‌کاربرد و خرید دستگاه دوربین حرارتی در تابلوبرق صنعتی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۶۷۴

حفره‌هایی که حاوی دفینه و آثار باستانی هستند معمولاً از خود گازهایی تولید می‌کنند. این گاز تولید شده باعث ایجاد تغییرات دمایی بین خاک و اجسام دفن شده می‌شود. دستگاه دوربین حرارتی نسبت به کوچک‌ترین تغییرات دمایی در خاک حساس است. ازاین‌رو بسیاری از افراد برای ردیابی اشیاء باارزش، از دوربین‌های حرارتی استفاده می‌کنند.

خرید دستگاه تزریق جریان چه کارایی دارد؟

این دستگاه کاربردی برای تزریق جریان اولیه به تجهیزات صنعتی و تست رله‌ها، فیوزها و رمپی‌ها استفاده می‌شود. دستگاه تزریق جریان به دو صورت تک ‌فاز و سه‌ فاز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ابزار در مدل‌ها مختلف و با ویژگی‌های متفاوتی ارائه می‌شود. مدل‌های پرتابل قابل ‌حمل بوده و برای استفاده در شرایط سخت محیطی مناسب‌تر هستند. برخی از دستگاه‌های صنعتی داری وزن و حجم زیادی هستند و در یک مکان مشخص مستقر می‌شوند.

ویژگی‌های دستگاه تزریق جریان

از ویژگی‌های ظاهری تزریق جریان می‌توان به یک LCD  باکیفیت اشاره کرد. گزارش اندازه‌گیری‌ها در این صفحه به نمایش گذاشته می‌شوند. این دستگاه دارای تعدادی دکمه کنترلی است که با کمک آن‌ها می‌توان مقادیر متفاوت را برای اجرای تست‌های مختلف تنظیم کرد. درصد خطا در این ابزار بسیار پایین است و نتایج را با سرعت بالایی ارائه می‌کند. با استفاده از این ابزار می‌توانید از وجود اضافه‌بار جریان و بروز اتصال کوتاه هنگام کار با دستگاه‌های الکتریکی باخبر شوید.

خرید دستگاه تزریق جریان برای افزایش امنیت روند کار در تمام بخش‌های صنعتی و کاربرد شخصی لازم و ضروری است. وجود این دستگاه کمک می‌کند تا مراحل انجام کار ساده، سریع و بدون خطر انجام شود. قیمت دستگاه تزریق جریان نسبت به کارایی و امکاناتی که ارائه می‌کند بسیار مناسب است. قیمت‌گذاری این محصولات علاوه بر امکانات ارائه شده در آن‌ها به نشان تجاری تولیدکننده دستگاه نیز بستگی دارد.

برندهای مختلف تولید کننده دستگاه تزریق جریان

با رشد و پیشرفت تکنولوژی، امروزه ساخت دستگاه تزریق جریان توسط شرکت‌های ایرانی و خارجی و با کیفیت مناسب انجام می‌شود.دستگاه‌های تولیدشده برندهای مطرح اروپایی، آمریکایی و آسیایی توسط نمایندگی‌های معتبر در دسترس است. ازاین‌رو خرید تزریق جریان خارجی اورجینال و با قیمت مناسب در کشور ما نیز فراهم شده است.

از پرفروش‌ترین برندهای خارجی تولید کننده تزریق جریان می‌توان به نشان‌های تجاری دت (DTE)، کپ (KEP)  و میگر (Megger) اشاره کرد. این روزها به دلیل افزایش محصولات نامرغوب در بازار، خرید دستگاه‌های الکترونیکی به دغدغه‌ای برای افراد تبدل شده است. فروش دستگاه تزریق جریان توسط مراکز مختلفی انجام می‌شود. در این بین، برخی فروشندگان سودجو، محصولات بی‌کیفیت و تقلبی را بجای محصول اصل ارائه می‌کنند. هنگام خرید ابزار اندازه ‌گیری بهتر است به مراکز معتبر و باسابقه مراجعه کنید.

