الحوثی: انگلیس حماقت کرد و شکست مفتضحانه‌ای خورد

الحوثی: انگلیس حماقت کرد و شکست مفتضحانه‌ای خورد

رهبر انصارالله یمن تقابل دریایی با آمریکا و انگلیس را به منزله پیروزی بزرگی برای یمن دانست و گفت «در کنار آمریکا، انگلیس نیز با تلاش برای متوقف یا محدود کردن حملات یمن شکست مفتضحانه‌ای را ثبت کرد».

به گزارش ایسنا، «سید عبدالملک بدر الدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن روز پنجشنبه درباره مسائل مختلف منطقه و جهان از جمله جنگ علیه غزه، اوضاع در سرزمین‌های اشغالی، حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی، اعتراضات دانشجویی در آمریکا و همچنین عملیات‌های نیروهای مقاومت علیه رژیم صهیونیستی سخنرانی کرد.

جنایات اسرائیل در غزه بی‌سابقه است

رهبر انصارالله یمن درباره ادامه جنگ علیه غزه گفت: نسبت شهدا و زخمی‌های غزه نزدیک به ۶ درصد از جامعه ساکن غزه را تشکیل می‌دهد و این بالاترین درصد کشتار در عصر حاضر است.

الحوثی گفت: حملات برنامه‌ریزی‌شده اسرائیل علیه ملت فلسطین در نوار غزه در واقع جنگ علیه کل جامعه ساکن این منطقه است.

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: دشمن اسرائیلی هر روز مردم را فلسطین را با تمام ابزارهای کشتار جمعی و گرسنگی دادن و شیوع بیماری‌های واگیردار هدف قرار می‌دهد.

او با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی هر روز به شیوه‌های خود برای به قتل رساندن مردم ساکن نوار غزه تنوع می‌بخشد، گفت: دشمن اسرائیلی با پخش صدای فریاد کودکان از پهپادها که در حال کمک خواستن هستند، مردم غزه را فریب داده و آنها را هدف قرار می‌دهند.

الحوثی در ادامه گفت: این دشمن بیمارستان‌ها را به گورهای دسته جمعی تبدیل کرده و در آنها مرتکب جنایاتی چون اعدام کادر درمان و بیماران می‌شود، در هیچ نقطه‌ای از جهان نشنیدیم جنایاتی در این سطح از جنایات فجیع دشمن اسرائیلی انجام شود.

رهبر انصارالله یمن افزود: با شناسایی گورهای دسته جمعی در داخل بیمارستان ناصر مشخص شد که دشمن پیکرهای شهدا را مثله کرده و اعضای بدن آن‌ها را به سرقت برده است.

او ادامه داد: دشمن به شکلی گسترده به شیوه گرسنگی دادن ادامه می‌دهد و بیمارستان کمال عدوان هر روز ۵۰ کودک دچار خشکی و کمبود غذا را پذیرش می‌کند.

الحوثی با اشاره به اینکه تجاوزات دشمن اسرائیلی در کرانه باختری از جمله اعدام، آدم‌ربایی، تخریب، آتش‌زدن خانه‌ها و کوچاندن ساکنان این مناطق هر روز انجام می‌شود، گفت: عملیات‌های یورش و مصادره اراضی از سوی دشمن اسرائیلی در کرانه باختری طی ۸۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است. 

او با اشاره به یورش شهرک‌نشین‌ها به مشجد الاقصی گفت: دشمن سعی دارد از آنچه اعیاد خوانده می‌شود برای یورش به مسجد الاقصی و هتک حرمت آن و نمازگزاران استفاده کند. 

الحوثی: انگلیس حماقت کرد و شکست مفتضحانه‌ای خورد
سخنرانی رهبر انصارالله

آمریکا شریک جرم اسرائیل است

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: آمریکا در تمامی جنایات فجیع اسرائیل در حق ملت فلسطین  شریک اسرائیل است، آمریکا در محاصره، گرسنگی دادن، قتل، ویرانی و جنایت نسل‌کشی شریک است و تمام اقدامات اسرائیل با حمایت کامل و همه‌جانبه آمریکا انجام می‌شود. این حمایت‌ها برای تداوم جنایات قتل و تخریب غزه انجام شده و با حمایت تسلیحاتی و مالی گسترده آمریکا، تحرکات گسترده در تمامی زمینه‌ها ادامه می‌یابند. 

