اخبار انتظامی مازندران

از انهدام باند سازمان یافته قاچاق خودروهای خارجی تا دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر

از انهدام باند سازمان یافته قاچاق خودروهای خارجی تا دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و انهدام باند سازمان یافته قاچاق خودروهای خارجی در سطح استان و کشف بیش از ۳۲ خودرو در حوزه پلیس امنیت اقتصادی و پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی امروز با اعلام این خبر، گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز در سطح استان مازندران، ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری پلیس آگاهی موفق به شناسایی باند سازمان یافته قاچاق خودروهای خارجی شدند.

وی تصریح کرد: اعضای این باند با جعل و دستکاری ارکان خودروهای جدید شامل (شماره بدنه، پلاک، شماره شاسی و شماره موتور خودروها) و تعویض آن با خودروهای قدیمی، اقدام به قاچاق خودروهای خارجی از غرب و جنوب کشور به داخل استان مازندران می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: در این عملیات همه اعضای این باند شناسایی و علاوه بر کشف دستگاه‌های لیزری موتور و شاسی، ۲۰ دستگاه خودرو با پلاک و شماره شاسی و موتور دستکوب شده در حوزه پلیس آگاهی و ۱۲ خودرو قاچاق به همراه ۸ دستگاه موتور و سیلندر کامل خودروهای خارجی در حوزه پلیس امنیت اقتصادی کشف شد.

سردار مفخمی با بیان اینکه متهمان این پرونده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: پلیس در راستای مقابله با جرایم و قاچاق کالا با اقتدار و هوشمندی با هدف رضایتمندی مردم پای کار است.

دستگیری ۸ سارق و محکوم متواری در ساری

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری ۸ سارق و محکوم متواری و کشف ۱۰ فقره سرقت اموال مسروقه در شهرستان ساری خبر داد.

سرهنگ کارآگاه «علی قیصری» در بیان جزئیات این خبر گفت: به منظور کشف و پیشگیری از وقوع جرایم سرقت، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مجرمان سابقه‌دار و مخلان نظم و انضباط اجتماعی، توسط پلیس آگاهی استان مازندران به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس، توانستند ۸ متهم که سابقه سرقت و محکومیت را در پرونده خود داشتند در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ قیصری بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، انواع کالای مسروقه، شامل ۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی ،۱۳ راس احشام و یک قبضه اسلحه دو لول سرقتی و غیره نیز کشف که مراتب در حال بررسی بوده و ارزش اموال کشف شده بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال است.

رییس پلیس آگاهی استان مازندران با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این طرح‌ها افزایش احساس آسایش و امنیت شهروندان و همچنین کاهش جرایم بخصوص سرقت احشام در سطح جامعه است.

سرهنگ عبداله حسن‌زاده گفت: در اقدام به ساخت بنا در حریم راه در یکی از مناطق شهرستان ساری، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی‌های قضائی، با همکاری ماموران اداره راه و شهرسازی بناهای ایجاد شده در این مسیر شامل یک واحد مسکونی و ۲ واحد تجاری تخریب شد.

وی ارزش زمین‌های رهاسازی شده در این عملیات را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار کرد: در این ارتباط مالکان ساختمان‌های مذکور پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حسن زاده در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: برای جلوگیری از تضییع حقوق و زیان‌های مالی قبل از هرگونه اقدام عمرانی نسبت به استعلام اصالت و کاربری ملک از ادارات مربوطه اقدام و پس از دریافت مجوزهای قانونی نسبت به ساخت و ساز اقدام کنند

صحت عمل ماموران انتظامی در برگرداندن کیف حاوی چک بانکی

رییس بازرسی استان مازندران از پیدایش و بازگرداندن کیف پول ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی به مالک واقعی آن توسط فرمانده و یکی از کارکنان انتظامی شهرستان گلوگاه خبر داد.

سرهنگ مسعود تقدیسی در تشریح این خبر بیان کرد: فرمانده و یکی از کارکنان انتظامی شهرستان گلوگاه در حین تردد، یک عدد کیف دستی قهوه‌ای حاوی ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال چک بانکی در وجه حامل و سند خودرو را پیدا کردند.

وی افزود: سرهنگ کلوانی و همکار تحت امر وی پس از پیدا کردن شماره تماس مالک واقعی کیف قهوه‌ای رنگ، در کمترین فرصت با وی تماس گرفته و اموال میلیاردی را به وی بازگرداندند.

