رستوران‌های معتبر را در اسنپ فود گرگان بشناسید.

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۶۷۰

بی‌شک شهر گرگان، یکی از شهرهایی است که بیشترین رستوران‌ها را با غذاهای متنوع و بی‌نظیر دارد. خوشبختانه، بیشتر این رستوران‌ها امکان سفارش آنلاین را با کیفیت مطلوب برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند تا در کمترین زمان ممکن سفارش به دست شما برسد. امکان سفارش آنلاین موجب می‌شود تا دیگر در صف‌های طولانی رستوران‌ها منتظر نباشید.

سفارش آنلاین غذاهای خوشمزه را می‌توان از طریق اسنپ فود در کمترین زمان ممکن دریافت کرد.

تنوع غذایی در رستوران‌هایی که سفارش آنلاین دارند، به اندازه سفارش حضوری است و تفاوت چندانی ندارد. بنابراین لازم نیست نگران این باشید که غذای موردعلاقه شما در منوی رستوران‌های آنلاین ممکن است نباشد. اگر دوست دارید با تعدادی از این رستوران‌های مطمئن و معتبر شهر گرگان برای سفارش آنلاین آشنا شوید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

آشنایی با رستوران‌های مطمئن در اسنپ فود گرگان

در ادامه، شما را با رستوران‌هایی آشنا می‌کنیم که غذاهای باکیفیت و خوشمزه‌ای را سرو می‌کنند. در بین این رستوران‌ها، رستوران ملل سابقه‌ای درخشان دارد که در اسنپ فود گرگان نیز فعالیت دارد.

رستوران ملل

یکی از رستوران‌های قدیمی شهر گرگان، رستوران ملل است که با بازسازی آن، ظاهری به‌روز پیدا کرده است. آنچه که موجب شده تا این رستوران، محبوبیت زیادی در بین مردم داشته باشد، ارائه غذاهای ایرانی با کیفیت بالا است.

 طعم غذاها بسیار به طعم غذاهای خانگی نزدیک است و از‌این‌رو، هر کسی که یک‌بار تجربه کند، دفعات بعد هم این رستوران را در گرگان انتخاب می‌کند. رستوران ملل، هم امکان سرو غذا به صورت حضوری و هم آنلاین را فراهم کرده است.

در صورتی که تصمیم دارید به صورت حضوری از غذاهای این رستوران میل کنید، در ساعات غیرپیک شلوغی بروید. در ساعات پیک آن، شلوغ است و ممکن است کمی منتظر بمانید. ناگفته نماند کیفیت غذاها و ارائه خدمات آن‌ها به قدری مناسب است که خستگی ناشی از انتظار را از شما رفع می‌کند.

این رستوران همچنین اتاق VIP برای مهمانان درنظر گرفته است. انواع خوراک، چلوکباب و دیگر غذاهای ایرانی در منوی رستوران ملل گرگان ارائه می‌شود که می‌توانید به صورت حضوری یا آنلاین از طریق اسنپ فود گرگان و در کمترین زمان ممکن سفارش دهید.

  • آدرس: گرگان، بلوار پنجم آذر، جنب سینما عصر جدید، رستوران ملل
  • ساعت سرویس‌دهی: 11 الی 24
  • شماره تماس: 0173179

دیگر رستوران‌های اسنپ فود گرگان

از دیگر رستوران‌های محبوب در گرگان به این موارد می‌توانیم اشاره کنیم:

رستوران بارانک

یکی از رستوران‌های معتبر و مطمئن در گرگان، رستوران بارانک است که هم غذای سنتی و هم فست فود سرو می‌کند. شما هم می‌توانید از انواع کباب، ماهی، دیزی، میرزاقاسمی آن سفارش دهید و هم از خوردن غذاهای مدرن آن مانند لازانیا یا انواع پیتزا لذت ببرید.

رستوران‌های معتبر را در اسنپ فود گرگان بشناسید.

انواع کباب از جمله کباب کوبیده را می‌توانید از رستوران بارانک سفارش دهید.

 

به طور کلی، منوی این رستوران به اندازه‌ای کامل هست که بتواند خواسته مشتریان خود با هر ذائقه‌ای را فراهم کند. شما می‌توانید غذای موردنظر خود را با سفارش آنلاین از طریق اسنپ فود گرگان، درب منزل دریافت کنید.