الحوثی تصریح کرد: نقش‌آفرینی آمریکا در جنگ علیه فلسطین به گونه‌ای است که گویا این جنگ، جنگ او است.

او در بخش دیگری از سخنرانی خود با اشاره به فشارهای آمریکا بر قطر، گفت که هدف آمریکا این است که قطر را در میانجیگری‌اش به در پیش گرفتن رویکرد آمریکایی-اسرائیلی و اعمال فشار بر حماس سوق دهد. 

آمریکا، دانشگاه‌ها را تبدیل به پادگان نظامی کرده است

الحوثی با اشاره با اعتراضات گسترده دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه اضافه کرد: نقش‌آفرینی منفی آمریکا در حمایت از اسرائیل به هدف قرار دادن هرگونه فعالیتی در داخل خودآمریکا رسیده و زمانی که بخشی از ملت آمریکا به جنایات کشتار جمعی در غزه اعتراض می‌کنند، با آن‌ها سخت برخورد می‌شود؛ در واقع آمریکا نه به قوانین خودش احترام می‌گذارد نه به هیچ یک از سرفصل‌هایی که تحت عنوان دموکراسی، آزادی بیان و عقیده به آن‌ها می‌بالد و به محض طرح درخواست‌هایی در داخل آمریکا برای متوقف شدن کشتار جمعی و نسل کشی ملت فلسطین، نمی‌تواند تحمل کند و این صداها را بشوند. 

او با اشاره به اینکه مسوولان آمریکایی با تظاهرت و اعتراضات در دانشگاه‌های این کشور بسیار بد برخورد کرده و تمامی ملاحظات را زیرپا می‌گذارند، تاکید کرد: با این تظاهرات‌ها و تحصن‌ها در داخل دانشگاه‌های برجسته آمریکا، نقش آن در کنار دشمن اسرائیلی نمایان شد. 

رهبر انصارالله یمن در ادامه گفت: رئیس‌جمهور آمریکا و مسوولان این کشور معترضان در دانشگاه‌های این کشور را تقبیح کرده و از آن‌ها انتقاد کردند تا جایی که روسا و مسوولان دانشگاه‌ها را به برکناری و اخراج تهدید کردند، آمریکا با استقرار تعداد زیادی پلیس و بازداشت دانشجویان به شکل بدی به سمت نظامی‌کردن دانشگاه‌ها حرکت کرد.

او در ادامه گفت: تمام سرفصل‌ها و حقوقی که آمریکا برای دانشجویان دانشگاه‌ها از آن‌ها دم می‌زد، با درخواست برای متوقف کردن کشتار جمعی در غزه پایان یافت و اظهارات مورد تایید مسوولان آمریکایی همان‌هایی است که جنایات کشتار جمعی را تایید کرده و به کشتار ملت فلسطین فرا می‌خواند. 

الحوثی: انگلیس حماقت کرد و شکست مفتضحانه‌ای خورد
سخنرانی رهبر انصارالله

الحوثی افزود: در مجلس نمایندگان آمریکا برخی بمباران ملت فلسطین با بمب‌های هسته‌ای را تایید کردند، برخی کشورهای اروپایی نیز در مقابل کسانی که خواستار متوقف شدن جنایات کشتار جمعی در حق ملت فلسطین می‌شوند، مساله یهودستیزی را مطرح می‌کنند، در آلمان برای تصویب قانونی تلاش می‌شود که بر اساس آن انتقاد از دشمن اسرائیلی به منزله یهودستیزی قلمداد شود. 

این چهره برجسته مقاومت یمن در ادامه تاکید کرد: البته مساله یهودستیزی تنها زمانی از سوی غرب مطرح می‌شود که موضوع به دشمن اسرائیلی مربوط باشد و این عنوان در چارچوب رویکرد صهیونیستی مصادره حق ملت فلسطین قرار دارد. 

