۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۲۸

مهر گزارش می دهد؛

حمایت دانشجویان ایرانی از جنبش دانشجویی آمریکا

حمایت دانشجویان ایرانی از جنبش دانشجویی آمریکا

همزمان با گسترش جنبش دانشجویی در دانشگاه های آمریکا و اروپا و رفتار خشن پلیس با تحصن کنندگان، اساتید و دانشجویان دانشگاه های سراسر ایران در حمایت از این حرکت تجمع برگزار کردند.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: جنبش دانشجویی همبستگی با مردم غزه و اعتراض‌ها در دانشگاه‌های آمریکا که از روزهای گذشته از دانشگاه کلمبیای نیویورک آغاز شد و به سایر دانشگاه‌های این کشور و جهان سرایت کرده است سبب دستگیری حدود صدها نفر از دانشجویان و اساتید در این دانشگاه‌ها شده است.

ظهر امروز یکشنبه دانشگاهیان دانشگاه‌های سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین محکوم کردن اقدام خشن پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان و اساتید تجمع اعتراضی برگزار کردند.


اخبار تجمع در دانشگاه‌های سراسر کشور را در زیر بخوانید.


تجمع دانشجویان دانشگاه تبریز از غزه و جنبش دانشجویی آمریکا

تجمع دانشجویان دانشگاه تبریز در حمایت از دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین در جهان برگزار شد.


تجمع دانشگاهیان ارومیه در حمایت از جنبش دانشجویی آمریکا

تجمع دانشگاهیان دانشگاه ارومیه در حمایت از دانشگاهیان معترض آمریکا و اروپا نسبت به نسل کشی و جنایات رژیم صهیونیستی برگزار شد.


تجمع دانشگاهیان اصفهان در حمایت از جنبش دانشجویی آمریکا

دانشگاهیان دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی در حمایت از جنبش دانشجویی دانشجویان آمریکا تجمع کردند.


تصاویری از تجمع دانشجویان اردبیلی در حمایت از خیزش دانشجویی آمریکا

حمایت دانشجویان ایرانی از جنبش دانشجویی آمریکا

حمایت دانشجویان ایرانی از جنبش دانشجویی آمریکا

حمایت دانشجویان ایرانی از جنبش دانشجویی آمریکا

دانشجویان و اساتید دانشگاه محقق اردبیلی در حمایت از دانشجویان جهان و مردم مظلوم غزه ظهر امروز یکشنبه در محوطه دانشگاه تجمع کردند.

گزارش تصویری کامل را اینجا ببینید.


تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های ایلام برگزار شد

تجمع و راهپیمایی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ایلام در محکومیت وحشی‌گری حکومت ایالات متحده آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان حامی ملت مظلوم فلسطین برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی رضا حسینی نیا مسئول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام برگزار شد.

اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ایلام در این راهپیمایی حضور یافته و ضمن حمایت از آرمان ملت مظلوم فلسطین، انزجار خود را از وحشی‌گری دولت و پلیس ایالات متحده آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان آزادیخواه حامی مظلومان غزه اعلام کردند.


تجمع دانشجویان بوشهر در حمایت از جنبش دانشجویی

حمایت دانشجویان ایرانی از جنبش دانشجویی آمریکا

دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، ظهر یکشنبه در جوار مزار شهدای گمنام آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران بوشهر «امام خامنه ای» تجمع کردند.

دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر هم صدا با سایر مراکز آموزش عالی کشور در حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم جعلی اسرائیل و حمایت‌های آمریکا از این رژیم کودک‌کش با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل اقدام پلیس آمریکا را محکوم کردند.


تصاویر تجمع دانشجویان شهرکرد در حمایت از جنبش دانشجویی آمریکا

حمایت دانشجویان ایرانی از جنبش دانشجویی آمریکا

حمایت دانشجویان ایرانی از جنبش دانشجویی آمریکا

حمایت دانشجویان ایرانی از جنبش دانشجویی آمریکا

حمایت دانشجویان ایرانی از جنبش دانشجویی آمریکا

جمعی از اعضا هیأت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه شهرکرد در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، تجمع کردند.