کاربرد دوربین  مداربسته حرارتی چیست؟

‌کاربرد و خرید دستگاه دوربین حرارتی در تابلوبرق صنعتی

دوربین‌های حرارتی با اشعه مادون‌قرمز عمل می‌کنند و اجسام را حتی در تاریکی مطلق و مکان‌های غیر قابل دسترس به نمایش می‌گذارند. نحوه کار این دوربین‌ها بر اساس تغییرات دمایی اجسام در مقایسه با دمای محیط است. دوربین حرارتی دارای یک صفحه نمایشگر با رزولوشن بالا است که اجسام را با تفکیک رنگ‌های گرم، سرد و خنثی به نمایش می‌گذارد. اجسام با دمای بالا به رنگ قرمز و نارنجی و اجسام با دمای پایین با رنگ آبی نشان داده می‌شوند. جالب است بدانید که اجسام با دمای خنثی نیز در این دوربین‌ها با رنگ سبز به نمایش گذاشته می‌شوند.

همانطور که اشاره داشتیم از دوربین‌های حرارتی در ردیابی اشیاء نیز استفاده می‌شود. این دوربین‌ها قادر هستند اجسام قیمتی، فلزیاب، ترانس ولتآژ قوی، دفینه‌های ارزشمند و ابزارهای تولیدکننده میدان مغناطیسی را به‌خوبی شناسایی کنند. هر دستگاه با توجه به توانایی‌های تعبیه‌شده در آن، اجسام را تا عمق مشخصی شناسایی می‌کند. از ویژگی‌های مثبت دوربین حرارتی، اندازه مناسب و وزن کم آن است که برای استفاده در تمامی مناطق و شرایط سخت محیطی مناسب است.  این دوربین‌ها برای استفاده در موبایل نیز طراحی می‌شوند که اندازه آن بسیار کوچکتر است.

قیمت دوربین به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت دوربین‌های حرارتی ازجمله قیمت دوربین حرارتی دید در شب بر اساس موارد مختلفی تعیین می‌شود. به‌عنوان ‌مثال برای خرید دوربین‌های آمریکایی و اروپایی لازم است بودجه بیشتری را نسبت به دوربین حرارتی ارزان بپردازید. دوربین‌های حرارتی باکیفیت بالا، دقت و سرعت بالا و خطای بسیار پایینی را ارائه می‌کنند. اگر بودجه محدودی دارید بهتر است قبل از خرید دستگاه دوربین حرارتی ابتدا امکانات مورد نیاز خود را مشخص کنید. در مرحله بعد و برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها محصولی را انتخاب کنید که تمامی نیازهای شما را پوشش دهد تا نیاز به تهیه وسایل دیگر نداشته باشید.

خرید دوربین حرارتی مطمئن و همراه با گارانتی شرکتی

خرید ابزار اندازه ‌گیری بسیار مهم است و نیازمند دقت و توجه بالایی از سمت خریدار می‌باشد. برای یک خرید موفق و کسب نتیجه مطلوب، توصیه می‌کنیم محصولات الکترونیکی را همراه با گارانتی و ضمانت‌نامه معتبر شرکتی تهیه کنید. چراکه اگر دوربینی که دریافت می‌کنید دچار مشکل شود یا ایراد جزئی داشته باشد به‌راحتی می‌توانید با مراجعه به مراکز خدمات پس از فروش، آن را تعویض یا تعمیر کنید.

اجاره و خرید دستگاه ویدئوبروسکوپ یا آندوسکوپ صنعتی

‌کاربرد و خرید دستگاه دوربین حرارتی در تابلوبرق صنعتی

از دستگاه ویدئوبروسکوپ (Video Borescope) برای فیلمبرداری و بازرسی از مکان‌های غیر قابل دسترس استفاده می‌شود. به‌عنوان‌ مثال اگر قصد داشته باشید به بررسی وضعیت مکان‌های غیر قابل ورود بپردازید یا از وجود اجسام در عمق زمین باخبر شوید این دوربین‌ها کمک‌کننده هستند.

خرید بروسکوپ باکیفیت مکمل دوربین‌های حرارتی است. درصورتی‌که بودجه محدودی دارید و امکان خرید دستگاه برایتان فراهم نیست می‌توانید آندوسکوپ صنعتی را اجاره کنید. شرکت‌های مختلف این ابزار را بر اساس مدت‌زمان ساعتی، روزانه یا ماهانه و با دریافت مبلغ مشخصی اجاره می‌دهند.

