روز ۱۹۴ طوفان‌الاقصی|حمله حزب‌الله به پایگاه نظامی میرون

روز 194 طوفان‌الاقصی|حمله حزب‌الله به پایگاه نظامی میرون

در یکصد و نود و چهارمین روز جنگ در غزه، ارتش اشغالگر از شمال تا جنوب غزه را زیر آماج حملات توپخانه‌ای و هوایی قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، با گذشت 194 روز از جنگ در غزه، از ساعات ابتدایی بامداد امروز مناطق مختلف مسکونی آماج حملات هوایی و توپخانه‌ای است و همزمان با تأکید دوباره سران رژیم صهیونیستی بر حمله زمینی به رفح، مناطق مختلفی در این شهر مورد هدف حمله پهپادی و توپخانه‌ای قرار گرفت.

طبق آخرین آمار وزارت بهداشت غزه، تاکنون 33843 شهید و 76575 نفر دیگر زخمی شده‌اند. بمباران خانه‌های مسکونی نیز از اواخر شب گذشته تا بامداد امروز حداقل سه مرتبه تکرار شده است.

 

کاربران محترم مهمترین تحولات یکصد و نود و چهارمین روز عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

**********************************************************************************

انهدام یک دستگاه بولدوزر ارتش اسرائیل در مرکز غزه

گردا‌ن‌های القسام، شاخه نظامی حماس اعلام کرد که یک دستگاه بولدوزر ارتش رژیم صهیونیستی از نوع (D9) را در شرق دیر البلح واقع در مرکز نوار غزه با راکت یاسین هدف قرار داده و منهدم کرده است.

 

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اطراف شهرک «الناقوره» در جنوب لبنان را بمباران کردند.

 

حزب الله لبنان مسئولیت حمله پهپادی به شمال فلسطین اشغالی را به عهده گرفت

حزب الله لبنان در بیانیه ای هفتم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن و در پاسخ به ترور تعدادی از رزمندگان مقاومت در «عین بعال» و «الشهابیه» امروز چهارشنبه مقر سری فرماندهی  اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در روستای «عرب العرامشه» با موشک‌های هدایت شونده و پهپادهای انتحاری هدف قرار داد و در این عملیات تعدادی از نظامیان رژیم صهیونیستی کشته و زخمی شدند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که شمار مجروحان حمله پهپادی حزب الله لبنان به منطقه عرب العرامشه در منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی به 13 نفر افزایش یافته است.

حزب‌الله پایگاه نظامی میرون را هدف قرار داد

حزب الله لبنان در بیانیه ششم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی مقاومت شجاع و شریف آن و همچنین در پاسخ به حملات دشمن به روستاها، منازل شهروندان در جنوب لبنان و ترور رزمندگان مقاومت امروز چهارشنبه پایگاه کنترل هوایی «میرون» را با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار داده و تجهیزات آن‌ها را منهدم کردند.

 

قطر: خاورمیانه شرایط سخت و پیچیده‌ای را پشت سر می‌گذارد

محمد بن عبدالرحمن، وزیر خارجه و نخست وزیر دولت قطر با بیان اینکه منطقه خاورمیانه شرایط سخت و پیچیده ای را پشت سر می‌گذارد از همه طرف‌های درگیر خواست تنش در منطقه را کاهش دهند.

وزیر خارجه قطر کشتار شهروندان فلسطینی را محکوم و اعلام کرد  که مجازات جمعی شهروندان فلسطینی به دست اسرائیل درست نیست.

محمد بن عبدالرحمن سیاست محاصره و گرسنگی در غزه را محکوم کرد.

 

بازداشت بیش از 5 هزار فلسطینی در غزه

دفتر رسانه ای دولت فلسطین مستقر در غزه اعلام کرد که اشغالگران رژیم صهیونیستی بعد از تهاجم نظامی به غزه از هفتم اکتبر تاکنون بیش از 5 هزار شهروند فلسطینی را بازداشت کرده‌اند.

 

حمله توپخانه‌ای رژیم اسرائیل به اردوگاه النصیرات

توپخانه‌های ارتش رژیم اسرائیل شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را هدف قرار دادند.

 

حملات راکتی مقاومت به پایگاه نظامی ارتش اسرائیل

گردانهای الناصر صلاح الدین اعلام کرد که پایگاه زیکیم ارتش رژیم صهیونیستی را با راکت‌های 107 درهم کوبیده است.

 

پایگاه هوایی «میرون» صهیونیست‌ها هدف حملات راکتی قرار گرفت

شبکه خبری المیادین لبنان گزارش داد که پایگاه هوایی میرون ارتش این رژیم در شمال اراضی اشغالی هدف حملات راکتی شلیک شده از سمت لبنان قرار گرفت.