  • آدرس: گرگان، بلوار ناهارخوران، بعد از پل سید مسعود، نبش شهرک تالار، رستوران بارانک
  • ساعت سرویس‌دهی: از ساعت 12 الی 24
  • شماره تماس: 01735547552

 

رستوران دارچین

از دیگر رستوران‌های خوب شهر گرگان که غذاهای باکیفیتی را ارائه می‌دهد، رستوران دارچین است. در رستوران دارچین، انواع چلوکباب، خوراک، خورش و همچنین سالاد و پیش غذا سرو می‌شود که هر کدام طعم و مزه منحصر‌به‌فردی دارند. این رستوران با داشتن غذاهای متنوع ایرانی و انواع فست‌فود، امکان سفارش آنلاین را از طریق اسنپ فود در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

  • آدرس: خیابان بعثت، نبش بعثت 13، رستوران دارچین
  • ساعت سرویس‌دهی: 10 صبح الی 23

رستوران سلامت

از دیگر رستوران‌های پرطرفدار شهر گرگان، رستوران سلامت است که اغلب غذاهای ایرانی سرو می‌کند. منوی این رستوران با تنوع بسیار زیادی که دارد، شامل انواع چلوکباب، خورشت، خوراک، سالاد و پیش غذا و دیگر غذاهای سنتی ایرانی است.

رستوران‌های معتبر را در اسنپ فود گرگان بشناسید.

از منوی رستوران سلامت، سرو انواع پیش‌غذا است.

 

رستوران سلامت، به دلیل ارائه غذاهایی با کیفیت بالا، همچنان طرفداران خاص خودش را دارد. امکان ثبت سفارش آنلاین در اسنپ فود نیز باعث شده تا دسترسی به غذاهای خوشمزه این رستوران، راحت‌تر باشد.

  • آدرس: گرگان، گروهبان، خیابان جانبازان بین جانباز چهاردهم و جانباز دوازدهم، رستوران سلامت
  • ساعت سرویس‌دهی: از ساعت 11 صبح الی 23
  • شماره تماس: 01732225206

 

آشپزخانه گلشهر

رستوران‌های زیادی در شهر گرگان هستند که غذاهای باکیفیت خوب ارائه می‌دهند و می‌توان گفت که آشپزخانه گلشهر هم، جزو یکی از این رستوران‌هاست. این رستوران، از تنوع غذایی بالایی برخوردار است و غذاهایی مانند انواع چلوخورشت، انواع کباب، خوراک و دیگر غذاهای ایرانی را سرو می‌کند. شما می‌توانید غذای موردعلاقه خود را از منوی آشپزخانه گلشهر به صورت آنلاین از اسنپ فود گرگان سفارش دهید.

  • آدرس: گرگان، گلشهر، انتهای مدرس 10، بین گلباران 1 و 3، آشپزخانه گلشهر
  • ساعت سرویس‌دهی: از ساعت 10 صبح الی 22
  • شماره تماس: 01732552737

رستوران چشم انداز

اگر به دنبال رستورانی هستید که هم غذای سنتی و هم فست فود در منوی خود داشته باشد، رستوران چشم انداز انتخاب خوبی برای شماست. این رستوران، از دیگر رستوران‌های معتبر و معروف شهر زیبای گرگان است که غذاهای باکیفیتی را سرو می‌کند. در منوی فست فود رستوران چشم‌انداز، انواع پیتزا، سوخاری و ساندویچ و در منوی غذاهای سنتی آن، انواع چلوکباب، خورشت و ... ارائه می‌شود.

  • آدرس: گرگان، خیابان امام رضا، بعد از امام رضا 93، رستوران و فست فود چشم انداز
  • ساعت سرویس‌دهی: از ساعت 12 ظهر الی 23
  • شماره تماس: 01732321618

تهیه غذای چلوچی

از دیگر رستوران‌هایی که غذاهای خوشمزه ایرانی سرو می‌کند، رستوران چلوچی است. این رستوران نیز با به‌کارگیری مواد اولیه مرغوب در پخت غذاها، درصد زیادی از مشتریان رضایت دارند. منوی رستوران بلوچی نیز به قدری متنوع است که می‌توانید غذای ایرانی موردعلاقه‌تان را به صورت آنلاین و از طریق اسنپ فود گرگان سفارش دهید. انواع چلوکباب، خوراک، پیش غذا و دیگر غذاهای ایرانی در منوی این رستوران ارائه می‌شود.

  • آدرس: گرگان، شهرک امام، خیابان پارک، پارک 5، تهیه غذای بلوچی
  • ساعت سرویس‌دهی: از ساعت 11:30 الی 16

رستوران حاج بابا

این رستوران، به دلیل سابقه چندین ساله خود با سرآشپزهای باتجربه، یکی از رستوران‌های مطمئن در شهر گرگان محسوب می‎‌شود. تنوع غذایی این رستوران از یک طرف و ارائه غذاهای باکیفیت از طرف دیگر، موجب شده تا رستوران حاج بابا، محبوبیت زیادی داشته باشد.

سفارش آنلاین انواع خورشت را از اسنپ فود گرگان تجربه کنید.

