تلاش‌های دیپلماتیک ایران برای خنثی‌سازی جوسازی تل‌آویو علیه یک دفاع مشروع

تلاش‌های دیپلماتیک ایران برای خنثی‌سازی جوسازی تل‌آویو علیه یک دفاع مشروع

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران چند روز بعد از عملیات «وعده صادق» برای شرکت در نشست عالی شورای امنیت سازمان ملل متحد در ارتباط با تحولات اخیر غرب آسیا و دیدار با برخی از همتایان خود راهی نیویورک شد و با تعدادی از رسانه های مهم بین‌المللی از جمله شبکه‌های خبری سی‌ان‌ان و ان‌بی‌سی مصاحبه کرد.

به گزارش ایسنا، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه ایران بامداد روز پنچ شنبه ۳۰ فروردین ماه وارد نیویورک شد و در ابتدای ورود درجمع خبرنگاران با تشریح اهداف سفر خود پرداخت و در پاسخ به سوالی در مورد پیام ایران به آمریکا بعد از عملیات وعده صادق با بیان اینکه از زمانی که در جمهوری اسلامی ایران تصمیم برای هشدار و تنبیه لازم رژیم اسرائیل گرفته شد، آمریکا را مطلع کردیم، گفت: پس از عملیات وعده صادق، ساعت تقریبا دو و نیم بامداد یکشنبه هفته جاری پیام دیگری را به ایالات متحده آمریکا ارسال کردیم که بگوییم به دنبال توسعه تنش در منطقه نیستیم.

امیرعبداللهیان افزود: به دلیل اینکه رژیم اسرائیل در یک اقدام تروریستی، سفارت جمهوری اسلامی ایران را در دمشق بصورت مستقیم هدف قرار داد و مستشاران رسمی نظامی ما در سوریه در این اقدام تروریستی اسرائیل به شهادت رسیدند و ما مدت‌ها با درک شرایط منطقه خویشتنداری کرده بودیم و مرتب به دبیرکل سازمان ملل اعلام می‌کردیم که شورای امنیت باید به وظیفه خودش برای مقابله با این اقدامات رژیم اسرائیل عمل کند؛ از زمانی که در جمهوری اسلامی ایران تصمیم گرفته شد که در چارچوب حقوق بین‌الملل و دفاع مشروع، پاسخ لازم به رژیم اسرائیل داده شود و هشدار و تنبیه لازم صورت بگیرد، ما آمریکا را مطلع کردیم.

اقدام نظامی ایران وفق حقوق بین‌الملل صورت گرفت

امیرعبداللهیان در روز پنچ شنبه و پیش از شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل در مورد تحولات غرب آسیا و رای گیری در ارتباط با عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل با «یان بورگ» وزیر امور خارجه مالت که کشورش ریاست دوره‌ای شورای امنیت سازمان ملل را برعهده دارد، دیدار و در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و روابط دوجانبه بین دو کشور گفت‌وگو و تبادل‌نظر کرد.

وزیر امور خارجه ایران در این دیدار که در نیویورک و در محل سازمان ملل متحد برگزار شد، با  تشریح پاسخ مقتدرانه اخیر نیروهای مسلح کشورمان علیه رژیم صهیونیستی اظهارکرد: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.

رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان همچنین ضمن هشدار نسبت به هرگونه ماجراجویی توسط رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد.

تلاش‌های دیپلماتیک ایران برای خنثی‌سازی تبلیغات منفی تل‌آویو علیه یک دفاع مشروع
دیدار وزیران خارجه ایران و مالت

امیرعبداللهیان پس از این دیدار در نشست ویژه شورای امنیت سازمان ملل در ارتباط با عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل که به درخواست الجزایر برگزار شد شرکت کرد و ضمن دفاع از این پیشنهاد اظهار کرد: قویاً از شورای امنیت انتظار می‌رود با تصویب یک قطعنامه جامع، قاطع و تحت فصل هفتم منشور ملل متحد، نسبت به برقراری آتش‌بس فوری، کامل، بی‌قید و شرط و دائم در تمام مناطق غزه از جمله در رفح و حتی کرانه باختری، رفع کامل محاصره انسانی غز و تبادل انسانی اسرا اقدام کند.