 

کمیته‌های مقاومت فلسطین خواستار همبستگی با اسرای فلسطینی شد

کمیته های مقاومت در فلسطین به مناسبت روز اسیر فلسطینی اعلام کرد: از همه ملت فلسطین می‌خواهیم که خشم خود را برای همبستگی با زندانیان فلسطینی محبوس  در زندان‌های نازی که با انواع شکنجه و آزار در بازداشتگاه‌های اسرائیل مواجه هستند، تشدید کنند.

 

حماس: آزادی اسرای فلسطینی اولویت اصلی ماست

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در روز اسیر اعلام کرد: اسرای آزاده  ما در قلب عملیات طوفان الاقصی قرار دارند و آزادی آن‌ها از زندان‌های دشمن اولویت اصلی ماست.(لینک)

 

افزایش آمار شهدای غزه به 33 هزار و 899 نفر

وزارت بهداشت در نوار غزه از افزایش آمار شهدای تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به 33 هزار و 899 نفر و افزایش مجروحان به 76 هزار و 664 نفر خبر داد.
همچنین طی 24 ساعت گذشته، اشغالگران مرتکب 6 جنایت کشتار دسته جمعی علیه خانواده های فلسطینی شدند که در نتیجه آن، 56 نفر به شهادت رسیده و 89 نفر دیگر زخمی شدند.

 

افشاگری رسانه های رژیم صهیونیستی درباره موفقیت حمله پهپادی موشکی ایران

رسانه های عبری گزارش دادند: ادعاهای سخنگوی ارتش در خصوص اندک بودن زیانهای ناشی از حمله ایران به  اسرائیل(فلسطین  اشغالی) صحت ندارد.
بر خلاف گفته های سخنگوی ارتش، 9 موشک ایران از سامانه دفاعی اسرائیل عبور کرده و به نیواتیم نفوذ کردند نه 7 موشک

بر اساس این گزارشف موشکهایی که موفق شدند از سامانه هوایی عبور کنند،نشان دادند که در صورت حمله به تجمعات شهری، تلفات و خسارتهای سنگینی به بار خواهد آمد.

 

روزانه 60 نظامی اسرائیلی در غزه نقص عضو می‌شوند

پایگاه عبری والا گزارش داد که در جنگ غزه روزانه 60 نظامی اسرائیلی نقص عضو می‌شوند و این آمار روزانه به ثبت می‌رسد.

 

عضو انصارالله: عملیات  یمن علیه کشتی‌های اسرائیلی تا توقف جنگ علیه غزه ادامه خواهد یافت
حزام الاسد عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله گفت: عملیات یمنی‌ها علیه کشتی های مرتبط با اسرائیل تا توقف جنگ علیه نوار غزه ادامه خواهد یافت.
حمله به کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی در پاسخ به تجاوزات آنها به یمن ادامه می‌یابد.

 

رسانه های  عبری : ادعاهای ارتش اسرائیل درباره حملات پهپادی موشکی ایران «بی اساس» است
رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره به  تناقض گویی مقامات صهیونیستی درباره عملیات پهپادی و موشکی ایران گزارش دادند: ادعاهای سخنگوی ارتش اسرائیل مبنی بر اینکه هیچ پهپاد ایرانی وارد اسرائیل(فلسطین اشغالی) نشده، صحت ندارد.
بر اساس گزارش این رسانه‌ها، ادعای ارتش اسرائیل درباره میزان رهگیری موشکها و پهپادهای ایرانی، مبالغه آمیز است که این امر می تواند سبب بی اعتنایی اسرائیلیها شود.

 

شهادت 6 نفر در شمال غزه

شبکه الجزیره از شهادت شش نفر در حمله هوایی ارتش رژیم اسرائیل به تجمع شهروندان فلسطینی در محله الشیخ رضوان شهر غزه خبر داد.

 

زخمی شدن نظامی صهیونیست در غزه

ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که یکی از نظامیانش در درگیری‌های نوار غزه زخمی شده و متعاقبا به بیمارستان منتقل شده است.

 

حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه برانیت اسرائیل

مقاومت اسلامی لبنان: رزمندگان مقاومت اسلامی امروز چهارشنبه باردیگر محل استقرار تازه تاسیس نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «برانیت» هدف حملات موشکی قرار دادند.

 

حزب الله تجمع نظامیان اسرائیل را هدف قرار داد

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای چهارم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی مقاومت شجاع و شریف آن، امروز چهارشنبه تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «رامیا» هدف حملات موشکی توپخانه‌ای قرار دادند.