او در ادامه تلاش آمریکا و اروپا برای ممنوعیت طرح چنین درخواست‌هایی به بهانه ضد یهودی‌ بودنشان را یک رسوایی برای آمریکا و طرفداران صهیونیسم دانست و گفت: فعالیت‌ها در بیش از ۱۰۰ شهر کشورهای غربی و اروپایی با توجه به کمپین‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای گسترده آن‌ها اهمیت بسیاری دارد. 

رهبر انصارالله یمن ادامه داد: آمریکا و غرب تلاش می‌کنند مانع از تحرکات آگاهانه‌ای شوند که در مورد اتفاقات جاری در فلسطین آغاز شده اما این فعالیت‌ها رو به گسترش هستند. 

دشمن اسرائیلی در وضعیت شکست آشکار است

سید عبدالملک الحوثی گفت: اظهارات مقامات برخی کشورهای اروپایی درباره حق ملت فلسطین در تشکیل کشور مستقل در همان چارچوب و مقیاس غرب است و زمانی که غرب از حق ملت فلسطین صحبت می‌کند و می‌گوید آن‌ها باید کشوری داشته باشند، این‌گونه در نظر می‌گیرد که این کشور بر بخش کوچکی از سرزمین ملت فلسطین برپا شده و بیشتر بخش‌های آن به نفع دشمن اسرائیلی مصادره شود.

الحوثی گفت: با وجود اینکه بیشتر کشورهای اسلامی ملت فلسطین را یاری نکردند اما آن‌ها در غزه و مجاهدان آن‌ها پایدار و ثابت قدم بوده و تداوم عملیات‌هایشان در شمال و مرکز نوار غزه به منزله پایداری و مقاومتی بزرگ، افسانه‌ای و بی‌مانند و سابقه‌ای درخشان و بزرگ در تاریخچه جهاد، جان‌فشانی‌ها و مبارزات ملت فلسطین است. 

رهبر جنبش انصارالله یمن در ادامه با تقدیر از مقاومت فلسطینی‌ها در مقابل جنایات کشتار جمعی تاکید کرد: تداوم شلیک موشک به شهرک‌های دشمن به وضوح میزان همبستگی و تاثیرگذاری آن‌ها را نشان می‌دهد و همبستگی گسترده میان ملت فلسطین و نیروهای مجاهدشان عاملی مهم و اساسی است. 

او با اشاره به اینکه دشمن اسرائیلی در وضعیت شکست آشکاری است که رسانه‌هایش آن را رسوایی می‌دانند، گفت: شکست و ناکامی برای دشمن اسرائیلی و شریک آمریکایی‌اش است. آن‌ها در رقم زدن پیروزی واقعی در غزه شکست خوردند و اسرایشان را برنگرداندند و نیروهای مجاهد را نیز نابود نکردند. در مقابل آن‌ها گروه‌های مقاومت در نوار غزه همبستگی داشته و با تاکتیک‌ها و شیوه‌های دشمن هرچقدر هم وحشیانه باشد، سازگاری پیدا کردند و خسارات گسترده‌ای را به آن وارد کردند.

الحوثی: انگلیس حماقت کرد و شکست مفتضحانه‌ای خورد
سخنرانی رهبر انصارالله

بحران ماهیتی در اسرائیل وجود دارد

الحوثی با اشاره به شیوع پدیده بیماران روحی و روانی در داخل رژیم صهیونیستی گفت: این موضوعی قابل توجه است، آن‌ها در جایگاه طرف متجاوز و جنایتکار قرار دارند و پیامدهای آن در حال گسترش در محافل مختلف دشمن است، گزارش‌های متعددی از قصد تعدادی از افسران ارشد ارتش دشمن برای ارائه استعفانامه خود پس از استعفای رئیس سرویس اطلاعات نظامی اسرائیل منتشر شدند و از هفتم اکتبر یک چهارم اسرائیلی‌ها از متخصصان سلامت روان درخواست کمک کردند. 