او همچنین نسبت به موظف ساختن رژیم صهیونیستی  به خروج فوری، کامل و غیرمشروط تمامی نیروهای نظامی و ادوات و تجهیزات آن‌ها از غزه و ضرورت بازگشت امن مردم به مناطق و اماکن خود، اعمال تحریم جامع و فوری تسلیحاتی علیه رژیم اسرائیل و حمایت از قرار موقت الزام‌آور دیوان بین‌الملل دادگستری و فراهم ساختن زمینه محاکمه و مجازات تمامی آمران، عاملان و حامیان جنایات اسرائیل به دلیل ارتکاب نسل‌کشی، کشتار هدفمند خبرنگاران، کارکنان نهادهای مردمی خدمات رسانی، کاربرد مکرر سلاح‌های غیرمتعارف از جمله بمب‌های فسفری و تهدید مکرر مقامات رژیم اسرائیل به استفاده از بمب هسته‌ای در غزه تاکید کرد.

این دیپلمات عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران همچنین در بخشی از صحبت‌های خود در این نشست به تببین چرایی اجرای عملیات وعده صادق از سوی جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت: می‌خواهم از نیویورک و با صدای بلند روشن سازم که ایران همواره بخش مثبت تحولات منطقه، در تثبیت صلح و امنیت پایدار و از جمله مبارزه با تروریسم بوده است. ما در تحقق حداکثری امنیت ملی و منافع کشور و امنیت جمعی منطقه حساس غرب آسیا با هیچ طرفی تعارف نخواهیم داشت. شورای امنیت باید رژیم سرکش و یاغی اسرائیل را مهار و ریشه جنگ و نسل کشی در غزه را فورا پایان دهد.

امیرعبداللهیان همچنین به اقدامات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن مستشاران نظامی ایران در سوریه اشاره کرد و افزود: زمانی که در مورد امنیت پایدار و ثبات منطقه و مقابله با تروریسم صحبت می‌کنیم، نمی‌توان به نقش بسیار تاثیرگذار و برجسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مبارزه با تروریسم اشاره نکرد، تاکید کرد: نمی‌توان از فداکاری سرداران و فرماندهان آن، به‌ویژه سرلشکر قاسم سلیمانی تجلیل نکرد. بی‌تردید فداکاری سردار سلیمانی و سپاه پاسداران در بازگرداندن آرامش به منطقه و در کمک به دولت و مردم عراق و سوریه زبانزد همگان است.

او در همین ارتباط تاکید کرد: در این چارچوب مستشاران نظامی ضد تروریسم ایران با قدرت به تلاش خود برای نیل به امنیت پایدار منطقه ادامه خواهند داد.

وزیر خارجه ایران همچنین طرح ۶ ماده‌ای تهران برای مسأله فلسطین را به شورای امنیت ارائه کرد.

اسرائیل تلاش داشت حق قانونی ایران برای دفاع مشروع از خود را زیر سوال ببرد

«مراد عنادی» کارشناس مسائل بین‌المللی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سفر وزیر امور خارجه به نیویورک و سخنرانی وی در نشست عالی شورای امنیت ملل در ارتباط با تحولات اخیر آسیا گفت: وزیر امور خارجه توانست از فرصت به وجود آمده برای تبیین دلایل پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی استفاده کند و فضاسازی‌های نادرستی که در این زمینه به وجود آمده بود را تا حدودی از بین برود.

عنادی با بیان این‌که متاسفانه شاهد توزیع ناعادلانه قدرت و برخورد یکسویه و سیاسی رسانه‌ها با تحولات بین‌الملل هستیم، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در طول چند ماه گذشته ۳۵ هزار نفر را به شهادت رساند و به خود اجازه داده که در یک کشور ثالث برخلاف کنوانسیون‌های بین‌المللی و قوانین و مقررات موجود به سفارتخانه یک کشور که در واقع جزو خاک آن کشور محسوب می‌شود، حمله موشکی کند.

او با بیان این‌که این رژیم در یک حرکت بی‌شرمانه تلاش داشت حق قانونی ایران برای دفاع مشروع از خود را زیر سوال ببرد، گفت: وقتی عملیات وعده صادق نیز انجام شد این رژیم با کمک چند عضو دائم شورای امنیت از جمله انگلیس، آمریکا و فرانسه سعی کرد خود را قربانی جلوه دهد و از دیگر سو اجازه ندهد که حمله این رژیم به سفارت ایران در سوریه در شورای امنیت محکوم شود.

این کارشناس مسائل بین‌المللی خاطر نشان کرد: در این شرایط در کنار مباحث رسانه‌ای و نظامی لازم بود که حرکت‌های دیپلماتیک در عرصه سیاست خارجی کشور نیز تقویت شود و مقامات وزارت امور خارجه در دیدارها و رایزنی‌هایی که انجام می‌دهند مواضع جمهوری اسلامی ایران را تبیین کنند.