ویژگی‌های دستگاه آندوسکوپ صنعتی

این ابزار دارای یک پراپ با طول زیاد در حدود 2 تا 30 متر و قطرها متنوع از 4 تا 10 میلی‌متر است. این پراپ بسیار منعطف است و به‌راحتی در منافذ و مجاری مختلف وارد می‌شود. قابلیت چرخش در جهات مختلف برای دوربین‌های کاوشگر در نظر گرفته ‌شده است که عملیات جستجو را ساده‌تر می‌کند.

در سر پراپ یک لنز دوربین قدرتمند تعبیه شده است که تصاویر اجسام را با وضوح و دقت بالایی در یک نمایشگر ال سی دی باکیفیت، به نمایش می‌گذارد. همچنین امکان اندازه‌گیری ابعاد و اندازه جسم توسط بروسکوپ فراهم شده است. در مدل‌های پیشرفته، امکان اتصال بروسکوب به کامپیوتر و موبایل از طریق کابل USB و وای فای (WIFI) فراهم شده است.

خرید ویدئوبروسکوپ به‌صورت آنلاین

خرید یک ابزار نامرغوب هزینه‌های تعمیر و نگهداری را افزایش و راندمان کار را کاهش می‌دهد. یک انتخاب هوشمندانه در خرید بروسکوب ، خرید دستگاهی است که کیفیت ساخت بالایی دارد و توسط یک شرکت نام‌آشنا تولید شده است. فروش دستگاه ویدئوبروسکوپ خارجی توسط نمایندگی‌های رسمی و مجاز انجام می‌شود. خرید دستگاه ویدئوبروسکوپ از طریق فروشگاه اینترنتی ابزار اندازه گیری نیز امکان‌پذیر است.

 با خرید آنلاین دیگر نیازی نیست برای کسب اطلاعات و استعلام قیمت دستگاه‌ها از منزل خارج شوید و به فروشگاه‌های مختلف مراجعه کنید. خرید ابزار اندازه‌ گیری به‌صورت آنلاین و از طریق وب‌سایت‌های معتبر مقرون‌به‌صرفه است. با مراجعه به فروشگاه مجازی به‌راحتی می‌توانید انواع مختلف دستگاه‌ها را بر اساس ویژگی و عملکردهای آن مقایسه کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین قیمت ویدئوبروسکوپ در فروشگاه‌های آنلاین مناسب‌تر است.

تجهیزات اندازه گیری مشهد دقیق با سال‌ها تجربه به‌عنوان نمایندگی معتبرترین برندهای تولیدکننده ابزارهای اندازه‌گیری در ایران فعالیت می‌کند. کاربرد و ویژگی‌های انواع دوربین حرارتی، دستگاه ویدئوبروسکوپ و دستگاه تزریق جریان اروپایی و آمریکایی در فروشگاه اینترنتی ابزار اندازه گیری این مرکز معرفی شده است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
لینک خبر

لینک های ویژه


گوناگون

بهترین تعمیرگاه بنز در تهران

امداد خودرو مرودشت

امداد خودرو استان مرکزی


آخرین اخبار


ایرنا : پیروزی آزادکاران در بیشکک؛ استارت جوان با غلبه بر حریف تاجیکی

ایسنا : ویدیو/ تبریز در آرامش کامل قرار دارد

مهر : هوای اصفهان ناسالم است/ شاخص زرین‌شهر و قهجاورستان بر مدار قرمز

ایرنا : رای گیری برای بزرگ‌ترین انتخابات جهان در هند آغاز شد

ایسنا : حفاظت از مرزهای مجازی به اندازه حفاظت از مرزهای روی نقشه دارای اهمیت است

مهر : جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور

مهر : استادانی که سن نمی‌شناسند/ از اسکورسیزی تا اسپیلبرگ و ایستوود

ایرنا : اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاوران املاک متخلف زاهدان