او با اشاره به تداوم تظاهرات‌های خانواده‌های اسرای صهیونیست در پی شکست این رژیم در بازگرداندن آن‌ها گفت: مهاجرت معکوس صهیونیست‌ها در واقع از تاثیرات استراتژیک مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه است و اینکه نیمی از صهیونیست‌ها به مهاجرت و ترک خاک فلسطین فکر می‌کنند، نشان‌دهنده بحران ماهیتی اسرائیل و اقرار به این است که آن‌ها تنها غصب‌کننده و اشغالگر هستند. 

عملیات‌های حزب‌الله دقیق، هدفمند و ویرانگر است

رهبر انصارالله یمن در ادامه سخنرانی امروز خود با اشاره به تشدید گسترده عملیات‌های حزب‌الله لبنان در جبهه مهم و مستقیم آن علیه دشمن صهیونیستی گفت: عملیات‌های حزب‌الله دقیق، هدفمند، و برای دشمن اسرائیلی موثر و ویرانگر است. در حال حاضر نیز در محافل دشمن صحبت‌ها درباره تنگنایی که در مقابله با حزب‌الله با آن روبه‌روهستند، آغاز شده است. 

او اضافه کرد: عملیات‌های دقیق و موثر و روبه‌فزونی حزب‌الله علیه دشمن ارتش آن را در شمال فلسطین آزار می‌دهد، صدها هزار نفر از اشغالگران غاصب در مشال فلسطین با مشکل بسیار بزرگی در آنجا مواجه بوده و از حضور در آنجا هراس دارند، تعطیلی بی‌سابقه کارخانه‌ها و شرکت‌ها در این منطقه تاثیر بزرگی بر اقتصاد دشمن گذاشته و هیچ یک از ابزارها و راهکارهای دشمن در متوقف کردن جبهه حزب‌الله یا منصرف کردن آن از استمرار حملاتش در حمایت از فلسطینی‌ها موثر نبوده است. 

الحوثی: انگلیس حماقت کرد و شکست مفتضحانه‌ای خورد
سخنرانی رهبر انصارالله

ناوهای آمریکا و انگلیس جرات ندارند در مناطقی بمانند که احتمال حمله موشکی وجود دارد

الحوثی درباره جبهه یمن و عملیات‌های نظامی دریایی‌اش تاکید کرد که این عملیات‌ها همزمان با تلاش برای تقویت و توسعه‌شان در میدان جدیدی در اقیانوس هند ادامه دارند.  

رهبر انصارالله یمن تصریح کرد: تلاش مستمری برای توسعه و تقویت عملیات‌ها در اقیانوس هند به شکلی که هرگز به ذهن طرف‌های آمریکایی، انگلیسی و اسرائیلی و چه بسا تمام کشورهای جهان نمی‌رسد و در حساب و کتاب‌هایشان نمی‌گنجد، در دست انجام هستند.  

او با اعلام اینکه تعداد کل کشتی‌های هدف قرار گرفته در طول ۲۰۲ روز از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ۱۰۲ کشتی بوده،  گفت: میانگین عملیات ما در هدف قرار دادن کشتی‌های مرتبط با دشمن اسرائیلی به هر ۲ روز یک کشتی رسیده و آمریکا، انگلیس و طرف‌هایی که با آن‌ها همکاری دارند، با وجود رصد مستمر و گسترده از تامین امنیت حرکت کشتی‌های مرتبط با اسرائیل عاجز ماندند. 

الحوثی همچنین تاکید کرد: هدف قرار دادن ۱۰۲ کشتی مرتبط با دشمن دستاوردی مهم و عددی بزرگ و نشان‌دهنده میزان کارآمدی و موفقیت ما با یاری خداوند سبحان است. 