 

فعال شدن آژیرهای هشدار در شمال فلسطین اشغالی

رسانه‌های رژیم اسرائیل از فعال شدن آژیرهای هشدار در تعدادی از شهرک‌های الجلیل غربی خبر دادند.

 

حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه برانیت اسرائیل

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی امروز محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «برانیت» با موشک و حملات توپخانه‌ای هدف قرار دادند.

 

عقب نشینی ادوات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از بیت حانون در شمال غزه

ادوات نظامی ارتش رژیم متجاوز صهیونیستی پس از 36 ساعت تجاوز و محاصره مدارسی که آوارگان را در خود جای داده، از شهر بیت حانون در شمال نوار غزه عقب نشینی کردند.
نظامیان صهیونیست، شماری از آوارگان بیگناه را هم بازداشت کردند.

 

جنگنده‌های اسرائیل شرکت داروسازی در غزه را بمباران کردند

منابع محلی فلسطین گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک شرکت داروسازی در شرق دیر البلح، واقع در مرکز غزه را بمباران کردند.

 

حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به جنوب غزه

ارتش رژیم صهیونیستی، شرق محله الزیتون در جنوب شهر غزه را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داد.

 

برافراشته شدن پرچم فلسطین بر ویرانه‌های خانه‌ها و آرزوی کودکان

بین ویرانی و مرگ؛ رویای کودکان غزه هنگامی که جنگ پایان یابد.کودکان غزه، پرچم فلسطین را بر روی ویرانه‌های منازلشان برافراشته‌اند و با بیان اینکه قطعا بار دیگر خانه هایشان را خواهند ساخت، اشغالگران صهیونیست را به چالش می کشند.

 

حزب الله لبنان مسئولیت حمله به مرکز نظامی «برانیت» را به عهده گرفت

حزب الله لبنان در بیانیه ای دوم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی مقاومت شجاع و شریف آن، ساعت 7:30  امروز چهارشنبه مقر فرماندهی در پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی را با موشک برکان هدف قرار داده و موشک مستقیما به هدف برخورد کرد.

 

شلیک 6 موشک از لبنان به سرزمین‌های اشغالی

شبکه خبری المیادین گزارش داد که 6 موشک‌ از لبنان به سمت الجلیل غربی، در سرزمین های اشغالی شلیک شد.

 

تک‌تیرانداز مقاومت نظامی صهیونیست را از پای درآورد

عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد یکی از تک‌تیراندازان این جنبش یک نظامی صهیونیست را در بیت‌حانون واقع در شمال هدف قرار داده است.

 

7 شهید در بمباران خانه‌ای در اردوگاه یبنا

در بمباران خانه‌ای در اردوگاه «یبنا» در مرکز شهر رفح تاکنون شهادت هفت نفر از جمله چهار کودک تأیید شده است؛ پیکر شهدا به بیمارستان «الکویت» رفح منتقل شده است.

به‌نوشته خبرگزاری شهاب، سازمان امدادرسانی غزه نیز اعلام کرد که نیروهای امدادی همچنان در حال آواربرداری خانه و بیرون کشیدن پیکر شهدا و مجروحین هستند.

2 شهید و 9 مفقودی در بمباران خانه‌ای در الشجاعیه

در بمباران خانه‌ای در منطقه «الشجاعیه» در شرق غزه نیز تاکنون 2 نفر شهید شده‌اند و همچنان 9 نفر زیر آوار مانده‌اند و امدادگران در تلاش برای خارج پیکر بی‌جان یا مجروح آن‌ها هستند.

 

بمباران خانه‌ای با 40 ساکن

جنگنده‌های ارتش اشغالگر یک خانه در محله «المشاهره» واقع در مرکز شهر غزه را هدف قرار دادند، خانه‌ای که نزدیک 40 نفر در آن زندگی می‌کردند. هنوز آمار شهدا و مجروحان این جنایت منتشر نشده است و نیروهای امدادی در حال آواربرداری هستند.

 

عزت الرشق: معادله جدیدی آغاز شده است، دوران قلدری اسرائیل تمام شده است

«عزت الرشق» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس گفت: تروریسم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در نوار غزه، به نگارش فصل جدیدی منجر خواهد شد و هر چیزی بعد از آن با قبل متفاوت خواهد بود.

او گفت: قلدری یا گردن‌کلفتی و ایجاد هرج‌ومرج در منطقه از سوی رژیم اشغالگر بدون آنکه مسئولیت چیزی را بپذیرد یا کسی او را کنترل کند؛ دیگر به پایان رسیده است.