 او تصریح کرد: در همین راستا وزیر امور خارجه با سفر به نیویورک و شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل ضمن تشریح مواضع ایران در مورد موضوع غزه به تبیین دلایل اجرای عملیات وعده صادق پرداخت و تاکید کرد این‌ حق قانونی و مشروع ایران بوده که به حمله رژیم صهیونیستی پاسخ دهد.

تلاش‌های دیپلماتیک ایران برای خنثی‌سازی تبلیغات منفی تل‌آویو علیه یک دفاع مشروع
دیدار وزیران خارجه ایران و اردن

اقدام نظامی ایران بسیار دقیق بود

به گزارش ایسنا، امیرعبداللهیان پس از سخنرانی در این نشست که با توجه به وتوی آمریکا به نتیجه‌ای دست پیدا نکرد، با «ایمن الصفدی» وزیر خارجه اردن در محل سازمان ملل دیدار کرد.

رئیس دستگاه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در این گفت‌وگو ضمن تشریح ضرورت و ابعاد اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در چارچوب دفاع مشروع و هشدار و پاسخ تنبیهی به حمله گستاخانه رژیم اسراییل بر سفارت ایران در دمشق، تاکید کرد: اقدام نظامی ایران بسیار دقیق و حساب شده علیه پایگاه های نظامی و اطلاعاتی مبدأ حمله به مکان دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه اردن در حالی انجام شد که در روزهای پس از انجام عملیات وعده صادق، انتقاداتی در فضای مجازی و رسانه‌ای ایران نسبت به نوع عملکرد این کشور در شب اجرای این عملیات و گزارش‌ها درباره کمک به رژیم صهیونیستی در رهگیری پهپادها و موشک‌های ایرانی مطرح شده بود.

تلاش‌های دیپلماتیک ایران برای خنثی‌سازی تبلیغات منفی تل‌آویو علیه یک دفاع مشروع
دیدار امیرعبداللهیان و گوترش

تنها منشأ حملات به سفارت ایران مورد حمله قرار گرفت

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در روز پنچ‌شنبه و در ادامه رایزنی‌ها و ملاقات‌های دیپلماتیک خود در نیویورک، با «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی ایران در این دیدار  عملیات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه مواضع نظامی رژیم متجاوز صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و حقوق بین‌الملل را تشریح کرد و گفت: با وجودی که ایران قادر بود این عملیات را در شعاع گسترده‌تری انجام دهد، صرفاً آن بخش از مواضع نظامی رژیم صهیونیستی هدف قرار داده شد که از آنجا حمله به سفارت کشورمان در دمشق صورت گرفته بود.

امیرعبداللهیان ضمن تشکر از تلاش‌های دبیرکل سازمان ملل متحد در کمک به مردم فلسطین افزود: ناکارآمدی شورای امنیت و عدم محکومیت حمله رژیم اسرائیل به سفارت ایران در دمشق، موجب شد تنها گزینه‌ای که در برابر کشورم باقی بماند، دفاع مشروع از خود و تنبیه رژیم صهیونیستی بود.

در این دیدار، گوترش نیز با اشاره به عملیات جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم اسرائیل، خواستار تداوم خویشتن‌داری از سوی طرف‌های درگیر در مناقشات منطقه شد. دبیرکل سازمان ملل متحد بار دیگر هر گونه حمله و تعرض به اماکن دیپلماتیک را به شدت محکوم و تاکید کرد اماکن دیپلماتیک باید از مصونیت برخوردار باشند.

تلاش‌های دیپلماتیک ایران برای خنثی‌سازی تبلیغات منفی تل‌آویو علیه یک دفاع مشروع
مصاحبه امیرعبداللهیان با سی‌ان‌ان

پاسخ ایران به اسرائیل «محدود و حداقلی» بود

امیرعبداللهیان پس از دیدارهای دیپلماتیک خود در روز پنج شنبه، در عرصه دیپلماسی رسانه‌ای نیز فعال بود و به صورت زنده با شبکه خبری سی‌ان‌ان مصاحبه کرد.

او در مصاحبه با «آرین بارنت» مجری معروف سی‌ان‌ان در اظهاراتی تصریح کرد: پاسخ ایران به اسرائیل «محدود و حداقلی» بود و تهران می‌توانست پاسخ تندتری به حمله تروریستی این رژیم بدهد.

امیرعبداللهیان ابراز امیدواری کرد رژیم صهیونیستی بار دیگر اشتباه بزرگ خود را تکرار نکند و گفت: «ما خواستار بروز بحران‌ها در منطقه نیستیم».

این دیپلمات عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران در دومین روز سفر خود به نیویورک به صورت جداگانه با وزیران امور خارجه برزیل و الجزایر  نیز دیدار و رایزنی کرد.