رییس بازرسی استان مازندران با اشاره به قدردانی مالباختگان از ماموران انتظامی خاطرنشان کرد: مالک کیف که از مسافران غیر بومی استان بود که به کیف پول و مدارک داخل آن نیاز شدید داشت پس از دریافت اموال خود خرسند و شادمان شد.

کشف محموله قاچاق در نوشهر

 فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، از کشف محموله قاچاق در شهرستان نوشهر خبر داد.

سرهنگ علی اکبر درویشی گفت: در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالاو ارز و ثبات و رونق  بازار داخلی و کسب خبری مبنی بر این که افرادی قصد انتقال کالای قاچاق به شهرستان و فروش آن در بازار دارند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، افزود: پس از انجام اقدامات تخصصی محل نگهداری و دپوی کالاهای قاچاق توسط متهمان شناسایی شد و با هماهنگی‌های قضایی در بازرسی از مخفیگاه مقدار قابل توجهی انواع فیلتر روغن خودرو، کارتریج، انواع پوشاک مردانه و زنانه، پارچه چادری وانواع جوهر به ارزش ریالی ۷میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ درویشی در پایان ضمن اشاره به دستگیری ۲ قاچاقچی کالا و معرفی آنان به مرجع قضایی، خاطرنشان کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور می‌زند که در این خصوص انتظامی با قاطعیت با قاچاقچیان کالا مقابله می‌کند.

کشف بیش از ۳ کیلو مواد مخدر درشهرستان آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف بیش از ۳ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ مجید باقری در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی خبر واصله از اداره عملیات ویژه غرب تهران مبنی بر ورود محموله مواد از محور مواصلاتی هراز به شهرستان آمل، بررسی موضوع خبر بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان و کلانتری ۱۳ پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های میدانی، موفق به شناسایی خودروی قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به این که ماموران طی یک عملیات ضربتی خودروی مورد نظر را توقیف و متهمان را دستگیر کردند، گفت: ماموران در بازرسی دقیق خودروی توقیفی از این سوداگران مرگ ۳ کیلو و ۵۰ گرم تریاک و ۳۵۰ گرم سوخته را کشف کردند.

سرهنگ باقری با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان مهمترین عامل فروپاشی خانواده‌ها و سر منشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با نیروی انتظامی است.

دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر

ماموران پلیس آگاهی شهرستان نوشهر ۲۲ عضو یک شرکت هرمی که با تبلیغات در سایت دیوار، شیپور و کانال‌های تلگرامی به بهانه کاریابی اقدام به جذب زیر شاخه عضو گیری و فعالیت می‌کردند، را شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ علی اکبر درویشی  با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت تعدادی از افراد جوان در قالب شرکت هرمی در منزلی در شهرستان نوشهر، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله پیگیری آن در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت و سقم خبر با هماهنگی مقام قضایی وارد منزل مورد نظر شده و در بازرسی از آن تعدادی مدارک و مستندات مربوط به شرکت‌های هرمی را کشف کردند.

سرهنگ درویشی بیان کرد: در این رابطه ۲۲ جوان که از اعضای باند شرکت هرمی دستگیر و به صراحت به فعالیت و عضویت غیر قانونی خود با سرمایه گذاری ۲میلیاردی و همچنین عضوگیری و افزایش زیر شاخه در سیستم شرکت هرمی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و از آن جا با قرار وثیقه قانونی روانه زندان شدند.

سرهنگ علی اکبر درویشی از شهروندان خواست؛ ضمن عدم توجه به درخواست‌های افراد در سایت‌های فضای مجازی در ارتباط با اشتغال‌زایی و سایر موارد، هر گونه فعالیت افراد سود جو را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ خبر دهند.

انتهای پیام

لینک خبر

لینک های ویژه


گوناگون

بهترین تعمیرگاه بنز در تهران

امداد خودرو مرودشت

امداد خودرو استان مرکزی


آخرین اخبار


ایرنا : مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان

مهر : استقبال پرشور سنندجی ها از جشن بزرگ «مثل ستاره»

مهر : عملیات‌های پرشمار مقاومت فلسطین علیه ارتش رژیم صهیونیستی

مهر : کودکان سنندجی از حضور در جشن «مثل ستاره ها» می گویند

مهر : حضور حاج میثم مطیعی مداح و شاعر اهل بیت در نمایشگاه کتاب تهران

ایرنا : غلبه وحدت مهریز یزد بر پارس جنوبی بوشهر+فیلم

مهر : درگیری شدید میان نظامیان پاکستانی و طالبان

ایرنا : هواداران استقلال خوزستان به نشانه اعتراض ورزشگاه را ترک کردند+ فیلم

ایسنا : گیتی را غافل‌گیر کردیم

ایسنا : فیلم/ گل اول استقلال به فولاد با ضربه سر سلیمی

ایسنا : ربیعی: آن‌قدر پنالتی می‌زنیم تا یکی گل شود/ انسان‌ها را قضاوت نکنید!