گزارش کامل را اینجا ببینید.


تجمع جامعه دانشگاهی مشهد از خیزش دانشجویان آمریکایی

تجمع دانشگاهیان، دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در حمایت از خیزش گسترده دانشگاهیان آمریکا و اروپا در محل دانشگاه آزاد مشهد برگزار شد.


حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و غزه

حمایت دانشجویان ایرانی از جنبش دانشجویی آمریکا

دانشجویان، اساتید، کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان با برگزاری تجمعی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه، نسل‌کشی بی‌رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع حاضران با سردادن فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا اعلام کرده و از برخورد خشن پلیس این کشور با اعتراضات اعلام انزجار کردند.


تجمع دانشگاهیان سمنان در حمایت از دانشجویان آمریکایی

تجمع دانشگاهیان استان سمنان در حمایت از خیزش دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی در اعتراض به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی برگزار شد.


تجمع دانشجویی تا مسجد الاقصی در قزوین

 برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین

به همت بسیج دانشجویی بعد از ظهر یکشنبه تجمع دانشجویی تا مسجدالاقصی با حضور دانشجویان قزوینی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این تجمع که جمعی از دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و مسؤولان این دانشگاه حضور داشتند از خیزش دانشجویان ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا حمایت شد.

در این تجمع فریادهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «شرارت اسرائیل، زیر سر آمریکاست» از سوی دانشجویان سر داده شد.

گفتنی است روز گذشته نیز دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای قزوین تجمع اعتراضی را در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار کرده بودند.


تجمع دانشگاهیان کردستانی در حمایت از دانشجویان آمریکا

تجمع دانشگاهیان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا

تجمع دانشجویان دانشگاه کردستان ظهر یکشنبه همزمان با برپایی تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، در محوطه دانشگاه کردستان برگزار شد.

در این تجمع دانشجویان فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سردادند و حمایت خود را از خیزش‌های دانشجویی در آمریکا برای دفاع از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

دانشجویان و اساتید دانشگاه کردستان در این تجمع جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و تمامی اتفاقات فلسطین و غزه را اقدامی غیرانسانی و وحشیانه از سوی این رژیم غاصب برشمردند.

در این مراسم حجت الاسلام عجم معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کردستان به سخنرانی پرداخت.


تجمع دانشجویان زرندی در حمایت از خیزش دانشجویان امریکا و اروپا

اساتید، دانشجویان و کارمندان مجتمع آموزش عالی شهرستان زرند از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا در دفاع از مردم فلسطین حمایت کردند.


اجتماع دانشگاهیان کرمانشاه در حمایت از خیزش دانشجویی آمریکا

اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد

دانشگاهیان استان کرمانشاه بعد از ظهر یکشنبه تجمعی را در دانشگاه رازی شهر کرمانشاه و در جوار یادمان شهدای گمنام واقع در این دانشگاه برگزار کردند.

این تجمع در پی سیاست‌های حمایتی و ضدبشری ایالات متحده آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی، در روزهای اخیر و انتشار تصاویری تأسف‌برانگیز و شرم‌آور از سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی مردم مظلوم فلسطین بود.

دانشگاهیان استان کرمانشاه در این تجمع ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، مواجهه بشر دوستانه و شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و موضع همدلانه در دفاع از مظلومیت مردم غزه را تحسین نموده و سرکوب این اساتید و دانشجویان را توسط پلیس و دولت آمریکا قویاً محکوم کردند.

گفتنی است، در این تجمع دانشگاهیان استان کرمانشاه با سر دادن شعارهایی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به رژیم غاصب صهیونیستی، جنایت‌های این رژیم کودک کش و حامیانش را محکوم کردند.


تجمع دانشگاهیان لاهیجان در حمایت از دانشجویان آمریکایی

در این ویدئو تجمع دانشگاهیان لاهیجان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی را مشاهده می‌کنید.