 

شما می‌توانید غذای موردعلاقه‌تان را از بین انواع چلوکباب، چلو خورشت، خوراک و دیگر غذاهای ایرانی این رستوران آنلاین سفارش دهید.

  • آدرس: گرگان، چاله باغ، بین قدس یکم و چهارراه بلوار حسام، روبه‌روی مدرسه گلسار، رستوران حاج بابا
  • ساعت سرویس‌دهی: از ساعت 12 ظهر الی 23:30
  • شماره تماس: 07132221135

رستوران سرحدی

اگر بخواهیم رستوران‌های خوب دیگر را در گرگان به شما معرفی کنیم، رستوران سرحدی یکی از آن‌هاست. این رستوران نیز با داشتن غذاهای با کیفیت خوب و خدماتی که ارائه می‌دهد، مشتریان راضی بسیاری دارد. منوی رستوران سرحدی، شامل غذاهای ایرانی همچون انواع خوراک، چلوکباب، خورشت، سالاد و پیش‌غذا است. امکان سفارش آنلاین از طریق اسنپ فود از این رستوران برای شما فراهم است.

  • آدرس: گرگان، خیابان 30 متری رسالت، چهارراه بهارستان، روبه‌روی تدین بار، رستوران سرحدی
  • ساعت سرویس دهی: از ساعت 9 صبح الی 21
  • شماره تماس: 07132626642 – 07132626641

کافه رستوران پادیز

چنانچه هوس خوردن فست‌فود کرده‌اید و به دنبال فست‌فود باکیفیت هستید، کافه رستوران پادیز می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. منوی این کافه رستوران شامل غذاهایی مانند انواع پیتزا، ساندویچ، برگر، پاستا و سوخاری است. شما می‌توانید غذای موردنظر خود را از طریق اسنپ فود گرگان به صورت آنلاین سفارش دهید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست شما برسد.

  • آدرس: گرگان، بلوار ناهارخوران، نبش عدالت 100، کافه رستوران پادیز
  • ساعت سرویس‌دهی: از ساعت 12 ظهر الی 24
  • شماره تماس: 01732550670

رستوران کاج

از دیگر رستوران‌های مطمئن گرگان که هم غذای سنتی و هم فست‌فود سرو می‌کند، رستوران کاج است. غذاهایی که در منوی خود دارد، عبارت‌اند از: چلوکباب، غذای ایرانی، خوراک پیتزا، برگر، ساندویچ و پیش‌غذا. هر کدام از این غذاها با کیفیت مطلوب پخت می‌شوند و اغلب در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست شما می‌رسند. شما هر زمان که درخواست غذا داشته باشید، می‌توانید سفارش‌ خود را به صورت آنلاین و از طریق اسنپ فود ثبت کنید.

  • آدرس: گرگان، پارک شهر، رستوران و فست فود کاج
  • ساعت سرویس‌دهی: از ساعت 7:30 الی 24
  • شماره تماس: 01732547607 - 01732547606

سخن پایانی

همان‌طور که اشاره شد، رستوران‌های متعددی در سطح شهر گرگان هستند که غذاهای باکیفیت بالا ارائه به مشتریان خود ارائه می‌دهند. اینکه غذای سنتی باشد یا فست‌فود، به علاقه شما بستگی دارد که کدام‌یک را ترجیح می‌دهید.

منوی این رستوران‌ها به اندازه کافی از تنوع بالایی برخوردار است تا با هر ذائقه‌ای سازگار باشند. به طور کلی، شناخت رستوران‌های خوب، به شما کمک می‌کند تا تجربه خاطره‌انگیزی را از سفارش آنلاین غذا گرگان و از طریق اسنپ فود داشته باشید. به خصوص وقتی که شما می‌دانید سفارش شما در کمترین زمان ممکن به دست شما می‌رسد.

اطلاعات بیشتر اسنپ فود:

بلاگ اسنپ فود: https://snappfood.ir/blog/مجله-اینترنتی/

آدرس سایت :   https://snappfood.ir

آدرس اینستاگرام https://www.instagram.com/snappfood_ir/    

آدرس اپ اسنپ فود: https://snappfood.ir/app  

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
لینک خبر

لینک های ویژه


گوناگون

بهترین تعمیرگاه بنز در تهران

امداد خودرو مرودشت

امداد خودرو استان مرکزی


آخرین اخبار


ایسنا : راهپیمایی حمایت از غزه از حرم مطهر رضوی تا چهارراه شهدا

ایسنا : جشنواره‌ هنرهای نوری مشهد تا پس از پایان شب‌های قدر تعطیل می‌شود

ایسنا : بیش از دو هزار نفر از خدمات بیمارستان دیر در ایام نوروز بهره‌مند شده‌ اند