ایرنا : ممنوع بودن نصب بنر اموات در میادین شهر؛ ادای احترام به حقوق شهروندی است

ایرنا : ممنوع بودن نصب بنر اموات در میادین شهر؛ ادای احترام به حقوق شهروندی

مهر : زلزله دامغان خسارتی نداشت

صدا و سیما : فیلم‌های سینمایی تلویزیون، جمعه ۳۱ فروردین

مهر : صنعت نفت ایران بالاترین ارزش افزوده را دارد/ علت جذب سرمایه خارجی

ایرنا : رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور

ایرنا : صید ماهی در دریاچه سد مهاباد متوقف شد

ایرنا : صید ماهی در سد مهاباد متوقف شد

تسنیم : وضع دوباره تحریم‌های آمریکا علیه نفت ونزوئلا

ایرنا : فیلم| بازدید میدانی استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیلزده

ایلنا : رفع محدودیت‌های پروازی در فرودگاه‌های کشور

تسنیم : کوچک‌ترین اقدام اسراییل علیه ایران پاسخ داده می شود

ایسنا : بودجه امسال چه زمانی نهایی می‌شود؟

تسنیم : وزیر بهداشت: همه ایرانی‌ها‌ دارای ‌پرونده سلامت ‌می‌شوند

ایلنا : کدام تخلفات در تنظیم بازار تاثیر بیشتری دارند؟

ایرنا : شهیدنامه ایرنا استان سمنان؛ جاویدنام رمضانعلی حسنی

مهر : تردد روان در تمام محورهای برون شهری کشور

ایلنا : یک ساعت دیر فکر کردن ما را یک سال عقب می‌اندازد/ همه نهادها به کمک آموزش و پرورش بیایند، باز هم کم است

مهر : لحظه سقوط بمب‌افکن درشت‌پیکر روسیه

مهر : دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد

مهر : آقامیرزایی در کایاک ۲۰۰ متر برنز گرفت/ تیم دو نفره سهمیه نگرفت

ایلنا : تاریخ رژیم صهیونیستی به دو مقطع قبل و بعد از حمله تلافی‌جویانه ایران تقسیم شده است

ایسنا : سردرگمی آمریکا از قدرت نظامی ایران

تسنیم : واکنش نماینده روسیه به وتوی آمریکا به قطعنامه فلسطین

ایرنا : شالیکاران گیلانی برنج را برپایه تقویم زراعی کشت کنند

مهر : طرح هادی ۱۴۰ روستای استان مرکزی افتتاح شد

تسنیم : ‌انتخابی المپیک آبهای‌آرام/ آقامیرزایی برنز گرفت

ایرنا : بررسی بحران آب و هوایی در گفت‌وگو با نظریه‌پرداز آمریکایی

ایلنا : حماس وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا را محکوم کرد

مهر : جایزه «چهره سال هنر انقلاب اسلامی» وظیفه هنرمند را بیشتر می‌کند

صدا و سیما : عملیات اصفهان نوعی فرافکنی آمریکا بود

ایرنا : تسهیل ازدواج/یافتن همسر مناسب مهمترین دغدغه جوانان در تشکیل خانواده

ایسنا : ارتش اسرائیل مشغول به خود؛ رسانه‌های ضدایرانی مشغول حمله خیالی بزرگ به ایران!

ایسنا : صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد در سال ۱۴۰۲

ایرنا : مدرس موسیقی: اقتصاد هنر جا بیفتد هنرمند از سرگردانی رها می‌شود

ایسنا : نکاتی درباره آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو

ایرنا : موسوی گرمارودی: نزدیک ۴ سال اوین بودم/ دفتر شعر چاپ نشده دارم

ایرنا : بهروز افخمی: فیلم‌‎سازی به بخش خصوصی واگذار شود

ایرنا : اربعین شاهراه شکل‌دهی دولت مقاومت است/ اربعین منشور تربیت انسان مقاوم

مهر : امدادرسانی به بیش از ۵ هزار نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان

ایرنا : امسال ۹۳ هزار تُن گندم در میاندوآب برداشت می‌شود

Loader

در حال دریافت و بارگذاری جدیدترین اخبار

... لطفا چند ثانیه منتظر بمانید