیستی در حال افزایش است. عملیات در شمال فلسطین اشغالی از لحاظ اقتصادی تاثیر منفی زیادی بر این رژیم گذاشته است و کارخانه‌های آن متضرر شده اند و بخش‌های مختلفی تاکنون متحمل خسارت شده است.

بدر الدین در ادامه افزود: در ام الرشراش (بندر ایلات) می‌بینیم که حملات مستقیم جبهه یمن و عملیات دریای سرخ تاثیر منفی زیاد و اشکاری بر آن (ایلات) داشته است. ما در این هفته به لطف و فضل الهی هشت عملیات در خلیج عدن و دریای عرب تا اقیانوس هند و جنوب فلسطین انجام دادیم. این حملات هشتگانه با استفاده از ۳۳ موشک بالستیک و هدایت شونده و پهپاد صورت گرفته است. ما شش فروند کشتی مرتبط با اسرائیل و آمریکا و انگلیس را هدف قرار دادیم. مجموع کشتی‌های مرتبط با اسرائیل و آمریکا که هدف قرار گرفته اند به ۱۰۷ فروند می‌رسد. به یاری خداوند یک فروند پهپاد جاسوسی امریکا را از نوع (MQ۹) در آسمان صعده هدف قرار دادیم و این سومین پهپاد در این بازه زمانی است که هدف قرار می‌دهیم. مجموع عملیات انجام شده از آغاز نبرد طوفان الاقصی تاکنون به ۱۵۶ عملیات در دریا و جنوب فلسطین اشغالی رسیده است. عملیات علیه کشتی‌ها با استفاده از ۶۰۶ موشک بالستیک و موشک هدایت شونده و پهپاد از آغاز عملیات پشتیبانی و حمایتی از طوفان الاقصی صورت گرفته است. همچنین با استفاده از ۱۱۱ موشک بالستیک، هدایت شونده و پهپاد، اهدافی در فلسطین اشغالی مورد هدف قرار گرفته است.

دبیر کل جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: دشمنان ما از عملیاتی که دامنه آن به اقیانوس هند نیز کشیده شده است، بسیار خشمگین و ناراحت هستند. آمریکا، انگلیس و اسرائیل چه بسا پیش بینی نمی‌کردند یمن بتواند حملاتی را در مسافت‌های دور تا اقیانوس هند و علیه اهداف متحرک انجام دهد. کارشناسان می‌دانند که عملیات دریایی ما پیچیده و مهم است و الحمد للله به توانمندی و فناوری پیشرفته تکیه دارد. رسانه‌های آمریکایی انگلیسی به نقل از کارشناسان و مقامات شان در خصوص توانمندی و قدرت تسلیحاتی یمن و میزان برد و دقت آن‌ها در هدف قرار دادن ابراز نگرانی کرده اند. یکی از سوالات کارشناسان این است که یمن چگونه می‌تواند اهداف دریایی و اهداف متحرک را هدف قرار دهد‎، در حالی که ناوگان دریایی یا تجهیزات ماهواره‌ای ندارد؟ دریای سرخ یک برکه کوچک در مقایسه با بزرگی اقیانوس هند است. دشمنان از پیشرفت و موفقیت مهم و موثر عملیات ما در اقیانوس هند شوکه شده اند. دشمنان بعد از این که از دریای سرخ دور و به مسیر دماغه امید نیک رفتند‏، باز هم مورد حمله قرار گرفتند و واقعا نگران هستند. خارج شدن ده کشتی جنگی امریکایی و هشت کشتی جنگی اروپایی از دریای سرخ ناشی از احساس ناامیدی در ممانعت از عملیات ما یا جلوگیری از آن است. دشمنان خود را در شرایطی می‌بینند که بدون هیچ نتیجه‌ای یا تاثیری تیری شلیک می‌کنند و در حالت بیم و ترس شدید قرار دارند و هزینه مالی سنگینی تاکنون برایشان رقم خورده است.