او همچنین در ادامه رایزنی‌ها و ملاقات‌های دیپلماتیک خود در نیویورک، در نشستی با حضور سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی، به بیان دیدگاه‌های کشورمان پیرامون مساله فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی و همچنین دفاع مشروع ایران در مقابل رژیم اسرائیل پرداخت.

امیرعبداللهیان در این دیدار در واکنش به ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند کشورمان در اصفهان در بامداد روز جمعه به وقت ایران گفت: حامیان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در تلاشی مذبوحانه سعی داشتند از شکست مجددشان، پیروزی بسازند و این موضوع را بزرگ‌نمایی کنند؛ در حالی که ریزپرنده‌های ساقط‌ شده هیچ خسارت مالی و جانی در بر نداشته‌اند.  

رئیس دستگاه سیاست خارجی ایران خاطرنشان کرد: باید ریشه بحران کنونی مورد توجه قرار گیرد که ناشی از جنگ افروزی، نسل‌کشی و جنایات جنگی و ترکیب رژیم اسرائیل علیه غزه و کرانه باختری است و اگر جنگ علیه غزه متوقف شود، آرامش به کل منطقه باز می‌گردد و همه ما از جمله ایران از این آرامش سود خواهیم برد.

تلاش‌های دیپلماتیک ایران برای خنثی‌سازی تبلیغات منفی تل‌آویو علیه یک دفاع مشروع
نشست امیرعبداللهیان با سفرای کشورهای سازمان همکاری‌های اسلامی

ما می‌توانیم حیفا و تل آویو را بزنیم

او همچنین در مصاحبه‌ با شبکه خبری ان‌بی‌سی گفت: «آنچه بامداد جمعه در اصفهان رخ داد، یک حمله نبود. آن‌ها به مثابه اسباب بازی‌هایی بودند که کودکان ما با آن‌ها بازی می‌کنند نه پهپاد».

وزیر خارجه ایران تصریح کرد: تهران برنامه‌ای برای پاسخ ندارد مگر اینکه رژیم صهیونیستی یک حمله بزرگ و چشمگیر انجام دهد.

او با هشدار به اینکه اگر رژیم صهیونیستی به ایران حمله کند، واکنشی به مراتب شدیدتر و قاطع‌تر دریافت می‌کند، ادامه داد: اگر اسرائیل اقدامی جدی علیه کشور من انجام دهد و این برای ما ثابت شود، پاسخ ما فوری و حداکثری خواهد بود و باعث پشیمانی آنها خواهد شد.

امیرعبداللهیان همچنین گفت: ما می‌توانیم حیفا و تل آویو را بزنیم. ما می‌توانیم همچنین تمامی بنادر اقتصادی اسرائیل را هدف قرار دهیم. اما خطوط قرمز ما غیرنظامیان هستند. هدف ما فقط اهداف نظامی است.

تلاش‌های دیپلماتیک ایران برای خنثی‌سازی تبلیغات منفی تل‌آویو علیه یک دفاع مشروع
مصاحبه امیرعبداللهیان با ان‌بی‌سی

صهیونیست‌ها و حامیان آن خلع سلاح شدند

عنادی در ادامه مصاحبه با ایسنا و با بیان این‌که تبیین این مواضع روشنگرانه در جلوگیری از ادامه جوسازی صهیونیست‌ها و حامیانش  علیه تهران موثر بود، اظهار کرد: وزیر امور خارجه در سخنرانی خود در شورای امنیت سازمان ملل و در دیدارهای جانبی که داشت رژیم صهیونیستی را ناقض قوانین بین‌المللی معرفی کرد و این‌که ایران براساس حق دفاع مشروع در برابر اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی از خود دفاع کرده است و این اظهارات توانست فضاسازی منفی رژیم صهیونیستی علیه ایران را خنثی کند.

این کارشناس مسائل بین الملل با بیان این‌که این سفر را می‌توان به موقع و موفقیت‌آمیز دانست، تصریح کرد: وقتی سفر در سطح وزیر خارجه انجام می‌شود، توجه رسانه‌ها به مواضع بیشتر  ایران جلب می‌شود و وزیر امور خارجه در مصاحبه‌هایی که با رسانه‌های بین‌المللی و مطرح انجام دادند توانسته تا حدود زیادی جوسازی ایجاد شده علیه ایران خنثی کند و به نوعی صهیونیست‌ها و حامیانش را خلع سلاح کند.

به گزارش ایسنا، وزیر خارجه ایران در جریان حضور در نیویورک با وزیران امور خارجه امارات، اردن و ترکیه نیز به صورت تلفنی رایزنی و گفت وگو کرد.

ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن در گفت‌وگوی تلفنی با امیرعبداللهیان تصریح کرد: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوء استفاده اسرائیل قرار نگیرد.