او افزود: بندر ام الرشراش (ایلات) به اعتراف شخصی که خود را مدیر اجرایی این بندر معرفی کرد، به شکل کامل تعطیل شده است، همین‌طور صادرات دشمن ۲۲ درصد و واردات آن بیش از ۴۰ درصد در نتیجه تعطیلی این بندر کاهش داشته و خود صهیونیست‌ها اذعان کردند که فعالیت این بندربه دلیل اینکه توسط حوثی‌ها مسدود شده، متوقف شده است، آن‌ها اذعان دارند ایلات بدون دریای سرخ  نمی‌تواند زنده بماند و به تاثیر حملات موشکی و پهپادی ما اقرار کرده‌اند. 

رهبر انصارالله ادامه داد: آمریکا در طول دهه‌های گذشته در دریاها زورگویی می‌کرد و مطمئن بود که هیچ‌کس هرگز جرات نمی‌کند به آن حمله کند اما ما آن را مجبور به پذیرش موضع متفاوت مردم و نیروی مسلح‌مان کردیم، حضور دریایی آمریکا کاهش یافت و بسیاری از شناورهای جنگی آن ناپدید شده ودر اطراف دریای سرخ مستقر شدند، ناوهای جنگی آمریکا و انگلیس جرات ندارند در مناطقی بمانند که احتمال حمله موشکی به آن‌ها وجود دارد. 

الحوثی در ادامه تقابل دریایی با آمریکا و انگلیس را به منزله پیروزی بزرگی برای یمن دانست و گفت: آمریکا در تحرکات دریایی خود، به پنهان‌کاری و پناه گرفتن روی آورده و اروپایی‌ها را به مناطقی می‌فرستد که خودش جرات حضور در آن‌ها را ندارد. 

او ضمن امیدواری نسبت به اینکه شناورهای دریایی باقی‌مانده اروپایی‌ها نیز از دریای سرخ خارج شوند، گفت: کشتی‌های آمریکایی که پیش از این از دریای سرخ عبور می‌کردند، تا ۸۰ درصد کاهش یافته و آمریکا مسیرهای دوری همانند اقیانوس هند را با وجود خطرات روبه فزونی‌اش جایگزین کرده و این دستاورد و پیروزی بزرگی با یاری خداوند است.

الحوثی: انگلیس حماقت کرد و شکست مفتضحانه‌ای خورد
سخنرانی رهبر انصارالله

عملیات‌های یمن کاهش نیافته، تحرکات کشتی‌ها کمتر شده است

سید الحوثی در ادامه گفت: رفتن به سراغ راه‌های دریایی طولانی و دور به دلیل تاخیر در تحویل کالاها و افزایش هزینه‌های حمل‌ونقل دریایی و تامین امنیت دریانوردی و نیز افزایش قیمت‌ها بر اقتصاد آمریکا تاثیر می‌گذارد، تامین امنیت هر کشتی برای برخی شرکت‌ها در آمریکا به ۵۰ میلیون دلار رسیده واین بی‌سابقه بوده و مشکلی جدی برای آنها محسوب می‌شود، در حقیقت حملات آمریکا به کشور ما، واشنگتن را از نظر مالی ضعیف کرده و عملیات‌های دریایی ما بر اقتصاد آن تاثیر گذاشته است. 

الحوثی در ادامه تاکید کرد: برخلاف آنچه آمریکا ادعا می‌کند و سعی دارد آن را به عنوان یک دستاورد ارائه دهد، این عملیات‌های ما نیست که کاهش یافته بلکه تحرکات کشتی‌هاست که کاهش یافته است، در حقیقت این فعالیت‌های دریایی آمریکا است که ۸۰ درصد کاهش داشته نه عملیات‌های ما. 

رهبر انصارالله در همین رابطه گفت: طرف اسرائیلی سعی کرد شیوه‌های دیگری را برای ارسال کالاهایش در پیش بگیرد از جمله اینکه آن‌ها را به کشورهای دیگر فرستاده سپس آن‌ها را به مقصد خود بار بزند. 

او تاکید کرد: سعی داریم به سایر کشورهای جهان اطمینان دهیم تا زمانی که از دشمن اسرائیلی حمایت نکنید و در حملات علیه کشور ما مشارکت نکنید، خطری شما را تهدید نمی‌کند. 