بدر الدین همچنین گفت: لجبازی آمریکا و اصرار آن بر ادامه حمایت از جنایت نسل کشی صهیونیست‌ها در حق مردم فلسطین، چنین هزینه سنگینی را بر این کشور تحمیل کرده است. آمریکا به تازگی از ارتباط حملات یمن با تحولات غزه سخن گفته است، این چیزی است که پیشتر این حقیقت را انکار می‌کرد. بیشتر کشور‌هایی که درباره حوادث و رویداد‌های دریای سرخ اظهار نظر کرده اند، تاکید کرده اند این عملیات برای حمایت از ملت فلسطین است. آمریکا اذعان دارد به این که توقف جنگ و محاصره نوار غزه سایر آتش سوزی‌ها و بحران‌های منطقه را نیز خاموش خواهد کرد. تجاوز آمریکا و عربستان تاکنون ادامه داشته است و به طور کامل متوقف نشده است. توافق روشن مانند رویکرد ازادیخواهانه مردم ما است. مردم ما یک نمونه و الگویی در خصوص رهایی از سلطه آمریکا و شجاع بودن ارائه کرده اند و رویکرد اعتقادی و ایمانی خود را در حمایت از مردم فلسطین عینیت بخشیدند. حضور مردم در راهپیمایی میلیونی در روز جمعه گذشته یک حماسه و حضور بزرگ، عظیم، شرافتمندانه بود. میلیون‌ها نفر در ۱۸۱ راهپیمایی در مرکز استان‌ها و بخش‌ها و مناطق شرکت کردند. پایداری ملت ما و مداومت آن بیانگر اتکا به ایمان و ارزش‌های عظیم انسانی ملت ما و امت وفادار آن است. اگر مذاکرات مربوط به غزه موفقیت آمیز باشد و اوضاع آرام شود، این به معنای پایان نبرد و تنش با دشمن نیست بلکه به معنای تکمیل دوره‌ای از تشدید است.
دبیرکل جنبش انصارالله یمن تاکید کرد حضور میلیونی مردم یمن در روز جمعه فردا همچنان مهم و مد نظر است. زمانی که ما به پایان این دوره با رژیم اسرائیل می‌رسیم، تنش با آن کماکان ادمه خواهد داشت. ملت شکست ناپذیر ما با موضع و موقعیت عظیم در این دوره، ان شاء الله واجد شرایط برتری برای دوره‌های بعدی که اجتناب ناپذیر است، خواهند بود. جنگ با اسرائیل حتمی است، زیرا این رژیم در حالتی از اشغال، تجاوزگری، جنایت و ظلم به دیگران قرار دارد. تنها زمانی نبرد و تنش با رژیم اسرائیل پایان می‌یابد که این رژیم از روی زمین محو شود. دستیابی به آتش بس به معنای پایان درگیری با اسرائیل نیست. ملت ما همچنان در حال حرکت است و تا زمانی که این دور از تجاوزگری اسرائیل ادامه داشته باشد، هرگز متوقف نخواهد شد. حمایت مردم ما از مردم فلسطین در این دوره ادامه خواهد یافت و یمن شایستگی حضور در دوره‌های بعدی را که بسیار بزرگ‌تر و عظیم‌تر است، خواهد داشت تا زمانی که وعده الهی محقق شود. در صورتی که اسرائیل و آمریکا به لجباری‌های خود ادامه دهند، ما برای دور چهارم از تشدید تنش آماده می‌شویم. امیدوارم که حضور مردم یمن فردا جمعه در صنعا پایتخت و سایر استان‌ها یک حضور میلیونی شرافتمندانه و با عظمتی باشد.



دبیرکل انصارالله: آمریکایی‌ها از پیشرفت و توسعه فناوری ما شگفت زده شده اند
سید عبدالملک بدرالدین دبیر کل جنبش انصارالله یمن در سخنرانی درباره تازه‌ترین تحولات اوضاع فلسطین و تحولات منطقه گفت: راه حل درست در تحقق مجدد ثبات و ارامش در منطقه به طور کلی و خروج آمریکا و انگلیس از این گرداب است. امریکا از سطح فناوری یمن و همچنین سطح تاکتیکی آن در اجرای عملیات شگفت زده و شوکه شده است.
به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، سید عبدالملک بدرالدین افزود آمریکا به رغن تلاش برای جلوگیری از شلیم موشک و حملات پهپادی و رصد گسترده، متحمل شکست مفتضحانه‌ای حتی در ممانعت از اصابت موشک‌ها به اهداف شده است. شرایط آمریکا به جایی رسیده است که از اعطای جوایز و مدال برای ترغیب نظامیان برای شرکت در نبرد دریای سرخ پس از فرارشان خبر می‌دهد. خسارت‌های وارده به آمریکا و انگلیس ادامه دارد و در حال افزایش است. خسارت‌های اقتصادی وارده به آمریکا و انگلیس پس از آن که اکنون در مقابل معضل اقیانوس هند قرار گرفته اند مضاعف خواهد شد. آمریکا و انگلیس در جستجوی راه‌ها و ساز و کار‌های دیگری هستند و به معضل اقیانوس هند به عنوان یک مشکل بسیار بزرگ می‌نگرند.