طنین شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در دانشگاه لرستان

طنین شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در دانشگاه لرستان

با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد شرکت‌کنندگان پرچم رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی را به آتش کشیدند و تداوم مقاومت و ایستادگی در برابر جنایات رژیم جنایت‌کار صهیونیستی تأکید کردند.

شرکت‌کنندگان شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند و سرکوب دانشگاهیان مدافع مردم مظلوم فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کردند.

متن کامل گزارش را اینجا بخوانید.


تجمع دانشجویان مازندران در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی

حمایت دانشجویان ایرانی از جنبش دانشجویی آمریکا

دانشجویان دانشگاه‌های مختلف مازندران از جمله منابع طبیعی ساری، دانشگاه مازندران، علم و فن آوری مازندران و غیره در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا تجمع کردند.

جمعی از استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های مختلف مازندران در حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم جعلی اسرائیل و حمایت‌های آمریکا از این رژیم کودک‌کش با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس اقدام پلیس آمریکا را محکوم کردند.

خیزش دانشجویی اخیر در حمایت از فلسطین در آمریکا و اروپا، بزرگ‌ترین اعتراضات ضد اسرائیلی در دل غرب از زمان تأسیس این رژیم جعلی است و نویدبخش فعال شدن دوباره جنبش دانشجویی در آمریکا و اروپا این بار علیه اسرائیل است.

دانشگاه‌های آمریکا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و استادان در اعتراض به سیاست‌های حمایتی دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند، در این اعتراضات بسیاری از دانشجویان و اعضای هیأت علمی بازداشت شدند.

این تجمع سراسری در تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با هدف حمایت از جنبش اصیل «همبستگی با غزه» برگزار شد.


تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های استان مرکزی

اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه استان مرکزی در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا تجمع کردند و شعار مرگ آمریکا و اسرائیل سر دادند.


تصاویری از تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینای همدان

حمایت دانشجویان ایرانی از جنبش دانشجویی آمریکا

حمایت دانشجویان ایرانی از جنبش دانشجویی آمریکا

حمایت دانشجویان ایرانی از جنبش دانشجویی آمریکا

حمایت دانشجویان ایرانی از جنبش دانشجویی آمریکا

تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینای همدان در حمایت از دانشجویان جهان و مردم مظلوم غزه ظهر امروز یکشنبه در محل مقبره شهدای گمنام دانشگاه بوعلی برگزار شد.

گزارش کامل را اینجا ببینید.


کد خبر 6090914

برچسب‌ها

لینک خبر

لینک های ویژه


گوناگون

بهترین تعمیرگاه بنز در تهران

امداد خودرو مرودشت

امداد خودرو استان مرکزی


آخرین اخبار


ایرنا : کشف جسد سرنشین پراید غرق شده در آب/لزوم حصارکشی کانال‌های اصفهان

ایسنا : درهای پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی به روی جوانان باز است

ایسنا : ورود ۱۳ هزار دفتر پیشخوان برای تسهیل تبدیل مجوزها به شناسه یکتا

تسنیم : اعزام 5000 کرمانشاهی به مرقد امام(ره)

مهر : مجوز کاوش در خیابان باباطاهر همدان صادر شد

مهر : ورود مصر به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی

مهر : چهار متخلف از فعالیت های فوتبالی منع شدند

ایرنا : موارد ابتلا به سرخک در منطقه سیستان افزایش یافت

تسنیم : اطلاعیه کمیته اخلاق درباره ماجرای فساد در فوتبال

صدا و سیما : اجرای چهار طرح مشترک تحقیقاتی بین المللی در حوزه علوم شناختی 

ایرنا : دعوت به رعایت الگوی مصرف آب با حرکت کاروان بزرگ همیاران شرکت آبفای استان تهران

ایرنا : کاروان زیرسایه خورشید برای دهمین سال متوالی وارد سیستان وبلوچستان می‌شود

صدا و سیما : نشست‌های فرهنگی در نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود

ایسنا : افزایش شهریه تمامی مدارس غیردولتی یکسان نیست

مهر : آمادگی ایران برای امدادرسانی به مردم سیل‌زده افغانستان

ایرنا : هرگونه افزایش شهریه به صورت یکسان در مدارس غیردولتی ممنوع است

صدا و سیما : اصرار کمیسیون اجتماعی بر مصوبه قبلی خود در طرح ساماندهی کارکنان

تسنیم : برگزاری مرحله پایانی مسابقات مناظره دانشجویی در خردادماه

تسنیم : طرح ماهر در مدارس ابتدایی مازندران اجرا می‌شود

تسنیم : دانشجویان و اساتید سفیران مبانی انقلاب اسلامی هستند

صدا و سیما : زمان آغاز اردوی تیم جوانان تنیس روی میز ایران مشخص شد

تسنیم : برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی و هوایی در دانشگاه امیرکبیر

مهر : رقابت ۱۹۶ دانش آموز زنجانی در المپیاد دادرس آغاز شد

صدا و سیما : فراهم شدن زمینه های توسعه تجارت با آفریقا

ایسنا : قتل شهردار منطقه ۵ شیراز تأیید شد / وجود آثار درگیری در صحنه جرم

مهر : رضایت بازیکنان تیم فوتبال جوانان از شرایط و دیدار با پرسپولیس

ایسنا : اعزام تیم راه‌انداز هلال‌احمر به عربستان برای آماده‌سازی مراکز درمانی در حج ۱۴۰۳

تسنیم : نقش ویژه هلال احمر در استفاده از ظرفیت های نسل جدید

ایرنا : یواس‌ای تودی: اکثر جوانان آمریکایی از رای دادن به بایدن روی گرداندند

ایرنا : در نمایشگاه کتاب فقط کتاب نخرید!

ایرنا : ۱۶۰ میلیارد ریال از اعتبارات سفر رییس‌جمهور به هلال احمر چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت

ایرنا : هوای کردستان تا روز سه شنبه ناپایدار است

مهر : ریزش بلوک آپارتمانی در روسیه ۱۹ زخمی برجای گذاشت

صدا و سیما : ابلاغ مصوبه تعیین ضریب حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها

ایسنا : نمایشگاه کتاب چقدر فروخت؟

ایلنا : حرکات موزون کارلو آنچلوتی در جشن قهرمانی رئال مادرید (ویدئو)

ایرنا : سوریه و عراق تفاهمنامه همکاری امنیتی مشترک امضا کردند

ایسنا : گزیده اخبار دانشگاهی ۲۳ اردیبهشت؛ از خبر خوش وزیر علوم تا برگزاری کنکور ترکیبی از سال ۱۴۰۴

ایسنا : دهنوی: حقوق سربازان دوباره افزایش پیدا کرد؛ حداقل حقوق ۱۱ میلیون تومان

تسنیم : ساخت نیروگاه‌های جدید هسته‌ای پیش می‌رود

صدا و سیما : تجلیل از ۱۴۰ برگزیده نخستین جشنواره فرهنگی هنری «قلب شهر»

ایرنا : نرخ بیکاری در کرمانشاه با پتانسیل ها و ظرفیت های فراوان نباید بالا باشد

ایسنا : وال‌استریت‌ژورنال: حماس توانمندی‌های نظامی خود را احیا کرده است

ایلنا : ویدیو: گل دوم هوفنهایم به دارمشتات توسط ماکسیمیلیان بیر

ایرنا : مدیر حوزه های علمیه: زمینه ازدواج آسان جوانان فراهم شود

ایرنا : آشوبی: بازیکنان استقلال سخت‌کوش هستند، اما پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی دارد

مهر : افشای خودکشی ۱۰ نظامی اسرائیلی در ساعات اولیه عملیات طوفان الاقصی

مهر : «سروان شوذب مشکینی» قابلیت چاپ ندارد مگر زاویه دیدش اصلاح شود

تسنیم : اعلام حمایت ازبکستان از تبدیل افغانستان به قطب ترانزیت منطقه

Loader

در حال دریافت و بارگذاری جدیدترین اخبار

... لطفا چند ثانیه منتظر بمانید