 

حزب‌الله یک خودروی ارتش صهیونیستی را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که یک خودروی ارتش صهیونیستی را در بدو ورود به منطقه «المطله» در نزدیکی مرز لبنان هدف قرار داده است که تمامی نظامیان داخل آن کشته و یا زخمی شدند.


در حال تکمیل... .

لینک خبر

لینک های ویژه


گوناگون

بهترین تعمیرگاه بنز در تهران

امداد خودرو مرودشت

امداد خودرو استان مرکزی


آخرین اخبار


ایسنا : اکتشافات جهانی نفت و گاز سقوط کرد

مهر : فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد

مهر : تداوم حمله‌های هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به غزه

ایرنا : تهدید دیوان بین‌المللی دادگستری از سوی اعضای کنگره آمریکا؛ قرار بازداشت صادر نکنید

تسنیم : بازگشت هیئت حماس از قاهره برای تکمیل رایزنی‌ها

ایلنا : جواب سر بالا ملی‌پوشان به خطرناکترین سوال فوتسالی(ویدیو)

ایلنا : احمدعباسی: در جام جهانی باید 100 باشیم(ویدیو)

ایلنا : واکنش حسن‌زاده به وایرال شدن پنالتی عجیبش(ویدیو)

ایرنا : رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفت وگوها

ایلنا : احمدعباسی: لژیونر در فوتسال با فوتبال متفاوت است(ویدیو)

تسنیم : روز 207 طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه

ایسنا : یک عملکرد غیرمنتظره در مخچه کشف شد

ایلنا : خاطره شمسایی از پیشنهاد تبلیغات برای خوردن برنج(ویدیو)

ایلنا : احمدعباسی: قبل از فوتسال، تکواندوکار و فوتبالیست بودم(ویدیو)

ایلنا : ماجرای پنالتی عجیب حسن‌زاده از زبان شمسایی(ویدیو)

ایلنا : شمسایی: در منوی رستورانم خبری از برنج نیست!(ویدیو)

ایلنا : جزئیات قرارداد وحید شمسایی با فدراسیون فوتبال(ویدیو)

ایلنا : شمسایی: 3 تیم فارسی زبان به جام جهانی صعود کرده‌اند(ویدیو)

ایرنا : حمله موشکی حزب الله لبنان به ۲ شهرک صهیونیست‌نشین

ایرنا : درگیری شدید پلیس رژیم صهیونیستی با معترضان در تل‌آویو + فیلم

مهر : تلاش لابی‌های صهیونیستی برای جلوگیری از صدور حکم ضدسران تل‌آویو

مهر : تلاش لابی‌های صهیونیستی برای جلوگیر از صدور حکم ضدسران تل‌آویو

مهر : تلاش لابی‌های صهیونیستی برای صدور«مخفیانه»حکم لاهه ضدسران تل‌آویو

ایرنا : حادثه تیراندازی در ایالت کارولینا در آمریکا؛ سه افسر پلیس جان باختند + فیلم

ایسنا : علایم هشداردهنده‌ «آرتریت پسوریاتیک»

تسنیم : تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!

تسنیم : بایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیم

تسنیم : تهدید دادگاه لاهه از سوی برخی از اعضای کنگره آمریکا

تسنیم : تداوم تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا

ایرنا : عضو ارشد انصارالله: عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف تشکیل می‌دهد

مهر : دستگیری ۹۷ دانشجوی معترض از ۲ دانشگاه آمریکا

ایسنا : افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری

ایسنا : «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم

مهر : اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور

مهر : اعزام بسیجیان لرستان به اردوهای راهیان نور

ایرنا : دانشگاه کلمبیای آمریکا تعلیق دانشجویان حامی فلسطین را از تحصیل آغاز کرد

ایرنا : دانشگاه کلمبیای آمریکا تعلیق دانشجویان حامی فلسطین را از تحصیل آغاز کرد + فیلم

ایسنا : عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود

تسنیم : مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان

ایسنا : شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند

ایرنا : السیسی در گفت وگو با بایدن: عملیات در رفح عواقب ویرانگری به دنبال خواهد داشت

مهر : طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است

ایرنا : جمعی از اساتید آمریکایی خواستار بررسی ادعاهای نیویورک تایمز درباره حماس شدند

ایرنا : جمعی از اساتید روزنامه نگار آمریکایی خواستار بررسی ادعاهای نیویورک تایمز درباره حماس شدند

مهر : افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور

تسنیم : عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها

ایرنا : سخنگویان دولت آمریکا توپ توافق آتش بس در غزه را همچنان به زمین حماس انداختند

مهر : روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد

ایسنا : جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد

Loader

در حال دریافت و بارگذاری جدیدترین اخبار

... لطفا چند ثانیه منتظر بمانید