الحوثی درباره فعالیت‌های دریایی انگلیس نیز گفت که «تحرکات دریایی آن نیز تا حدود زیادی کاهش داشته است، خسارات آن به دلیل حملاتش علیه کشور ما ادامه دارد و همانند آمریکا این زیان‌ها را بدون اینکه نتیجه‌ای گرفته باشد، متحمل می‌شود، زیان‌های اقتصادی آن رو به افزایش بوده و گزارش‌های داخلی این کشور میزان خسارات را افشا می‌کنند. اتاق تجارت انگلیس در همین رابطه فاش کرد که عملیات‌های یمن موجب خسارت ۵۵ درصدی به صادرکنندگان انگلیسی شده و به لطف حماقت انگلیس این یک پیروزی بزرگ است».

او اضافه کرد: عملیات‌های یمن باعث افزایش ۳۰۰ درصدی هزینه‌های انتقال کانتینرها در انگلیس و تاخیرهای زیادی در تحویل کالاها شد و طبق اعلام اتاق تجارت انگلیس، عملیات‌های یمن موجب مشکلاتی در نقدینگی در انگلیس شد. در کنار آمریکا، انگلیس نیز با تلاش برای متوقف یا محدود کردن حملات یمن شکست مفتضحانه‌ای را ثبت کرد. افسران ارشد نیروی دریایی این کشور در رسانه‌هایشان اعتراف کردند که مقابله با تسلیحات مرگبار و سریع یمن دشوار است. 

الحوثی: انگلیس حماقت کرد و شکست مفتضحانه‌ای خورد
سخنرانی رهبر انصارالله

تنها راه‌حل، توقف نسل‌کشی در غزه است

الحوثی تاکید کرد: اصرار بر سیاست جنگ به نفع ملت‌های دشمن و نیز صهیونیست‌ها نیست و حملات دشمن آمریکایی و انگلیسی به کشور ما هیچ کمکی به اسرائیل در جنایاتش در غزه نمی‌کند و راه‌حل تنها متوقف کردن جنایات نسل‌کشی و لغو محاصره علیه ملت فلسطین است.

او ادامه داد: آمریکا و طرف‌های اروپایی بر غارت ظالمانه منابع دیگران تکیه دارند و سیاست‌های اقتصادی ویرانگر و زیان‌باری را بر دیگر ملت‌ها اعمال می‌کنند.

این رهبر مقاومت یمن گفت: آمریکا زمانی که از تحولات جاری در دریای سرخ حرف می‌زند، سعی دارد دیگران را نیز مداخله دهد اما کشورهای جهان باید بر این اساس با آمریکا، انگلیس و اسرائیل تعامل داشته باشند که آن‌ها بر دروغ و اتهام زنی تکیه دارند، در واقع آمریکا سعی دارد برخی کشورهای عربی را به مواضعی منفی سوق دهد. 

الحوثی با اشاره به تظاهرات میلیونی هفته گذشته ملت یمن در صنعا و سایر استان‌ها گفت: دیدن تصاویر این نسل‌کشی برای هرکس ذره‌ای وجدان داشته باشد، برای آمدن به میدان‌ها آن هم هر روز و نه فقط جمعه‌ها کافی است؛ آنچه در غزه در حال وقوع است، عادی نبوده و مسوولیت دربرابر آن بسیار بزرگ است، نکته مهم تداوم این موضعگیری است. 

او با اشاره به این شعار میلیون‌ها یمنی که «شما تنها نیستید» گفت: این فقط یک شعار نیست و اگر برای مردم ما شرایطی فراهم شود که برای جنگیدن به فلسطین برود، صدها هزار تن از آنها می‌رفتند، یمن تا پیروزی در کنار غزه است. 

رهبر انصارالله یمن در پایان نیز از مردم این کشور برای حضور میلیونی در راهپیمایی بزرگ فردا جمعه در صنعا و دیگر استان‌های یمن دعوت کرد. 