موضوع لغو تحریم‌ها در نیویورک مطرح شد

امیرعبداللهیان در پایان سفر ۲ روزه خود به نیویورک در جمع خبرنگاران ایرانی به تشریح نتایج این سفر پرداخت و گفت: در بخشی از دیدارها در جریان این سفر به دلیل ماهیت و طبیعت کار در نیویورک، موضوع دیپلماسی برای لغو تحریم‌ها هم مورد توجه قرار داشت.

انتهای پیام

لینک خبر

لینک های ویژه


گوناگون

بهترین تعمیرگاه بنز در تهران

امداد خودرو مرودشت

امداد خودرو استان مرکزی


آخرین اخبار


ایلنا : ویدیو: گل سوم الهلال به التعاون توسط صالح الشهری

ایرنا : ورود آب به داخل حیاط منازل در اهواز/ فعالیت یک هزار نیرو برای دفع آب‌های سطحی

ایلنا : برادر مهران غفوریان شایعه ساواکی بودن پدرشان را تکذیب کرد

مهر : سیلاب در روستای انگشتجان بخش تسوج شهرستان شبستر

ایلنا : ویدیو: گل دوم الهلال به التعاون توسط سعود عبدالحمید

مهر : تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران

ایلنا : ویدیو: گل اول الهلال به التعاون توسط میتروویچ

ایرنا : پانزده اردیبهشت روز شیراز

ایرنا : بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی

ایسنا : جانمایی نخستین ایستگاه مدرن لرزه‌نگاری برخط کشور در قشم

ایلنا : چهره واقعی خورشید را از این زاویه ببینید + فیلم

ایرنا : نفرات برتر اسکیت فری استایل معرفی شدند

مهر : تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان صهیونیست

ایسنا : سریال بردهای الهلال در لیگ عربستان

صدا و سیما : سر دادن شعار «شرمت باد» روبروی خانه رئیس دانشگاه کلمبیا

ایسنا : برگزاری آزمون گسترده استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان

ایلنا : پایان مسابقات اسکیت فری استایل

ایسنا : سفر مدیر سیا به مصر با دستورکار آتش‌بس در غزه

صدا و سیما : استقبال حماس از موضع‌گیری نیروهای مسلح یمن

ایسنا : عملیات ضدصهیونیستی القسام در خارج از فلسطین

مهر : سیل شبستر تلفات جانی نداشت

مهر : برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در آذربایجان شرقی

ایسنا : فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه النجاه

ایرنا : امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام

تسنیم : چادرملو قهرمان نیم فصل اول اسلحه اپه آقایان شد

مهر : نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد

تسنیم : سیل وحشتناک در شبستر آذربایجان شرقی‌ + فیلم

ایرنا : پروازهای فرودگاه اهواز به حالت عادی برگشت

مهر : تدفین دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران

ایسنا : پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت 

ایسنا : تاریخچه آتش‌سوزی، پیوست ساخت‌وسازها باشد/بیمه در اسرع وقت کارشناسی را آغاز کند

صدا و سیما : مروری بر ۸ ماهِ انتخاباتی

ایلنا : ۶ ویژگی منحصر به فردی که تک فرزندها دارند

مهر : دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران آرام گرفتند

ایرنا : امدادرسانی تیم‌های عملیاتی هلال احمر ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی

ایسنا : صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان

مهر : دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت

ایرنا : بازسازی واحدهای خسارت دیده روستای امامزاده ابراهیم باید قانونمند و علمی باشد

ایرنا : بازسازی واحدهای خسارت دیده روستای امامزاده ابراهیم باید علمی باشد

ایرنا : بازسازی واحدهای خسارت دیده روستای امامزاده ابراهیم باید قاونمند و علمی باشد

ایرنا : برق شهر معمولان لرستان وصل شد

تسنیم : بیمارستان رازی کوهدشت سال 1404 افتتاح می‌شود

مهر : تعلیق تبادل تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با رژیم صهیونیستی

مهر : تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با رژیم صهیونیستی

صدا و سیما : انتفاضه دانشجویان فرانسوی در حمایت از فلسطین

تسنیم : تصادف خونین مینی‌بوس در شاهین‌شهر با 15 مصدوم

ایسنا : قدردانی مقاومت فلسطین از حمایت یمن از مردم غزه

ایرنا : ۶کودک گرفتار در کوه‌های کرمان نجات یافتند

ایرنا : نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های کرمان

Loader

در حال دریافت و بارگذاری جدیدترین اخبار

... لطفا چند ثانیه منتظر بمانید