مهر : ازسرگیری کمک مالی فرانسه به نهاد امدادی سازمان ملل برای فلسطین

ایسنا : ثبت حدود ۵ میلیون نفر اقامت در مشهد طی نوروز ۱۴۰۳

مهر : افزایش ۱۰ درصدی بازدیدکنندگان از اماکن تاریخی گیلان

ایرنا : ایران رکورددار استفاده از بازیکنان جوان در فیفادی + عکس

ایرنا : دادستان زنجان: سرکشی از مراکز آزادراهی با جدیت انجام می‌شود

مهر : اشغالگران اسراییلی در دام قسام

صدا و سیما : حضور تجار دستکم ۱۰۰ کشور در نمایشگاه ایران اکسپو در تهران

ایسنا : حجم تبادل تجاری ایران و ترکمنستان در حال افزایش است/رئیس جمهور به عشق آباد سفر می‌کند

تسنیم : روایت تصویری بنای مسجد مقدس جمکران به امر امام مهدی(عج)

تسنیم : دعوت استاندار همدان برای سفر به پایتخت تاریخ و تمدن ایران

ایرنا : فرماندار دزفول: کمبودی در تامین کالاهای اساسی نداریم

مهر : ۲ نفر در آرامستان شرف آباد یاسوج با شلیک اسلحه به قتل رسیدند

مهر : مجتمع‌های تجاری محدوده مرکزی شهر تبریز ایمن سازی می‌شوند

مهر : محفل انس با قرآن همراه با جشن ستاره‌های زمین در شیراز برپا شد

تسنیم : روایتی غم‌انگیز از سرنوشت پدران و مادران سالمندان سنندج

مهر : هوای آذربایجان شرقی بارانی می‌شود

ایرنا : تصادف در خمین یک کشته و پنج مصدوم برجا گذاشت

مهر : احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی تا بهمن سال ۱۴۰۳ در شهرک جوانان

ایرنا : روسیه : حضور نیروهای آمریکا در رزمایش‌های اطراف کره شمالی بر منافع ما تاثیر دارد

مهر : ورود بانوان تراکتوری به ورزشگاه از دیدار با ذوب آهن

ایرنا : نشست شورای ائتلاف کرمان با برخی منتخابان مجلس برگزار شد

تسنیم : روایتی از نامهربانی با یارمهربان

ایسنا : برگزاری اعتکاف علمی در ۲۴ مدرسه آذربایجان شرقی همزمان با تعطیلات نوروزی

ایسنا : اعتکاف علمی دانش آموزان کنکوری لرستان

ایرنا : نقش ماکرو جلبک‌ها در پالایش آب‌های خلیج‌فارس

ایرنا : فرانسه ۳۰ میلیون یورو به آژانس آنروا کمک مالی می‌کند

ایرنا : از ساخت داروی سکته مغزی و ضد سرطان تا مشعل و بویلرهای پیشرفته آمریکایی

ایلنا : هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود

ایرنا : امیرعبداللهیان عشق‌آباد را به مقصد تهران ترک کرد

ایرنا : اولیای دم در تویسرکان یک محکوم‌ اعدامی را بخشیدند

مهر : بیش از ۱۱۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر اسکان داده شدند

مهر : مسمومیت‌های غذایی در استان بوشهر افزایش یافت

ایرنا : دادستان دزفول: یک باشگاه ورزشی هنجارشکن پلمب شد

ایسنا : محافل قرآنی دلها را به خدا نزدیک‌تر می‌کند

مهر : تضعیف اعتقادات جوانان از اهداف امروز دشمنان است

مهر : جنگ نرم و تضعیف اعتقاد جوانان از اهداف امروز دشمنان است

ایسنا : آمریکا: به روسیه در رابطه با احتمال وقوع حمله تروریستی هشدار داده بودیم

مهر : استان بوشهر رتبه سوم جذب گردشگر و ورود مسافر در کشور را دارد

ایرنا : وزارت بهداشت نسبت به تعویق یکساله طرح خانم دکتر بخشی با وی همکاری کامل داشت

ایسنا : جزئیات قتل ۲ نفر در آرامستان یاسوج

ایرنا : توضیح وزارت بهداشت درباره خانم دکتر بخشی/ علت مرگ هنوز توسط پزشکی قانونی اعلام نشده است

ایرنا : توضیح وزارت بهداشت درباره مرگ خانم دکتر بخشی

مهر : ۱۰ هزار خدمت در بیمارستان خورموج به مردم ارائه شد

ایسنا : بالا رفتن آمار مسمومیت در بیمارستان‌های بوشهر

مهر : رژیم صهیونیستی نقض حقوق مردم غزه را متوقف کند

ایرنا : نارضایتی شدید آمریکا از وتوی روسیه درباره کره شمالی

Loader

در حال دریافت و بارگذاری جدیدترین اخبار

... لطفا چند ثانیه منتظر بمانید