دبیر کل انصار الله در ادامه گفت: این هفته موج جدیدی از افزایش بهای مواد و محصولات غذایی و دارویی در رژیم صهیونیستی ایجاد شده است و خبر از موج‌های جدیدی به گوش می‌رسد. تجاوز نظامی آمریکا و انگلیس به کشور ما به ۴۵۲ حمله هوایی و حمله دریایی رسیده است. شمار شهدای یمن نیز در نبرد «فتح موعود و جهاد مقدس» به ۴۰ نفر و شمار زخمیان به ۳۵ نفر رسیده است. ما از تحولات مهمی مانند افزایش تعداد کشور‌های افریقایی که با انقلاب‌های واقعی علیه هیمنه و سلطه گری اروپا و آمریکا به پا خاسته است استقبال می‌کنیم و آن را می‌ستاییم. آنچه در نیجر و سایر کشور‌ها از یک تحرک و حرکت آگاهانه و بشارت دهنده مهمی برای بیرون کردن پایگاه‌های آمریکایی و رهایی از سیطره آمریکا است. آگاهی از سیاست‌های استعماری بیشتر و بیشتر می‌شود و به کشور‌های زیادی برای رهایی از سلطه و هیمنه آمریکا ادامه می‌یابد.

بدر الدین در ادامه تاکید کرد: در واقعیت بین المللی، بسیاری از کشور‌ها به طور فزاینده‌ای از هژمونی و سیطره آمریکا دور می‌شوند و امیدواریم برخی از کشور‌های عربی این روند را اتخاذ کنند. رویکرد آزادیخواهانه در آمریکای لاتین و قاره افریقا و تعدادی از قاره‌ها در چارچوب تحولات جهانی در واقعیت بشری است. کشور‌های آفریقایی چندین قرن از اشغالگری اروپایی‌ها و ظلم شان و سلطه گری شان رنج بردند. در جهان اسلام و در میان کشور‌های عربی ما بیشترین زیان را از سیاست‌های خصمانه آمریکا در جهت خدمت به رژیم صهیونیستی کرده ایم. عرب‌ها و مسلمانان باید نخستین کسانی باشند که علیه سلطه گری و هیمنه گری آمریکا حرکت کنند. خروج میلیونی فردا جمعه مردم یمن به آمریکا درباره ادامه لجبازی‌ها و ادامه تجاوزگری و محاصره ملت مظلوم فلسطین در نوار غزه هشدار خواهد داد. پیامد‌ها و عواقب لجبازی‌ها آمریکا و اسرائیل باعث شعله ور شدن تنش‌های بیشتر خواهد شد و من در پایان از ملت شکست ناپذیر یمن می‌خواهیم فردا حضور میلیونی و حماسی در صنعاء پایتخت و مراکز سایر استان‌ها داشته باشد.

 

لینک خبر

لینک های ویژه


گوناگون

بهترین تعمیرگاه بنز در تهران

امداد خودرو مرودشت

امداد خودرو استان مرکزی


آخرین اخبار


ایسنا : ضرورت توجه مسئولان به مردم مداری

ایرنا : عطر پرچم حرم رضوی در نقطه صفر مرزی خراسان جنوبی

ایرنا : شهردارپردیس: فازدوم بوستان گردشگری با مساحت ۲۵ هزارمترمربع تکمیل شد

تسنیم : عرضه پساب در بورس به تمام کشور تسری پیدا می‌کند

ایرنا : دولت‌های چین و جمهوری آذربایجان بر توسعه روابط تاکید کردند

مهر : زنگ خطر کاهش اهدای خون در کشور/ جوانانی که پیر شده اند

ایسنا : اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش درباره کارت ورود به جلسه آزمون‌های نهایی خرداد

تسنیم : آوارگی 630 هزار فلسطینی از رفح

تسنیم : مخالفت آیت‌الله سبحانی با تعطیلی شنبه

ایسنا : فلسطین دست از سر یوروویژن بر نمی‌دارد!