انتهای پیام

لینک خبر

لینک های ویژه


گوناگون

بهترین تعمیرگاه بنز در تهران

امداد خودرو مرودشت

امداد خودرو استان مرکزی


آخرین اخبار


ایلنا : تمرین شنبه پرسپولیس با حضور بانوی هوادار

ایسنا : خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی به سوئیس و ایرلند رسید

ایلنا : گل دوم پورتو به چاوز با پاس گل طارمی به یاد پرسپولیس(ویدیو)

ایسنا : هت تریک‌ کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر

ایسنا : حمله به یک سیاستمدار حزب سوسیال دموکرات آلمان

مهر : برگزاری اجتماع «صادقیون» در رشت

ایسنا : تجلیل از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی

ایسنا : پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز

ایلنا : ویدیو: گل ششم النصر به الوحده توسط محمد الفتیل

ایسنا : توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم بین دوکشور

ایرنا : تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد+فیلم

ایسنا : آثار باستانی تپه «علی‌کش» نشان از ارتباطات اجتماعی با همسایگان دارد

ایرنا : آفریقا به جمهوری اسلامی اعتماد دارد/تلاش‌ها برای تعمیق روابط باید زودتر آغاز می‌شد

ایسنا : رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه

صدا و سیما : سازوکار‌ها و آمادگی‌ها برای اجرای دور دوم انتخابات مجلس

مهر : اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه

مهر : آئین تجدید میثاق با شهید والامقام «مرتضی غلامی» درگناوه

ایسنا : سد کنجانچم دشت مهران را آبیاری می‌کند

ایسنا : امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس

مهر : ورود سامانه بارشی جدید به جو استان کرمانشاه

ایسنا : برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند

ایسنا : کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد

ایسنا : ترافیک سنگین در محورهای خروجی گیلان

ایسنا : از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال

ایلنا : اوزونیدیس: چرا فقط ما فردا بازی می‌کنیم؟

تسنیم : پیروزی 6 گُله النصر با هت‌تریک رونالدو

تسنیم : رسانه عبری متن توافق پیشنهادی مبادله اسرا را منتشر کرد

مهر : بارش باران اخیر در پاوه از مرز ۱۰۰۰ میلی‌متر گذشت

مهر : عملیات جستجو و نجات ۱۵ گردشگر مفقود شده در جنگل های نوشهر

مهر : مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود

ایرنا : دیدار وزرای خارجه ایران و سودان در گامبیا

ایرنا : انتخاب برتر صنعتگران: معرفی پرفروش ترین پی ال سی های دلتا

ایلنا : تبریک رسمی بارسلونا به رئال مادرید بابت قهرمانی در لالیگا + عکس

ایسنا : بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز

تسنیم : تقدیر از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با اسرائیل

تسنیم : ایستگاه‌های زمینی؛ کلید توسعه فضایی ایران

ایرنا : اقدام جالب قرمزها؛ حضور هوادار مبتلا به سرطان در تمرین پرسپولیس

مهر : خط‌ونشان جدید کنگره آمریکا برای مجازات دانشجویان حامی غزه

مهر : قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا

ایسنا : رکوردهای شیرین مودریچ و کارلتو در شب شیرینی رئالی‌ها

ایرنا : تنیس روی میز عربستان؛ چین تایپه هم حریف نوشاد عالمیان نشد

ایسنا : آتش بازی هالند در لیگ جزیره/ هنوز چهار فینال دیگر باقی مانده

ایلنا : پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد

تسنیم : تداوم بردهای عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان

ایرنا : نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند

ایرنا : دانشجویان دانشگاه لوزان سوئیس خواستار پایان همکاری علمی با رژیم صهیونیستی شدند

مهر : لزوم تجهیز امامزاده ابراهیم(ع) به سیستم اطفای حریق شبکه ای

مهر : جاری شدن سیل در روستای فیروزه

ایرنا : وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، نتانیاهو را تهدید کرد

Loader

در حال دریافت و بارگذاری جدیدترین اخبار

... لطفا چند ثانیه منتظر بمانید