ایسنا : مساجد باید پیشرو و پیشران اصلاح الگوی مصرف و پرچمدار مقابله با اسراف باشند

ایسنا : ویدیو/ چرا پوتین وزیر دفاع خود را کنار گذاشت؟

ایرنا : رایزنی سوناک با امیر قطر درباره مذاکرات آتش‌بس در غزه

ایسنا : هفته بیست‌ و هفتم لیگ برتر فوتبال؛ استقلال تهران - فولاد خوزستان

ایرنا : مدیران بهداشت و درمان به صورت سرزده از مراکز درمانی خوزستان بازدید کنند

ایلنا : ویدیو: گل اول استقلال به فولاد خوزستان توسط ایمان سلیمی

ایرنا : تعیین نماینده ویژه سازمان ملل برای افغانستان بدون نظر طالبان واقع بینانه نیست

مهر : ترکیه شریک اصلی تجاری ایران است

مهر : ترکیه شریک اصلی تجاری ایران باشد

ایسنا : ۸۷ هزار حاجی ایرانی تحت پوشش بیمه قرار گرفتند

ایسنا : بازی برای سپاهان مهم‌تر بود/از پس مس بهتر برمی‌آییم

صدا و سیما : بومی سازی گیرنده ایستگاهی نقشه برداری در کشور

ایرنا : آوای ایرنا همدان/مروری بر مهم ترین عناوین خبری دیار الوند در ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مهر : جشنواره عشایری آذربایجان‌شرقی در کلیبر برگزار می‌شود

ایسنا : کشف نشانه‌هایی از ذره‌ای مرموز به نام «گلوله چسبناک»

ایرنا : کمک به محرومان باید با حفظ کرامت آنان باشد

تسنیم : ربیعی: پیکان چند دقیقه آخر انتحاری بازی کرد

ایرنا : آنچلوتی: ماه عسل با رئال ادامه دارد/ هنوز طوفانی در کار نیست!

ایسنا : وزیر دفاع سابق روسیه مسئول نظارت بر همکاری‌های نظامی-فنی این کشور شد

ایسنا : در هوای حج/ ٢

ایرنا : طرح‌های اولویت‌دار استان مازنداران با حضور مخبر بررسی شد

صدا و سیما : هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل پیکان

ایرنا : استاندار هرمزگان: احداث پل خلیج‌فارس ضرورتِ توسعه در جزیره قشم است 

مهر : دانشگاه می‌تواند موانع رسیدن به قله را رفع کند

ایرنا : مثل ستاره؛ جشنی برای دختران کُرد

مهر : تعامل پژوهشی دانشگاه و دستگاه قضا در راستای کاهش آسیب های اجتماعی

مهر : هافبک استقلال دیدار برابر نساجی را از دست داد

ایسنا : دیدار هنیه با نخست وزیر مالزی با محور آخرین تحولات جنگ غزه

ایرنا : پژوهشگر لبنانی: جهاد تبیین مهم‌ترین وظیفه در مقابل جنگ نرم است

ایرنا : پژوهشگر لبنانی:جهاد تبیین مهم‌ترین وظیفه در مقابل جنگ نرم است

ایرنا : لیگ برتر فوتبال- استقلال و فولاد

ایلنا : فجر نزدیک‌تر از همیشه به صعود/ صدر موقتا از خیبر گرفته شد

ایلنا : ویدیو: والی ابراهیم حصار به تیر دروازه استقلال برخورد کرد

ایرنا : امام جمعه کاشان:مبارزه با فقر علمی ضروری است

تسنیم : افشای درخواست کمک تل‌آویو از تشکیلات خودگردان درباره رفح

ایرنا : قاچاقچی بنزین در اهواز محکوم شد

ایسنا : عنایتی: قول می‌دهم اتفاقی برای تیمم رخ ندهد/ این پیروزی برای حریف لذت بخش نبود

ایلنا : یک کشف شگفت‌انگیز که مشکل بزرگ پزشکان را حل کرد

Loader

در حال دریافت و بارگذاری جدیدترین اخبار

... لطفا چند ثانیه منتظر بمانید