ایرنا : مقابله با تغییر کاربری ۱۶ هزار متر زمین کشاورزی در کنگاور

ایسنا : راکون‌های دردسرساز در توکیو

ایسنا : حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم

مهر : نمایش یک فیلم تئاتر خارجی در سینماتک خانه هنرمندان ایران

ایرنا : تداوم تنش میان واشنگتن و پکن؛ محدودیت جدید آمریکا برای شرکت‌های بیوتکنولوژی چینی

مهر : عدالت جز در سایه ولایت تحقق پیدا نمی‌کند

مهر : ۳ شهید در حمله اشغالگران به جنوب لبنان

صدا و سیما : نگاهی به روند تولید مجموعه تلویزیونی «رخنه»

ایسنا : افغانستان به دنبال تجارت ۱۰ میلیارد دلاری با ایران

ایرنا : رئیس جمهور از بندر نوشهر بازدید کرد

مهر : حضور فیلمسازان فلسطینی در کن با هدف تغییر دیدگاه‌ها درباره فلسطین

مهر : جهش ۴ برابری پرداخت بهای کیوی به باغداران

ایسنا : شهدا تاریخ را نوشتند و خانواده‌هایشان آن را امضا کردند

ایسنا : فوت دانشجوی دندانپزشکی شیراز بر اثر ایست قلبی / جزئیات بیشتر اعلام خواهد شد

ایسنا : ایران چهارمین تولیدکننده کیوی جهان

مهر : تجهیز شهرها و روستاهای مازندران

ایرنا : خداحافظی جالب کلوپ با کارکنان باشگاه لیورپول+ فیلم

ایرنا : فتح خرمشهر شروعی برای عملیات‌های الی‌بیت المقدس در جهان اسلام است

ایرنا : وزیر اقتصاد: استفاده از ظرفیت بنادر مازندران برای توسعه اقتصاد دریامحور اولویت است

ایرنا : هوای بسیار خنک توام با مه گرفتگی استان اردبیل را فرا می گیرد

ایسنا : تولید متناوب گل و گیاه و آبزیان با ۹۸ درصد صرفه‌جویی آب در گلخانه آکواپونیک

ایسنا : خسارت سنگین سیل به تأسیسات آب شرب خراسان رضوی

ایرنا : پلیس فرانسه یک مرد را به ضرب گلوله کشت

ایسنا : وزیر اقتصاد: منطقه آزاد مازندران دروازه تجارت و صادرات با هدف رشد اقتصادی شود

تسنیم : جنایات رژیم صهیونیستی وجدان بشریت را بیدار کرد

مهر : این فیلم به مادران گیلانی تقدیم می‌شود/ قصه یک فیلمنامه پرحاشیه

ایرنا : اعزام ۲ تیم هلال احمر به منطقه سیل‌زده "روداب" سبزوار

تسنیم : شماره شهدای نوار غزه به 35303 نفر افزایش یافت

مهر : ریزش زغال سنگ جان یک کارگر را در معادن کوهبنان گرفت

مهر : انجام ۵ ماموریت پلیسی در استان سمنان/تریاک در زیرزمین کشف شد

ایرنا : نخست‌وزیر مجارستان: نخست وزیر اسلواکی بین مرگ و زندگی است

مهر : ۹ جاده خراسان رضوی در پی سیلاب مسدود است

مهر : قرآن‌های بدون مجوز چاپ از نمایشگاه کتاب جمع آوری شد

صدا و سیما : ۴۲ سال زندان در انتظار رئیس سابق حزب دموکراتیک خلق ترکیه

ایلنا : ترک سالن از سوی نمایندگان فدراسیون فوتبال ایران هنگام سخنرانی صهیونیست‌ها

مهر : اشک‌ها و ذکر اهل بیت (ع) نگذاشت تاریخ تحریف شود

ایسنا : برداشت سیب ترش از باغات شهرستان سرباز

ایلنا : طعنه زدن چطور می‌تواند به یک رابطه آسیب جدی وارد کند؟

مهر : مجمع تقریب برای ایفای نقش در رسیدن به نظم نوین جهانی آمادگی دارد

Loader

در حال دریافت و بارگذاری جدیدترین اخبار

... لطفا چند ثانیه منتظر بمانید